Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Котлер, Ф.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
   339
   А 83


    Армстронг, Г.
    Маркетинг : Загальний курс. Учеб. посібник / Г. Армстронг, Ф. Котлер ; #v922. - 5-е вид. Пер. з анг. - М. ; СПб. ; К. : Дiалектика, 2001. - 608 с. - ISBN 5-8459-0131-6 : 23.90 грн, 30.50 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегическое планирование -- компании -- компанії -- покупатели -- покупці -- потребители рынка -- товары -- ценообразование -- товародвижение -- торговля -- маркетинговые коммуникации


Дод.точки доступу:
Котлер, Ф.
Примірників всього: 3
АНЛ (2), АУЛ (1)
Свободны: АНЛ (2), АУЛ (1)
Знайти схожі

2.
   У339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Маркетинг менеджмент : Эксресс-курс / Ф. Котлер, К. Л. Келлер. - 3-е изд., Пер. с англ. - СПб. : Питер, 2007. - 480 с. - (Классический зарубежный учебник). - ISBN 978-5-91180-092-5 : 52.30 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
   менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
рыночный спрос -- контакты с покупателями -- потребительские рынки -- деловые рынки -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- торговые марки -- рыночные предложения -- услуги -- сервис -- ценовые стратегии -- рыночная логистика -- массовые коммуникации -- личные коммуникации -- глобальный рынок -- ринковий попит -- контакти з покупцями -- СПОЖИВЧІ РИНКИ -- ділові ринки -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- торгові марки -- ринкові пропозиції -- послуги -- сервіс -- цінові стратегії -- ринкова логістика -- масові комунікації -- особисті камунікації -- глобальний ринок


Дод.точки доступу:
Келлер, К.Л.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

3.
   У9(2)
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер. - Санкт-Петербург : АО "Коруна" ; Санкт-Петербург : АОЗТ "Литера плюс", 1994. - 698 с. - 00.00
ДРНТІ
ББК У9(2)212
Рубрики: Маркетинг

Примірників всього: 3
АНЛ (2), АУЛ (1)
Свободны: АНЛ (2), АУЛ (1)
Знайти схожі

4.
   У 33
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Пер. с англ. - М. : Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 2004. - 702 с. - ISBN 5-89093-001-Х : 29.00 грн, 28.00 грн, 14.00 грн, 30.00 грн
Рубрики: маркетинг

Примірників всього: 32
АУЛ (32)
Свободны: АУЛ (32)
Знайти схожі

5.
   У339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга : Краткий курс / Ф. Котлер. - М. ; СПб ; К. : Вильямс, 2007. - 656 с. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 31.50 грн
УДК
Рубрики: маркетинг

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

6.
   У 339
   О-75


   
    Основы маркетинга / Ф. Котлер [и др.]. - 2-е европ. изд., пер. с англ. - К. ; М. ; СПб. : Вильямс, 2000. - 944 с. - ISBN 5-8459-0065-4 : 47.00 грн, 250.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегическое планирование -- стратегічне планування -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ГЛОБАЛЬНЫЕ РЫНКИ -- ГЛОБАЛЬНІ РИНКИ -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- целевой рынок -- цільовий ринок -- позицирование -- позиціонування -- конкуренция -- конкуренція -- ценообразование товаров -- ціноутворення товарів -- личная продажа -- особистий продаж -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг


Дод.точки доступу:
Котлер, Ф.; Армстронг, Г.; Сондерс, Д.; Вонг, В.
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

7.
   У У9(2)
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер. - Пер. с англ. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. - 00.00
ББК У9(2)212
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

8.
   У У9(2)
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер. - Пер. с англ. - М. : Ростинтер, 1996. - 704 с. - 00.00
ББК У9(2)212
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

9.
   У 339
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Пер. с анг. - М. : Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995. - 702 с. - ISBN 5-89093-001-Х : 35.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управление маркетингом -- управління маркетингом -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- маркетингова інформація -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- маркетинговая информация -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- поведение потребителей -- споживча поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- товародвижение -- рух товару -- распространение товаров -- поширення товарів -- продвижение товаров -- просування товарів -- управление сбытом -- УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- маркетинговые услуги -- маркетингові послуги

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

10.
   У У9(2)
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер. - Пер. с англ. - М. : Прогресс, 1991. - 736 с. -
ББК У9(2)212
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ

Свободных экз. нет
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)