Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=досвід шкіл<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.


    Меєрович, Олександр (учитель української словесності; вчитель-методист).
    Інтерактивні технології на заняттях з інтегрованих предметів (українська словесність: українська мова, українська література, риторика) в 11-му гуманітарному профільному класі / О. Меєрович // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 64-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

   Україна
    Украина

    Дніпропетровськ

    Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- українська словесність -- украинская словесность -- методика викладання української словесності -- методика преподавания украинской словесности -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- інтегровані предмети -- интегрированные предметы -- модульні заняття -- модельные занятия -- модульно-розвивальні методики -- модульно-развивающиеся методики -- сценарії занять -- сценарии занятий -- досвід шкіл -- опыт школ -- 11 класс
Анотація: Розглядається поняття "українська словесність", подається його авторське тлумачення, наголошується на справжній органічній інтеграції мови, літератури, риторики. Презентується сценарій модульного заняття з української словесності з теми "Стилістика складного речення (ССК та надфразові єдності)" з використанням інтерактивних технологій. Зроблено самоаналіз цього заняття.


Дод.точки доступу:
Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\

Знайти схожі

2.


    Шрамко, Ольга (учитель початкових класів Вугледарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2).
    Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров'язбережувальних технологій у сучасній початковій школі / О. Шрамко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 67-70. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Висвітлено досвід роботи вчителів Вугледарської ЗОШ №2 щодо збереження і зміцнення здоров'я учнів початкової школи, формування в них позитивної мотивації до здорового способу життя.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Вугледарська ЗОШ №2 \о ней\

Знайти схожі

3.


    Лутак, Н. Г. (завідувач методичного кабінету НМЦ ЦЗ та БЖД Київської області).
    Використання інформаційно-комунікативних технологій як засіб формування навичок безпечної поведінки учнів / Н. Г. Лутак // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 1. - 15-17. . - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
УДК
ББК 74.202.4
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
оновлення педагогічного процесу -- обновление педагогического процесса -- педагогический процесс -- педагогічний процес -- інноваційні методики -- инновационные методики -- навчально-методичні посібники -- учебно-методические пособия -- комп'ютерні презентації -- компьютерные презентации -- навички безпечної поведінки -- навыки безопасного поведения -- учні початкових класів -- ученики начальных классов -- початкова школа -- начальная школа -- досвід шкіл -- опыт школ -- учебно-воспитательная работа -- навчально-виховна робота
Анотація: Проаналізовано досвід навчально-виховної роботи Васильківської ЗОШ № 6 Київської області по реалізації інноваційних методик у використанні інформаційно-комунікативних технологій для формування навичок безпечної поведінки учнів початкових класів.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Васильківської ЗОШ № 6 \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Мухін, Михайло (доктор педагогічних наук; професор; академік Міжнародної педагогічної академії; головний науковий співробітник інституту сім'ї і виховання РАО; лауреат премії імені В.О. Сухомлинського; Росія; м.Москва).
    Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В.О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 13-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- гуманизация образования -- гуманістичні ідеали -- гуманистические идеалы -- народна педагогіка -- народная педагогика -- педагогі-гуманісти -- педагоги-гуманисты -- навчальний процес -- учебный процесс -- виховний процес -- воспитательный процесс -- виховна робота -- воспитательная работа -- школа радості і людяності -- школа радости и человечности -- навчання і виховання -- обучение и воспитание -- школа і родина -- школа и семья -- батьківська школа -- родительская школа -- робота с батьками -- работа с родителями -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Проаналізовано педагогічні переконання великого гуманіста В.О. Сухомлинського і досвід роботи очолюваної ним Павлиської школи. Багатогранна діяльність педегога-новатора розглядається як важливий етап у розвитку гуманістичної традиції у світовій педагогіці.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.4.pdf

Дод.точки доступу:
Добрянський, Ігор (доктор педагогічних наук; професор КЛАНАУ; заслужений працівник освіти України; Україна; м.Кіровоград); Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Павлівська школа \о ней\

Знайти схожі

5.


    Плакида, Ніна (вчитель української мови та літератури; вчитель вищої категорії).
    Гуманістичний контекст уроків літератури : до 200-річчя Великого Кобзаря (сценарії заходів студії "Перлина слова") / Н. Плакида, В. Баденко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 57-63. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальні предмети -- учебные предметы -- література -- литература -- досвід шкіл -- опыт школ -- дослідницька діяльність -- исследовательская деятельность -- літературні студії -- литературные студии -- сценарії заходів -- сценарии мероприятий -- українські письменники -- украинские писатели
Анотація: Надано сценарії заходів літературної студії НВК "Школа гуманітарної праці".


Дод.точки доступу:
Баденко, Віра (вчитель української мови та літератури); Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \о нем\; Школа гуманітарної праці, навчально-виховний комплекс \о нем\; НВК "Школа гуманітарної праці" \о нем\Пам'ятники Тарасу Щевченку в світі, сценарії заходу \о произв.\; Лист у вічність, конспект позакласного заходу \о произв.\; Перлина слова, літературна студія \о ней\

Знайти схожі

6.


    Кирилюк, Вікторія (учитель англійської мови; вчитель-методист).
    Діяльність мережі євроклубів як механізму інтеграції до європейського освітнього простору / В. Кирилюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 33-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   Україна
    Украина

    Дніпропетровськ

    Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- освітній простір -- образовательное пространство -- євроклуби -- евроклубы -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- міжнародні програми -- международные программы -- наукові товариства -- научные общества -- патріотизм -- патриотизм -- європейські цінності -- европейские ценности -- соціокультурна компетентність -- социокультурная компетентность -- євроінтеграція освіти -- евроинтеграция образования -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Висвітлено діяльність гімназійного Євроклубу "FAF", участь в якому надає змогу набути теоретичних знань щодо розвитку європейських країн, ролі ЄС та НАТО в системі сучасних міжнародних відносин та практичних умінь адаптуватися до життя і навчання в різних країнах Європи, бути здатними до комунікації і реалізації своїх прав.


Дод.точки доступу:
FAF, євроклуб \о нем\; Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\

Знайти схожі

7.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук).
    Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід -- дифференцированный подход -- індивідуальний підхід -- индивидуальный подход -- індивідуальні особливості -- индивидуальные особенности -- молодші школярі -- младшие школьники -- початкова освіта -- начальное образование -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічні системи -- педагогические системы -- педагоги-новатори -- педагоги-новаторы -- досвід шкіл -- опыт школ -- важкі діти -- сложные дети -- виховання важких дітей -- воспитание сложных детей
Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань диференційованого підходу до організації навчальної діяльності молодших школярів з погляду їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною системою початкової освіти як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська середня школа \о ней\

Знайти схожі

8.


    Письменний, Валерій (директор; НВО № 136; Дніпропетровськ; заслужений діяч України).
    Експериментальна модель "Школа культури здоров'я - Школа майбутнього в контексті європейської інтеграції України": зміст і напрями реалізації / В. Письменний // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 3-10. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
школи культури здоров'я -- школы культуры здоровья -- навчально-виховні об'єднання -- учебно-воспитательные объединения -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- взаємодія школи з сім'єю -- взаимодействие школы с семьей -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- навчальні програми -- учебные программы -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- громадсько-педагогічна експертиза навчально-виховного об'єднання -- общественно-педагогическая экспертиза учебно-воспитательного объеденения -- модель школи сприянню здоров'я -- модель школы содействия здоровью -- європейська інтеграція -- европейская интеграция -- шкільна практика -- школьная практика -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Представлено аналіз і самооцінку відпрацьованої експериментальної моделі "Школа культури здоров'я - Школа майбутнього в контексті європейської інтеграції України". Окреслюються шляхи впровадження цієї моделі в шкільну практику сучасних інноваційних навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\

Знайти схожі

9.


    Омельченко, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; в.о. ректора Донбаського державного педагогічного університету).
    Здоров'язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку / С. Омельченко, Л. Каліберда // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я дітей -- здоров'язбережувальна педагогіка -- молодші школярі -- педагогіка здоров'я -- здоров'язбережувальні технології -- культура здоров'я -- виховання культури здоров'я -- навчально-виховний процес -- здоровий спосіб життя -- формування здорового способу життя -- досвід шкіл -- педагогічна спадщина -- видатні педагоги -- здоровье детей -- здоровьесберегательная педагогика -- младшие школьники -- педагогика здоровья -- здоровьесберегательные технологии -- культура здоровья -- воспитание культуры здоровья -- учебно-воспитательный процесс -- здоровый образ жизни -- формирование здорового способа жизни -- опыт школ -- педагогическое наследие -- выдающиеся педагоги
Анотація: Окреслено оновні тенденції розвитку здоров'язбережувальної педагогіки. Запропоновано досвід реалізації у Райгородоцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів проектів, спрямованих на зміцнення здоров'я учнів. Зокрема розглянуто проект "Туристичний похід як здоров'язберігальна основа фізичного виховання учнів", розроблений учителем фізкультури, викладено його мету, завдання та зміст.


Дод.точки доступу:
Каліберда, Любов (директор Райгородоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів Слов'янського району); Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Туристичний похід як здоров'язберігальна основа фізичного виховання учнів, проект \о произв.\; Райгородоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів \о нем\

Знайти схожі

10.


    Стойко, Костянтин (заступник директора з навчально-виховної роботи; вчитель географії та інформатики).
    Комплексна програма засобів оздоровлення та формування висококультурної особистості: особливості впровадження / К. Стойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 27-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика виховання

   Теория и методика воспитания

   Україна
    Украина

    Днепропетровск

    Дніпропетровськ

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- духовність -- духовность -- мораль -- формування висококультурної особистості -- формирование высококультурной личности -- концепції духовного розвитку -- концепции духовного развития -- оздоровлення -- оздоровление -- виховні правила -- воспитательные правила -- досвід шкіл -- опыт школ -- комплексні програми -- комплексные программы
Анотація: Розглянуто основні положення Комплексної програми засобів оздоровлення та формування висококультурної особистості, що базується на виховних правилах академіка НАПН України І. Д. Беха. Проаналізовано напрями реалізації цієї програми, визначено рівень духовного, інтелектуального та фізичного здоров'я учнів НВО № 136.


Дод.точки доступу:
Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\; Комплексна програма засобів оздоровлення та формування висококультурної особистості \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)