Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=интерактивные технологии обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Меєрович, Олександр (учитель української словесності; вчитель-методист).
    Інтерактивні технології на заняттях з інтегрованих предметів (українська словесність: українська мова, українська література, риторика) в 11-му гуманітарному профільному класі / О. Меєрович // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 64-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

   Україна
    Украина

    Дніпропетровськ

    Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- українська словесність -- украинская словесность -- методика викладання української словесності -- методика преподавания украинской словесности -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- інтегровані предмети -- интегрированные предметы -- модульні заняття -- модельные занятия -- модульно-розвивальні методики -- модульно-развивающиеся методики -- сценарії занять -- сценарии занятий -- досвід шкіл -- опыт школ -- 11 класс
Анотація: Розглядається поняття "українська словесність", подається його авторське тлумачення, наголошується на справжній органічній інтеграції мови, літератури, риторики. Презентується сценарій модульного заняття з української словесності з теми "Стилістика складного речення (ССК та надфразові єдності)" з використанням інтерактивних технологій. Зроблено самоаналіз цього заняття.


Дод.точки доступу:
Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\

Знайти схожі

2.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України).
    Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 28-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- метод проектів -- метод проектов -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины -- іноземні мови -- иностранные языки -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- іншомовне спілкування -- иноязычное обучение -- зміст підручників -- содержание учебников
Анотація: Розглядаються теоретичні засади інтерактивних технологій навчання іноземної мови та наводяться приклади їх використання у шкільній практиці. Наголошується , що ці техгології є однією з ефективних форм стимулювання іншомовної мовленевої діяльності учнів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Смірнова, Ірина (учитель географії; старший учитель).
    Інтерактивні технології як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / І. Смірнова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 56-59 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- дидактика -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- учбові предмети -- учебные предметы -- географія -- география -- інтерактивні педагогічні технології -- интерактивные педагогические технологии -- навчально-пізнавальна діяльність -- научно-познавательная деятельность -- інтерактивні уроки -- интерактивные уроки -- структура інтерактивних уроків -- структура интерактивных уроков
Анотація: Обгрунтовано провідну роль інтерактивних технологій в активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії. Розкрито суть поняття "інтерактивні технології".


Знайти схожі

4.


    Гринюк, Валентина (учитель української мови та літератури; вчитель-методист; відмінник освіти).
    Відкриваймо духовні острови в океані рідної літератури! / В. Гринюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- духовність -- духовность -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- українська література -- украинская литература -- поетична спадщина -- поетическое наследие -- творчість українських письменників -- творчество украинских писателей -- творчий шлях -- творческий путь -- життєвий шлях -- жизненный путь -- образ Вітчизни -- образ Отечества
Анотація: Розглянуто деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу до вивчення творчості Василя Симоненка у курсі сучасної шкільної літературної освіти, важливим завданням якої є формування читацької компетентності. акцентовано увагу на доцільності використання інтерактивних технологій під час вивчення предмета "українська література", що має на меті створення умов для вияву самостійності, творчості, відповідальності учня в освітньому процесі та формування мотивації до освіти та розвитку.


Дод.точки доступу:
Симоненко, Василь (письменник ; 1935-1963) \о нем\; Лебеді материнства, вірш \о произв.\Задивляюсь у твої зіниці, вірш \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Химера, Н. В. (завідувач навчальної лабораторії методики викладання зарубіжної літератури).
    Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури / Н. В. Химера // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 8-9. - Література : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
интерактивное обучение -- интерактивные методы обучения -- интерактивные педагогические технологии -- интерактивные технологии обучения -- інтерактивні методи -- інтерактивні технології -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури
Анотація: Досліджуються теоретичні й практичні засади використання інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури. Автор пропонує прктичні завдання для учнів старших класів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_12\5.pdf

Знайти схожі

6.


    Кадемия, Майя Юхимівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського).
    Використання інтерактивних технологій навчання / М. Ю. Кадемія // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 125-132. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Технологии обучения
   Технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології навчання -- електронне навчання -- змішане навчання -- мобільне навчання -- технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- электронное обучение -- смешанное обучение -- мобильное обучение -- технологии обучения -- підготовка фахівців -- модернізація освіти -- подготовка специалистов -- модернизация образования
Анотація: Розглянуто сучасні інтерактивні технології навчання, що найбільш поширено використовуються у ВНЗ та сприяють реалізації модернізації освіти та підготовці конкурентоздатних майбутніх фахівців.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

7.


    Гуревич, Роман Семенович (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; директор Інституту магістратури, аспірантури, докторантури Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського).
    Використання сучасних технологій навчання у ВНЗ / Р. С. Гуревич // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 3-10. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- підготовка фахівців -- якість навчального процесу -- сервіси соціальних медіа -- образовательные технологии -- подготовка специалистов -- качество учебного процесса -- сервисы социальных медиа -- технології навчання -- технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- проектні технології навчання -- проектные технологии обучения -- блоги -- веб-квести -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения
Анотація: Проаналізовано застосування сучасних технологій навчання в інтеграції з використанням сервісів Інтернет у навчальному процесі ВНЗ та їх вплив на якість підготовки майбутнього фахівця.


Знайти схожі

8.


    Криворотенко, Ольга (вчитель Ганівського НВК Верхньодніпровського району Дніпропетровської області).
    Елементи дебатних технологій на уроках літератури [Текст] / О. Криворотенко // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 6. - С. 22-24 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- дебатні технології навчання -- дебатные технологии обучения -- текстові дебати -- текстовые дебаты -- дебати на основі літературознавчого аналізу -- дебаты на основе литературоведчесого анализа -- проблемні дебати -- проблемные дебаты -- швидкісні дебати -- скоростные дебаты -- міні-дебати -- мини-дебаты -- розробки уроків -- разработки уроков -- еміграція -- эмиграция -- громадянське виховання -- гражданское воспитание -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание
Анотація: Короткий огляд видів дебатних технологій та застосування дебатних технологій на прикладі уроку з теми "Чи можна вважати патріотом людину, що виїхала за межі України у скрутний для неї час?", заснованого на творах української літератури та статтях українських громадських діячів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Бусел, Світлана (вчитель світової літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Козлиничі, Волинська область).
    Запрошення учнів до творчих пошуків [Текст] / С. Бусел // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 2. - С. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- розвиток креативності в учнів -- развитие креативности у учеников -- інтеактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- творчі завдання -- творческие задания -- розвиток творчості школярів -- развитие творчества школьников
Анотація: Запропоновано новий вид творчих завдань для розвитку креативності учнів (з власного педагогічного досвіду).

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_суч_шк_2017_2\4.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

10.


    Невінчана, Валентина (вчитель світової літератури Северинівського НВК; Київська область).
    Комп'ютер і вчитель на уроках літератури [Текст] / В. Невінчана // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 7-8. - С. 21-22. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- використання технічних засобів навчання -- использование технических средств обучения -- використання комп'ютера на уроці -- использование компьютера на уроке -- використання мультимедійних технологій на уроці -- использование мультимедийных технологий на уроке -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения
Анотація: Учитель-практик розглядає переваги та недоліки використання комп'ютерних технологій при виладанні літератури в школі. Зазначено, що використовувати комп'ютерні технології на уроках слід обов'язково, щоб не втрачати авторитет учителя, але дуже обмежено, щоб не відволікати увагу учнів від краси слова.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2016_7-8\9.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)