Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критерії оцінювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


    Вільський, Геннадій (ректор; Міжнародний технологічний університет "Миколаївська політехніка"; доктор філософії з технічних наук; професор).
    Формування критеріїв оцінювання наукової значущості студентських конкурсних досліджень / Г. Вільський, Б. Михалишин, Л. Івлієва // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 29-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- освітня діяльність -- образовательная деятельность -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- цільова ефективність -- целевая еффективность -- наукова значущість -- научная значимость -- критерії оцінювання -- наукові дослідження -- научные исследования -- студенческие конкурсные исследования -- студентськіконкурсні дослідження -- актуальность темы исследования -- актуальністьтеми дослідження -- критерии актуальности темы исследования -- критерії актуальності теми дослідження
Анотація: Сформульовано основні вимоги та запропоновано критерії оцінювання студентських конкурсних наукових робіт, необхідних для підвищення цільової ефективності освітньої діяльності вищих навчальних закладів та підвищення якості вищої освіти.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Дод.точки доступу:
Михалишин, Богдан (перший проректор; Міжнародний технологічний університет "Миколаївська політехніка; кандидат технічних наук); Івлієва, Людмила (начальник відділу аналізу забезпечення права на освіту; начальник відділу освітньої політики Інститут модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України; Київ)

Знайти схожі

2.


   
    Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури [Текст] // Дивослово : Щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - № 3. - С. 2-8. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- ЗНО -- ВНО -- зовнішнє незалежне оцінювання -- внешнее независимое оценивание -- навчальні завдання -- учебные задания -- власні висловлення -- собственные высказывания -- екзаменаційні завдання -- экзаменационные задания -- структура власного висловлення -- структура собственного высказывания -- рекомендації абітурієнтам -- рекомендации абитуриентам -- вступні кампанії -- вступительные кампании -- критерії оцінювання власного висловлення -- критерии оценивания собственного высказывания -- критерії оцінювання -- критерии оценивания
Анотація: Поради абітурієнтам щодо написання власного висловлення при складанні тестування ЗНО з української мови та літератури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (26.03.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Гавриш, Наталія (доктор педагогічних наук; професор).
    Якість освіти : розробляємо критерії разом / Н. Гавриш, К. Крутій // Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.144.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

   Качество дошкольного образования

Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- діагностика виховання -- дошкільна освіта -- професійна майстерність -- освітній процес -- рівень розвитку -- ергономічність -- педагогічні зусилля -- інноваційний потенціал -- гуманістичні цінності -- інтегративність -- пізнавальна самостійність -- комунікативно-мовленнєва компетентність -- педагогічний колектив -- сукупне оцінювання -- кількісний аналіз досягнень -- дошкільна освіта -- критерии оценивания -- диагностика воспитания -- дошкольное образование -- профессиональное мастерство -- образовательный процесс -- уровень развития -- эргономичность -- педагогические усилия -- инновационный потенциал -- гуманистические ценности -- интегративность -- познавательная самостоятельность -- коммуникативно-языковая компетентность -- педагогический коллектив -- совокупное оценивание -- количественный анализ достижений -- дошкольное образование -- якість освіти -- качество образования
Анотація: У статті ставиться питання як забезпечувати розвиток особистості, здатної орієнтуватися, діяти, творити в новому суспільстві, адекватно викликам часу. Уявлення про бажаний рівень роботи навчальних закладів різняться - неоднаковими є пріоритети дітей, батьків, педагогів, науковців і менеджерів. Узгодити їх, відсіявши помилкові, належить розробникам оптимальних критеріїв та механізмів якості дошкільної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_3\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Крутій, Катерина (доктор педагогічних наук; професор); Богуш, Алла (доктор пед. наук; професор; дійсний член НАПН України; зав. кафедри теорії і методики дошкільної освіти) \про неї\; Кіндрат, Інна (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського ДГУ) \про неї\; Байєр, Ольга (кандидат психологічних наук; доцент кафедри дошкільної освіти Запорізького ОІППО) \про неї\; Піроженко, Тамара (доктор психологічних наук; завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України) \про неї\; Єльникова, Галина (доктор педагогічних наук; професор Інституту професійно-технічної освіти НАПН Україн) \про неї\; Міністерство науки і освіти України \про нього\; Комісія з розроблення критеріїв оцінювання якості дошкільної освіти \про неї\

Знайти схожі

4.


    Головенкін, Володимир (кандидат технічних наук; доцент; начальник навчально-методичного відділу).
    Ще раз про систему оцінок у вищій школі [Текст] / В. Головенкін // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 4. - С. 65-72 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
національна/інституціональна шкала оцінювання -- национальная/институциональная шкала оценок -- шкали оцінок -- шкалы оценок -- ЄКТС -- технології переведення оцінок -- технологии перевода оценок -- Болонський процес -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- визнання результатів навчання -- определение результатов обучения -- розподіл поділок критеріальної шкали -- распределение делений критериальной шкалы -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- вища освіта
Анотація: Проведено аналіз шкал оцінювання результатів навчання у системі освіти України. Показано, що замість європейської шкали оцінок ЄКТС у вищій школі доцільно запровадити національну/інституціональну шестибальну шкалу. Обгрунтовано розподіл поділок критеріальної шкали.


Знайти схожі

5.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Компетентннісне навчання- це актуально / Н .Голуб // Дивослово. - 2012. - № 6. - С. 60-62 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1
Рубрики: Методика викладання мови
   Методика преподавания языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетенція -- комунікативна компетеність -- мовна компетентність -- мовленнєва компетентність -- соціокультурна компетентність -- діяльнісна компетентність -- предметна компетентність -- прагматичная компетентность -- прагматична компетентність -- критерії оцінювання -- компетентное обучения -- компетенция -- языковая компетентность -- речева компетентность -- социокультурна компетентность -- деятельная компетентность -- предметная компетентность -- критерии оценивания
Анотація: Про засідення круглого столу з проблем компетентністного навчання української мови , що відбулося в Інституті педагогіки НАПН України.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Засідання круглого столу з проблем компетентністного навчання української мови \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (04.07.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Дєордіца, Таяна-Лідія (доктор педагогічних наук; президент благодійного фонду "е-Terra"; професор кафедри професійної освіти та комп'ютерних технологій).
    Візуальна грамотність як протидія "Слайдовому мотлоху" / Т. -Л. Дєордіца // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 11. - С. 11-20 : табл.; 4-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
візуальна грамотність -- визуальная граммотность -- слайд-презентації -- слайд-презентации -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- мультимодальна грамотність -- мультимодальная граммотность -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- класифікація понять у логіці -- классификация понятий в логике -- цифрові презентації -- цифровые презентации -- критерії якості -- критерии качества -- критерії оцінювання усної доповіді -- критерии оценивания устного доклада -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Репрезентовано досвід щодо формування у студентів візуальної грамотності. Нагадено, щоб візуально грамотно спроектувати цифрову презентацію, розуміти та застосовувати: технології візуального структурування текстів; базові правила колористики та типографіки, композиційні ефекти; технології побудови інформативних діаграм; механізм створення візуальних метафор. До арсеналу візуальної грамотності також належить уміння критично сприймати презентації. Для цього пропонується застосовувати дві системи критеріїв. Перша — для презентацій, які слугують для поширення інформації та читаються з екрана; друга — для показу презентацій, які слугують засобом переконання і переглядаються "вживу". Запропоновані інструменти формування візуальної грамотності апробовано у процесі викладання дисципліни "Інформаційні технології в дослідницькій діяльності".


Знайти схожі

7.


    Данилюк, Микола (завідувач кафедри; доктор економічних наук; професор).
    Формування системи моніторингу ефективності діяльності бізнес-інкубаторів / М. Данилюк, Р. Бойчук, М. Данилюк // Банківська справа. - 2013. - № 1. - С. 43-63. - Бібліогр. в кінці ст. - рис., табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Финансовая система

   Економіка

   Фінансова система

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-інкубатори -- інфраструктура підтримки підприємництва -- моніторинги -- програмні індикатори -- ключові індикатори -- критерії оцінювання -- бизнес-инкубаторы -- инфраструктура поддержки предпринимательства -- мониторинги -- программные индикаторы -- ключевые индикаторы -- критерии оценивания
Анотація: Проаналізовано проблеми та особливості оцінювання ефективності діяльності бізнес-інкубаторів. Наведено основні підходи, які використовуються у міжнародній практиці до системи моніторингу за процесами бізнес-інкубування. Окреслено перспективи формування вітчизняної методології оцінювання ефективності діяльності організацій інфраструктури підтримки розвитку бізнесу та інновацій.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Бойчук, Руслан (доцент; кандидат економічних наук)

Знайти схожі

8.


    Зварич, Ірина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
    Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США [Текст] / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 59-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   США
Кл.слова (ненормовані):
історичний розвиток -- историческое развитие -- періоди розвитку -- периоды развития -- професійна діяльність викладачів -- профессиональная деятельность преподавателей -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- рівні якості знань -- уровни качества знаний -- оцінювання професійної діяльності викладачів -- оценивание профессиональной деятельности преподавателей -- моніторинг вищої освіти -- мониторинг высшего образования -- освітні послуги -- образовательные услуги -- якість освітніх послуг -- качество образовательных услуг -- вища освіта -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади
Анотація: Проаналізовано історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США. З'ясовано історичні періоди розвитку оцінювання, запропоновано назви цих періодів, висвітлено критерії визначення історичних періодів розвитку оцінювання.


Знайти схожі

9.


    Зварич, Ірина (кандидат педагогічних наук4 провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
    Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 56-64. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- досвід ВНЗ -- опыт ВУЗов -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- викладання навчальних дисциплін -- преподавание учебных дисциплин -- портфоліо викладача -- портфолио преподавателя -- відеоматеріали -- видеоматериалы -- якість навчального процесу -- качество учебного процесса -- оцінювання педагогічної компетентності викладачів -- оценивание педагогической компетентности преподавателей -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- обізнаність педагога із контингентом групи -- ознакомление педагога с контингентом группы -- планування навчального процесу -- планирование учебного процесса -- логічність викладання навчального матеріалу -- логичность преподавания учебного материала -- викладання навчального матеріалу на належному рівні -- преподавание учебного материала на надлежащем уровне -- зрозумілість і доступність в опануванні навчальним матеріалом -- понытность и доступность в изучении учебных материалов -- науковість викладання -- научность преподавания -- використання новітніх технологій -- использование новейших технологий -- прозорість висловлення думки педагога -- прозорость висказывания мысли педагога -- створення теплої атмосфери у процесі навчання -- создание теплой атмосферы в процессе обучения
Анотація: Аналізується досвід ВНЗ США у застосуванні методу відеозапису для оцінювання педагогічної компетентності викладачів. Розглядаються критерії такого діагностування та їх практичне застосування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Ковилін, Є. Р.
    Модель автоматичної оцінки адекватності комп'ютерних систем «запит-відповідь» з використанням генерації текстів [Электронный ресурс] / Є. Р. Ковилін, О. С. Волковський // Системні технології = System technologies : Регіональний міжвузівський збірник наукових праць. - 2020. - Том Т.129, N 4. - С. 50-58 : іл., а-граф. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2707-7977
УДК
Рубрики: Інтернет
   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
система запит-відповідь -- система запрос-ответ -- IR-based архітектура -- IR-based архитектура -- генерація текстів -- генерация текстов -- критерії оцінювання -- критерии оценки


Дод.точки доступу:
Волковський, О. С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)