Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые стратегии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-56 
1.


    Мок Кім Ман Менді (канпровідлний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
    "Миситецтво війни" Сунь Цзи в застосуванні до інноваційного та таргетованого маркетингу [Текст] / Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 8-13. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
вариативная гибкость -- варіативна гнучкість -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- выход на рынок -- виход на ринок -- инновационный маркетинг -- інноваційний маркетинг -- конкуренты -- конкуренти -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- организационный менеджмент -- організаційний менеджмент -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- ситуационные преимущества -- ситуаційні переваги -- таргетированный маркетинг -- таргетований маркетинг -- синергетическая эффетивность -- синергетична ефективність
Анотація: Розглянуто вчення Сунь Цзи «Мистецтво війни» з позицій інноваційного та маркетингового підходів до менеджменту організацій (фірм). Акцент у дослідженні зроблено на гнучкості, варіативності дій та інноваційності, а також на ситуативних та організаційних перевагах організацій (фірм). Продемонстровано зв'язок між мистецтвом ведення війни та таргетованим маркетингом. Синергетичний ефект від спііьного застосування стародавнього вчення «Мистецтва війни» та інноваційного маркетингу здатен значно постити конкуретоспроможність організацій (фірм).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Сунь-Цзи (китайский стратег; мфслитель; автор знаменитого трактата по военному делу "Искусство войны" ; 6 в. до н.э.) \о нем\; Искусство войны, трактат \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Белей, Л. Л.
    Мовний маркетинг як інструмент мовної політики / Л. Л. Белей // Мовознавство. - 2015. - № 5. - С. 3-12. - Примітки посторінкові : 48 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.001.2
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
мовна політика -- мовне планування -- мовний маркетинг -- социолингвистика -- соціолінгвістика -- языковая политика -- языковое планирование -- языковой маркетинг -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- просування мови -- продвижение языка -- реклама мови -- реклама языка
Анотація: Розглянуто можливість застосування маркетингових технологій для імплементації мовної політики. Розглянуто еволюцію досліджень мовної політики та мовного планування. На прикладі постколоніальної мови показано принципи та інструментарій мовного маркетингу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Мовознавство_2015_5\1.pdf

Знайти схожі

3.


    Леваєва, Л. Ю. (кандидат економічних наук; доцент Переяслав-Хмельницького ДПУ ім. Григорія Сковороди).
    Теоретичні засади маркетингових досліджень у ломбардах [Текст] / Л. Ю. Леваєва // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 7/8, № 7. - С. 77-82 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансовая система

   Фінансова система

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ломбарды -- ломбарди -- маркетинговая деятельность ломбардов -- маркетингова діяльність ломбардів -- небанковские учреждения -- небанківські установи -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- менеджмент -- организационные аспекты -- організаційні аспекти -- рынок услуг ломбардов -- ринок послуг ломбардів -- теоретические основы -- теоретичні основи -- финансовый залог -- фінансова застава
Анотація: Предметом дослідження є теоретика-методичні аспекти маркетингових досліджень ломбардів України. Його мета полягає у розробці теоретико-методичних і практичних рекомендацій щодо проведення маркетингових досліджень у ломбардах для забезпечення їх ефективного функціонування. Методологічною основою дослідження стали загальнонаукові методи пізнання, концептуальні положення сучасних економічних теорій. Вивчено теоретичні засади маркетингових досліджень у ломбардах, визначено основні методи стимулювання продажів. Визначено особливості та роль маркетингових досліджень у системі менеджменту ломбарду. Запропоновано предметні напрями організації та проведення маркетингових досліджень у вітчизняних ломбардах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

4.


    Радченко, Д. М. (асистент кафедри економіки Національного авіаційного університету).
    Поведінкова економіка як інструмент маркетингової діяльності / Д. М. Радченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 4. - С. 56-60 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.23г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бихевористская экономика -- біхевористська економіка -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- личностные психологические особенности -- особистісні психологічні особливості -- макроуровень -- макрорівень -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- маркетинговый инструментарний -- маркетинговий інструментарій -- неоклассическая теория -- неокласична теорія -- нерациональное поведение -- нераціональна поведінка -- организационные задания -- організаційні завдання -- ограниченная рациональность -- обмежена раціональність -- поведенческая экономика -- поведінкова економіка -- поведенческие модели -- поведінкові моделі -- рыночные субьекты -- ринкові суб'єкти -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- сырьевые предприятия -- сировинні підприємства -- терминология -- термінологія -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування
Анотація: Розглянуто питання формування поведінкової економіки як нового напряму економічних досліджень у галузі маркетингу. Досліджено особливості нераціональної поведінки агентів ринку як доповнення до неокласичної економічної теорії з метою формування максимально ефективної маркетингової стратегії. Уточнено сутність поняття «поведінкова [біхевіористська] економіка». Систематизовано основні організаційні завдання для формування поведінки фірм в умовах обмеженої раціональності, які дадуть змогу забезпечити прийняття оптимальних стратегічних рішень. Доведено гіпотезу, що поведінкова економіка формується під впливом особистісних і психологічних особливостей основних суб'єктів ринку, зокрема: споживачів, колективу підприємств, постачальників, посередників, конкурентів. Досліджено поведінку основних суб'єктів поведінкової економіки, які формують модель економічної поведінки підприємств на макрорівні. Обґрунтовано, що вибір моделі поведінки залежить від значимось товару для покупця. Визначено основні складові елементи, що формують вибір поведінкової моделі, - отримання інформації; встановлення взаємозв'язку з власними знаннями; визначення ставлення до товару за власною системою оцінок; готовність до дії. На прикладі підприємства спиртової галузі досліджено вплив поведінкової моделі споживача на його маркетингову діяльність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Саймон, Герберт Александер (американский ученый еврейского происхождения в области социальных, политических и экономических наук ; 1916-2001) \о нем\; Налоговый кодекс Украины \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Капустіна, Лариса Михайлівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маретингу та міжнародного менеджменту Уральського державного університету економіки; м.Катеринбург; Росія).
    Маркетинговий підхід до управління продажами на ринку камінів [Текст] / Л. М. Капустіна, О. Ю. Журавльова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 160-169 : табл., граф,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
камины -- каміни -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- логические модели -- логічні моделі -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- менеджмент продаж -- менеджмент продажів -- рынок каминов -- ринок камінів -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- факторный анализ -- факторинй аналіз -- SPSS -- программное обеспечение -- програмне забезпечення
Анотація: Представлено маркетинговий підхід до управління продажами на ринку камінів. Концепцію управління продажами досліджено, враховуючи специфічні особливості даного ринку, а також ключові компетенції компанії, з метою розробки відповідна маркетингової стратегії. Проведено статистичний аналіз зовнішньої торгівлі камінам Логічна модель «Шість запитань» стала методологічною основою управління маркетингом та продажами в компанії. Представлено результати польового маркетингового дослідження регіонального ринку камінів. Сегментацію ринку камінів проведено з використанням факторного, кластерного анализу та програмного забезпечення SPSS.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Журавльова, Олександра Юріївна (асистент кафедри маретингу та міжнародного менеджменту Уральського державного університету економіки; м.Катеринбург; Росія)

Знайти схожі

6.


    Гелевачук, З. Й.
    Методичні підходи до формування та оцінювання маркетингової стратегії розвитку підприємства / З. Й. Гелевачук // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля. - 2015. - № 4. - С. 57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Стратегічне управління

   Стратегическое управление

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- розвиток підприємства -- развитие предприятия -- зростання -- рост -- адаптація -- адаптация -- стратегії розвитку -- стратегії розвитку -- конкурентні переваги


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Стріжкова, Юлія (маркетолог).
    Формування драйверів бренду як ефективного інструменту стратегії підвищення лояльності клієнтів в період стагнації автомобільного ринку [Текст] / Ю. Стріжкова, О. Гайдамаха // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 8-15 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові коммунікації -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- брендінг -- брендинг -- драйвери бренду -- драйверы бренда -- автомобільна галузь -- автомобильная отрасль -- лояльність клієнтів -- лояльность клиентов
Анотація: Розглянуто сутність та поняття драйверів бренду - сучасного інструменту концепції інтегрованих маркетингових комунікацій, що є частиною креативної маркетингової стратегії просування бренду на автомобільному ринку в умовах економічної стагнації.


Дод.точки доступу:
Гайдамаха, Олена (керівник)

Знайти схожі

8.


    Воловіков, Борис Петрович (кандидат технічних наук; доцент кафедри менеджменту Омського інституту (філіал) Російського державного економічного університету імені Плеханова; м.Омськ; Росія).
    Практичне застосування методу системної динаміки агентського моделювання при розробці маркетингової стратегії / Б. П. Воловіков // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 10. - P446-455 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология маркетинга

   Методологія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
агентное моделирование -- агентне моделювання -- бытовые счетки газа -- побутові лічільники газу -- инвестиционная привлекательность проектов -- інвестиційна привабливість проектів -- инвестиционные проекты -- інвестиційні проекти -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- региональные рынки -- регіональні ринки -- системная динамика -- системна динаміка
Анотація: Представлено динамічний підхід до формування маркетингових стратегій захоплення регіональних ринків. Особливістю запропонованої моделі є симбіоз двох методів: агентного моделювання та системної динаміки, що дозволяють розширити коло вирішуваних в стратегічному маркетингу задач. На основі цих двох методів розроблено дворівневу динамічну модель регіонального ринку споживачів побутових лічильників газу, сформовано портфель регіональних стратегій, визначено інвестиційну привабливість кожного проекту з реалізації стратегії, проведено ранжування ринків як об'єктів досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Янишин, Я. С. (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту).
    Маркетинг як система управління виробничо-збутовою діяльністю аграрних підприємств / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 3. - С. 61-65 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка сільського господарства
   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Львівська область

Кл.слова (ненормовані):
аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- молочні підприємства -- молочные предприятия -- молокопереробні підприємства -- молокоперерабатывающие предприятия -- маркетинг -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- финансово-економічна діяльність підприємств -- финансово-экономическая деятельность предприятий -- виробнича діяльність підприємств -- производственная деятельность предприятий -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии
Анотація: Розглядається роль маркетингу в підвищенні ефективності підприємства і засоби для цього. Акцентовано увагу в основному на маркетинг як один із найважливіших факторів та ін­струментів для підвищення ефективності, який відіграє важливу роль у під­приємстві. Висвітлено як негативні аспекти, що викликають повільну реаліза­цію маркетингової стратегії, так і позитивні. Підкреслюється, що розвиток переробно­го підприємства неможливий без докорінної перебудови організаційної структу­ри на основі концепції маркетингу. Запропоновані шляхи поліпшення вироб­ничо-збутової діяльності за рахунок ефективного використання маркетингового бюджету та дистрибуційної стратегії.


Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П. (кандидат економічних наук); Галичина, ТОВ \о нем\ТОВ "Галичина" \о нем\

Знайти схожі

10.


    Казибаєва, Аушан (студент PhD Казахського економічного університету ім. Т.Рискулова; м.Алмати; Казахстан).
    Формування стратегії та довготрокової маркетингової програми управління брендом / А. М. Казибаєва, Т. С. Саткалієва // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 227-233 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(5КАЗ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- долгосрочные маркетинговые программы -- довгострокові маркетингові програми -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- управления брендом -- управління брендом
Анотація: Розглянуто концептуальний підхід до формування стратегії і довгострокової маркетингової програми управління брендом. Визначено сучасний підхід до бренд-менеджменту підприємств Республіки Казахстан. Запропоновано програму управління брендом на основі формування споживацької лояльності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Саткалієва, Тамара (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту Казахського економічного університету ім. Т.Рискулова; м.Алмати; Казахстан)

Знайти схожі

11.


    Кім, Рене (PhD; віце-президент міжнародноговідділу Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея).
    Вплив досвіду покупки на довіру до бренду, задоволеність ним та лояльність [Текст] : за даними брендів з власними лініями одягу (Південна Корея) / Р. Кім, Юн Донг Гюн, Я. Чао // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 6. - С. 182-189 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КОР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Южная Корея
    Півженна Корея

Кл.слова (ненормовані):
отраслевые рынки -- галузеві ринки -- доверие бренду -- довіра бренду -- конкретные покупки -- конкретні купівлі -- лояльность бренду -- лояльність боенду -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- обувь -- взуття -- одежда -- одяг -- опыт покупки с конкретным брендом -- досвід покупки з конкретним брендом -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- прогнозные алгоритмы -- прогнозні алгоритми -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- рыночный спрос -- ринковий попит
Анотація: Проаналізовано різні варіанти досвіду покупок одягу конкретного бренду на формування клієнтської довіри, задоволеність брендом та лояльність йому. Розуміння залежностей між даними параметрами може допомогти маркетологам у роботі з брендами, які мають власні лінії одягу, при розробці та диференціації маркетингових стратегій в умовах значної конкуренції. Результати аналізу даних щодо південнокорейського ринку одягу та взуття демонструють, що різні елементи досвіду покупок з конкретним брендом можуть мати доволі різний вплив на формування довіри та задоволеності, саме тому маркетингові стратегії і мають бути диференційовані. Довіра ж, своєю чергою, має суттєвий вплив на формування лояльності, набагато більший, ніж задоволеність від конкретної покупки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Юн Донг Гюн (аспірант; науковий співробітник Корейського інституту харчової промисловості Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея); Чао, Ян (аспірант; науковий співробітник Корейського інституту харчової промисловості Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

12.


    Федоров, А. (председатель правления Всеукраинской рекламной коалиции; владелец брендингового агентства).
    То, что у нас считается провокацией, на самом деле - отсутствие вкуса и жлобство [Текст] / А. Федоров // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 3. - С. 44-47 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- интервью -- інтерв'ю -- PR -- комунікації -- коммуникации -- современный маркетинг -- сучасний маркетинг -- провокации современного маркетинга -- провокації сучасного маркетингу -- проблеми современного маркетинга -- проблеми сучасного маркетингу -- рекламные агентства -- рекламні агентства -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії
Анотація: В интервью речь идет о проблемах современного маркетинга.


Знайти схожі

13.


    Абдуліна, Ірина (головний редактор науково-практичного журналу "Інтелектуальна власність в Україні").
    Private label - маркетингова стратегія / І. Абдуліна // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 4. - С. 28-31. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Європа

    Европа

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- маркетинг -- торгові марки -- торговые марки -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- брендові товари -- брендовые товары -- реклама -- роздрібна мережа -- розничная сеть
Анотація: Розглядається мережева торгова марка, власником якої є роздрібна торгова мережа.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Private label, мережева торгова марка \про неї\; Петрус, національна торговельна мережа \про неї\

Є примірники у відділах:
ДБВ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

14.


    Карий, Олег Ігорович (доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри менеджменту організацій Інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка»).
    Маркетинг взаємовідносин у діяльності автотранспортних підприємств [Текст] : потреба в налагодженні взаєморозуміння з клієнтом / О. І. Карий, Г. В. Подвальна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 149-158 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Автомобільний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
автомобильные грузоперевозки -- автомобільні вантажоперевезення -- автомобильный транспорт -- автомобільний транспорт -- автотранспортные предприятия -- автотранспортні підприємства -- внешняя среда предприятий -- зовнішнє середовище підприємств -- грузовой транспорт -- грузовий транспорт -- идентификация ошибок -- ідентифікація помилок -- коммуникативное сотрудничество -- комунікативна співпраця -- маркетинг взаимоотношений -- маркетинг взаємовідносин -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- стратегическое управление -- стратегічне управління
Анотація: Визначено, виходячи з концепції маркетингу взаємовідносин, основні помилки при спілкуванні автотранспортних підприємств із своїми клієнтами. Шляхом опитування автотранспортних підприємств та їх клієнтів ідентифіковано помилки сторін на різних етапах співпраці; сформульовано рекомендації з уникнення зазначених помилок.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Подвальна, Галина Василівна (асистент кафедри менеджменту і логістики Національного університету «Львівська політехніка»)

Знайти схожі

15.


    Головінова, Г. М.
    Краудсорсинг як стратегія маркетингу / Г. М. Головінова, Т. О. Бочкар // Проблеми економіки транспорту : тези допоповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 20-21.04. 2017 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Держадмін. залізн. трансп. України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : ДНУЗТ, 2017. - С. 63
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- краудсорсинг -- споживачі -- потребители -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КЕМ


Дод.точки доступу:
Бочкар, Т. О.; Головинова, Г. Н.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Лобова, О. М. (кандидат економічних наук; асистент кафедри страхування, банківської справи та ризик-менеджменту).
    Теоретичні основи маркетингової діяльності страхової компанії [Текст] / О. М. Лобова, А. Є. Анікеєнко // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 6. - С. 62-67 : табл.; 2-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271
Рубрики: Економіка
   Страхування

   Экономика

   Страхование

Кл.слова (ненормовані):
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- страхові компанії -- страховые компании -- прибутковість -- прибыльность -- конкуренція -- конкуренция -- реалізація страхового продукту -- реализация страхового продукта -- канали реалізації -- каналы реализации
Анотація: Визначено теоретичні основи маркетингової діяльності страхової компанії. З'ясовано сутність страхового маркетингу та охарактеризовано етапи процесу впровадження маркетингу в діяльність страхових компаній. Встановлено показники що необхідні для оцінки маркетингового стану компанії. Досліджено прибутковості різних видів страхових послуг 2-х провідних страхових компаній України. Охарактеризовано структуру придбання страхового полісу за допомогою методів кількісного вимірювання. Узагальнено методи реалізації страхових продуктів.


Дод.точки доступу:
Анікеєнко, А. Є. (магістр )

Знайти схожі

17.


    Євсейцева, О. С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу).
    Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу [Текст] / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 77-79 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- ринок освітніх послуг -- рынок образовательных услуг -- освітні послуги -- образовательные услуги -- маркетинг освітніх послуг -- маркетинг образовательных услуг -- розробка маркетингових стратегій -- разработка маркетинговых стратегий -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- етапи маркетингових стратегій -- этапы маркетинговых стратегий
Анотація: Визначено головні аспекти, які впливають на розробку маркетингової стратегії вищого навчального закладу. Використано для дослідження методи аналізу та синтезу. Представлено елементи, які формують маркетингову стратегію вищого навчального закладу. Підкреслено значимість використання маркетингових стратегій в діяльності вищих навчальних закладів. Розглянуто особливості розробки маркетингової стратегії ВНЗ, що є ефективними для застосування на практиці.


Дод.точки доступу:
Новіков, Д. В. (магістр напряму підготовки "Комунікаційний маркетинг")

Знайти схожі

18.


    Гацька, Л. П.
    Дослідження поведінки споживачів в екологічному маркетингу / Л. П. Гацька // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - № 10. - С. 5-8 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Екологія

   Экология

Кл.слова (ненормовані):
екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- ринок екологічних товарів та послуг -- рынок экологических товаров и услуг -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- екомаркування -- экомаркировка


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

19.
   656.2.003
   П 78


    Гoлoвінoвa, Г. М.
    Крaудсoрсинг як стрaтeгія мaркeтингу / Г. М. Гoлoвінoвa, Т. O. Бoчкaр // Проблеми економіки транспорту : Тези доповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції (21.04-22.04.2016) : тези доповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції ( Дніпро, 20.04 - 21.04.2017 р.) / Укрзалізниця, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Жешувський політехнічний університет імені І. Лукасевича, НВП Укртрансакад. - Дніпро : ДНУЗТ, 2017 = Проблемы экономики транспорта : Тезисы докладов ХV Международной научно-практической конференции = The problems of the transport economics: Abstracts of the reports of the XV International Scientific and Practical Conference. - С. 63
УДК
Рубрики: Торгівля
   Торговля

Кл.слова (ненормовані):
праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КЕМ -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- публічна оферта -- публичная оферта -- стратегія клієнтоорієнтованості -- стратегия клиентоориентированности -- маркетинг споживання -- маркетинг потребления


Дод.точки доступу:
Бараш, Ю. С. \ред.\; Бобиль, В. В. \ред.\; Бобіль, В. В.; Гненний, О. М. \ред.\; Гненный, О. Н.; Головкова, Л. С. \ред.\; Міщенко, М. І. \ред.\; Мищенко, М. И.; Скалозуб, В. В. \ред.\; Чимшмт, С. І. \ред.\; Чимшит, С. И.; Гненний, М. В. \ред.\; Гненный, Н. В.; Полішко, Т. В. \ред.\; Полишко, Т. В.; Бoчкaр, Т. O.; Бочкарь Т. А.; Головинова Г. Н.; Укрзалізниця; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; Жешувський політехнічний університет імені І. Лукасевича; НВП Укртрансакад
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Куденко, О. В. (аспирант кафедри маркетингу ДВНЗ КНЕУ імені Вадима Гетьмана).
    Аналіз сучасних маркетингових стратегій відповідно до рівня сегментації ринку / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2018. - № 1. - С. 108-115 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.011г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая методология -- аналітична методологія -- индивидуальный маркетинг -- індивідуальний маркетинг -- концентрированный маркетинг -- концентрований маркетинг -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- недифференцированный маркетинг -- недеференційований маркетинг -- отвлекающий маркетинг -- відволікаючий маркетинг -- рыночное сегментирование -- ринкове сегментування -- экономическая эффективность маркетинга -- економічна ефективність маркетингу
Анотація: Виокремлено основні напрями, суть та приклади стратегії диверсифікації, представлено переваги стратегії концентрованого маркетингу, а також показано, коли максимальний рівень сегментації ринку досягається з використанням страстратегії індивідуалізованого маркетингу. Представлена характеристика маркетингової стратегії - недиференційованого, індивідуального та відволікаючого маркетингу. Доведено, що стратегія сегментації ринку сприяє стимулюванню розробки нових товарів, розробці ефективного комплексу маркетингу, а також сприяє розподілу маркетингових ресурсів між різними товарами.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Котлер, Филипп (профессор международного маркетинга Высшей школы менеджмента ; 1931-) \о нем\; Котлер, Филіп (професор міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту ; 1931-) \про нього\

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)