Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (12)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   33
   О 41


    Pimonenko, T.
    Company's image and greenwashing in the framework of green investment concept / T. Pimonenko, O. Lyulyov, O. Chygryn // Одеський національний економічний університет. Науковий вісник / Одеський національний економічний університет. - Одеса : Вид-во Одеського національного економічного університету, 2019. - Одеський національний економічний університет. Науковий вісник, № 2(265) . - P143-157 : il., a-tabl.
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Екологія

   Экология

Кл.слова (ненормовані):
investment -- інвестиції -- инвестиции -- stakeholders -- стейкхолдери -- стейкхолдеры -- green brand -- зелений бренд -- зеленый бренд -- marketing communications -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- green marketing -- зелений маркетинг -- зеленый маркетинг -- promotion -- промоція -- промоция


Дод.точки доступу:
Lyulyov, O.; Chygryn, O.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Лылык, Марьяна.
    Effie Conference 2012 / М. Лылык // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 44-45 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика, 2012 г.
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- маркетинговые коммуникации -- торговые марки -- бренды -- конференции -- конкурсы -- маркетингові комунікації -- торгові марки -- бренди -- конкурси -- конференції
Анотація: Effie Awards Ukraine - конкурс эффективности рекламных и маркетинговых коммуникаций.


Дод.точки доступу:
Конкурс Effie Awards Ukraine \о нем\; Effie Awards Ukraine, конкурс \о нем\; Effie Conference \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


   
    І Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології» // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 66-67 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
цифрові технології -- цифровые технологии -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- маркетинг-освіта -- маркетинг-образование -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции
Анотація: В Одеському національному політехнічному університеті 29-30 травня 2014 року відбулась І Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології». В конференції прийняло участь близько 100 учасників, які представляли 28 організацій.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології» \о ней\; Маркетинг і цифрові технології, міжнародна науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

4.


    Роубал, Онджей (заступник декана факультету суспільних наук Університету фінансів та управління; м. Прага; Чеська Республіка; PhD (соціологія)).
    Індивідуалізація, незахищеність і впевненість у контексті соціальних наслідків маркетингових комунікацій / О. Роубал, К. Хавлічек // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 439-449 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
кризис организованной современности -- криза організованої сучасності -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- общественная деинституализация -- суспільна деінституціалізація -- общественная дестратификация -- суспільна дестратифікація -- общественное доверие -- суспільна довіра -- потребительская незащищенность -- споживацька незахищеність -- потребительская уверенность -- споживацька впевненість -- потребительский гедонизм -- споживацький гедонізм -- потребительское общество -- споживацьке суспільство -- социальная индивидуализация -- соціальна індивідуалізація -- социальные последствия -- соціальні наслідки
Анотація: Продемонстровано, як сучасне суспільство характеризується все більшою індивідуалізацією і як цей процес посилюється у зв'язку з кризою організованої сучасності. Криза організованої сучасності виявляється у вигляді деінституалізації і дестратифікації суспільства, які є джерелами нестабільності і зниження довіри в суспільстві. Індивідуалізація, незахищеність і вимога упевненості можуть бути ідентифіковані з точки зору суспільства споживання. Характер суспільства споживання визначається загальною кількістю навмисних і ненавмисних соціальних наслідків маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хавлічек, Карел (декан економічного факультету Університету фінансів та управління; м. Прага; Чеська Республіка; PhD (маркетинг); МВА)

Знайти схожі

5.
   06
   Л 89


Львівська політехніка

    Косар, Н. С.
    Інноваційні рішення у системі маркетингових комунікацій підприємства [Текст] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо, С. В. Притула // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 233-240. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- мобільний маркетинг -- мобильный маркетинг -- инновации -- інновації -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации


Дод.точки доступу:
Кузьо, Н. Є.; Притула, С. В.; Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Мусієнко, В. Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна).
    Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції [Текст] / В. Д. Мусієнко, К. О. Шульга // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 10. - С. 44-48 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 2013-2015 гг.

   Економіка інформатики, 2013-2015 рр.

   Украина
    Україна

    Днепропетровская область

    Дніпропетровська область

    Кривой Рог

    Кривий Ріг

Кл.слова (ненормовані):
вирусный маркетинг -- вірусний маркетинг -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- медиа-коммуникации -- медіа-комунікації -- мобильный маркетинг -- мобільний маркетинг -- организационные аспекты -- організаційні аспекти -- партизанский маркетинг -- партизанський маркетинг -- передовой опыт -- передовий досвід -- рекламные агентства -- рекламні агенції -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- средства массовой коммуникации -- засоби масової комунікації -- СМИ -- ЗМІ -- фирмы-конкуренты -- фірми-конкуренти -- электронная почта -- електронна пошта
Анотація: Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шульга, К.О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна); Нова Медиа, украинское ООО \о нем\Нова Медіа, українське ТОВ \о нем\

Знайти схожі

7.


    Шаповал, О. Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій).
    Інформаційні технології маркетингових комунікацій на підприємстві [Текст] / О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 98-100 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- web-сайты предприятий -- web-сайти підприємств -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- видовое классифицирование -- видове класифікування -- глобальные информациорнные сети -- глобальні інформаційні мережі -- интернет-торговля -- интернет торгівля -- информационные технологии -- інформаційні технології -- каналы продаж -- канали продажів -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- коммуникационное влияние на потребителей -- комунікаційний вплив на споживачів -- пользовательская реклама -- користувацька реклама -- организационые модели -- організаційні моделі -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- рыночная система -- ринкова система -- управление коммуникационным процессом -- управління комунікаційним процесом -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: Досліджено шляхи використання інформаційних технологій ІНТЕРНЕТу в системі маркетингових комунікацій підприємства. Обгрунтовані напрями використання ІНТЕРНЕТ-технологій в якості ефективного інструменту здійснення успішної маркетингової комунікаційної політики підприємства на ринку.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Савкова, К.Г. (студентка Національного університету харчових технологій)

Знайти схожі

8.


    Борисова, Тетяна Михайлівна (доцент кафедри промислового маркетингу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя; кандидат економічних наук; доцент).
    Аналіз маркетингових комунікаційних заходів із запобігання торгівлі людьми / Т. М. Борисова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 5. - С. 299-308 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.408(4УКР)в6
Рубрики: Право
   Уголовное право, 2004-2015 гг.

   Кримінальне право, 2004-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- неприбыльная организация -- неприбуткова організація -- торговля людьми -- торгівля людьми -- уязвимая группа населения -- уразлива група населення
Анотація: Представлено частину результатів дослідження стану виконання Україною Конвенції Ради Європи про заходи з протидії торгівлі людьми, ініційованого Всеукраїнською Коаліцією громадських організацій з протидії торгівлі людьми, в якому автор брала участь та готувала аналітичний звіт. У ході дослідження виявлено недоліки у комунікаційному процесі державних служб із цільовими соціальними групами. Здійснено аналіз маркетингових комунікаційних заходів, реалізованих та запланованих до реалізації державними органами. На основі результатів дослідження та висновків запропоновано низку рекомендацій

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; Всеукраинская коалиция общественных организаций по противодействию торговле людьми \о ней\; Конвенция Совета Европы о мерах по противодействию торговле людьми 2005 г. \о произв.\

Знайти схожі

9.
   65.290с-5
   Б 79


    Болотіна, І. М. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій).
    Брендинг: особливості використання інтернет-технологій та інформаційних систем підприємств [Текст] / І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 1. - С. 72-75 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- виртуальный маркетинг -- віртуальний маркетинг -- виртуальная среда -- віртуальне середовище -- ИНТЕРНЕТ-технологии -- ІНТЕРНЕТ-технології -- информационные системы -- інформаційні системи -- промо-сайты -- промо-сайти -- рыночная система -- ринкова система -- системная инфраструктура -- системна інфраструктура
Анотація: Наведено результати досліджень щодо особливостей використання ІНТЕРНЕТ-технологій та інформаційних систем підприємства в брендингу. Запропоновано сучасну концепцію брендингу, що ґрунтується на використанні перспективних ІНТЕРНЕТ-технологій та оптимальної інфраструктури інформаційних систем підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шаповал, О.Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій); Савкова, К.Г. (студентка Національного університету харчових технологій)

Знайти схожі

10.


    Шинкаренко, Наталія (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу).
    Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій [Текст] / Н. Шинкаренко // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. - N 5/6. - С. 33-37 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- віртуальні виставки -- масштаб виставок -- омніканальність -- промислові виставки -- отримання інформації -- високоточна персоналізація -- підготовка виставок -- маркетинговые коммуникации -- виртуальные выставки -- масштаб выставок -- омниканальность -- промышленные выставки -- получение информации -- высокоточная персонализация -- подготовка выставок
Анотація: Не викликає сумнівів, що Інтернет як інструмент маркетингових комунікацій з кожним роком збільшує свою значущість для компаній не залежно від їх масштабу і сфери діяльності, замінюючи собою частково, а в деяких випадках і повністю, традиційні канали комунікацій. Здавалося б, щось подібне могло статися і з виставками - запозичення виставкою, як синтетичним інструментом комунікацій, переваг Інтернет повинен був внести певні корективи в значимість і ставлення компаній до традиційних виставок. Тим більше, що до теперішнього часу в комунікаційному просторі все більшої популярності набувають віртуальні виставки, особливо в деяких сферах суспільного життя, наприклад, музейної діяльності. Однак цього не сталося. Навпаки, як випливає з щорічного звіту Міжнародної виставкової федерації (UFI), кількість проведених в 2017 р. у всьому світі виставок та виставкові площі цих заходів не тільки не скоротилися, а навпаки, збільшилися в порівнянні з 2016 р. Таким чином, в інноваційно-орієнтованих економіках виставки продовжують зберігати свій інноваційний потенціал, який використовується компаніями для вирішення широкого кола своїх завдань. Даний факт спонукає переглянути певні теоретичні підходи до виставкового процесу, виявити відмінні риси і можливості нового формату виставки, які обумовлюють модифікацію цього інструменту маркетингових комунікацій. Віртуальну промислову виставку від традиційної відрізняє ряд особливостей, що впливають на діяльність як організаторів, так і учасників. Розглянемо їх.


Дод.точки доступу:
Міжнародна виставкова федерація \о ней\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)