Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=післядипломна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


    Дудар, З. (декан факультету післядипломної освіти; професор кафедри програмного забезпечення ЕОМ Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук).
    Проблеми і перспективи післядипломної освіти в Україні / З. Дудар, І. Ревенчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 111-118. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- післядипломна освіта -- розвиток вищої освіти -- міжнародний досвід -- державне регулювання -- реформа післядипломної освіти -- высшее образование -- последипломное образование -- развитие высшего образования -- международный опыт -- государственное регулирование -- реформирование последипломного образования
Анотація: Розкриті проблеми та перспективи післядипломної освіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Ревенчук, І. (заступник декана факультету післядипломної освіти; доцент кафедри програмного забезпечення ЕОМ Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук); Закон України "Про освіту" \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Бондаренко, М. (ректор Харківського національного університету радіоелектроніки; завідувач кафедри програмного забезпечення ЕОМ; член-кореспондент НАН України; академік АНВШ України; президент міжнародної Академії наук прикладної радіоелектроніки; лауреат Державної премії в галузі науки і техніки; заслужений діяч науки і техніки; доктор технічних наук; професор).
    Харківський національний університет радіоелектроніки: ми працюємо для майбутнього / М. Бондаренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 3-20
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Харків

Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- університети -- технічні університети -- дистанційне навчання -- післядипломна освіта -- Болонський процес -- кредитно-модульна система -- працевлаштування випускників -- интервью -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- университеты -- технические университеты -- дистанционное обучение -- последипломное образование
Анотація: Ректор Харківського національного університету радіоелектроніки розповідає про напрямки діяльності університету, зорієнтовані на забезпечення підготовки фахівців згідно з європейськими стандартами якості освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Шевченко, Ірина (директор Інституту післядипломної освіти Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв; професор кафедри теорії, історії і практики культури; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Нові підходи до організації підвищення кваліфікації бібліотекарів: розвиваємо дистанційне навчання / І. Шевченко // Бібліотечний форум України : Інформаційний щоквартальний журнал. - 2009. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Библиотечные кадры

   Бібліотечна справа

   Бібліотечні кадри

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- библиотечные кадры -- библиотекари -- повышение квалификации библиотекарей -- дистанционное обучение -- информационные технологии -- последипломное образование -- модульное обучение -- институт последипломного образования -- библиотечное образование -- бібліотечна справа -- бібліотечні кадри -- підвищення кваліфікації бібліотекарів -- дистанційне навчання -- інформаційні технології -- післядипломна освіта -- модульне навчання -- інститут післядипломной освіти -- бібліотечна освіта
Анотація: У статті привертається увага до технологій дистанційного навчання, актуалізуються питання їх використання у процесі підвищення кваліфікації працівників бібліотек та висвітлено наслідки роботи Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв у розробці та експериментальній апробації першого експериментального курсу дистанційного навчання "Управління бібліотекою та нові послуги для користувачів."

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Інститут післядипломної освіти Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв \о нем\; Донецька обласна універсальна наукова бібліотека імені Н. К. Крупської \о ней\
Є примірники у відділах:
ДИР (31.08.2009р. Інв.2872ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Побірченко, Н. С.
    Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 68-78. - Бібліографія : С.78 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 19 ст., друга пол.
   Образование. Педагогика, 20 ст., поч.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- освітня реформа -- педагогические кадры -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- підготовка вчителів -- післядипломна освіта -- подготовка учителей истории -- последипломное образование -- реформа образования -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Проаналізовано процес формування неперервної педагогічної освіти в Україні другої половини 19 - початку 20 століття з точки зору історичних перетворень.Висвітлена ієрархізована система неперервної освіти педагогічних працівників означеного періоду в к онтексті різних ознак організаційної та змістової єдності, взаємозв'язку та послідовності усіх ланок освіти. Початок розвитку системи неперервної педагогічної освіти ми пов'язуємо з кінцем Петровської епохи, коли в першій половині ХVIII ст. Київська д уховна академія стала осередком підготовки вчителів для національних шкіл. У 1802 р. створено центральний орган управління освітою - Міністерство народної освіти. Широка освітня реформа в Російській імперії зачепила всі ланки освіти - вищу, середню та початкову, активізувала пошуки нових форм педагогічної освіти. Після шкільної реформи 1864 р. особливо загострилася потреба в учительськихкадрах. Значні зміни в системі неперервної педагогічної освіти відбуваються після Жовтневого перевороту. Створен ня в 1925 р. Державного науково-методологічного комітету започаткувало новий етап керівництва післядипломною освітою.


Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Міністерство народної освіти \о нем\

Знайти схожі

5.


    Семиченко, В. А.
    Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти / В. А. Семиченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 46-57. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- професійна освіта -- професійний розвиток особистості -- професійний саморозвиток -- профессиональное образование -- профессиональное развитие личности -- профессиональное саморазвитие -- развитие личности -- розвиток особистості -- саморазвитие -- саморозвиток
Анотація: Розглянуті питання, пов'язані з методологічними труднощами вирішення проблем розвитку в психології. Проаналізовані особливості розвитку складних систем з урахуванням психологічних факторів. Розкриті специфіка, напрямки та основні ознаки розвитку людини в зв'язку з віковими та онтогенетичними змінами. Проаналізовані особливості професійного розвитку в різних контекстах: розвиток як позитивні зміни, як адаптація, особистісні деформації і як наслідок професійного розвитку.


Знайти схожі

6.


    Астахова, О. (кандидат економічних наук; Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України м. Київ).
    Перспективи розвитку професійної освіти в Україні / О. Астахова // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 9-12. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- профессиональное образование -- криза освіти -- кризис образования -- фахівці -- специалисты -- ринок праці -- рынок труда -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- безперервна освіта -- непрерывное образование -- перепідготовка дорослого населення -- переподготовка взрослого населения
Анотація: У статті розглядаються питання ролі та місця професійної освіти в економіці України в умовах переходу від індустріального до постіндустріального суспільства як визначального чинника підвищення якості та конкурентоспроможності фахівців на ринку праці в умовах глобалізації, нестабільності, модернізацій і кризи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Сагуйченко, В. В. (доцент кафедри менеджменту організацій ; начальник навчального відділу Запорізької державної академії).
    Вчитель у контексті суспільства ризику / В. В. Сагуйченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 136-139. - Бібліографія : С.139 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
институт образования -- інститут освіти -- общество риска -- педагогическая деятельность -- педагогический риск -- педагогическое образование -- педагогічна діяльність -- педагогічна освіта -- педагогічний ризик -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- система образования -- система освіти -- социология образования -- соціологія освіти -- суспільство ризику -- управление образованием -- управління освітою -- учитель
Анотація: У статті досліджено специфіку педагогічного ризику, обумовленого сучасними соціокультурними контекстами.


Знайти схожі

8.


    Гуменюк, Г. (доктор сільськогосподарських наук, професор).
    Функціональна модель післядипломної освіти / Г. Гуменюк, Н. Проценко // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2011. - № 2. - С. 65-69. - Библиогр.: с. 69. - 3 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- последипломное образование -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- міжнародні стандарти -- международные стандарты -- лікарі ветеринарної медицини -- врачи ветеринарной медицины -- курси підвищення кваліфікації -- курсы повышения квалификации
Анотація: Проаналізовано структуру курсів підвищення кваліфікації лікарів ветеринарної медицини.


Дод.точки доступу:
Проценко, Н. (аспирантка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.
   006
   С 76


   
    Положення про центр післядипломної освіти Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна // Стандарт організаційний СО ВНЗ-ДНУЗТ-1.00-2010. Стандарти з організаційно-управлінської роботи СО ВНЗ-ДНУЗТ-2.01-2010, СО ВНЗ-ДНУЗТ-2.02-2010, СО ВНЗ-ДНУЗТ-2.03-2010, СО ВНЗ-ДНУЗТ-2.04-2010,СО ВНЗ-ДНУЗТ-2.05-2010, СО ВНЗ-ДНУЗТ-2.08-2010. Стандарти з організації навчального процесу СО ВНЗ-ДНУЗТ- 3.01-2010, СО ВНЗ-ДНУЗТ- 3.02.-2011, СО ВНЗ-ДНУЗТ-3.04-2010. - Вид. офіц. - Д. : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2011. - Вип. 1-й. - С. 114-123
УДК
Рубрики: ДИИТ--ПОДРАЗДЕЛЕНИЯ ВУЗА
   ДІІТ--ПІДРОЗДІЛИ ВНЗ

   ДИИТ--НОРМАТИВНЫЕ ДОКУМЕНТЫ

   Высшее образование

   Вища освіта

   Нормативные документы

   Нормативні документи

   ДІІТ--НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ

   Украина
    Україна

    Днепропетровск

    Дніпропетровськ

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- нормативные документы -- нормативні документи -- ДИИТ -- ДІІТ -- ДНУЖТ -- стандарты -- положения -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- последипломное образование -- післядипломна освіта


Дод.точки доступу:
ДИИТ \о нем\; ДІІТ \про нього\; Положення про центр післядипломної освіти Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна \о произв.\; Центр последипломного обучения ДНУЖТ \о нем\; Центр післядипломної освіти ДНУЗТ \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Сагуйченко, В. В. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Шкільний директор як освітній філософ: критичний аналіз управління досвіду / В. В. Сагуйченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 50-54. - Бібліографія: С. 54 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
государственно-общественное управление -- державно-громадське управління -- директора школ -- директори шкіл -- загальноосвітні навчальні заклади -- загальноосвітні школи -- загальноосвітній навчальний заклад -- загальноосвітня школа -- институт последипломного образования -- інститут післядипломной освіти -- качество образования -- керівники учбових закладів -- керівники освіти -- методология образования -- методологія освіти -- общеобразовательная школа -- общеобразовательные учебные заведения -- общеобразовательные школы -- підготовка керівників -- післядипломна освіта -- подготовка руководителей -- последипломное образование -- руководители учебных заведений -- философия образования -- філософія освіти -- якість освіти
Анотація: У статті розглянуто підготовку керівників шкіл до державно-громадського управління. Простежено вплив підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу в якості освітнього філософа в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти на зміни в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)