Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=післядипломна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
31
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-31
31-31
>
1.
Дудар, З.
(декан факультету післядипломної освіти; професор кафедри програмного забезпечення ЕОМ Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук).
Проблеми і перспективи післядипломної освіти в Україні / З. Дудар, І. Ревенчук> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 5
. - С. 111-118. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
післядипломна освіта
--
розвиток вищої освіти
--
міжнародний досвід
--
державне регулювання
--
реформа післядипломної освіти
--
высшее образование
--
последипломное образование
--
развитие высшего образования
--
международный опыт
--
государственное регулирование
--
реформирование последипломного образования
Анотація:
Розкриті проблеми та перспективи післядипломної освіти в Україні.
Дод.точки доступу:
Ревенчук, І. (заступник декана факультету післядипломної освіти; доцент кафедри програмного забезпечення ЕОМ Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук); Закон України "Про освіту" \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Бондаренко, М.
(ректор Харківського національного університету радіоелектроніки; завідувач кафедри програмного забезпечення ЕОМ; член-кореспондент НАН України; академік АНВШ України; президент міжнародної Академії наук прикладної радіоелектроніки; лауреат Державної премії в галузі науки і техніки; заслужений діяч науки і техніки; доктор технічних наук; професор).
Харківський національний університет радіоелектроніки: ми працюємо для майбутнього / М. Бондаренко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 5
. - С. 3-20
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Харків
Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю
--
вищі навчальні заклади
--
ВНЗ
--
університети
--
технічні університети
--
дистанційне навчання
--
післядипломна освіта
--
Болонський процес
--
кредитно-модульна система
--
працевлаштування випускників
--
интервью
--
высшие учебные заведения
--
ВУЗы
--
университеты
--
технические университеты
--
дистанционное обучение
--
последипломное образование
Анотація:
Ректор Харківського національного університету радіоелектроніки розповідає про напрямки діяльності університету, зорієнтовані на забезпечення підготовки фахівців згідно з європейськими стандартами якості освіти.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Шевченко, Ірина
(директор Інституту післядипломної освіти Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв; професор кафедри теорії, історії і практики культури; кандидат педагогічних наук; доцент).
Нові підходи до організації підвищення кваліфікації бібліотекарів: розвиваємо дистанційне навчання / І. Шевченко> // Бібліотечний форум України : Інформаційний щоквартальний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
023.3
Рубрики:
Библиотечное дело
Библиотечные кадры
Бібліотечна справа
Бібліотечні кадри
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело
--
библиотечные кадры
--
библиотекари
--
повышение квалификации библиотекарей
--
дистанционное обучение
--
информационные технологии
--
последипломное образование
--
модульное обучение
--
институт последипломного образования
--
библиотечное образование
--
бібліотечна справа
--
бібліотечні кадри
--
підвищення кваліфікації бібліотекарів
--
дистанційне навчання
--
інформаційні технології
--
післядипломна освіта
--
модульне навчання
--
інститут післядипломной освіти
--
бібліотечна освіта
Анотація:
У статті привертається увага до технологій дистанційного навчання, актуалізуються питання їх використання у процесі підвищення кваліфікації працівників бібліотек та висвітлено наслідки роботи Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв у розробці та експериментальній апробації першого експериментального курсу дистанційного навчання "Управління бібліотекою та нові послуги для користувачів."
Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Дод.точки доступу:
Інститут післядипломної освіти Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв \о нем\; Донецька обласна універсальна наукова бібліотека імені Н. К. Крупської \о ней\
Є примірники у відділах:
ДИР (31.08.2009р. Інв.2872ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Побірченко, Н. С.
Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 68-78. - Бібліографія : С.78 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 19 ст., друга пол.
Образование. Педагогика, 20 ст., поч.
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
вища педагогічна освіта
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
высшее педагогическое образование
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
неперервна освіта
--
непрерывное образование
--
освітня реформа
--
педагогические кадры
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічні кадри
--
підготовка вчителів
--
післядипломна освіта
--
подготовка учителей истории
--
последипломное образование
--
реформа образования
--
управление образованием
--
управління освітою
Анотація:
Проаналізовано процес формування неперервної педагогічної освіти в Україні другої половини 19 - початку 20 століття з точки зору історичних перетворень.Висвітлена ієрархізована система неперервної освіти педагогічних працівників означеного періоду в к онтексті різних ознак організаційної та змістової єдності, взаємозв'язку та послідовності усіх ланок освіти. Початок розвитку системи неперервної педагогічної освіти ми пов'язуємо з кінцем Петровської епохи, коли в першій половині ХVIII ст. Київська д уховна академія стала осередком підготовки вчителів для національних шкіл. У 1802 р. створено центральний орган управління освітою - Міністерство народної освіти. Широка освітня реформа в Російській імперії зачепила всі ланки освіти - вищу, середню та початкову, активізувала пошуки нових форм педагогічної освіти. Після шкільної реформи 1864 р. особливо загострилася потреба в учительськихкадрах. Значні зміни в системі неперервної педагогічної освіти відбуваються після Жовтневого перевороту. Створен ня в 1925 р. Державного науково-методологічного комітету започаткувало новий етап керівництва післядипломною освітою.
Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Міністерство народної освіти \о нем\
Знайти схожі
>
5.
Семиченко, В. А.
Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти / В. А. Семиченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 46-57. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Образование. Педагогика
Освіта. Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
высшее профессиональное образование
--
неперервна освіта
--
непрерывное образование
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
післядипломна освіта
--
последипломное образование
--
професійна освіта
--
професійний розвиток особистості
--
професійний саморозвиток
--
профессиональное образование
--
профессиональное развитие личности
--
профессиональное саморазвитие
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
саморазвитие
--
саморозвиток
Анотація:
Розглянуті питання, пов'язані з методологічними труднощами вирішення проблем розвитку в психології. Проаналізовані особливості розвитку складних систем з урахуванням психологічних факторів. Розкриті специфіка, напрямки та основні ознаки розвитку людини в зв'язку з віковими та онтогенетичними змінами. Проаналізовані особливості професійного розвитку в різних контекстах: розвиток як позитивні зміни, як адаптація, особистісні деформації і як наслідок професійного розвитку.
Знайти схожі
>
6.
Астахова, О.
(кандидат економічних наук; Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України м. Київ).
Перспективи розвитку професійної освіти в Україні / О. Астахова> // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 9-12. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65
Рубрики:
Економіка
Экономика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
криза освіти
--
кризис образования
--
фахівці
--
специалисты
--
ринок праці
--
рынок труда
--
післядипломна освіта
--
последипломное образование
--
безперервна освіта
--
непрерывное образование
--
перепідготовка дорослого населення
--
переподготовка взрослого населения
Анотація:
У статті розглядаються питання ролі та місця професійної освіти в економіці України в умовах переходу від індустріального до постіндустріального суспільства як визначального чинника підвищення якості та конкурентоспроможності фахівців на ринку праці в умовах глобалізації, нестабільності, модернізацій і кризи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Сагуйченко, В. В.
(доцент кафедри менеджменту організацій ; начальник навчального відділу Запорізької державної академії).
Вчитель у контексті суспільства ризику / В. В. Сагуйченко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 2
. - С. 136-139. - Бібліографія : С.139 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.74:37
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
институт образования
--
інститут освіти
--
общество риска
--
педагогическая деятельность
--
педагогический риск
--
педагогическое образование
--
педагогічна діяльність
--
педагогічна освіта
--
педагогічний ризик
--
післядипломна освіта
--
последипломное образование
--
реформирование образования
--
реформування освіти
--
система образования
--
система освіти
--
социология образования
--
соціологія освіти
--
суспільство ризику
--
управление образованием
--
управління освітою
--
учитель
Анотація:
У статті досліджено специфіку педагогічного ризику, обумовленого сучасними соціокультурними контекстами.
Знайти схожі
>
8.
Гуменюк, Г.
(доктор сільськогосподарських наук, професор).
Функціональна модель післядипломної освіти / Г. Гуменюк, Н. Проценко> // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 65-69. - Библиогр.: с. 69. - 3 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
658.516
ББК
30ц
Рубрики:
Техника
Стандартизация. Контроль качества
Техніка
Стандартизація. Контроль якості
Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта
--
последипломное образование
--
підвищення кваліфікації
--
повышение квалификации
--
міжнародні стандарти
--
международные стандарты
--
лікарі ветеринарної медицини
--
врачи ветеринарной медицины
--
курси підвищення кваліфікації
--
курсы повышения квалификации
Анотація:
Проаналізовано структуру курсів підвищення кваліфікації лікарів ветеринарної медицини.
Дод.точки доступу:
Проценко, Н. (аспирантка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
006
С 76
Положення про центр
післядипломної освіти Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна> // Стандарт організаційний СО ВНЗ-ДНУЗТ-1.00-2010. Стандарти з організаційно-управлінської роботи СО ВНЗ-ДНУЗТ-2.01-2010, СО ВНЗ-ДНУЗТ-2.02-2010, СО ВНЗ-ДНУЗТ-2.03-2010, СО ВНЗ-ДНУЗТ-2.04-2010,СО ВНЗ-ДНУЗТ-2.05-2010, СО ВНЗ-ДНУЗТ-2.08-2010. Стандарти з організації навчального процесу СО ВНЗ-ДНУЗТ- 3.01-2010, СО ВНЗ-ДНУЗТ- 3.02.-2011, СО ВНЗ-ДНУЗТ-3.04-2010. - Вид. офіц. - Д. : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2011. -
Вип. 1-й
. - С. 114-123
УДК
378
Рубрики:
ДИИТ--ПОДРАЗДЕЛЕНИЯ ВУЗА
ДІІТ--ПІДРОЗДІЛИ ВНЗ
ДИИТ--НОРМАТИВНЫЕ ДОКУМЕНТЫ
Высшее образование
Вища освіта
Нормативные документы
Нормативні документи
ДІІТ--НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
Украина
Україна
Днепропетровск
Дніпропетровськ
Кл.слова (ненормовані):
высшее образование
--
вища освіта
--
нормативные документы
--
нормативні документи
--
ДИИТ
--
ДІІТ
--
ДНУЖТ
--
стандарты
--
положения
--
высшие учебные заведения
--
ВУЗы
--
вищі навчальні заклади
--
ВНЗ
--
последипломное образование
--
післядипломна освіта
Дод.точки доступу:
ДИИТ \о нем\; ДІІТ \про нього\; Положення про центр післядипломної освіти Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна \о произв.\; Центр последипломного обучения ДНУЖТ \о нем\; Центр післядипломної освіти ДНУЗТ \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Сагуйченко, В. В.
(старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Шкільний директор як освітній філософ: критичний аналіз управління досвіду / В. В. Сагуйченко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 1
. - С. 50-54. - Бібліографія: С. 54 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A1
ББК
87
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
государственно-общественное управление
--
державно-громадське управління
--
директора школ
--
директори шкіл
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
загальноосвітні школи
--
загальноосвітній навчальний заклад
--
загальноосвітня школа
--
институт последипломного образования
--
інститут післядипломной освіти
--
качество образования
--
керівники учбових закладів
--
керівники освіти
--
методология образования
--
методологія освіти
--
общеобразовательная школа
--
общеобразовательные учебные заведения
--
общеобразовательные школы
--
підготовка керівників
--
післядипломна освіта
--
подготовка руководителей
--
последипломное образование
--
руководители учебных заведений
--
философия образования
--
філософія освіти
--
якість освіти
Анотація:
У статті розглянуто підготовку керівників шкіл до державно-громадського управління. Простежено вплив підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу в якості освітнього філософа в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти на зміни в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-31
31-31
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)