Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (38)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (7)Періодичні видання (друковані) (1)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 242
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Anwar Mir, Imran (Ph.D. Scholar; Igra University; Islamabad).
    Role of humor-based advertising in a crisis economy [Text] / Mir I. Anwar, Khan M. Bashir = Роль гумористичної реклами в умовах кризової економіки / І.Анвар Мір, М.Башір Хан = Роль юмористической рекламы в условиях кризисной экономики / И.Анвар Мир, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 406-414 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422 + 76.006.5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Реклама в средствах массовой информации

   Реклама в засобах масової інформації

Кл.слова (ненормовані):
кризисная экономика -- кризова економіка -- crisis economy -- реклама с экономическим уклоном -- реклама з економічним ухилом -- ads with economic incentive -- телевизионная реклама -- телевізійна реклама -- TV adventing -- элемент новизны -- елемент новизни -- ads with novelty -- юмористическая реклама -- гумористична реклама -- humorius ads
Анотація: The use of humor in advertising is culture specific. This study focuses on the role of humor - based TV advertising in a crisis economy.
Обосновано, что использование юмора в рекламе зависит от культуры общества. Акцент сделан на роли юмористической телевизионной рекламы в условиях кризисной экономики.
Обгрунтовано, що використання гумору у рекламі залежить від культури суспільства. Акцент зроблено на ролі гумористичної телевізійної реклами в умовах кризової економіки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Professor; Igra University; Islamabad)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


   
    Cтандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі. Нова редакція // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 4. - С. 24-38 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринок реклами -- рынок рекламы -- стандарти недискримінаційної реклами -- стандарты недискриминационной рекламы -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- культура маркетингових відносин -- культура маркетинговых отношений -- недискримінаца реклама -- недискриминационная реклама
Анотація: Розроблено: Всеукраїнською громадською організацією „Українська асоціація маркетингу”, Центром ґендерно-правової освіти УАМ за участю та при екпертно-консультаційному сприянні Всеукраїнської рекламної коаліції, Асоціації зовнішньої реклами, Української асоціації директ маркетингу, Міжнародної асоціації маркетингових ініціатив, Спілки рекламістів України, КМГО „Інститут ліберального суспільства”, МГО „Школа рівних можливостей”, МГО „Український жіночий фонд”, ВГО „Жіночий консорціум України”.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Cтандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі. \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Kitsa, M.
    The influence of advertisements in ukrainian media on the behavior of readers / M. Kitsa // Вісник / Львів. політехн. - Львів, 2019. - Вип. 3. Журналістські науки. - P64-68. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Преса
   Пресса

   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
advertising -- реклама -- pathogenicity -- патогенність -- text content -- текстовий зміст -- figurative content -- образний зміст


Дод.точки доступу:
Чухрай, Н. І. \ред.\; Львівська політехніка(Львів)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Євсюков, Олександр (директор).
    Який банер продає, а який просуває / О. Євсюков ; інтерв’ю записала О. Дробишева // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 25-26 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
банеры -- банери -- интервью -- интерв’ю -- інтернет-реклама -- интернет-реклама -- сайти -- сайты -- продажи
Анотація: Інтервью з Євсюковим О., директором з продажу рекламної мережі С&Нетворк.


Дод.точки доступу:
Дробишева, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Єрмоленко, С. С.
    Рец. на кн.: Терехова С. І. Типи референції в системі просторових, часових та особових кооридинат у їх мовній реалізації (на матеріалі української, російської та англійської мов) : Монографія. - К. : Вид КСУ ; ТОВ "Альфа Реклама", 2010. - 340 с. / С. С. Єрмоленко // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім. О. О. Потебні. - 2011. - № 1. - С. 92-93. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
английский язык -- англійська мова -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- референция -- референція -- рецензии на монографии -- рецензії на монографії -- російська мова -- русский язык -- типологические исследования в лингвистике -- типологічні дослідження в мовознавстві -- украинский язык -- українська мова


Дод.точки доступу:
Терехова, Світлана Іванівна \про неї\; Типи референції в системі просторових, часових та особових кооридинат у їх мовній реалізації (на матеріалі української, російської та англійської мов) \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Іванова, Ірина (кандидат філологічних наук).
    Шевченкове слово в українській рекламній творчості [Текст] / І. Іванова // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - №10. - С. 43-46 : ил. - Бібліогр.: с. 46. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4 укр)
Рубрики: Українська література
   Реклама

   Украинская литература

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
агитационные плакаты -- агитация -- агітаційні плакати -- агітація -- використання літературних творів у рекламі -- використання художніх творів у рекламі -- использование литературных произведений в рекламе -- использование художественных произведений в рекламе -- история рекламы -- комерційна реклама -- коммерческая реклама -- мова реклами -- писатели Украины -- письменники України -- политическая реклама -- політична реклама -- реклама в Украине -- реклама в Україні -- рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- рекламные плакаты -- рекламні плакати -- социальная реклама -- соціальна реклама -- шевченкове слово -- цитирование в рекламе -- цитування в рекламі -- язык рекламы -- історія реклами
Анотація: Аналіз використання особи та творчості Т. Г. Шевченка в рекламі в Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_10\11.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровськ обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.01.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.
Шифр: И5/2017/1
   Журнал

Інтелектуальна власність в Україні. - ISSN 1608-6422
2017р. № 1
Зміст:
Абдуліна, І. Чи потрібне Україні молоко без корови? / І. Абдуліна. - С.4
Ступак, С. Суб'єкти права інтелектуальної власності у сфері суміжних прав. Їх обов'язки / С. Ступак. - С.7
Андрощук, Г. Організаційно-економічний механізм стимулювання винахідницької та раціоналізаторської діяльності / Г. Андрощук, В. Шевченко. - С.2-11
Шенкаренко, М. Загальні тенденції у сфері охорони промислової власності в 2016 році. Статистичний аналіз / М. Шенкаренко. - С.25
Глухівський, Л. Чи діждемось ми доступних вітчизняних генериків? / Л. Глухівський. - С.33
Еннан, Р. Реклама та спам у мережі Інтернет / Р. Еннан. - С.36
Фотограф Владислав Мусієнко vs "Газета по-українськи". - С.43
Медиа-пиратство в развивающихся экономиках. - С.51
Дахно, І. Юридична освіта в США та необхідність створення словника вітчизняної офіційної термінології / І. Дахно. - С.57
Горнісевич, А. Територія України як простір вичерпання національних прав на знаки для товарів і послуг / А. Горнісевич. - С.66
Про нові ініціативи народних депутатів (вл. Інф.). - С.69
Українці перші в кібербезпеці. - С.70
Васильєв, О. База даних відомостей про патенти та заявки на винаходи Російської Федерації / О. Васильєв. - С.71
Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


   
    Інформаційний ресурс як невід'ємна складова рекламного простору / О. М. Решетілова, М. Д. Крауз, А. В. Копиленко, М. В. Вірний // Вчені записки кафедри документознавства та інформаційної діяльності (КДІД) : зб. наук. праць / ред. кол.: О. В. Михайлюк (голова ред. кол.). - Дніпро, 2019. - Вип. 1. - С. 79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Реклама
   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
рекламна інформація -- рекламная информация -- рекламний простір -- рекламное пространство -- рекламний текст -- рекламный текст -- інформаційний ресурс -- рекламный текст


Дод.точки доступу:
Михайлюк, О. В. \ред.\; Решетілова, О. М.; Крауз, М. Д.; Копиленко, А. В.; Вірний, М. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Абдуліна, Ірина (головний редактор науково-практичного журналу "Інтелектуальна власність в Україні").
    Private label - маркетингова стратегія / І. Абдуліна // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 4. - С. 28-31. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Європа

    Европа

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- маркетинг -- торгові марки -- торговые марки -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- брендові товари -- брендовые товары -- реклама -- роздрібна мережа -- розничная сеть
Анотація: Розглядається мережева торгова марка, власником якої є роздрібна торгова мережа.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Private label, мережева торгова марка \про неї\; Петрус, національна торговельна мережа \про неї\

Є примірники у відділах:
ДБВ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

10.
   71
   М 65


    Авраменко, Д. К.
    Форми зовнішньої реклами України / Д. К. Авраменко // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / ред. М. М. Осєтрін. - К. : КНУБА, 2011. - Вип. № 40, Ч. І. - С. 40-46 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Реклама
   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешняя реклама -- внутренняя реклама -- дизайн -- архитектурно-ландшафтная среда -- зовнішня реклама -- внутрішня реклама -- архітектурно-ландшафтне середовище


Дод.точки доступу:
Осєтрін, М. М. \ред.\; Осетрин, Н. Н.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)