Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ученики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.


    Калініченко, Надія (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки і психології Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського; заслужений учитель України).
    І.Г. Ткаченко про трудову підготовку учнів сільської школи : до 90-річчя від дня народження / Н. Калініченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 50-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
досвід педагогів -- трудове навчання -- сільські школи -- учні сільської школи -- видатні педагогі -- ювілеї педагогів -- новаторська педагогічна діяльність -- пізнавальна продуктивна праця -- опыт педагогов -- трудовое обучение -- сельские школы -- ученики сельских школ -- выдающиеся педагоги -- юбилеи педагогов -- новаторская педагогическая деятельность -- познавательный продуктивный труд
Анотація: Висвітлюється новаторська діяльність педагога і вченого Івана Гуровича Ткаченка щодо розбудови сільської школи, де визначальними компонентами були пізнавальна продуктивна праця та науково-дослідницька робота учнів.


Дод.точки доступу:
Ткаченко, Іван Гурович (педагог ; 1919-1994) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Калінченко, Людмила (аспірант).
    Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970-1990-ті рр.) / Л. Калінченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 5/6. - С. 26-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
учні початкових шкіл -- ученики начальных классов -- творче мислення -- творческое мышление -- розумовий розвиток -- умственное развитие -- пізнавальна активність -- познавательная активность -- пізнавальна самостійність -- познавательная самостоятельность -- вчені-педагоги -- ученые-педагоги -- наукова діяльність -- научная деятельность -- молодші школяри -- младшие школьники -- педагогічні погляди -- педагогические взгляды -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность
Анотація: Висвітлено погляди О. Савченко на формування творчого мислення молодших школярів шляхом підвищення їхньої пізнавальної активності та самостійності. Розкрито тлумачення вченою понять "творче мислення", "пізнавальна активність", "пізнавальна самостійність", розглянуто вплив змісту та методів навчання на формування мислення учнів. Обгрунтовано актуальність використання ідей О. Савченко у сучасному навчально-виховному процесі початкової школи.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік НАПН України ; 1942-) \о ней\; Умій учитися, посібник \о произв.\Барвистий клубок, книга \о произв.\; Слово до вчителів та батьків, книга \о произв.\; Розвивай свої здібності, книга \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Кушнір, Василь (професор кафедри педагогіки Кіровоградського педагогічного університету імені Володимира Ванниченка; доктор педагогічних наук).
    інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів / Василь Кушнір, Григорій Кушнір, Наталія Рожкова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 9 - 16. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74в052
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Росія
    Україна

    Россия

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
свобода особистості -- унікальне створіння -- навчальні технології -- структурована інформація -- інсайт -- цілеспрямована діяльність -- самоосвіта -- життєвий досвід -- розвиток творчості -- формування творчості -- соціальний досвід -- навчальна задача -- смислово-самантичний простір -- творчі здібності учнів -- обдаровані учні -- математично обдаровані учні -- свобода личности -- уникальное создание -- обучающие технологии -- целенаправленная деятельность -- самообразование -- жизненный опыт -- развитие творчества -- формирование творчества -- творческие способенности учеников -- одаренные ученики -- математически одаренные ученики
Анотація: Про дослідження положень, особливості задачних ситуацій і задач та діалогічні стосунки між учителем та математично обдарованими учнями, між самими учнями.


Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій (доцент кафедри ОТПМ Кіровоградського національного технічного університету; кандидат технічних наук); Рожкова, Наталія (викладач кафедри іноземної філософії Кіровоградського національного університету імені Володимира Винниченка); Рубінштейн, С. \о нем\; Теплов, Б. \о нем\; Бахтін, М. \о нем\; Роменець, В. \о нем\; Дружинін, В. \о нем\; Крутецький, Б. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Сисоєва, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; завідувач науково-дослідної лабораторії освітології Київського університету ім. Бориса Грінченка ).
    Інтерактивні технології навчання дорослих / С. Сисоєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогіка дорослих

   Образование. Педагогика

   Педагогика взрослых

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- дистанційне навчання дорослих -- дистанционное образование взрослых -- навчання дорослих -- обучение взрослых -- дорослі учні -- взрослые ученики -- дистанційна форма навчання -- дистанционная форма обучения
Анотація: Розглядаються інтерактивні технології навчання дорослих, а саме поняття "інтерактивне навчання", "інтерактивна технологія" для дорослих учнів; поняття інтерактивності для систем дистанційного навчання дорослих.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Зязюн, Іван (доктор філософських наук; академік НАПН України; директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- возрастная психология -- педагогічна психологія -- педагогическая психология -- психологічна педагогіка -- психологическая педагогика -- психопедагогіка -- психопедагогика -- психологічні теорії -- психологические теории -- біхевіористська теорія -- бихевиористическая теория -- гуманістична психологія -- гуманистическая психология -- теорія трансцендентальності -- теория трансцендентальности -- когнітивні теорії -- когнитивные теории -- моделі особистісного виховання -- модели личностного воспитания -- діяльнісна теорія учіня -- деятельная теория ученика -- суб'єкти педагогічної дії -- субъекты педагогической деятельности -- учителі -- учителя -- учні -- ученики
Анотація: Наголошується, що об'єктом науково-практичного осмислення психологічної педагогіки є психолого-педагогічна взаємодія двох домінантних суб'єктів педагогічної дії в освітній системі - учителя й учня. Ця наукова галузь виникла разом із педагогічною психологією й розвивалася в її змістово-практичній парадигмі. Як самостійну науку її передбачив І. Песталоцці. Без психопедагогіки, знання її законів, правил, тенденцій розвитку та специфічної дидактики неможливо досягти високих стандартів якості учня-виховання в сучасних освітніх закладах усіх рівнів.


Дод.точки доступу:
Песталоцці, Йоган Генріх (педагог ; 1746-1827) \о нем\; Маслоу, А. (американский психолог ; 1908-1970) \о нем\; Роджерс, К. (американский психолог ; 1902-1987) \о нем\; Гальперин, П. Я. (психолог ; 1902-1988) \о нем\; Дистервег, А. (1790-1866) \о нем\; Каптерев, П. Ф. (российский педагог-психолог ; 1849-1922) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Ткачова, Наталія (доктор педагогічних наук; професор).
    Аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 14-18 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічні засади -- аксиологические основы -- організація навчання -- организация обучения -- освітні цінності -- образовательные ценности -- обдаровані учні -- одаренные ученики -- здібні цчні -- способные дети -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Визначено аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів. Охарактеризовано групи осоновних освітніх цінностей, що складають теоретичну основу реалізації навчально-виховного процесу в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах. розкрито специфіку організації навчання здібних і обдарованих учнів на засадах цих цінностей.


Дод.точки доступу:
Ткачов, Артем (кандидат педагогічних наук; доцент)

Знайти схожі

7.


   
    Відкрито школу майбутнього бізнесмена // ДІІТ сьогодні. - 2014. - 22 груд.
Рубрики: ДІІТ--Наукова діяльність
   ДИИТ--Научная деятельность

Кл.слова (ненормовані):
наукова діяльність -- научная деятельность -- кафедри -- кафедры -- учні -- ученики -- ДІІТ -- ДИИТ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Бондар, Л. С.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Література : С. 83-84 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1940-1980-і рр.
   Образование. Педагогика, 1940-1980-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированный подход в обучении -- история образования -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогической мысли -- історія освіти -- історія педагогіки -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогічної думки -- навчальні плани -- навчальні предмети -- навчальні програми -- начальная школа -- начальное образование -- початкова освіта -- початкова школа -- реформы в образовании -- учебные планы -- учебные предметы -- учебные программы -- ученики -- учні -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті pp. XX ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\13.pdf

Знайти схожі

9.


    Лутак, Н. Г. (завідувач методичного кабінету НМЦ ЦЗ та БЖД Київської області).
    Використання інформаційно-комунікативних технологій як засіб формування навичок безпечної поведінки учнів / Н. Г. Лутак // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 1. - 15-17. . - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
УДК
ББК 74.202.4
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
оновлення педагогічного процесу -- обновление педагогического процесса -- педагогический процесс -- педагогічний процес -- інноваційні методики -- инновационные методики -- навчально-методичні посібники -- учебно-методические пособия -- комп'ютерні презентації -- компьютерные презентации -- навички безпечної поведінки -- навыки безопасного поведения -- учні початкових класів -- ученики начальных классов -- початкова школа -- начальная школа -- досвід шкіл -- опыт школ -- учебно-воспитательная работа -- навчально-виховна робота
Анотація: Проаналізовано досвід навчально-виховної роботи Васильківської ЗОШ № 6 Київської області по реалізації інноваційних методик у використанні інформаційно-комунікативних технологій для формування навичок безпечної поведінки учнів початкових класів.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Васильківської ЗОШ № 6 \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач лабораторії дидактики).
    Використання навчальних тестів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 41-46. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- учні старших класів -- ученики старших классов -- старшокласники -- старшеклассники -- педагогічні тести -- педагогические тесты -- тестові завдання -- тестовые задания -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- система знань про людину -- система знаний о человеке -- людинознавство -- человековедение -- учбові предмети -- учебные предметы -- навчальні досягнення -- учебные достижения -- технології педагогічних вимірювань -- технологии педагогических измерений -- виды тестов -- види тестів -- примеры тестов -- приклади тестів
Анотація: Розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться, що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвиваеться ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. Визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)