Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=филологическое образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.


    Дятленко, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор).
    Про підготовку майбутнього учителя української мови й літератури до роботи в профільній школі в умовах сучасного педагогічного закладу / Т. Дятленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 11-13. - Література : С.13 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
майбутні словесники -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей -- подготовка учителей-словесников -- профессиональная подготовка учителей -- профильная школа -- профільна школа -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Порушено проблему підготовки майбутнього вчителя української мови і літератури до роботи в профільній школі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_літ_загальн_шк_2014_11\3.pdf

Знайти схожі

2.


    Романишина, Наталка (кандидат філологічних наук; доцент; Рівне).
    Переваги системного методу вивчення української малої художньої прози студентами філологічних спеціальностей ВНЗ / Н. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 40-44. - Література : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
мала проза -- малая проза -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- новела -- новелла -- украинская литература -- українська література -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Автор обгрунтовує хибність універсальної методичної моделі вивчення епосу на родовій основі, яку рекомендовано поширювати на всі його форми; пропонує орієнтовану схему аналізу української новелістики, врахувавши особливості поетики жанрової системи "мала художня проза".

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

3.


    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка).
    Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ [Текст] / С. Цінько, А. Жаровська // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 10. - С. 17-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- компетентнісний підхід в навчанні -- компетентностный подход в образовании -- використання комп'ютерів у навчанні -- использование компьютера в обучении -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- викладання методики навчання української мови -- преподавание методики обучения украинскому языку -- навчальні завдання -- учебные задания -- письменники України -- писатели Украины -- твори письменників України -- произведения писателей Украины -- матеріали до уроків -- материалы к урокам -- філологічна освіта -- филологическое образование
Анотація: Творчі завдання з дисципліни "Методика навчання української мови", спрямовані на підвищення соціокультурного рівня студентів-філологів, засновані на творах сучасгої української письменниці Л. Дашвар.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Жаровська, Аліна (магістрант Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка); Дашвар, Люко (письменник) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Осадчук, Валентина.
    Кроки зростання (до 20-ї річниці створення кафедри української філології Інституту мови та літератури Придністровського державного університету ім. Т.Г. Шевченка) [Текст] / Валентина Осадчук // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 98-102. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

   Приднестровье
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- университеты -- університети -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: У статті окреслено історію, результати та перспективи науково-методичної роботи кафедри.


Дод.точки доступу:
Придністровський державний університет ім. Т.Г. Шевченка \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 35-38. - Література : С.38 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
диалектологическая практика -- діалектологічна практика -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- педагогическая практика студентов -- педагогічна практика -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української мови і літератури -- фахова практика -- филологическое образование -- філологічна освіта -- ценностные приоритеты -- ціннісні пріоритети
Анотація: Окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномена. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічн ій школі є формування людини, особистості, індивідуальності.


Знайти схожі

6.


    Потапенко, Олександр (професор ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Григорія Сковороди").
    Лінгвокультурологічна, ноосферна парадигма навчання мови у ВНЗ / О. Потапенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 57-60. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лингвокультурная компетенция -- лингвокультурный код -- лінгводидактика -- лінгвокультурна компетенція -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- ноосферна освіта -- ноосферное образование -- украинский язык -- українська мова -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: У статті викладено досвід фахівців кафедри української лінгвістики та методики навчання Переяслав-Хмельницького ДПУ імені Гртгорія Сковороди з дослідження методологічних та лінгвокультурологічних аспектів навчання студентів дисциплін філологічного ц иклу.


Знайти схожі

7.


    Кузнецова, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університу ім. О.І. Довженка).
    Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 42-50. - Література : С.50 : 28 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- педагогическая практика -- педагогічна практика -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна готовність -- професійна компетентність -- профессиональная готовность -- профессиональная компетентность -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Досліджено наукові основи формування професійної вправності майбутніх учителів-словнсників у процесі педагогічної прктики. Зосереджено увагу на генезі становлення методичних умінь, які є основою готовності до педагогічної практики.


Знайти схожі

8.


    Хом'як, Іван (доктор педагогічних наук; професор; академік Академії наук вищої школи України).
    Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом'як // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 38-41. - Література : С.41: 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Обгрунтовано важливість застосування лінгвістично-педагогічних задач у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх змість на прикладі вивчення структурного рівня "Загальні відомості про мову".


Знайти схожі

9.


    Горошкіна, Олена (доктор педагогічних наук; професор кафедри української мови ).
    Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів мовознавчих та лінгводидактичних дисциплін [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 10. - С. 3-6. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
майбутні словесники -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа -- самостоятельная работа студентов -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- украинский язык -- українська мова -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Одним зі шляхів оптимізації самостійної роботи студентів-філологів визначено проектну діяльність, охарактеризовано види проектів, їх роль в організації самостійної роботи.


Знайти схожі

10.


    Сенчило, Алла (асистент кафедри української мови та методики навчання ).
    Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення / А. Сенчило // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 11. - С. 36-37. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- развитие мышления учащихся -- розвиток мислення учнів -- украинский язык -- українська мова -- учитель начальных классов -- учитель початкових класів -- филологическое образование -- філологічна освіта -- моделі уроків -- модели уроков
Анотація: Розкрито ознаки критичномислячої особистості, описано та класифіковано функції педагога, що формує критичне мислення. Представлено модель уроку за технологією критичного мислення.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)