Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=шкільна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 114
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Клименко, Нінель Павлівна (кандидат історичних наук; викладач кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання).
    Іван Крип'якевич як автор підручників та посібників з історії / Нінель Павлівна Клименко // Український історичний журнал : науковий журнал. - 2011. - № 6. - С. 191-208. - Бібліографія : Примітки посторінкові : 74 назви
УДК
ББК 63.211
Рубрики: Історія
   История

   Україна
    Украина

    Східна Галичина

    Восточная Галичина

Кл.слова (ненормовані):
историки Украины -- история образования -- история образования в Украине -- история Украины -- історики України -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія України -- методика викладання історії -- методика преподавания истории -- навчальні посібники -- образование в Украине -- підручники -- учебники по истории -- учебные пособия -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: На основі нових архівних і приватних джерел розглядається постать І. П. Крип'якевича як автора підручників і посібників з історії. Висвітлюється розвиток освіти у Східній Галичині наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. та участь історика у підготовці методичної літератури для україномовного шкільництва. Увага приділяється її загальній характеристиці.


Дод.точки доступу:
Крипякевич, Иван Петрович (1886-1967) \о нем\; Крип'якевич, Іван Петрович (1886-1967) \про нього\

Знайти схожі

2.


    Силко, Є. М.
    Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 42-46. - Бібліографія : С.46 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- воспитание школьников -- единство человека и природы -- екологічна культура -- екологічне виховання -- єдність людини і природи -- людина і природа -- человек и природа -- шкільна освіта -- школьное образование -- экологическая культура -- экологическое воспитание
Анотація: У статті розглянуто формування екологічної культури школярів з точки зору єдності людини і природи, підкреслена необхідність комплексного екологічного виховання. В екологічному вихованні дитини важливі, як правило, всі сфери життя: родина, однолітки, ш кола, різноманітні типи позацкільних освітніх закладів. В екологічному вихованні виділяються такі основні його аспекти: краєзнавчий, країнознавчий та природоохоронний. Гуманістична сутність відповідальності школярів за стан довкілля передбачає єдність пізнавальної й практичної діяльності з поліпшення природи рідного краю.


Знайти схожі

3.


    Щекатунова, Ганна (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії педагогічних інновацій Інституту педагогіки НАПН України).
    Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные учреждения -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- система освіти -- система образования -- інноваційний розвиток школи -- инновационное развитие школы -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційна освітня діяльність -- инновационная образовательная деятельность -- педагогічне моделювання -- педагогическое моделирование -- школа майбутнього -- школа будущего -- моделювання школи майбутнього -- моделирование школы будущего -- моделювання шкільної освіти -- моделирование школьного образования -- прогнозування шкільної освіти -- прогнозирование школьного образования -- інваріантна модель школи -- инвариантная модель школы -- реформування змісту освіти -- реформирование содержания образования
Анотація: Обгрунтовано моделювання школи майбутнього як засіб інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні, наголошено на необхідності координації зусиль відповідних установ у визначенні пріоритетів інноваційної діяльності закладів освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Тимошенко, Юрій.
    Історія становлення фізичного виховання у навчальних закладах УСРР (1920 - 1930-ті рр.) / Ю. Тимошенко // Київська старовина. - 2011. - № 6. - С. 61-68. - Бібліографія : С.68 : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1920-1930-ті рр.
   Образование. Педагогика, 1920-1930-е гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
виховання молоді -- вища освіта -- воспитание молодёжи -- высшее образование -- история воспитания -- история высшего образования -- история образования -- история образования в Украине -- история физического воспитания -- історія виховання -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія фізичного виховання -- милитаризация образования -- мілітарізація освіти -- навчальні заклади -- учебные заведения -- физическое воспитание -- фізичне виховання -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Мета статті - розглянути історичні особливості появи уроків фізичного виховання у школах УСРР у 1920-1930-ті роки. Упродовж цього періоду в освіті протікають усілякі експерименти щодо форми й організації навчального процесу. Щодо фізичної культури, то партія у ній бачить один із засобів впливу на людей. Тому в ній, поза ідеологічним інтересом, виділялася лише гігієнічна чи трохи ширше - оздоровча - складова. Все це не сприяє розвитку фізичного виховання у школі. Лише зі зміною парадигми фізичної к ультури - її мілітаризації - фізичне виховання перетворюється на предмет шкільної програми, який із труднощами виборює собі там місце. Саме в цей період формується загальноконцептуальний погляд на фізичне виховання (ширше - фізичну культуру), як на од ин із вирішальних способів перетворення й удосконалення пролетарської фізичної тілесності.


Знайти схожі

5.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; дійсний член НАПН України; головний науковий співробітник).
    Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
ціннісний потенціал -- ценностный потенциал -- модернізація освіти -- модернизация образования -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- літературна спадщина -- литературное наследие -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- шкільна освіта -- школьное образование -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- методологія педагогічної діяльності -- методология педагогической деятельности -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- дитиноцентризм -- тема людини -- тема человека
Анотація: Розкрито ціннісний потенціал літературної спадщини Василя Сухомлинського. Обґрунтовано, що духовним осердям творів В. О. Сухомлинського є утвердження у почуттях, свідомості, вчинках дітей позачасових цінностей, які єднають педагогіку з філософією. Стверджується, що в умовах модернізації освіти варто переосмислювати твори педагогів-класиків, до яких належить Василь Сухомлинський.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Гайченко, О. В. (методист Миколаївського НМЦ).
    Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв`язання [Текст] / О. В. Гайченко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 2. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- літературна освіта -- уроки літератури -- об`єкти літературної освіти -- навчально-виховні системи -- школьное образование -- литературное образование -- уроки литературы -- обьекты литературного образования -- учебно-воспитательные системы -- школьное литературное образование -- шкільна літературна освіта
Анотація: Основна мета літературної освіти- виховання творчого читача з самостійним критичним мисленням, формування гуманістичного світогляду, загальної культури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_та_культ_2016_6-7\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Концепція літературної освіти \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

7.


    Курило, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; народний депутат України; голова наглядової та вченої рад).
    Актуальні проблеми шкільної освіти в умовах гібрідної війни на Донбасі / В. Курило, О. Караман // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 34-39. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Донбас

    Донбасс

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- гібридна війна -- гибридная война -- непідконтрольні території -- неподконтрольные территории -- травматичні події -- травматические события -- соціальні особливості дітей -- социальные особенности детей -- психолого-педагогічні особливості дітей -- психолого-педагогические особенности детей -- категорії шкіл за територіальною ознакою -- категории школ по территориальному признаку -- прифронтова зона -- прифронтовая зона -- підконтрольні території -- подконтрольные территории -- діти шкільного віку -- дети школьного возраста -- емоційно-психологічні стани дітей -- эмоционально-психологические состояния детей -- особливості поведінки дітей -- особенности поведения детей -- інтерналізована поведінка дітей -- интернализованное поведение детей -- екстерналізована поведінка дітей -- экстернализованное поведение детей -- захисні реакції дітей -- защитные реакции детей -- відмова -- отказ -- опозиція -- оппозиция -- імітація -- иммитация -- компенсація -- компенсация -- емансипація -- эмансипация -- заміщення -- замещение -- ізоляція -- изоляция -- регресія -- регрессия
Анотація: Розкрито актуальні проблеми шкільної освіти в умовах гібридної війни на Донбасі. Проаналізовано стан і особливості загальної середньої освіти на різних територіях Сходу України - тимчасово непідконтрольній, прифронтовій та решті території, підконтрольній українській владі. Описано травматичні події, емоційно-психологічні стани, поведінку, соціальні та психолого-педагогічні особливості дітей шкільного віку, які зазнали психологічних травм під час воєнних дій.


Дод.точки доступу:
Караман, Олена (доктор педагогічних наук; професор; директор)

Знайти схожі

8.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інститтуту педагогіки НАПН України).
    В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- молодші школяри -- младшие школьники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- мислення учнів -- мышление учеников -- творчий розвиток -- творческое развитие -- творчі здібності -- творческие способности -- розумове виховання -- умственное воспитание -- розумові здібності -- умственные способности
Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань розвитку творчих здібностей школярів молодшого віку. Наголошується на важливості їх втілення в роботу сучасних освітніх закладів.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

9.


    Кузь, В. Г.
    В.О.Сухомлинський: лонгітюдне дослідження в Павлиші / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 5-13. - Бібліографія : С.13 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- виховання учнів -- воспитание учеников -- выдающиеся педагоги -- дети с трудностями в обучении -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- здібності -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- лонгитюдное исследование -- лонгітюдне дослідження -- малоздібні діти -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- розумові здібності -- середня освіта -- слабоуспевающие дети -- среднее образование -- труднощі в навчанні дітей -- умственные способности -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: В статті мова йде про експериментальне дослідження виховання малоздібних дітей з ослабленою пам'яттю, який проводив В.О.Сухомлинський в середній загальноосвітній школі в Павлиші. На думку дослідника, вчителям належить бути особливо уважними до духовн ого світу тих школярів, яким важко вчитися, які ще не виявили здібностей до творчої праці. У процесі дослідження В.О.Сухомлинський доходить висновку, що розвиток і нормальних, і малоздібних дітей немислимий без гармонійного впливу на духовне життя дит ини.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Павлышская средняя школа \о ней\; Павлиська середня школа \о ней\

Знайти схожі

10.


    Бондар, Л. С.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Література : С. 83-84 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1940-1980-і рр.
   Образование. Педагогика, 1940-1980-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированный подход в обучении -- история образования -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогической мысли -- історія освіти -- історія педагогіки -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогічної думки -- навчальні плани -- навчальні предмети -- навчальні програми -- начальная школа -- начальное образование -- початкова освіта -- початкова школа -- реформы в образовании -- учебные планы -- учебные предметы -- учебные программы -- ученики -- учні -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті pp. XX ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\13.pdf

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)