Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=шкільна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
114
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Клименко, Нінель Павлівна
(кандидат історичних наук; викладач кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання).
Іван Крип'якевич як автор підручників та посібників з історії / Нінель Павлівна Клименко> // Український історичний журнал : науковий журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 191-208. - Бібліографія : Примітки посторінкові : 74 назви
УДК
930
ББК
63.211
Рубрики:
Історія
История
Україна
Украина
Східна Галичина
Восточная Галичина
Кл.слова (ненормовані):
историки Украины
--
история образования
--
история образования в Украине
--
история Украины
--
історики України
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
історія України
--
методика викладання історії
--
методика преподавания истории
--
навчальні посібники
--
образование в Украине
--
підручники
--
учебники по истории
--
учебные пособия
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
На основі нових архівних і приватних джерел розглядається постать І. П. Крип'якевича як автора підручників і посібників з історії. Висвітлюється розвиток освіти у Східній Галичині наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. та участь історика у підготовці методичної літератури для україномовного шкільництва. Увага приділяється її загальній характеристиці.
Дод.точки доступу:
Крипякевич, Иван Петрович (1886-1967) \о нем\; Крип'якевич, Іван Петрович (1886-1967) \про нього\
Знайти схожі
>
2.
Силко, Є. М.
Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 42-46. - Бібліографія : С.46 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів
--
воспитание школьников
--
единство человека и природы
--
екологічна культура
--
екологічне виховання
--
єдність людини і природи
--
людина і природа
--
человек и природа
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
экологическая культура
--
экологическое воспитание
Анотація:
У статті розглянуто формування екологічної культури школярів з точки зору єдності людини і природи, підкреслена необхідність комплексного екологічного виховання. В екологічному вихованні дитини важливі, як правило, всі сфери життя: родина, однолітки, ш кола, різноманітні типи позацкільних освітніх закладів. В екологічному вихованні виділяються такі основні його аспекти: краєзнавчий, країнознавчий та природоохоронний. Гуманістична сутність відповідальності школярів за стан довкілля передбачає єдність пізнавальної й практичної діяльності з поліпшення природи рідного краю.
Знайти схожі
>
3.
Щекатунова, Ганна
(кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії педагогічних інновацій Інституту педагогіки НАПН України).
Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные учреждения
--
загальна середня освіта
--
общее среднее образование
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
система освіти
--
система образования
--
інноваційний розвиток школи
--
инновационное развитие школы
--
інноваційна діяльність
--
инновационная деятельность
--
інноваційна освітня діяльність
--
инновационная образовательная деятельность
--
педагогічне моделювання
--
педагогическое моделирование
--
школа майбутнього
--
школа будущего
--
моделювання школи майбутнього
--
моделирование школы будущего
--
моделювання шкільної освіти
--
моделирование школьного образования
--
прогнозування шкільної освіти
--
прогнозирование школьного образования
--
інваріантна модель школи
--
инвариантная модель школы
--
реформування змісту освіти
--
реформирование содержания образования
Анотація:
Обгрунтовано моделювання школи майбутнього як засіб інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні, наголошено на необхідності координації зусиль відповідних установ у визначенні пріоритетів інноваційної діяльності закладів освіти.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Тимошенко, Юрій
.
Історія становлення фізичного виховання у навчальних закладах УСРР (1920 - 1930-ті рр.) / Ю. Тимошенко> // Київська старовина. - 2011. -
№ 6
. - С. 61-68. - Бібліографія : С.68 : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1920-1930-ті рр.
Образование. Педагогика, 1920-1930-е гг.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
виховання молоді
--
вища освіта
--
воспитание молодёжи
--
высшее образование
--
история воспитания
--
история высшего образования
--
история образования
--
история образования в Украине
--
история физического воспитания
--
історія виховання
--
історія вищої освіти
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
історія фізичного виховання
--
милитаризация образования
--
мілітарізація освіти
--
навчальні заклади
--
учебные заведения
--
физическое воспитание
--
фізичне виховання
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Мета статті - розглянути історичні особливості появи уроків фізичного виховання у школах УСРР у 1920-1930-ті роки. Упродовж цього періоду в освіті протікають усілякі експерименти щодо форми й організації навчального процесу. Щодо фізичної культури, то партія у ній бачить один із засобів впливу на людей. Тому в ній, поза ідеологічним інтересом, виділялася лише гігієнічна чи трохи ширше - оздоровча - складова. Все це не сприяє розвитку фізичного виховання у школі. Лише зі зміною парадигми фізичної к ультури - її мілітаризації - фізичне виховання перетворюється на предмет шкільної програми, який із труднощами виборює собі там місце. Саме в цей період формується загальноконцептуальний погляд на фізичне виховання (ширше - фізичну культуру), як на од ин із вирішальних способів перетворення й удосконалення пролетарської фізичної тілесності.
Знайти схожі
>
5.
Савченко, Олександра
(доктор педагогічних наук; дійсний член НАПН України; головний науковий співробітник).
Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей / О. Савченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 9/10
. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
ціннісний потенціал
--
ценностный потенциал
--
модернізація освіти
--
модернизация образования
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
літературна спадщина
--
литературное наследие
--
педагогічна діяльність
--
педагогическая деятельность
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
Нова українська школа
--
Новая украинская школа
--
методологія педагогічної діяльності
--
методология педагогической деятельности
--
людиноцентризм
--
человекоцентризм
--
дитиноцентризм
--
тема людини
--
тема человека
Анотація:
Розкрито ціннісний потенціал літературної спадщини Василя Сухомлинського. Обґрунтовано, що духовним осердям творів В. О. Сухомлинського є утвердження у почуттях, свідомості, вчинках дітей позачасових цінностей, які єднають педагогіку з філософією. Стверджується, що в умовах модернізації освіти варто переосмислювати твори педагогів-класиків, до яких належить Василь Сухомлинський.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Гайченко, О. В.
(методист Миколаївського НМЦ).
Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв`язання [Текст] / О. В. Гайченко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 6/7
. - С. 2. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Методика викладання української літератури
Методика преподавания украинской литературы
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
літературна освіта
--
уроки літератури
--
об`єкти літературної освіти
--
навчально-виховні системи
--
школьное образование
--
литературное образование
--
уроки литературы
--
обьекты литературного образования
--
учебно-воспитательные системы
--
школьное литературное образование
--
шкільна літературна освіта
Анотація:
Основна мета літературної освіти- виховання творчого читача з самостійним критичним мисленням, формування гуманістичного світогляду, загальної культури.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_та_культ_2016_6-7\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Концепція літературної освіти \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Курило, Віталій
(доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; народний депутат України; голова наглядової та вченої рад).
Актуальні проблеми шкільної освіти в умовах гібрідної війни на Донбасі / В. Курило, О. Караман> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 9/10
. - С. 34-39. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Україна
Украина
Донбас
Донбасс
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
школьное образование
--
гібридна війна
--
гибридная война
--
непідконтрольні території
--
неподконтрольные территории
--
травматичні події
--
травматические события
--
соціальні особливості дітей
--
социальные особенности детей
--
психолого-педагогічні особливості дітей
--
психолого-педагогические особенности детей
--
категорії шкіл за територіальною ознакою
--
категории школ по территориальному признаку
--
прифронтова зона
--
прифронтовая зона
--
підконтрольні території
--
подконтрольные территории
--
діти шкільного віку
--
дети школьного возраста
--
емоційно-психологічні стани дітей
--
эмоционально-психологические состояния детей
--
особливості поведінки дітей
--
особенности поведения детей
--
інтерналізована поведінка дітей
--
интернализованное поведение детей
--
екстерналізована поведінка дітей
--
экстернализованное поведение детей
--
захисні реакції дітей
--
защитные реакции детей
--
відмова
--
отказ
--
опозиція
--
оппозиция
--
імітація
--
иммитация
--
компенсація
--
компенсация
--
емансипація
--
эмансипация
--
заміщення
--
замещение
--
ізоляція
--
изоляция
--
регресія
--
регрессия
Анотація:
Розкрито актуальні проблеми шкільної освіти в умовах гібридної війни на Донбасі. Проаналізовано стан і особливості загальної середньої освіти на різних територіях Сходу України - тимчасово непідконтрольній, прифронтовій та решті території, підконтрольній українській владі. Описано травматичні події, емоційно-психологічні стани, поведінку, соціальні та психолого-педагогічні особливості дітей шкільного віку, які зазнали психологічних травм під час воєнних дій.
Дод.точки доступу:
Караман, Олена (доктор педагогічних наук; професор; директор)
Знайти схожі
>
8.
Бондар, Людмила
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інститтуту педагогіки НАПН України).
В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 8/9
. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
школьное образование
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
педагогічна діяльність
--
педагогическая деятельность
--
молодші школяри
--
младшие школьники
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
мислення учнів
--
мышление учеников
--
творчий розвиток
--
творческое развитие
--
творчі здібності
--
творческие способности
--
розумове виховання
--
умственное воспитание
--
розумові здібності
--
умственные способности
Анотація:
Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань розвитку творчих здібностей школярів молодшого віку. Наголошується на важливості їх втілення в роботу сучасних освітніх закладів.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Кузь, В. Г.
В.О.Сухомлинський: лонгітюдне дослідження в Павлиші / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 5-13. - Бібліографія : С.13 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
выдающиеся педагоги
--
дети с трудностями в обучении
--
діти з низьким рівнем навчальних досягнень
--
здібності
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
лонгитюдное исследование
--
лонгітюдне дослідження
--
малоздібні діти
--
науково-педагогічні дослідження
--
научно-педагогические исследования
--
розумові здібності
--
середня освіта
--
слабоуспевающие дети
--
среднее образование
--
труднощі в навчанні дітей
--
умственные способности
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
В статті мова йде про експериментальне дослідження виховання малоздібних дітей з ослабленою пам'яттю, який проводив В.О.Сухомлинський в середній загальноосвітній школі в Павлиші. На думку дослідника, вчителям належить бути особливо уважними до духовн ого світу тих школярів, яким важко вчитися, які ще не виявили здібностей до творчої праці. У процесі дослідження В.О.Сухомлинський доходить висновку, що розвиток і нормальних, і малоздібних дітей немислимий без гармонійного впливу на духовне життя дит ини.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Павлышская средняя школа \о ней\; Павлиська середня школа \о ней\
Знайти схожі
>
10.
Бондар, Л. С.
Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 3
. - С. 76-84. - Література : С. 83-84 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1940-1980-і рр.
Образование. Педагогика, 1940-1980-е гг.
Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика
--
государственная образовательная политика
--
диференційований підхід у навчанні
--
дифференцированный подход в обучении
--
история образования
--
история педагогики
--
история педагогики в СССР
--
история педагогической мысли
--
історія освіти
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки в СРСР
--
історія педагогічної думки
--
навчальні плани
--
навчальні предмети
--
навчальні програми
--
начальная школа
--
начальное образование
--
початкова освіта
--
початкова школа
--
реформы в образовании
--
учебные планы
--
учебные предметы
--
учебные программы
--
ученики
--
учні
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті pp. XX ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\13.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)