Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імідж держави<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Поцелуйко, А. О. (Інститут соціології НАН України; Київ).
    Імідж держави: поле концептуальних визначень у соціально-психологічних студіях / А. О. Поцелуйко // Грані. - 2015. - № 5. - С. 68-74. - Бібліографія : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.502
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
имидж государства -- імідж держави -- концепти -- социальная психология -- социальные стереотипы -- социологические понятия -- символ -- установка -- соціальна психологія -- соціальні стереотипи -- соціологічні поняття -- теоретическая социология -- теоретична соціологія
Анотація: Присвячено проблемі співвідношення концепту "імідж" з концептами "символ", "установка", "соціальний стереотип" та іншими концептами соціології, соціальної та політичної психології.


Знайти схожі

2.


    Піпченко, Н. О. (кандидат політичних наук; доцент кафедри міжнародної інформації ).
    Імідж України у блогосфері / Н. О. Піпченко // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 7-10 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.053
Рубрики: Економіка
   Економічний аналіз

   Экономика

   Экономический анализ

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- соціальні медіа -- зовнішньополітичні комунікації -- зарубіжна блогосфера -- інформаційні технології в політиці -- блоги -- зарубіжний досвід -- имидж страны -- социальные медиа -- внешнеполитические коммуникации -- зарубежная блогосфера -- информационные технологии в политике -- блоги -- зарубежный опыт
Анотація: Проаналізовано імідж України в іноземній блогосфері та визначено основні тенденції використання соціальних медіа для ефективної зовнішньополітичної комунікації держави. З’ясовано, що в зарубіжній блогосфері переважає інформація про поточні політичні й економічні події в Україні, які привертають увагу світової громадськості, тоді як повідомлення про інші аспекти життєдіяльності держави майже відсутні. На основі авторського дослідження доведено, що розміщення в соціальних медіа різнобічної інформації про Україну сприятиме формуванню її позитивного іміджу в міжнародному інформаційному просторі. Запропоновано розробку єдиного вузлового веб-сайту зовнішньополітичного відомства для інформування в соціальних медіа з актуальних питань зовнішньої і внутрішньої політики, проведення інтерактивних семінарів та використання прикладних додатків у сфері міжнародних відносин.


Знайти схожі

3.


    Качинська, Н. О. (аспірантка Маріупольського державного гуманітарного університету).
    Імідж-стратегія США на міжнародній арені: еволюція напрямів та засобів реалізації / Н. О. Качинська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 143-147. - Бібліографія : С.147 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.4(0)
Рубрики: Політика. Політологія, 20 ст.
   Политика. Политология

   США
Кл.слова (ненормовані):
внешняя политика США -- зовнішня політика -- имидж государства -- имидж-стратегия -- імідж держави -- імідж-стратегія -- международные отношения -- міжнародні відносини -- пропаганда -- публичная дипломатия -- публічна дипломатія
Анотація: Проаналізована еволюція напрямів та засобів реалізації імідж-стратегії США на міжнародній арені, запропонована періодизація зазаначеного процесу, висвітлені помилки та досягнення кожного з етапів.


Дод.точки доступу:
Голос Америки \о нем\

Знайти схожі

4.


    Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету).
    Бренд держави: особливості формування національного бренду / О. Антонюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- бренд держави -- бренд государства -- бренд країни -- бренд страны -- національний бренд -- национальный бренд -- національний брендинг -- национальный брендинг -- имидж страны -- національний бренд України -- национальный бренд Украины -- просування національного бренду -- продвижение национального бренда -- торгівельні марки -- торговые марки
Анотація: Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
    Загальнотеоретичні засади державного брендингу / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 12. - С. 6-12. - Література : С.10-12 : 25 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
бренд государства -- бренд держави -- брендинг государства -- брендінг держави -- имидж государства -- імідж держави -- образ государства -- образ держави -- политический маркетинг -- політичний маркетинг
Анотація: Розкривається категоріальний зміст державного брендингу, який у змістовному плані розглядається як сукупність знаково-символьних складових, відносно усталених стереотипних іміджів певної країни, а в процесуальному вимірі визначається як діяльність органів державної влади, інших суб'єктів політичного процесу по створенню, управлінню та оцінюванню бренду держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.
   06
   Л 89


Львівська політехника

    Дмитерко, О.
    Компоненти іміджевої привабливості України в умовах ведення гібридної війни (за матеріалами загальнонаціонального телеканалу «1+1» та обласного телеканалу «Запоріжжя») / Олена Дмитерко, Олена Кузнецова // Вісник / Львів. політех. - Львів : Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. - № 896. Журналістські науки. - С. 41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Політика
   Политика

   Етика

   Этика

   Телебачення

   Телевидение

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- имидж государства -- іміджева привабливість -- имиджевая привлекательность -- компоненти іміджу -- компоненты имиджа -- гібридна війна -- гибридная война -- внутрішня політика -- внутренняя политика -- зовнішня політика -- внешняя политика


Дод.точки доступу:
Кузнецова, О.; Львівська політехника
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Старостіна, Алла (завідувач кафедри міжнародної економікм; доктор економічних наук; професор).
    Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття / А. Старостіна, В. Кравченко, Г. Личова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 61-66. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- бренди -- економічні відносини -- маркетинг -- идидж государства -- бренды -- экономические отношения -- бренд країни -- бренд государства -- міжнародний імідж країни -- международный имидж государства
Анотація: Проблема формування позитивного міжнародного іміджу країни.


Дод.точки доступу:
Кравченко, Володимир (кандидат економічних наук; доцент); Личова, Ганна (кандидат економічних наук; асистент)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Рибак, О. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку і аудиту Національного авіаційного університету).
    Міжнародний імідж України на фоні економіки протестів / О. М. Рибак // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 21-25 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.2(4УКР)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Макроэкономика, 2004-2014 гг.

   Макроекономіка, 2004-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- імідж держави -- имидж государства -- міжнародний імідж держави -- международный имидж государства -- инвестиционная имиджелогия -- інвестиційна іміджелогія -- инвестиционная привлекательность -- інвестиційна привабливість -- иностранные инвестиции -- іноземні інвестиції -- капиталовложения -- капіталовкладення -- международные финансовые отношения -- міжнародни фінансові відносини -- репутация государства -- репутація держави -- социальные протесты -- соціальні протести -- экономическая дестабилизация -- економічна дестабілізація
Анотація: Проаналізовано проблему розвитку та формування міжнародного іміджу держави в умовах нестабільної політичної ситуації. Вивчається закордонний досвід впливу політичних протестів на економіку. Пропонується ряд стратегічних заходів для формування позитивного міжнародного іміджу України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\5.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Петров, П. Г. (Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара).
    Технології формування та підтримки зовнішньополітичного іміджу держави / П. Г. Петров // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 3. - С. 91-95. - Література : 8 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
внешнеполитический имидж -- зовнішньополітичний імідж -- имидж государства -- имидж страны -- імідж держави -- імідж країни -- международный имидж государства -- міжнародний імідж держави -- политические технологии -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- політичні технології -- технологии создания имиджа -- технології формування іміджу
Анотація: Досліджуються особливості технологій формування зовнішньополітичного іміджу держави.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)