Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (107)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (34)Мережеві ресурси (50)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 711
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Язвінська, Н. (кандидат економічних наук).
    Маркетингова веб-стратегія підприємства - данина моді чи вимога сучасності? / Н. Язвінська, Я. Касперович // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 51-54 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
веб-стратегії підприємств -- інтернет-комунікації -- соціальні процеси -- веб-стратегии предприятий -- интернет-коммуникации -- социальные процессы -- фокуси веб-стратегій -- фокусы веб-стратегий
Анотація: Розглянуто вплив соціальних процесів, зумовлених розвитком Інтернету і веб-технологій, на діяльність підприємств.


Дод.точки доступу:
Касперович, Я.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Чумаченко, А.
    Важливість правильного бренду в соціальних мережах / А. Чумаченко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 46-50 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-реклама -- бренди -- соціальні мережі -- просування бренду -- интернет-реклама -- бренды -- социальные сети -- продвижение бренда -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетнг
Анотація: Запропоновані основні правила реклами в соціальних мережах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Пустотін, В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит").
    Кількісні показники сили бренду / В. Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 35-36 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кількісні показники -- бренди -- показники бренду -- показатели бренда -- торгові марки -- количественные показатели -- бренды -- торговые марки
Анотація: Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Овсяннікова, Ю.
    Огляд "топових" автомобілів і автосалонів / Ю. Овсяннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 64-67 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автомобілі -- ринки атомобілів -- автосалони -- автомаркетинг -- автомобили -- рынки автомобилей -- автосалоны -- менеджеры -- торгові марки -- торговые марки -- бренди -- бренды -- Mazda -- Toyota -- Honda Accord
Анотація: Огляд сучасного ринку автомобілів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Сафоненко, А. (аспірант кафедри маркетингу).
    Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів / А. Сафоненко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 60-63 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автосервіси -- споживачі автосервісних послуг -- потребители автосервисных услуг -- автосервісні послуги -- автосервисные услуги -- автобренди -- очікування споживачів -- автодилери -- якість обслуговування -- автосервисы -- автобренды -- ожидания потребителей -- автодилеры -- качество обслуживания
Анотація: Викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Островерх, С.
    Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу / С. Островерх // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 55-59 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
фан-маркетинг -- спортивний маркетинг -- спорт -- спортивні продукти -- фанати -- спонсори -- конкуренти -- бренди -- спортивный маркетинг -- спортивные продукты -- фанаты -- спонсоры -- конкуренты -- бренды
Анотація: Розкрито сутність, проаналізовано елементи фан-маркетингу як можливого окремого напряму спортивного маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Овсянников, Георгий (директор).
    Прогноз рынка новых легковых автомобилей Украины на 2013 г. / Г. Овсянников // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 17-20 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика, 2013 г.
   Економіка

   Маркетинг

   Україна

   Украина

Кл.слова (ненормовані):
автомобильный рынок -- легковые автомобили -- прогнозы рынков -- анализ рынка автомобилей -- развитие рынка автомобилей -- маркетинговые исследования -- автомобільний ринок -- легкові автомобілі -- прогнози ринків -- аналіз ринка автомобілей -- розвиток ринка автомобілей -- маркетингові дослідження
Анотація: Проанализирован рынок легковых автомобилей Украины, дан прогноз его развития на 2013 г.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Конда, Іва (PhD (бізнес-адміністрування); провідний викладач; заступник ректора по науці та дослідженням Школи бізнесу і управління в Новом местє; Словенія).
    Розробка та впровадження маркетингової системи відносин шляхом аналізу мережі взаємодій [Текст] / І. Конда // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 134-145 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
клиентская информация -- клієнтська інформація -- маркетинговая аналитика -- маркетинговая аналітика -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- отношения между покупателем и продавцом -- відносини між покупцем і продавцем -- промышленные компании -- промислові компанії -- рынок В2В -- ринок В2В -- сети взаимодействий -- мережі взаємодій
Анотація: Описано, як інструменти мережевого аналізу можуть бути використані при вивченні взаємодії всередині мережі задля впровадження та подальшого функціонування маркетингової системи відносин на ринку В2В. Даний підхід виходить з наявної в промислової компанії інформації стосовно її клієнтів, що продемонстровано на прикладі реально діючого підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

9.


    Окунєва, О. (аспірант кафедри маркетингу).
    Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) / О. Окунєва // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 14-21 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній маркетинг -- внутрішні клієнти -- сегментація працівників -- маркетингові інструменти -- споживачі -- галузі виробництва -- галузі обслуговування -- галузь торгівлі -- отрасль торговли -- сектор промисловості -- сектор промыщленности -- внутренний маркетинг -- внутренние клиенты -- сегментирование работников -- маркетинговые инструменты -- потребители -- отрасли производства -- отрасли обслуживания -- попит працівників -- попит роботодавців -- спрос работников -- спрос работодателей
Анотація: Представлена сегментація працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Лилик, І. (генеральний директор УАМ).
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 7-13 : ил. - 11 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
експертні оцінки -- розвиток ринків -- маркетингові дослідження -- агенції -- экспертные оценки -- развитие рынков -- маркетинговые исследования -- агенства
Анотація: Експертна оцінка розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2010 року.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)