Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=658.8<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Фурман, В. М.
    Організація маркетингової служби страхової компанії / В.М. Фурман // Фінанси України. - 2004. - № 9. - С. 125-133
УДК

Кл.слова (ненормовані):
СТРАХОВАНИЕ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   06
   Л 89


    Неуров, І. В.
    Аутсорсинг закупівель: світовий досвід і вітчизняні перспективи / І. В. Неуров // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 155-162
УДК
Рубрики: Аутсорсинг
Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг закупок -- аутсорсинг закупівель

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Мельник, Т. С.
    Діагностика конкурентного середовища залізничного транспорту України / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк. - 2012. - № 6. - С. 56-62
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- діагностика конкурентного середовища -- диагностика конкурентной среды -- економічна діагностика -- экономическая диагностика -- фактор успіху -- фактор успеха -- зміни рентабельності -- изменения рентабельности -- оцінка синергізму -- оценка синергизма


Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Голишева, Є. О.
    Стратегії управління споживчим капіталом промислового підприємства на основі його діагностики / Є. О. Голишева // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. - 2012. - № 8. - С. 75-80 : схеми, табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- капітал -- промислові підприємства -- діагностика -- споживачі -- ресурси -- капитал -- промышленные предприятия -- диагностика -- потребители -- ресурсы


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Аронова, В. В.
    Маркетингова діяльність як об'єкт цілеспрямованого розвитку / В. В. Аронова, А. С. Харченко // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 20-25
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- ринкове середовище -- рыночная среда -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Харченко, А. С.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Шапран, О. Є.
    Аутсорсинг маркетингу в сучасних умовах: проблеми та перспективи / О. Є. Шапран, Д. О. Корольова, Д. О. Руженко // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 281-286
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг маркетингу -- аутсорсинг маркетинга -- аналітичний аутсорсинг -- аналитический аутсорсинг -- рекламний аутсорсинг -- організація виробництва -- организация производства -- рекламный аутсорсинг


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Корольова, Д. О.; Руженко, Д. О.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Самонова, Т. Б. (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри маркетингу та комерційної діяльності Київського економічного інституту менеджменту; Україна).
    Розвиток організаційної культури як елементу комплексу маркетингових комунікацій / Т. Б. Самонова // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 5/6. - С. 64-66 : портр. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг на підприємстві
   Маркетинг на предприятии

Кл.слова (ненормовані):
економіка підприємства -- экономика предприятия -- комплекс маркетингових комунікацій -- комплекс маркетинговых коммуникаций -- організаційна культура -- организационная культура -- структурні елементи організаційної культури -- структурные элементы организационной культуры -- функції організаційної культури -- функции организационной культуры -- фактори формування організаційної культури -- факторы формирования организационной культуры
Анотація: Проаналізовано сутність організаційної культури підприємства та її взаємозв'язок із системою маркетингових комунікацій. Визначено елементи, функції і фактори формування та розвитку організаційної культури. Окреслено шляхи й запропоновано авторський підхід щодо управління розвитком ефективної організаційної культури на підприємствах.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

8.
   06
   Д 36


    Пасічник, В.
    Підвищення якості транспортних послуг з використанням маркетингових досліджень / В. Пасічник, О. Пацьора, В. Зюзіна // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія: "Економіка і управління". - Київ, 2014. - Вип. 27. - С. 29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
організація виробництва -- организация производства -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- транспортні послуги -- транспортные услуги -- транспортне обслуговування -- транспортное обслуживание


Дод.точки доступу:
Пацьора, О.; Зюзіна, В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.
   06
   М 48


    Мельник, Т. С.
    Запровадження аналізу задоволеності споживачів для досягнення стратегічних цілей пасажирського сектору залізничного транспорту [Електронний ресурс] / Т. С. Мельник // Збірник наукових праць. - Дніпропетровськ : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2014. - Вип. 8.: Проблеми економіки транспорту. - С. 18-30. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/40816/37133. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/2388. - Зміст
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Організація виробництва

   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- організація виробництва -- организация производства -- лояльність споживачів -- лояльность потребителей -- очікування споживачів -- ожидания потребителей -- система управління якістю -- система управления качеством -- корпоративні цінності -- корпоративные ценности

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
   06
   Х 93


    Христофор, О. В.
    Системний підхід до оцінки внутрішнього потенціалу і конкурентоспроможності залізничного транспорту як основа створення збалансованої системи показників [Електронний ресурс] / О. В. Христофор // Збірник наукових праць. - Дніпропетровськ : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2014. - Вип. 8.: Проблеми економіки транспорту. - С. 31-41 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/40817/37147. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/2388. - Зміст
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
організація виробництва -- организация производства -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- внутрішній потенціал підприємства -- внутренний потенциал предприятия -- система забалансових показників -- система забалансовых показателей -- економічна ефективність -- экономическая эффективность

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)