Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=акмеологический подход<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Антоненко, Т. Л.
Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
акмеологический
подход
--
акмеологічний підхід
--
аксиологический
подход
--
аксіологічний підхід
--
вища освіта
--
высшее образование
--
духовність особистості
--
духовность личности
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійне становлення
--
професіоналізм фахівця
--
профессионализм специалиста
--
профессиональное становление
--
ценности
--
ценностно-смысловая сфера
--
ценностные ориентации
--
ціннісні орієнтації
--
ціннісно-смислова сфера
--
цінності
Анотація:
В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині; становлення ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне, професійне, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку".
Знайти схожі
>
2.
Лосєва, Н. М.
Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 64-73. - Бібліографія : С.72-73 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9:370
ББК
88.40
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
акмеологический
подход
--
акмеология
--
акмеологічний підхід
--
акмеологія
--
керівники освіти
--
компетентність керівників освіти
--
компетентность руководителя образования
--
личностно-профессиональная зрелость
--
личностно-профессиональная компетентность
--
особистісно-професійна зрілість
--
особистісно-професійна компетентність
--
педагогическая акмеология
--
педагогическая деятельность
--
педагогическая психология
--
педагогічна акмеологія
--
педагогічна діяльність
--
педагогічна психологія
--
професійна діяльність
--
професійна компетентність
--
профессиональная деятельность
--
профессиональная компетентность
--
психология профессий
--
психология руководителя
--
психология управления
--
психологія керівника
--
психологія професій
--
психологія управління
--
руководители образования
--
управление образованием
--
управленческая деятельность
--
управління освітою
--
управлінська діяльність
Анотація:
Розглядаються питання цілісного дослідження особистості професійного керівника навчального закладу з психолого-акмеологічних позицій, показані можливості застосування акмеологічного підходу в цілях особистісно-професійного розвитку керівника. За умов стійкого позитивного ставлення керівника освіти до своєї професійної діяльності його особистісне зростання неодмінно супроводжується і професійним зростанням. Гуманізація освіти, використання акме-технологій, підтримка особистісно-професійного розвитку освітянина неодмінні і в процесі його підготовки, і під час підвищення кваліфікації, і протягом усього професійного життя.
Знайти схожі
>
3.
Андріяко, Тетяна
(аспірант кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва).
Конкурентоспроможність як прояв акмеологічної культури особистості / Т. Андріяко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 10
. - С. 64-67. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
акмеологічна культура
--
акмеологическая культура
--
акмеологічний підхід
--
акмеологический
подход
--
самореалізація особистості
--
самореализация личности
--
самовдосконалення особистості
--
самоусовершенствование личности
--
конкурентоспроможність випускників
--
конкурентоспособность выпускников
--
теорія людського капіталу
--
теория человеческого капитала
--
людський капітал
--
человеческий капитал
Анотація:
На основі аналізу економічних, психологічних, педагогічних підходів сформульовано поняття конкурентоспроможності, обгрунтовано висновок про конкурентоспроможність як прояв акмеологічної культури особистості.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Прокоф'єва, Марина
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології РВНЗ "Кримський гуманітарний університет").
Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
учителі початкових класів
--
учителя начальных классов
--
майбутні учителі
--
будущие учителя
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
концепції підготовки майбутнії вчителів
--
компетенции подготовки учителей
--
компоненти концепцій
--
компоненты концепций
--
концептуальні положення
--
концептуальные положения
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный
подход
--
інтегративний підхід
--
интегративный
подход
--
синергетичний підхід
--
синергетический
подход
--
акмеологічний підхід
--
акмеологический
подход
--
аксіологічний підхід
--
аксиологический
подход
--
технологіний підхід
--
технологический
подход
--
принципи організації навчально-виховного процесу
--
принципы организации учебно-воспитательного процесса
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
Анотація:
Представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
5.
Мурована, Нонна
.
Розвиток інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освіти: наукові засади / Н. Мурована> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. -
№ 1
. - С. 98-105. - Бібліогр.: 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
71.05
Рубрики:
Инновационная политика
Інноваційна політика
Кл.слова (ненормовані):
керівники учбових закладів
--
руководители учебных заведений
--
инновационная культура руководителей
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
інноваційна культура керівників
--
неперервна освіта
--
непрерывное образование
--
андрагогічні принципи
--
андрологические принципы
--
післядипломна педагогічна освіта
--
последипломное педпгогическое образование
--
культурологічний підхід
--
культурологический
подход
--
аксіологічний підхід
--
аксиологический
подход
--
акмеологічний підхід
--
акмеологический
подход
--
синергетичний підхід
--
синергетический
подход
Анотація:
У статті обґрунтовано наукові засади розвитку інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу, розглянуто особливості реалізації сучасних наукових підходів у післядипломній педагогічній освіті.
Знайти схожі
>
6.
Нерубайський, Володимир
(директор).
Школа свідомого українця - орієнтир сучасної акме-педагогіки / В. Нерубайський> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 7/8
. - С. 46-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Україна
Украина
Черкаська область
Черкасская область
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток
--
инновационное развитие
--
національні школи
--
национальные школы
--
свідомі українці
--
сознательные украинцы
--
акмеологічний підхід
--
акмеологический
подход
--
акме-педагогіка
--
акме-педагогика
--
освітнє середовище
--
образовательная среда
--
Нова українська школа
--
Новая украинская школа
--
Школа свідомого українця
--
Школа сознательного украинца
--
національно-патріотичне виховання
--
национально-патриотическое воспитание
--
моделі інноваційних навчальних закладів
--
модели инновационных учебных заведений
--
моделі інноваційного розвитку
--
модели инновационного развития
--
моделювання освітньої діяльності
--
моделирование образовательной деятельности
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
Анотація:
Розглянуто модель сучасного інноваційного освітнього закладу «Школа свідомого україн- ця». Обґрунтовано концептуальну ідею і кредо школи, оригінальність моделі та місії, мети і завдань школи. Розкрито принципи й особливості освітньої діяльності згідно з розробленою моделлю, а також окреслено стратегію управління та очікувані результати роботи з реалізації моделі.
Дод.точки доступу:
Тальнівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 1 - гімназія \о нем\; Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 1 - гімназія, Тальнівський навчально-виховний комплекс \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Стороженко, Наталія
(директор).
Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Н. Стороженко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 7/8
. - С. 49-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Україна
Украина
Черкаська область
Черкасская область
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір
--
образовательное пространство
--
інноваційна діяльність
--
инновационная деятельность
--
інноваційний розвиток
--
инновационное развитие
--
акмеологічний підхід
--
акмеологический
подход
--
акме-педагогіка
--
акме-педагогика
--
Нова українська школа
--
Новая украинская школа
--
моделі інноваційного розвитку
--
модели инновационного развития
--
моделювання освітньої діяльності
--
моделирование образовательной деятельности
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
реформування освітнього простору
--
реформирование образовательного пространства
--
акмеологія освіти
--
акмеология образования
Анотація:
Обґрунтовано актуальність інновацій щодо реформування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасній педагогіці. Репрезентовано інноваційну модель розвитку Монастирищенського навчально-виховного комплексу «Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит». Визначено очікувані результати від упровадження акмеології у практику педагогічної діяльності.
Дод.точки доступу:
Монастирищенський навчально-виховний комплекс «Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит» \о нем\; Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит», Монастирищенський навчально-виховний комплекс \о нем\
Знайти схожі
>
8.
Мельничук, Володимир
(директор).
Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / В. Мельничук> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 7/8
. - С. 53-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Україна
Украина
Черкаська область
Черкасская область
Кл.слова (ненормовані):
акме-школи
--
гармонійна особистість
--
моделі інноваційного розвитку
--
інноваційний розвиток
--
инновационное развитие
--
акмеологічний підхід
--
акмеологический
подход
--
акме-педагогіка
--
акме-педагогика
--
Нова українська школа
--
Новая украинская школа
--
модели инновационного развития
--
моделювання освітньої діяльності
--
моделирование образовательной деятельности
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
Акме-школи
--
акмеологічний освітній простір
--
акмеологическое образовательное пространство
Анотація:
Репрезентовано модель інноваційного розвитку освітнього середовища «Акме-школа» Лисянського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа 1-ІII ступенів №1 - гімназія». Акцентовано на становленні гармонійно розвиненої духовної особистості, здатної до саморозвитку, самовдосконалення, самовираження. Висвітлено концептуальні цілі самоутвердження акме-вчителя та акме-випускника.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)