Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=акмеологический подход<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Антоненко, Т. Л.
    Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеологічний підхід -- аксиологический подход -- аксіологічний підхід -- вища освіта -- высшее образование -- духовність особистості -- духовность личности -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійне становлення -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональное становление -- ценности -- ценностно-смысловая сфера -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-смислова сфера -- цінності
Анотація: В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині; становлення ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне, професійне, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку".


Знайти схожі

2.


    Лосєва, Н. М.
    Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 64-73. - Бібліографія : С.72-73 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеология -- акмеологічний підхід -- акмеологія -- керівники освіти -- компетентність керівників освіти -- компетентность руководителя образования -- личностно-профессиональная зрелость -- личностно-профессиональная компетентность -- особистісно-професійна зрілість -- особистісно-професійна компетентність -- педагогическая акмеология -- педагогическая деятельность -- педагогическая психология -- педагогічна акмеологія -- педагогічна діяльність -- педагогічна психологія -- професійна діяльність -- професійна компетентність -- профессиональная деятельность -- профессиональная компетентность -- психология профессий -- психология руководителя -- психология управления -- психологія керівника -- психологія професій -- психологія управління -- руководители образования -- управление образованием -- управленческая деятельность -- управління освітою -- управлінська діяльність
Анотація: Розглядаються питання цілісного дослідження особистості професійного керівника навчального закладу з психолого-акмеологічних позицій, показані можливості застосування акмеологічного підходу в цілях особистісно-професійного розвитку керівника. За умов стійкого позитивного ставлення керівника освіти до своєї професійної діяльності його особистісне зростання неодмінно супроводжується і професійним зростанням. Гуманізація освіти, використання акме-технологій, підтримка особистісно-професійного розвитку освітянина неодмінні і в процесі його підготовки, і під час підвищення кваліфікації, і протягом усього професійного життя.


Знайти схожі

3.


    Андріяко, Тетяна (аспірант кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва).
    Конкурентоспроможність як прояв акмеологічної культури особистості / Т. Андріяко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 64-67. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічна культура -- акмеологическая культура -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- самореалізація особистості -- самореализация личности -- самовдосконалення особистості -- самоусовершенствование личности -- конкурентоспроможність випускників -- конкурентоспособность выпускников -- теорія людського капіталу -- теория человеческого капитала -- людський капітал -- человеческий капитал
Анотація: На основі аналізу економічних, психологічних, педагогічних підходів сформульовано поняття конкурентоспроможності, обгрунтовано висновок про конкурентоспроможність як прояв акмеологічної культури особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Прокоф'єва, Марина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології РВНЗ "Кримський гуманітарний університет").
    Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- майбутні учителі -- будущие учителя -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- концепції підготовки майбутнії вчителів -- компетенции подготовки учителей -- компоненти концепцій -- компоненты концепций -- концептуальні положення -- концептуальные положения -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- інтегративний підхід -- интегративный подход -- синергетичний підхід -- синергетический подход -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- технологіний підхід -- технологический подход -- принципи організації навчально-виховного процесу -- принципы организации учебно-воспитательного процесса -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

5.


    Мурована, Нонна.
    Розвиток інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освіти: наукові засади / Н. Мурована // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 98-105. - Бібліогр.: 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 71.05
Рубрики: Инновационная политика
   Інноваційна політика

Кл.слова (ненормовані):
керівники учбових закладів -- руководители учебных заведений -- инновационная культура руководителей -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- інноваційна культура керівників -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- андрагогічні принципи -- андрологические принципы -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педпгогическое образование -- культурологічний підхід -- культурологический подход -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- синергетичний підхід -- синергетический подход
Анотація: У статті обґрунтовано наукові засади розвитку інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу, розглянуто особливості реалізації сучасних наукових підходів у післядипломній педагогічній освіті.


Знайти схожі

6.


    Нерубайський, Володимир (директор).
    Школа свідомого українця - орієнтир сучасної акме-педагогіки / В. Нерубайський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 46-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- національні школи -- национальные школы -- свідомі українці -- сознательные украинцы -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- акме-педагогіка -- акме-педагогика -- освітнє середовище -- образовательная среда -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- Школа свідомого українця -- Школа сознательного украинца -- національно-патріотичне виховання -- национально-патриотическое воспитание -- моделі інноваційних навчальних закладів -- модели инновационных учебных заведений -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розглянуто модель сучасного інноваційного освітнього закладу «Школа свідомого україн- ця». Обґрунтовано концептуальну ідею і кредо школи, оригінальність моделі та місії, мети і завдань школи. Розкрито принципи й особливості освітньої діяльності згідно з розробленою моделлю, а також окреслено стратегію управління та очікувані результати роботи з реалізації моделі.


Дод.точки доступу:
Тальнівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 1 - гімназія \о нем\; Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 1 - гімназія, Тальнівський навчально-виховний комплекс \о нем\

Знайти схожі

7.


    Стороженко, Наталія (директор).
    Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Н. Стороженко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 49-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- образовательное пространство -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- акме-педагогіка -- акме-педагогика -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- реформування освітнього простору -- реформирование образовательного пространства -- акмеологія освіти -- акмеология образования
Анотація: Обґрунтовано актуальність інновацій щодо реформування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасній педагогіці. Репрезентовано інноваційну модель розвитку Монастирищенського навчально-виховного комплексу «Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит». Визначено очікувані результати від упровадження акмеології у практику педагогічної діяльності.


Дод.точки доступу:
Монастирищенський навчально-виховний комплекс «Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит» \о нем\; Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит», Монастирищенський навчально-виховний комплекс \о нем\

Знайти схожі

8.


    Мельничук, Володимир (директор).
    Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / В. Мельничук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 53-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
акме-школи -- гармонійна особистість -- моделі інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- акме-педагогіка -- акме-педагогика -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- Акме-школи -- акмеологічний освітній простір -- акмеологическое образовательное пространство
Анотація: Репрезентовано модель інноваційного розвитку освітнього середовища «Акме-школа» Лисянського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа 1-ІII ступенів №1 - гімназія». Акцентовано на становленні гармонійно розвиненої духовної особистості, здатної до саморозвитку, самовдосконалення, самовираження. Висвітлено концептуальні цілі самоутвердження акме-вчителя та акме-випускника.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)