Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=диференційований підхід у навчанні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Бондар, Л. С.
    Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в державній початковій школі (з кінця ХІХ ст. до 1917 р.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 121-128. - Бібліографія : С.127-128 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка--19 ст. кін.-20 ст. поч.
   Образование. Педагогика, 19 ст. кон.-20 ст. нач.

Кл.слова (ненормовані):
воскресные школы -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированный подход в обучении -- земские школы -- земські школи -- история образования -- история образования в России -- історія освіти -- історія освіти в Росії -- министерские начальные школы -- міністерські початкові школи -- навчальний процес -- начальное образование -- недільні школи -- початкова освіта -- Російська імперія -- Российская империя -- учебный процесс -- церковнопарафіяльна школа -- церковноприходская школа -- школи грамоти -- школы грамоты
Анотація: В статті розглянуто типи державних початкових шкіл різного підпорядкування - одно- і двокласних міністерських, синодальних церковнопарафіяльних шкіл і шкіл грамоти, недільних шкіл - та особливості їхніх навчальних планів як засіб диференційованого під ходу до навчального процесу.


Знайти схожі

2.


    Дічек, Н. П.
    Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки ХХ ст. / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 71-80. - Література : С.79-80 : 25 назв
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1920-ті рр.
   Образование. Педагогика, 1920-е гг.

   УРСР
    УССР

Кл.слова (ненормовані):
безпритульні діти -- беспризорные дети -- виховання дітей -- воспитание детей -- воспитание несовершеннолетних -- дети-инвалиды -- дети с особыми потребностями -- детская преступность -- детские дома -- дитяча злочинність -- дитячі будинки -- диференціація навчання -- диференційована система навчання -- диференційоване навчання -- диференційований підхід у навчанні -- дифференциация обучения -- дифференцированная система обучения -- дифференцированное обучение -- дифференцированный подход в обучении -- діти-інваліди -- діти с особливими потребами -- интернаты для беспризорных детей -- история дефектологии -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія дефектології -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- корекційна педагогіка -- коррекционная педагогика -- организация детства -- організація дитинства -- правонарушения детей и подростков -- радянська педагогіка -- советская педагогика -- социальная работа с правонарушителями -- специальная и коррекционная психология и педагогика -- специальная педагогика -- спеціальна педагогіка
Анотація: Автор статті ставить за мету розкрити й проаналізувати прояви диференційованого підходу до організації життя дітей в Україні у 20 - 30-ті рр. ХХ ст. і звертається до висвітлення аспектів дефективного дитинства, а саме дітей з психофізичними вадами та м алолітніми правопорушниками, безпритульними.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

3.


    Бондар, Л. С.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Література : С. 83-84 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1940-1980-і рр.
   Образование. Педагогика, 1940-1980-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированный подход в обучении -- история образования -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогической мысли -- історія освіти -- історія педагогіки -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогічної думки -- навчальні плани -- навчальні предмети -- навчальні програми -- начальная школа -- начальное образование -- початкова освіта -- початкова школа -- реформы в образовании -- учебные планы -- учебные предметы -- учебные программы -- ученики -- учні -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті pp. XX ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\13.pdf

Знайти схожі

4.


    Шуневич, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського ОІППО).
    Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови і літератури / О. Шуневич // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 51-55. - Література : С.55 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- диференційований підхід -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированное обучение -- дифференцированный подход в обучении -- лингводидактика -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированный подход -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- особистісно орієнтоване навчання -- теория множественного интеллекта -- теорія множинного інтелекта -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті робить спробу визначити загальні методичні шляхи реалізації теорії множинного інтелекту в практиці вчителя-словесника.


Дод.точки доступу:
Гарднер, Говард (американський психолог) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Дуняшенко, Наталія (учитель української мови і літератури гімназії № 9 Кіровоградської міської ради).
    Використання сучасних освітніх електронних ресурсів - запорука підвищення пізнавального інтересу учнів до предмета [Текст] / Н. Дуняшенко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 11-12. - С. 15-19 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- зарубіжні письменники -- зарубежные писатели -- твори зарубіжних письменників -- произведения зарубежных писателей -- інформаційно-комунікаційні технології у навчанні -- информационно-коммуникационные технологии в обучении -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированный подход в обучении -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- прийоми навчання -- приемы обучения -- освітні електронні ресурси -- образовательные электронные ресурсы -- ментальні карти -- ментальные карты -- використання електронних ресурсів у навчанні -- использование электронных ресурсов в обучении -- розробки уроків -- разработки уроков -- письменники Австрії -- писатели Австрии -- твори письменників Австрії -- произведения писателей Австрии -- образ Маргарити Марії Закмеєр -- образ Маргариты Марии Закмеер -- образ мами -- образ мамы -- образ тата -- образ папы -- образ Гансика -- образ Меді -- образ Меди -- образ бабусі -- образ бабушки -- образ Флоріана Кальба -- образ Флориана Кальба -- образ Гінцеля -- образ Гинцеля -- образ Марі-Луїзи -- образ Мари-Луизы -- навчальні завдання -- учебные задания
Анотація: Використання інформаційних технологій при викладанні літератури, проілюстроване розробкою уроку з вивчення повісті К. Нестлінгер "Маргаритко, моя квітко".

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Всес_літ_та_культ_2017_11-12\4.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Нестлінгер, К. (письменниця ; 1936-) \о ней\; Маргаритко, моя квітка, повість \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)