Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=диференційований підхід у навчанні<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Бондар, Л. С.
Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в державній початковій школі (з кінця ХІХ ст. до 1917 р.) / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 121-128. - Бібліографія : С.127-128 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка--19 ст. кін.-20 ст. поч.
Образование. Педагогика, 19 ст. кон.-20 ст. нач.
Кл.слова (ненормовані):
воскресные школы
--
диференційований
підхід
у
навчанні
--
дифференцированный подход в обучении
--
земские школы
--
земські школи
--
история образования
--
история образования в России
--
історія освіти
--
історія освіти в Росії
--
министерские начальные школы
--
міністерські початкові школи
--
навчальний процес
--
начальное образование
--
недільні школи
--
початкова освіта
--
Російська імперія
--
Российская империя
--
учебный процесс
--
церковнопарафіяльна школа
--
церковноприходская школа
--
школи грамоти
--
школы грамоты
Анотація:
В статті розглянуто типи державних початкових шкіл різного підпорядкування - одно- і двокласних міністерських, синодальних церковнопарафіяльних шкіл і шкіл грамоти, недільних шкіл - та особливості їхніх навчальних планів як засіб диференційованого під ходу до навчального процесу.
Знайти схожі
>
2.
Дічек, Н. П.
Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки ХХ ст. / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 71-80. - Література : С.79-80 : 25 назв
УДК
^A37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1920-ті рр.
Образование. Педагогика, 1920-е гг.
УРСР
УССР
Кл.слова (ненормовані):
безпритульні діти
--
беспризорные дети
--
виховання дітей
--
воспитание детей
--
воспитание несовершеннолетних
--
дети-инвалиды
--
дети с особыми потребностями
--
детская преступность
--
детские дома
--
дитяча злочинність
--
дитячі будинки
--
диференціація навчання
--
диференційована система навчання
--
диференційоване навчання
--
диференційований
підхід
у
навчанні
--
дифференциация обучения
--
дифференцированная система обучения
--
дифференцированное обучение
--
дифференцированный подход в обучении
--
діти-інваліди
--
діти с особливими потребами
--
интернаты для беспризорных детей
--
история дефектологии
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія дефектології
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
корекційна педагогіка
--
коррекционная педагогика
--
организация детства
--
організація дитинства
--
правонарушения детей и подростков
--
радянська педагогіка
--
советская педагогика
--
социальная работа с правонарушителями
--
специальная и коррекционная психология и педагогика
--
специальная педагогика
--
спеціальна педагогіка
Анотація:
Автор статті ставить за мету розкрити й проаналізувати прояви диференційованого підходу до організації життя дітей в Україні у 20 - 30-ті рр. ХХ ст. і звертається до висвітлення аспектів дефективного дитинства, а саме дітей з психофізичними вадами та м алолітніми правопорушниками, безпритульними.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
3.
Бондар, Л. С.
Відображення ідей про
диференційований
підхід
до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 3
. - С. 76-84. - Література : С. 83-84 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1940-1980-і рр.
Образование. Педагогика, 1940-1980-е гг.
Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика
--
государственная образовательная политика
--
диференційований
підхід
у
навчанні
--
дифференцированный подход в обучении
--
история образования
--
история педагогики
--
история педагогики в СССР
--
история педагогической мысли
--
історія освіти
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки в СРСР
--
історія педагогічної думки
--
навчальні плани
--
навчальні предмети
--
навчальні програми
--
начальная школа
--
начальное образование
--
початкова освіта
--
початкова школа
--
реформы в образовании
--
учебные планы
--
учебные предметы
--
учебные программы
--
ученики
--
учні
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Проаналізовано
диференційований
підхід
до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті pp. XX ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\13.pdf
Знайти схожі
>
4.
Шуневич, Оксана
(кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського ОІППО).
Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови і літератури / О. Шуневич> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 51-55. - Література : С.55 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання
--
диференційований
підхід
--
диференційований
підхід
у
навчанні
--
дифференцированное обучение
--
дифференцированный подход в обучении
--
лингводидактика
--
личностно ориентированное образование
--
личностно ориентированный подход
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
особистісно орієнтоване навчання
--
теория множественного интеллекта
--
теорія множинного інтелекта
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Автор статті робить спробу визначити загальні методичні шляхи реалізації теорії множинного інтелекту в практиці вчителя-словесника.
Дод.точки доступу:
Гарднер, Говард (американський психолог) \о нем\
Знайти схожі
>
5.
Дуняшенко, Наталія
(учитель української мови і літератури гімназії № 9 Кіровоградської міської ради).
Використання сучасних освітніх електронних ресурсів - запорука підвищення пізнавального інтересу учнів до предмета [Текст] / Н. Дуняшенко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. -
№ 11-12
. - С. 15-19 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
викладання зарубіжної літератури
--
преподавание зарубежной литературы
--
зарубіжні письменники
--
зарубежные писатели
--
твори зарубіжних письменників
--
произведения зарубежных писателей
--
інформаційно-комунікаційні технології у
навчанні
--
информационно-коммуникационные технологии в обучении
--
диференційований
підхід
у
навчанні
--
дифференцированный подход в обучении
--
особистісно орієнтоване навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
прийоми навчання
--
приемы обучения
--
освітні електронні ресурси
--
образовательные электронные ресурсы
--
ментальні карти
--
ментальные карты
--
використання електронних ресурсів у
навчанні
--
использование электронных ресурсов в обучении
--
розробки уроків
--
разработки уроков
--
письменники Австрії
--
писатели Австрии
--
твори письменників Австрії
--
произведения писателей Австрии
--
образ Маргарити Марії Закмеєр
--
образ Маргариты Марии Закмеер
--
образ мами
--
образ мамы
--
образ тата
--
образ папы
--
образ Гансика
--
образ Меді
--
образ Меди
--
образ бабусі
--
образ бабушки
--
образ Флоріана Кальба
--
образ Флориана Кальба
--
образ Гінцеля
--
образ Гинцеля
--
образ Марі-Луїзи
--
образ Мари-Луизы
--
навчальні завдання
--
учебные задания
Анотація:
Використання інформаційних технологій при викладанні літератури, проілюстроване розробкою уроку з вивчення повісті К. Нестлінгер "Маргаритко, моя квітко".
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Всес_літ_та_культ_2017_11-12\4.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Нестлінгер, К. (письменниця ; 1936-) \о ней\; Маргаритко, моя квітка, повість \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)