Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (друковані) (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=коммуникативная компетентность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.


    Ходос, Белла (кандидат педагогічних наук; учитель англійської мови ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Полілог на уроках англійської мови як засіб реалізації комунікативного підходу до навчання / Б. Ходос // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 55-58 : фото. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- полілог -- іншомовне висловлювання -- методика викладання -- англійська мова -- методика навчання -- викладання англійської мови -- коммуникативная компетентность -- полилог -- иноязычные высказывания -- методика преподавания -- английский язык -- методика обучения -- преподавание английского языка
Анотація: Розглянуто один із найефективніших прийомів формування й розвитку комунікативної компетентності - полілог, який є природною формою спілкування у різних сферах діяльності людини.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Безродна, Валентина (учитель історії ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності / В. Безродна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 66-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- комунікативна компетентність -- позитивна мотивація -- історична освіта -- методика викладання історії -- ключові компетентності -- інтерактивні форми навчання -- форми навчання -- метод групового обговорення -- тематичні семінари -- навчальні дискусії -- гуманизация образования -- коммуникативная компетентность -- позитивная мотивация -- историческое образование -- методика преподавания истории -- ключевые компетентности -- интерактивные формы обучения -- формы обучения -- метод группового обсуждения -- тематические семинары -- обучающие дискуссии
Анотація: Описано власний досвід автора з формування комунікативної компетентності учнів 10-11 класів на уроках історії в ліцеї при Донецькому національному універсітеті.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Пляка, Л. В.
    Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 74-78. - Бібліографія : С.78 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- коммуникативная компетентность -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетентність -- комунікативна компетенція -- медицинское образование -- медична освіта -- образование Украины -- освіта України -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- провизор -- провізор -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование
Анотація: Комунікативна компетентність провізора вимагає чіткого орієнтування в професійній ситуації й вибору саме найефективніших засобів спілкування. Основи комунікативної компетентності майбутніх провізорів закладаються під час навчання та поглиблюються й розвиваються в період післядипломної освіти. На основі викладеного аналізу професійну компетентність можна представити як якісну характеристику особистості фахівця, що охоплює систему науково-технічних знань, професійних умінь і навичок.

Перейти к внешнему ресурсу: Структура професійної комунікативної компетентності

Знайти схожі

4.


    Непомняща, Т. В.
    Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу / Т. В. Непомняща // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 70-79. - Бібліографія : С.78-79 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта України -- высшее образование Украины -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные конструкции -- комунікативна компетентність -- комунікативні конструкції -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- навчання -- образование Украины -- обучение -- освіта України -- професійне спілкування -- профессиональное общение -- развитие личности -- розвиток особистості -- техническое образование -- технічна освіта -- формирование личности студента -- формування особистості студента
Анотація: Проаналізовано різні підходи до визначення комунікативних конструкцій у курсі вивчення математичних дисциплін; запропоновано спеціальні комунікативні конструкції для студентів вищіх технічних навчальних закладів при вивченні математичних дисциплін; описано етапи розробки таких спеціальних комунікативних конструкцій, наведено приклади їхнього використання. Висвітлено досвід розвитку комунікативної компетентності студентів технічних вузів , як інтегративної якості особистості. Зазначено, що розвиток комунікативної компетентності майбутніх фахівців засобами всіх навчальних дисциплін вельми актуальний.


Знайти схожі

5.


    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки НАПН України).
    Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 14-20. - Бібліографія : С.20 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дидактические материалы -- дидактичні матеріали -- коммуникативная компетентность -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- комунікативна компетентність -- лінгвосоціокультурна компетентність -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовні вправи -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- социокультурное развитие -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова -- упражнения -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Автор статті наголошує на необхідності інтеграції компетентнісного і гуманістичного підходів до навчання; презентує дидактичний матеріал для використання під час реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в старших класах.


Знайти схожі

6.


    Скуратівський, Л. В.
    До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток" та інші близькі за змістом поняття / Л. В. Скуратівський // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 19-22. - Бібліографія : С.22 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- комунікативна компетенція -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток особистості -- мовленнєвий розвиток учнів -- речевое развитие личности -- речевое развитие учащихся -- розвиток у процесі навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті вивчає проблему мовленнєвого розвитку учнів з погляду компетентнісного підходу до навчання.


Знайти схожі

7.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 19-22. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- коммуникативные упражнения -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетентність -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- підручник української мови -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова -- учебник украинского языка -- 11 клас
Анотація: У статті презентовано новий підручник української мови для 11 класу шкіл з української мовою навчання, його можливості щодо формування комунікативної компетентності учнів.


Знайти схожі

8.


    Симоненкова, Тетяна (доцент Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
    Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності / Тетяна Симоненкова // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2011. - № 8. - С. 27-32. - Література : С.32 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
збагачення словникового запасу учнів -- коммуникативная компетентность -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетентність -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві навичкі -- мовленнєві уміння -- обогащение словарного запаса учащихся -- развитие регионов -- речевая деятельность учащихся -- речевые навыки -- речевые умения -- розвиток мовлення учнів -- словарный запас ребенка -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Висвітлено шляхи збагачення словникового запасу учнів, розглянуто умови успішного збагачення словника, форми роботи над словом, запропонована авторська ефективна система вправ.


Знайти схожі

9.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший наковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину / Г. Васьківська // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 52-57. - Література : С.57 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход в образовании -- комунікативна компетентність -- людинознавство -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова -- человековедение
Анотація: Розглянуто актуальність проблеми формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину.


Знайти схожі

10.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5 - 7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Література : С.24 : 10 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание речи -- восприятие и понимание текста -- говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєва компетенція -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- речевая деятельность учащихся -- речевая компетентность -- связная речь -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- украинский язык -- українська мова
Анотація: На основі досліджень в галузі психолінгвістики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості аудіювання й читання.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)