Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лояльность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.


    Стадніченко, Вадим.
    Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення / В. Стадніченко, А. Цибулько // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 45-49. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий аудит -- промисловий маркетинг -- дилери -- сервіс -- лояльність комерційних посередників -- котли опалення -- комерційні посередники -- виробники -- споживачі -- маркетинговый аудит -- промышленный маркетинг -- дилеры -- сервис комерційного посередника -- лояльность коммерческих посредников -- котлы отопления -- коммерческие посредники -- производители -- потребители
Анотація: Представлено дві методики: оцінки рівня сервісу комерційного посередника для споживача та оцінки лояльності посередника до виробника.


Дод.точки доступу:
Цибулько, Андрій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Шульга, Тарас Сергійович (молодший науковий співробітник Інститут історії України НАНУ).
    Здобуття незалежності у суспільній свідомості громадян України / Т. С. Шульга // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2011. - № 4. - С. 108-115. - Бібліографія : Примітки посторінкові : 22 назви
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія
   История

Кл.слова (ненормовані):
граждане Украины -- гражданская активность -- громадянська активність -- громадянська ідентичність -- история Украины -- история Украины 20 в. -- історія України -- історія України 20 ст. -- політична лояльність -- политическая лояльность -- масові опитування -- политическая мобилизация -- політична мобілізація -- суспільний настрій -- общественное настроение -- социальные настроения -- соціальні настрої -- национальная независимость -- национальное сознание -- національна свідомість -- независимость Украины -- незалежність України -- опрос общественного мнения -- политические настроения -- політичні настрої -- региональные отличия -- регіональні відмінності -- гражданское сознание -- социальная история -- соціальна історія -- соціологічні опитування -- суспільна свідомість -- суспільно-політична свідомість -- украинское общество -- українське суспільство
Анотація: Розглянуто часову (на відтинку 1999 - 2010 рр.) й регіональну динаміку, а також відмінності між віковими групами населення у ставленні громадян України до здобуття незалежності. Зроблено спробу визначити основні чинники еволюції підтримки самостійност і України як одного з проявів лояльності до держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Ciric, Maja (Ph.D.; Assistant Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia).
    The level of implementation of customer relationship management in banring industry [Text] / M. Ciric, Z. Grandob, M. Caric = Стадія розвитку управління відносинами з клієнтами у банківському секторі Сербії / М.Чіріч, З.Грандов, М.Каріч = Стадия развития управления отношениями с клиентами в банковском секторе Сербии / М.Чирич, З.Грандов, М.Карич // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 480-489. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4ЮГС)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковский сектор

   Банківський сектор

   Сербия
    Сербія

    Serbia

Кл.слова (ненормовані):
банковский сектор -- банківський сектор -- банковская система -- банковские услуги -- banking industry -- конкурентоспособность банков -- конкурентоспроможність банкыв -- competitiveness -- CRM -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyalty -- переходная экономика -- перехідна економіка -- transition economy
Анотація: On rhe Serbian narket today there are 33 registered domestic and foregh banks, with fierce competition between them, additionally increased with the recent world economic crisis. It has been an extremely complicated task to retain the most profitable customers and also to attract new ones. This is exactly why customer relationship management (CRM) is becoming increasingly important as a strategy which can help banks improve their business performance and become more competitive.
Показано, що на сьогодні на сербському ринку банківських послуг працює 33 місцевих та зарубіжних банки, конкуренція між ними доволі сувора, особливо в умовах нинішньої світової кризи. Утримати найбілш прибуткових клієнтів та залучити нових стало важким завданням. Саме тому управління відносинами з клієнтами є важливою стратегією, яку банки повинні розвивати для підвищення ефективності та конкурентоспроможності.
Показано, сто на сегодня на сербском рынке банковских услуг работают 33 отечественных и зарубехных банка, конкуренция между ними довольно сурова, особенно в условиях нынешнего мирового кризиса. Удержать наиболее прибыльных клиентов и привлечь новых стало чрезвычайно трудной задачей. Именно поэтому управление отношениями с клиентами является важной стратегией, которую банки должны развивать для повышения эфективности и конкурентоспособности.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Grandob, Zorka (Ph.D.; Full Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia); Caric, Marko (Ph.D.; Full Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Nieh, Fang-Pei (Departament of Food and Beverage Management; Vanung University; Taiwan; R.O.C.).
    Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty [Text] : (in quick service restaurant industry) / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong = Кореляція між вартістю бренду, сприйняттям кореляції споживачами та лояльністю клієнтів : на прикладі ресторанів швидкого харчування / Ф.-П.Ніє, Ч.-Ю. Понг = Корреляция между стоимостью бренда, восприятием стоимости потребителями и лояльностью клиентов : на примере ресторанов быстрого питания / Ф.-П.Ние, Ч.-Ю. Понг // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 425-435 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(ТАІ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Tайвань
    Taiwan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие ценности потребителем -- сприйняття цінності споживачем -- customer cognitive value -- интенсивность брендов -- інтенсивність брендів -- brabnd intensity -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyality -- стоимость бренда -- вартість бренду -- brand equity -- целостность бренда -- цілісність бренду -- brand integrity -- экстенсивность бренда -- екстенсивність бренду -- brand extensity -- громадське харчування -- общественное питание -- ресторани швидкого харчування -- рестораны быстрого питания
Анотація: Quisk service restaurant industry is booming in Taiwan besause of rapid development of economy, qusk growth of national income, change of lifestyle, increase of female employment etc., the trend ti eat out is daining its popularity. Quisk service restaurant industry therefore has to continiosly provide customers with multiple products to relate the restourant srevice with quality and value standards in their minds. Satisfying customers is the key to sucessful and sustainable profit managenet.
Показано, что сектор ресторанов быстрого питания на Тайване переживает стремительный рост, который связан с быстрым ростом национального дохода, изменением стиля жизни, ростом трудоустроенности женщин и т.д. - питание вне дома становится все популярней. Рестораны быстрого питания должны постоянно обеспечивать клиентов множеством продуктов высокого качества. Удовлетворение потребностей клиентов и закрепление в их сознании высоких стандартов сервиса - ключ к устойчивой прибыльности бизнеса.
Показано, що сектор ресторанів швидкого харчування на Тайвані переживає стрімке зростання, пов'язане зі швидким зростанням національного доходу, зміною стилю життя, ростом працевлаштування жінок тощо - харчування поза домом набуває популярності. Ресторани швидкого харчування мають постійно забезпечувати клієнтів значною кількістю продуктів високої якості. Задоволення потреб клієнтів та закріплення в їхній свідомості високих стандартів сервісу - ключ до стійкої прибутковості бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Young (Correspondence autor; Departament of Food and Beverage Management; Taipei College of Maritime Technology; Taiwan; R.O.C.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   65.290(5ПАК)-80
   А 90


    Асіф Хан, Мухаммад (доцент Інституту наук та технологій Шахід Зульфікар Алі Бхутто; м.Ісламабад; Пакистан).
    Вплив орієнтації на внутрішній ринок на результати роботи працівників / Асіф Хан М. // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 309-316 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.290(5ПАК)-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
анкетирование -- анкетування -- лояльность персонала -- лояльність персоналу -- организационная приверженность -- організаційна прихільність -- ориентация на внутринний рынок -- орієнтація на внутрішній ринок -- позитивное влияние -- позитивний вплив -- производственные результаты -- виробничі результати -- сервисные организации -- сервісні організації
Анотація: Розглянуто вплив орієнтації на внутрішній ринок на результати роботи працівників, організаційну прихильність і лояльність персоналу. Було використано структуровану анкету для отримання даних різних організацій, що надають послуги, з не репрезентативною вибіркою з 305 співробітників. Результати показали, що орієнтація на внутрішній ринок має позитивний і істотний вплив на результати роботи працівників.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Шень Чунь Ло (викладач кафедри управління продажами Технологічного інституту Хсін Ву; м.Новий Тайбей; Тайвань).
    Сприйняття клієнтами корпоративного бренду при першому знайомстві з фірмою / Шень Чунь Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 373-380 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
имидж корпоративных брендов -- імідж корпоративного бренду -- имиджевая политика -- клиентские мотивации -- клієнтські мотивації -- клиентура -- клієнтура -- лояльность -- лояльність -- номерения сменить бренд -- намір змінити бренд -- предприятия -- підприємства -- реакции первого знакомства с брендамами -- реакції першого знайомства з брендом -- фирмы -- фірми -- характеристики брендов -- характерні риси бренду
Анотація: Продемонстровано, що підприємства при спілкуванні з клієнтами використовують бренди, при цьому більшість споживачів не роблять відмінностей між брендом і підприємством. В цьому випадку бренд - не просто ім'я, знак, колір, назва або символ. Мотивація при першому знайомстві з товаром фірм дає значну перевагу у просуванні бренду, при цьому найбільш важливими є розширення бренду, збільшення продуктової лінійки бренду і ліцензування бренду. Об'єктами дослідження стали покупці планшетів "Apple", для яких цей товар став першим придбаним товаром корпорації. Опитування проведене у магазинах за допомогою анкет, всього було роздано 500 копій, бренду при першому знайомстві з продукцією має прямий вплив на формування діяльності; намір клієнта змінити бренд; зовнішній і внутрішній відгук. Висновки дослідження можуть бути використані підприємствами при розробці іміджевої політики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Apple, компьюретная фирма-производитель \о ней\

Знайти схожі

7.


    Сорабі Сафа, Нодер (аспірант кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія).
    Вивчення "електронної довіри" і "електронної задоволеності" клієнтів задля формування "електронної вірності" : на прикладі іранської електронної комерції / Сорабі Сафа Н., Акмал Ісмаїл М. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 492-502 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ІРН)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Маркетинг

   Иран
    Іран

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- клиентская лояльность -- клієнтська лояльність -- статистический анализ -- статистичний аналіз -- электронная стоимость -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронная удовлетворенность -- електронна задоволеність -- электронное доверие -- електронна довіра -- электронные покупатели -- електронні покупці
Анотація: Розглянуто дві проблеми. По-перше, компанії легко втрачають електронних клієнтів у сучасному конкурентному бізнесі-середовищі. По-друге, створення клієнтської бази вимагає тривалого часу і витрат. Ці дві проблеми лежать в основі даного дослідження клієнтської лояльності в електронній комерції, і основна мета статті - знайти способи збільшити довіру, задоволеність і лояльність електронних покупців. Огляд літератури і опитування експертів у цій області показали, "електронна задоволеність" "електорнна довіра" - два найважливішів чинники впливу на "електронну лояльність". 6 гіпотез показують залежність між технологічним, організаційними, клієнтськими чинниками і "електронною задоволеністю", "електронною довірою", дві гіпотези демонструють стосунки між "електронною задоволеністю", "електронною довірою" і "електронною лояльністю". Для перевірки надійності моделі використано статистичний аналіз.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Акмал Ісмаїл, Майзатур (старший викладач кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія)

Знайти схожі

8.


    Ахмед, Ішфак (викладач Комерційного коледжу Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан).
    Згладжуюча роль лояльності в зв'язках між сприйманою організаційною підтримкою, психологічним розвитком і наміром змінити місце роботи / І. Ахмед, М. З. Шаукат, М. Рамзан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 218-227 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая организационная поддержка -- сприймана організаційна підтримка -- трудові ресурси підприємств -- трудовые ресурсы предприятий -- гуанси -- гуансі -- кумовство -- кумівство -- лояльность к определенной организации -- лояльність до певної організації -- намерение сменить работу -- намір змінити роботу -- психологическое развитие -- психологічний розвиток -- смягчающие эффекты -- пом'якшуючі ефекти -- трудовые мотивации -- трудові мотивації -- мотивація праці -- мотивация труда
Анотація: Поглиблено дослідження зв'язків гуаньсі та її переваг. Підкреслена роль сприйняття організаційної підтримки і психологічного розвитку у формування лояльності або планах змінити місце роботи. Для аналізу використано дані 280 респондентів. Дані проаналізовано за допомогою розподілу частот, описового і кореляційного аналізу, моделювання структурного рівняння і аналізу підтверджуючого чинника. Результати доводять, що лояльність і психологічний розвиток визначають намір співробітника змінити роботу або ні. Лояльність продемонструвала частковий пом'якшуючий ефект на намір змінити роботу. Приведено пропозиції і рекомендації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Шаукат, Мухаммад Зішан (аспірант факультету управління та розвитку людських ресурсів Технологічного університету Малайзії; м.Джохор-Бару; Малайзія); Рамзан, Мухаммад (доцент Комерційного коледжу Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан)

Знайти схожі

9.


    Сяо, Цзюі-Мінь (науковий співробітник кафедри прикладної економіки Національного університету; м. Ілан; Тайвань).
    Управління кар'єрою, міра задоволеності роботою та лояльність до фірми : (за даними автомобільних салонів на Тайвані) / Ц. -М. Сяо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 432-440 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
лояльность к фирме -- лояльність до фірми -- моделирование структурными уравнениями -- моделювання структурними рівняннями -- степень удовлетворенности работой -- міра задоволеності роботою -- управление карьерой -- управління кар'єрою -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- управління персоналом -- управление персоналом
Анотація: Розглянуто залежність між управлінням кар'єрою, мірою задоволеності роботою і лояльністю до фірми персоналу автомобільних салонів "Форд" на Тайвані. В аналізі використано метод моделювання структурними рівняннями АМОС. Отримано 199 заповнених анкет з рівнем відгуку 66,3%. Результати показали, що на управління кар'єрою, міру задоволеності роботою і лояльність до фірми найбільше впливають інформація про перспективи зростання, зовнішня задоволеність і нормативні зобов'язання. За результатами моделювання передбачено, що можливість управління кар'єрою значно впливає на міру задоволеності роботою, але мало впливає на лояльність до фірми. Особливого впливу міри задоволеності роботою на лояльність до фірми не виявлено.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ford Motorse, автомобильная фирма \о ней\

Знайти схожі

10.


    Нинюк, М. А. (кандидат наук з державного управління; доцент кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки).
    Професійна культура як основа ефективної діяльності управлінських кадрів / М. А. Нинюк // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2013. - № 3. - С. 91-96. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.401(4УКР)
Рубрики: Право
   Административное право

   Адміністративне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
администрирование -- адміністрування -- государственная служба -- державна служба -- государственное управление -- державне управління -- кадры -- кадри -- лояльность -- лояльність -- мораль -- профессиональная культура -- професійна культура -- справедливость -- справедливість -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- управленческая ответственность -- управлінська відповідальність -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- этика -- етика
Анотація: Розкрито сутність професійної культури, проаналізовано її роль у розвитку ефективності державного управління.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
О государственной службе, закон Украины № 4050-VI \о произв.\; Про державну службу, закон України \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)