Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг территорий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Ілляшенко, С. М. (завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; доктор економічних наук; професор).
    "Зелений" туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону / С. Ілляшенко, Н. Ілляшенко, В. Щербаченко // Економіка України : науковий журнал. - 2013. - № 8. - С. 33-39 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Экономика
   Экономика туризма

   Економіка

   Економіка туризму

   Україна
    Украина

    Сумська область

    Сумская область

Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- зелений туризм -- зеленый туризм -- регіони України -- регионы Украины -- туристичний потенціал регіонів -- туристический потенциал регионов -- малобюджетний туризм -- малобюджетный туризм -- споживчі уподобання -- потребительские предпочтения -- маркетинг територій -- маркетинг территорий -- сталий розвиток -- устойчивое развитие -- споживання туристичних послуг -- потребление туристических услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Наведено результати аналізу перспектив формування ринку "зеленого" туризму в Сумській області як напряму сталого розвитку однієї з областей України, для якої цей вид туризму не є традиційним. Виконано кількісну оцінку наявного туристичного потенціалу, а також визначено доцільність розвитку певних видів "зеленого" туризму в районах і населених пунктах області. Показано, що запропоновані й апробовані методичні інструменти, висновки та рекомендації можуть бути використані для обгрунтування програм розвитку "зеленого" туризму в областях України.


Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Н. С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету); Щербаченко, В. О. (магістрант кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Крамаренко, Р. М. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Брендинг міст та регіонів : зарубіжний та вітчизняний досвід / Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 208-212 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Городское хозяйство

   Міське господарство

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

    Львов

    Лвів

    Амстердам

    Берлин

    Берлін

    Копенгаген

    Лондон

    Мадрид

    Мельбурн

    Нью-Йорк

    Рига

    Сочи

    Сочі

    Тбилиси

    Тбілісі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг городов -- брендінг міст -- методология региональной экономики -- методологія регіональної економіки -- глобализация -- глобалізація -- городская имиджелогия -- міська іміджелогія -- імідж міст -- имидж городов -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- инвестиционная привлекательность -- інвестиційна привабливість -- логотипы города -- логотипи міст -- маркетинг территорий -- маркетинг територій -- мегаполисы -- мегаполіси -- региональная конкурентоспособность -- регіональна конкурентоспроможність -- регионы -- регіони -- территориальные бренды -- територіальні бренди -- туристическая привлекательность -- туристична привабливість
Анотація: В умовах глобалізації, постійного зростання конкуренції маркетинг території, її імідж та бренд виходять на перший план при порівнянні рівних умов господарювання та проживання. Тому все більше міст цілеспрямовано займаються маркетингом своїх територій, формуванням свого територіального бренда, які обумовлюють інвестиційну та туристичну привабливість міста.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Глейзер, Милтон (америанский дизайнер; автор логотипа Нью-Йорка) \о нем\; Berlin Partner GmbH, агентство продвижения Берлина \о нем\Visit Copenhagen, стратегический план развития туризма в Копенгагене \о произв.\; Зимние Олимпийские игры-2014 \о них\; Рижское бюро по развитию туризма \о нем\; Стратегия развития города Киева до 2025 года, утверждена решением Киевского горсовета \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Пастернак, О. І.
    Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України / О. І. Пастернак // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 212-220. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
ББК 65.291.3
Рубрики: Маркетинг
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- маркетинг территорий -- стратегія привабливості території -- стратегия привлекательности территорий -- ключові тенденції -- ключевые тенденции -- маркетингові проекти -- маркетинговые проекты -- краудсорсинг -- краудфандинг
Анотація: Висвітлено і узагальнено ключові тенденції і найкращі світові практики маркетингу територій, зокрема креативність, сучасні інтернет-технології, інноваційність і нестандартне мислення, пошук нових джерел фінансування, співробітництво та спільне виконання проектів, нові методи залучення громадян до розробки, реалізації та контролю проектів. Досліджено успішні проекти маркетингу територій: Кафедра регіональної привабливості і маркетингу територій, Територіальний бенчмаркетинг, проект "Ралі Сент-Луїс", брендингова програма "Лише Ліон".


Знайти схожі

4.


    Крамаренко, Р. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародного обліку і аудиту; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Механізми розвитку креативних систем українського мегаполісу [Текст] / Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 5. - С. 197-200 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4УКР-2КИЇ)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Городское хозяйство

   Міське господарство

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
городская имиджелогия -- міська іміджелогія -- региональная экономика -- регіональна економіка -- инновационное предпринимательство -- інноваційне підприємництво -- креативное развитие мегаполисов -- креативний розвиток мегаполісів -- креативные системы -- креативні системи -- маркетинг территорий -- маркетинг територій -- мегаполисы -- мегаполіси -- региональная конкурентоспособность -- регіональна конкурентоспроможність -- регионы Украины -- регіони України -- столичные города -- столичні міста -- стратегическое моделирование -- стратегічне моделювання
Анотація: Проаналізовано стратегічні моделі розвитку міста Києва. Досліджені встановлені міською владою кроки модернізації столиці. Визначені елементи розвитку інноваційного підприємництва в місті Києві, які стримують процес креативної модернізації столиці.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Днепровская жемчужина, стратегичесркая инициатива \о произв.\; Здоровый житель города, стратегичесркая инициатива \о произв.\; Сделано в Киеве, стратегичесркая инициатива \о произв.\; Стратегия развития города Киева до 2025 года, утверждена решением Киевского горсовета 2011 г. \о произв.\; Центр рядом с домом, стратегичесркая инициатива \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Крамаренко, Р. М. (кандидат економічних наук; доцент; професор кафедри міжнародного обліку і аудиту; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Механізм генерації конкурентоспроможності м.Києва [Текст] : (2015-2025) / Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 11. - С. 145-148. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4УКР-2КИЇ)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология региональной экономики

   Методологія регіональної економіки

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
инновационное предпринимательство -- інноваційне підприємництво -- инфраструктурные изменения -- інфраструктурні зміни -- креативное развитие городов -- креативний розвиток міст -- маркетинг территорий -- маркетинг територій -- мегаполисы -- мегаполіси -- модернизация -- модернізація -- региональная конкурентоспособность -- регіональна конкурентоспроможність -- конкурентоспособность городов -- конкурентоспроможність міст -- регионы Украины -- регіони України -- столичные города -- столичні міста -- стратегические инициативы -- стратегічні ініціативи -- управленческие механизмы -- упрвлінські механізми -- управління містом -- упрпавление городом
Анотація: Проаналізовано секторальні та інфраструктури зміни, що відбуватимуться в столиці України. Досліджено основні напрями реалізації Стратегії розвитку Києва. Визначено найбільш ефективні механізми реалізації планів модернізації столичної інфраструктури.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Стратегия развития города Киева до 2025 года, утверждена решением Киевского горсовета 2011 г. \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Костинець, Валерія Володимирівна (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна).
    Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [Текст] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 199-205 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.04(45)в6 + 65.433(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология региональной экономики

   Методологія регіональної економіки

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

    Польша

    Польща

Кл.слова (ненормовані):
альтернативные аналитические стратегии -- альтернативні аналітичні стратегії -- горнолыжные курорты -- гірськолижні курорти -- интегральные показатели -- інтегральні показники -- карты векторов -- карти векторів -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- маркетинг территорий -- маркетинг територій -- реклама територій -- реклама территорий -- бренд територій -- бренд территорий -- туристичні регіони -- туристические регионы -- оценочные методы -- оціночні методи -- региональная диагностика -- регіональна діагностика -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- SWOT-оценивание -- SWOT-оцінювання -- стратегический экономический анализ -- стратегічний економічний аналіз
Анотація: Вдосконалено методику проведення стратегічного аналізу сильних та слабких сторін, можливостей та загроз туристичних регіонів, яка базується на побудові векторів альтернативних стратегій розвитку на основі розрахунку інтегральних показників бальних оцінок. Запропоновано карти векторів альтернативних стратегій SWOT.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Костинець, Юлія Володимирівна (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна); Буковель, украинский горнолыжный курорт \о нем\Закопане, польский горнолыжный курорт \о нем\

Знайти схожі

7.


    Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ).
    Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [Текст] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 76-85. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економіка
   Економічна географія та регіональна економіка

   Экономика

   Экономическая география и региональная экономика

Кл.слова (ненормовані):
привабливість територій -- маркетинговий підхід -- маркетингова політика привабливості -- концепції маркетингу територій -- інструменти маркетингу територій -- маркетинг територій -- маркетинг территорий -- привлекательность территорий -- маркетинговый подход -- маркетинговая политика привлекательности -- концепции маркетинга территорий -- инструменты маркетинга территорий -- збутова концепція -- сбытовая концепция -- воркшопи -- місто для туристів -- город для туристов -- партнерство з цілівими аудиторіями -- партнерство с целевыми аудиториями
Анотація: Розглянуто інструменти формування та підвищення привабливості території в межах ситуативних та стратегічних концепцій маркетингу. Описано схему мультиатрибутивного територіального продукту, яка формує привабливість окремо для кожної з ціпових груп. Визначено роль елементів комплексу маркетингу у формуванні привабливості окремих міст і регіонів зарубіжних країн. Уточнено економічні категорії, які формують понятійний апарат привабливості територій. Введено поняття маркетингова політика привабливості територій, яка є сукупністю заходів, що спрямовані на залучення уваги цільових аудиторій до певної території, розробляється та реалізується органами територіальної влади за активної участі членів громади і є елементом територіальних програм і стратегій розвитку. Визначено, що за маркетинговим підходом привабливість територій є відображенням ступеня задоволення потреб і очікувань ціпових аудиторій. Описано рейтингові показники привабливості Чернівецької області та звернуто увагу на те, що кожний з рейтингів є досить суб 'єктивним, суперечливим, включає результати оцінки обраних чинників і може вважатися тільки своєрідним орієнтиром для ціпової аудиторії. Акцентовано увагу на необхідності розробки та застосування інструментів демаркетингу території, які будуть спрямовані на небажані для певної території ціпові аудиторії.


Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина Іванівна (аспірант кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку )

Знайти схожі

8.


    Фітель, Оксана Іванівна (викладач кафедри менеджменту та соціальних дисциплін).
    Концептуальні засади маркетингової діяльності територіальних громад [Текст] / О. І. Фітель // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2017. - № 1. - С. 23-29. - Бібліогр.: с. 28-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економіка
   Економічна географія та регіональна економіка

   Экономика

   Экономическая география и региональная экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
територіальні громади -- маркетингова діяльність -- конкурентоспроможність -- маркетинг територій -- бренд територій -- территориальные общины -- маркетинговая деятельность -- конкурентоспособность -- маркетинг территорий -- бренд территорий
Анотація: Досліджено зміст маркетингової діяльності на рівні територіальної громади, з урахуванням її визначальних характеристик. Органи самоврядування, спільноту мешканців і бізнес-середовище визначено як головні суб’єкти локальної маркетингової взаємодії та здійснено аналіз їхніх актуальних і можливих ролей у формуванні сприятливого маркетингового середовища. Відслідковано видозміни типових функцій маркетингу у проекції на діяльність органів місцевого самоврядування та спільноти мешканців. Визначено головні перешкоди у формуванні продуктивного діалогу та кооперації зусиль місцевої влади та мешканців, а також запропоновано шляхи їх усунення.


Знайти схожі

9.


    Пастернак, Олена Іванівна (кандидат економічних наук; науковий співробітник).
    Мікролокальна соціально-орієнтована активність бізнесу як сучасна тенденція розвитку прикордонних регіонів [Текст] / О. І. Пастернак, Ю. В. Тимчишин-Чемерис // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 94-99. - Бібліогр.: с. 98-99 . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економічний розвиток
   Экономическое развитие

   Україна
    Івано-Франківська область

    Львівська область

    Чернівецька область

    Украина

    Ивано-Франковская область

    Львовская область

    Черновицкая область

Кл.слова (ненормовані):
мікролокальна соціально-оріснтована активність бізнесу -- креативна економіка -- маркетинг територій -- платформи співробітництва -- бізнес-середовище -- микролокальная социально-ориентированная активность бизнеса -- креативная экономика -- маркетинг территорий -- платформы сотрудничества -- бизнес-среда -- досвід регіонів -- опыт регионов -- бизнес-проекты -- бізнес-проекти
Анотація: Розглянуто досвід мікролокальної соціально-орієнтованої активності бізнесу прикордонних регіонів. Запропоновано авторське визначення терміну «мікролокальна соціально-оріснтована активність бізнесу». Досліджено досвід Івано-Франківської області, зокрема громадського ресторану «Urban Space», мережі центрів підтримки інновацій та підприємництва iHUB, «Майстерні управління», проекту «Open Business Space», Групи розвитку бізнесу У Львівській області розглянуто соціально-орієнтовані ініціативи IT Кластеру, Платформи розвитку бізнесу «Бізнес Актив» Клубу ділових людей. Проекти Чернівецької області представлені ІТ-кластером буковинських інноваційних технологій ім. Й. Шумпетера «Cluster bit». На основі дослідження досвіду сформульовано основні напрями мікролокальної соціально-орієнтованої активності бізнесу.


Дод.точки доступу:
Тимчишин-Чемерис, Юлія Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри обліку і фінансів)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)