Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=методология образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
20
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
>
1.
Бойко, Алла
(доктор педагогічних наук; завідувач кафедри педагогіки Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка; член-кореспондент АПН України).
Стратегія-упровадження прискореного розвитку педагогічної практики й теорії / А. Бойко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 3-9 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Загальна педагогіка
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна теорія
--
методологія освіти
--
педагогічна наука
--
передовий педагогічний досвід
--
педагогічна діяльність вчителя
--
інноваційні педагогічні технології
--
педагогічні технології
--
класифікація педагогічних досліджень
--
фундаментальні педагогічні дослідження
--
прикладні дослідження
--
теорія-практика
--
інноваційні технології
--
етапи впровадження інновацій
--
процес упровадження нового
--
впровадження нового
--
педагогическая теория
--
методология
образования
--
педагогическая наука
--
передовой педагогический опыт
--
педагогическая деятельность учителя
--
инновационные педагогические технологии
--
педагогические технологии
--
классификация педагогичесских исследований
--
фундаментальные педагогические исследования
--
прикладные исследования
--
теория-практика
--
инновационные технологии
--
этапы внедрения инноваций
--
внедрение нового
Анотація:
Про вдосконалення педагогічного процесу на наукових засадах, про впровадження у їхню практику останніх досягнень науки, новітніх дидактичних і вихлвних технологій, передового досвіду.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Рудишин, С. Д.
Методолгічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 47-55. - Бібліографія : С.55 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів
--
вища освіта
--
вища освіта України
--
воспитание студентов
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
екологічна освіта
--
екологічне виховання
--
методология
образования
--
методологія освіти
--
підготовка екологів
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
подготовка экологов
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
экологическое воспитание
--
экологическое образование
Анотація:
Методологічною основою змісту вищої екологічної освіти і виховання в контексті сталого розвитку є екоеволюційна парадигма симбіоза трьох систем "людина - біосфера - техніка". Біологічні знання розглядаються як базові при формуванні професійної компете нтності майбутніх екологів. Саме біологічна складова екологічних знань з урахуванням соціального аспекту сприяє гуманізації; дає змогу майбутньому фахівцеві емоційно й морально приєднатися до гуманістичної традиції в ставленні до навколишнього природн ого середовища.
Знайти схожі
>
3.
Оржеховська, В. М.
Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямованої на здоров'я / В. М. Оржеховська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 5-17. - Бібліографія : С.16-17 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
валеологическое воспитание
--
валеология
--
валеологічне виховання
--
валеологія
--
виховання
--
виховання підлітків
--
виховання студентів
--
виховання учнів
--
вища освіта
--
воспитание
--
воспитание подростков
--
воспитание студентов
--
воспитание учеников
--
высшее образование
--
діяльність, спрямована на здоров'я
--
збереження здоров'я
--
здоровий спосіб життя
--
здоровый образ жизни
--
методология
образования
--
методологія освіти
--
педагогика здоровья
--
педагогическая терминология
--
педагогіка здоров'я
--
педагогічна термінологія
--
принципи виховання
--
приципы воспитания
--
сохранение здоровья
--
технологии сохранения здоровья
--
технології збереження здоров'я
Анотація:
В статті надано теоретичний аналіз термінологічного апарату педагогіки здоров'я. Показано, що широке вживання понять, похідних від "збереження" ("технології збереження здоров'я", "навчально-виховний процес збереження здоров'я" тощо), обмежує завдання й можливості освіти за збереження, зміцнення й формування здоров'я дітей, підлітків та молоді, а утворення понять похідних від "зміцнення" й "формування", недоцільне. Пропонується використовувати термін "діяльність, спрямована на здоров'я". Під такою д іяльністю розуміється сукупність планомірних освітніх дій та заходів, зосереджених на збереженні, зміцненні й формуванні здоров'я дітей, підлітків та молоді завдяки сприянню формуванню ціннісного ставлення до власного здоров' я та здоров'я інших, форм уванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя й створення відповідного навчально-виховного середовища.
Знайти схожі
>
4.
Дем'яненко, Н.
(доктор педагогічних наук; професор; заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту вищої освіти АПН України).
Інституту вищої освіти АПН України - 10 років: витоки, сьогодення, майбуття / Н. Дем'яненко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіти
--
наукові заклади
--
педагогічна освіта
--
статут Інституту вищої освіти
--
наукові дослідження
--
видавничі проекти інституту
--
наукові розробки інституту
--
структура Інституту вищої освіти
--
высшее образование
--
методология
образования
--
методологія освіти
--
научные учреждения
--
педагогическое образование
--
устав Института высшего
образования
--
научные исследования
--
издательские проекты институтов
--
научные разрабртки институтов
--
структура Института высшего
образования
Анотація:
Про основні напрямки діяльності Інституту вищої освіти АПН України.
Дод.точки доступу:
Інститут вищої освіти АПН України \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Козлик, Ігор
Про методологічні проблеми викладання російської літератури у вищих навчальних закладах України / Ігор Козлик> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. -
№ 2
. - С. 77-82. - Бібліографія : С.82 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.1.09
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
методика викладання російської літератури у ВНЗ
--
методика преподавания русской литературы в вузе
--
методология
образования
--
методологія освіти
--
російська література
--
російська література в Україні
--
русистика в Україні
--
русская литература
--
русская литература в Украине
--
украинская русистика
--
украинско-русские литературные связи и взаимодействия
--
українсько-російські літературні зв'язки та взаємодії
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
Анотація:
Стаття присвячена розгляду основних методологічних параметрів викладання російської літератури у вищих навчальних закладах України.
Знайти схожі
>
6.
Сагуйченко, В. В.
(старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Шкільний директор як освітній філософ: критичний аналіз управління досвіду / В. В. Сагуйченко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 1
. - С. 50-54. - Бібліографія: С. 54 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A1
ББК
87
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
государственно-общественное управление
--
державно-громадське управління
--
директора школ
--
директори шкіл
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
загальноосвітні школи
--
загальноосвітній навчальний заклад
--
загальноосвітня школа
--
институт последипломного
образования
--
інститут післядипломной освіти
--
качество
образования
--
керівники учбових закладів
--
керівники освіти
--
методология
образования
--
методологія освіти
--
общеобразовательная школа
--
общеобразовательные учебные заведения
--
общеобразовательные школы
--
підготовка керівників
--
післядипломна освіта
--
подготовка руководителей
--
последипломное образование
--
руководители учебных заведений
--
философия
образования
--
філософія освіти
--
якість освіти
Анотація:
У статті розглянуто підготовку керівників шкіл до державно-громадського управління. Простежено вплив підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу в якості освітнього філософа в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти на зміни в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу.
Знайти схожі
>
7.
Волинський, В. П.
Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / В. П. Волинський> //
Педагогіка і психологія
: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 90-97, О. С. (Красовський). - Бібліографія : С.97 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
АВЕЗ
--
аудиовизуальные электронные средства
--
аудіовізуальні електронні засоби
--
дидактическая роль и назначение
--
дидактична роль і призначення
--
електронні засоби навчання
--
засоби навчання
--
информатизация
образования
--
информационные функции
--
інформатизація освіти
--
інформаційні функції
--
методология
образования
--
методологія освіти
--
навчання
--
обучение
--
педагогические возможности
--
педагогічні можливості
--
средства обучения
--
технические средства обучения
--
технічні засоби навчання
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
электронные средства обучения
Анотація:
Проаналізовано наукові пошуки й перспективи в галузі проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ). Наголошено на важливості визначення методологічних основ з'ясування педагогічних можливостей. Йдеться про педагогічні процеси з використанням АВЕЗ у системі "вчитель - АВЕЗ - учень". Потрібно визначати змістові ознаки поняття "інформаційні функції" як систематизований і анотований перелік специфічних явищ, об'єктів, процесів. "Призначення" визначати як систематизований перелік взаємопов'язаних (споріднених) завдань. "Роль" визначати як значущість (достатність) навчально-пізнавальної, операційно-діяльнісної, керівної інформації в змістових ознаках АВЕЗ. Визначаються пізнавально-інформаційні та регулятивно-інформаційні (керівн і) функції АВЕЗ.
Знайти схожі
>
8.
Луговий, В. І.
Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 14-21. - Бібліографія : С.19-21 : 23 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
високі педагогічні технології
--
вища освіта
--
вища освіта України
--
высокие педагогические технологии
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
информационно-коммуникационные технологии
--
информация и образование
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
інформація та освіта
--
методология
образования
--
методологія освіти
--
образование Украины
--
образовательная парадигма
--
освіта України
--
освітня парадигма
--
педагогические технологии
--
педагогічні технології
--
социально-культурная информация
--
соціально-культурна інформація
--
технологии обучения
--
технології навчання
Анотація:
Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвиваючий вплив на людину. Показано, що соціально-культурна інформація розкладається на п'ять видів: знання, цінності, проекти, консенсуси та художні образи, які детермінують відповідні педагогічн і технології ії опанування. Аргументовано, що розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює зміну освітньої парадигми.
Знайти схожі
>
9.
Михайлишин, Галина Йосипівна
(доцент Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника).
До питання про зміст понять "освіта", "філософія" та "філософія освіти" / Г. Й. Михайлишин> // Грані. - 2012. -
№ 2
. - С. 49-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв
УДК
1
ББК
87
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
дидактика
--
методология
образования
--
методология
философии
--
методологія освіти
--
методологія філософії
--
образование
--
освіта
--
социальная философия
--
соціальна філософія
--
философия
образования
--
философский анализ
--
філософія освіти
--
філософський аналіз
Анотація:
Проаналізовано взаємозв'язок та співвідношення змістових характеристик освіти, філософії, методики, методології у сучасній науці та означено філософію освіти, як новий напрямок сучасної науки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Пашков, В. В.
(ректор Запорізької академії післядипломної освіти; доцент).
Світоглядно-методологічні засади педагогічної освіти / В. В. Пашков> // Грані. - 2011. -
№ 5
. - С. 103-107. - Література : С.107 : 4 назви
УДК
316.74
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
методология
образования
--
методологія освіти
--
педагогическая социология
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічна соціологія
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
философия педагогики
--
філософія педагогіки
Анотація:
Розглядаються світоглядно-методологічні засади освіти педагогів. Визначено соціокультурні пріоритети філософії освіти та її аксіологічні аспекти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)