Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогическая компетентность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Лобанова, Алла (доктор соціологічних наук; професор; завідувач кафедри соціології та економіки).
    Соціологічна підготовка майбутніх педагогів як чинник ефективної превенції девіантної поведінки підлітків та молоді / А. Лобанова, Л. Кучерявенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 33-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Дніпропетровська область

    Днепропетровская область

Кл.слова (ненормовані):
соціологічні дисципліни -- девіантна поведінка підлітків -- майбутні педагоги -- соціологічна освіта -- ціннісні орієнтації студентів -- педагогічна компетентність -- учбові предмети -- соціологія -- вища освіта -- вищі навчальні заклади -- вищі педагогічні навчальні заклади -- социологические дисциплины -- девиантное поведение подростков -- будущие педагоги -- социологическое образование -- ценностные ориентации студентов -- педагогическая компетентность -- учебные предметы -- социология -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- высшие педагогические учебные заведения
Анотація: Обгрунтовано значення соціологічних дисципліну формуванні ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів.


Дод.точки доступу:
Кучерявенко, Людмила (кандидат соціологічних наук; доцент кафедри соціології та економіки); Криворізький державний педагогічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Лукашова, Н. І.
    Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 60-73. - Бібліографія : С.72-73 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- исторический подход -- история высшего образования -- история образования -- история образования в Украине -- історичний підхід -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- методика викладання -- методика викладання хімії -- методика навчання -- методика навчання хімії -- методика обучения -- методика обучения химии -- методика преподавания -- методика преподавания химии -- методическая компетентность -- методична компетентність -- образование Украины -- освіта України -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- учитель химии
Анотація: Проаналізовано провідні тенденції еволюції поглядів вчених та вчителів на проблему методів навчання хімії в радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами в процесі їх методичної підготовки. Застосовуючи історичний підхід до розгляду проблеми методів навчання хімії, можна свідомо доходити висновку про те, що в справі розбудови вітчизняної шкільної хімічної освіти актуальним є дальше розроблення алгоритмізованого, програмованого, проблемного та дослідницьких методів у їхньому оптимальному поєднанні з урахуванням особливостей вивчення хімії в основній і старшій, профільній, школі.

Перейти к внешнему ресурсу: Історичний підхід до вивчення питання методів

Знайти схожі

3.


    Зварич, І. М.
    Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 98-104. - Бібліографія : С.104 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладачі вищих навчальних закладів -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вищі навчальні заклади -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- высшие учебные заведения -- зарубежная педагогика -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- зарубіжна педагогіка -- качество знаний -- образование в США -- освіта в США -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- преподаватели высших учебных заведений -- якість знань
Анотація: Розглянуто педагогічну компетентність викладачів у науково-педагогічній літературі США, проаналізовано дослідження науковців з удосконалення системи визначення педагогічної компетентності викладачів у вишах цієї країни. Педагогічна компетентність викл адача - це висока внутрішня культура і духовна краса, власний широкий світогляд та інтелект, гармонійне поєднання всіх професійних характеристик педагога, його досвіду, знань, умінь і навичок, які він комплексно використовує в навчальних, організаційн их, методичних, наукових, культурних закладах навчально-виховного процесу.


Знайти схожі

4.


    Зварич, Ірина (провідний науковий співробітник центру мовної підготовки Національної академії СБУ; викладач кафедри теорії та практики перекладу з англійської мови Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка; кандидат педагогічних наук).
    Впровадження стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 2. - С. 42-51. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   США
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- стандарти оцінювання -- стандарты оценивания -- норми оцінювання -- нормы оценивания -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- ступень магістра -- степень магистра -- навчальний процес -- учебный процесс -- портфоліо викладачів -- портфолио преподавателей
Анотація: Проаналізовано шляхи впровадження стандартів педагогічної компетентності викладачів США; розглянуто норми підтвердження ступеня магістра для викладачів у вищих навчальних закладах США; виявлено способи і цілі використання стандартів оцінювання педагогічної компетентності педагогів у вищії школі США.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Зязюн, Іван (доктор філософських наук; професор; дійсний член НАПН України; директор інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Немає педагогіки без педагога ... / І. Зязюн // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 19-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- професія вчителя -- профессия учителя -- педагогічна дія -- педагогическое действие -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- концепція педагогічної освіти -- концепция педагогического образования
Анотація: Розглянуто проблему пошуку оптимальної концепції педагогічної освіти, в якій важлива роль буде відведена підготовці педагога як творчої особистості, активного перетворювача дійсності, носія культурних цінностей і гуманітарних пріорітетів. Наголошено, що оновлена педагогічна освіта не повинна зводитись до традиційної предметної підготовки і наведення сукупності наукових рекомендацій, а має враховувати індивідуальну позицію майбутнього вчителя, який постійно конструюватиме педагогічну дію, адекватну певній ситуації та власним можливостям.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Зварич, І. М.
    Стандарти педагогічної компетентності викладачів США [] / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 53-59. - Бібліографія : С.59 : 4 назви. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- магистратура -- магістратура -- образование в США -- освіта в США -- педагогическая деятельность -- педагогическая компетентность -- педагогічна діяльність -- педагогічна компетентність -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- ступінь магістра -- степень магистра
Анотація: Розглянуто стандарти педагогічної компетентності викладачів США; проаналізовано вимоги підтвердження ступеня магістра для викладачів вишів; сформульовано пропозиції, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності педагогів. Розкрито сутність п'яти основних пропозицій отримання ступеня магістра, що дають право викладати навчальну дисципліну у виші, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності. Запропоновано визначення стандартів оцінювання педагогічної діяльності вітчизняних викладачі в, які характеризують роботу науково-педагогічного складу.


Знайти схожі

7.


    Манько, Володимир (професор кафедри професійної психології та педагогіки Національної академії Служби безпеки України; доктор педагогічних наук; професор; м. Київ).
    Педагогічна складова забезпечення якості підготовки кадрів для слкжби безпеки України / В. Манько // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- науково-педагогічний склад -- научно-педагогический состав -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- програми підвищення педагогічної компетентності -- программы повышения педагогической компетентности -- опыт ВУЗов -- досвід ВНЗ
Анотація: Розглядаються проблеми забезпечення якості освіти у контексті Болонського процесу, подане авторське визначення якості освіти, наведено досвід забезпечення якості освіти у Національній академії Служби безпеки України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.7.pdf

Дод.точки доступу:
Національна академія служби безпеки України \о ней\

Знайти схожі

8.


    Зварич, Ірина Миколаївна (кандидат педагогічних наук; Національна академія СБ України).
    Тестування педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 92-99. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв
ББК 74.584(71США) + 74.580.28
Рубрики: Высшее образование в США
   Вища освіта в США

   Тестирование в образовании

   Тестування в освіті

   США
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна компетентність -- тестування -- науковість тестів -- оцінювання знань викладачів -- гендерний підхід -- рейтинги -- вищі навчальні заклади -- валідність -- педагогическая компетентность -- тестирование знаний преподавателей -- научность тестов -- оценивание знаний преподавателей -- гендерный подход -- высшие учебные заведения -- валидность -- педагогічне тестування -- педагогическое тестирование -- тестування педагогічної компетентності -- тестирование педагогической компетентности
Анотація: Проаналізовано види тестування педагогічної компетентності викладачів США, розглянуто науковість тестів, висвітлено форми валідності, виявлено показники, які впливають на валідність та надійність педагогічного тестування. Розкрито сутність гендерного підходу до оцінювання педагогічної компетентності педагогів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Зварич, Ірина (кандидат педагогічних наук4 провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
    Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 56-64. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- досвід ВНЗ -- опыт ВУЗов -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- викладання навчальних дисциплін -- преподавание учебных дисциплин -- портфоліо викладача -- портфолио преподавателя -- відеоматеріали -- видеоматериалы -- якість навчального процесу -- качество учебного процесса -- оцінювання педагогічної компетентності викладачів -- оценивание педагогической компетентности преподавателей -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- обізнаність педагога із контингентом групи -- ознакомление педагога с контингентом группы -- планування навчального процесу -- планирование учебного процесса -- логічність викладання навчального матеріалу -- логичность преподавания учебного материала -- викладання навчального матеріалу на належному рівні -- преподавание учебного материала на надлежащем уровне -- зрозумілість і доступність в опануванні навчальним матеріалом -- понытность и доступность в изучении учебных материалов -- науковість викладання -- научность преподавания -- використання новітніх технологій -- использование новейших технологий -- прозорість висловлення думки педагога -- прозорость висказывания мысли педагога -- створення теплої атмосфери у процесі навчання -- создание теплой атмосферы в процессе обучения
Анотація: Аналізується досвід ВНЗ США у застосуванні методу відеозапису для оцінювання педагогічної компетентності викладачів. Розглядаються критерії такого діагностування та їх практичне застосування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Зварич, Ірина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
    Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 6. - С. 83-91. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   США
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- рейтинг викладачів -- рейтинг преподавателей -- досвід зарубіжних країн -- опыт зарубежных стран -- оцінювання педагогічної компетентності -- оценивание педагогической компетентности -- рекомендації -- рекомендации -- інструменти оцінювання -- инструменты оценивания
Анотація: Аналізується досвід оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США з позицій його використання у вищій школі України.


Дод.точки доступу:
Сеал, Майкл \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)