Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогічне моделювання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
14
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-14
>
1.
Зєня, Л. Я.
До питання комплексного
моделювання
системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи / Л. Я. Зєня> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 87-96. - Бібліографія : С.95-96 : 17 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вчитель іноземної мови
--
высшее образование
--
педагогическое моделирование
--
педагогічне
моделювання
--
підготовка вичтелів іноземної мови
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов в высшей школе
--
подготовка учителей иностранного языка
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
профильная школа
--
профильное обучение
--
профільна школа
--
профільне навчання
--
учитель иностранного яыка
Анотація:
Розглядаються проблеми та моделі професійної підготовки вчителів іноземної мови в сучасний умовах
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Базурін, В. М.
Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
высшее образование
--
дослідницькі уміння
--
информационно-коммуникационные технологии
--
исследовательские умения
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
образовательные технологии
--
освітні технології
--
педагогическое моделирование
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічне
моделювання
--
підготовка учителів
--
підготовка учителів математики
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подготовка учителей математики
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
технологии образования
--
технології освіти
--
учитель физики
--
учитель фізики
--
фахова підготовка
Анотація:
Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.
Знайти схожі
>
3.
Щекатунова, Ганна
(кандидат педагогічних наук; інститут педагогіки НАПН України).
Впровадження педагогічних інновацій як механізм ефективного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Г. Щекатунова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 6
. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток
--
інновації
--
педагогічне
моделювання
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
педагогічна інноватика
--
прогностичні моделі
--
инновационное развитие
--
инновации
--
педагогическое моделирование
--
общеобразовательные учебные учреждения
--
педагогическая инноватика
--
прогностические модели
Анотація:
Розглянуто проблему вибору інноваційної моделі загальної середньої освіти України в контексті динаміки світових тенденцій розвитку суспільних процесів. Інновації стають тим механізмом, який дає можливість здійснити процес випереджального розвитку в усіх галузях освітньої діяльності.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Зайцева, Л. І.
Принципи опанування природних об'єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 43-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A373.2
ББК
74.1
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
дидактические принципы
--
дидактичні принципи
--
дошкільна освіта
--
дошкільне виховання
--
дошкольное воспитание
--
дошкольное образование
--
екологічна освіта
--
екологічне виховання
--
навчальна діяльність
--
навчальна ситуація
--
навчальний процес
--
навчання
--
обучение
--
опанування дійсності
--
освоение действительности
--
педагогическое моделирование
--
педагогічне
моделювання
--
пізнавальна діяльність
--
познавательная деятельность
--
учебная деятельность
--
учебная ситуация
--
учебный процесс
--
целостная педагогика
--
цілісна педагогіка
--
шестилетки
--
шестилітки
--
экологическое воспитание
--
экологическое образование
Анотація:
Обгрунтовані принципи
моделювання
цілісної пояснювально-перетворювальної стратегії в навчальному процесі та позначені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Розглянута система основних положень цієї стратегії, з яких треба виходити і якими керуватися, формуючи цілісний світогляд у дітей старшого дошкільного віку. Застосування усіх представлених дидактичних принципів зумовлено як метою й завданнями сучасної освіти, так і об'єктивними закономірностями розвитку дитини. Опанування природних об'єктів дітьми-шестилітками слід будувати на створенні в них позитивних емоційних переживань і ставлень до природного довкілля та нейтралізації негативних.
Перейти к внешнему ресурсу:
Принципи опанування природних об'єктів дітьми
Знайти схожі
>
5.
Щекатунова, Ганна
(кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії педагогічних інновацій Інституту педагогіки НАПН України).
Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные учреждения
--
загальна середня освіта
--
общее среднее образование
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
система освіти
--
система образования
--
інноваційний розвиток школи
--
инновационное развитие школы
--
інноваційна діяльність
--
инновационная деятельность
--
інноваційна освітня діяльність
--
инновационная образовательная деятельность
--
педагогічне
моделювання
--
педагогическое моделирование
--
школа майбутнього
--
школа будущего
--
моделювання
школи майбутнього
--
моделирование школы будущего
--
моделювання
шкільної освіти
--
моделирование школьного образования
--
прогнозування шкільної освіти
--
прогнозирование школьного образования
--
інваріантна модель школи
--
инвариантная модель школы
--
реформування змісту освіти
--
реформирование содержания образования
Анотація:
Обгрунтовано
моделювання
школи майбутнього як засіб інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні, наголошено на необхідності координації зусиль відповідних установ у визначенні пріоритетів інноваційної діяльності закладів освіти.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Кириченко, В. І.
Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп'ютерно-моделювальної технології його конструювання / В. І. Кириченко> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 4
. - С. 29-38. - Література : С.38 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
инновационные технологии обучения
--
інноваційні технології навчання
--
комп'ютерне
моделювання
--
компьютерные технологии в образовании
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
моделирование компьютерное
--
навчально-методичний комплекс
--
новітні технології навчання
--
освітні комп'ютерні технології
--
педагогічне
моделювання
--
технологии обучения
--
учебно-методический комплекс
Анотація:
Розглянуто питання розробки інноваційних інформаційної й дидактичної систем у структурі сучасного навчально-методичного комплекту з курсу загальної хімії вищої школи.
Знайти схожі
>
7.
Флегонтова, Наталія
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 1/2
. - С. 27-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутніх учителів
--
подготовка будущих учителей
--
майбутні учителі
--
будущие учителя
--
культурне дозвілля школярів
--
культурный досуг школьников
--
організація культурного дозвілля школярів
--
организация культурного досуга школьников
--
методика підготовки студентів
--
методика подготовки студентов
--
організація навчального процесу
--
организация учебного процесса
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
педагогічне
моделювання
--
педагогическое моделирование
--
маркетинговий підхід
--
маркетинговый подход
--
практичні заняття студентів
--
практические занятия студентов
Анотація:
Розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Шапран, Юрій
(кандидат біологічних наук; докторант кафедри теорії та історії педагогіки НПУ імені М. П. Драгоманова).
Педагогічне
моделювання
у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології / Ю. Шапран> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі біології
--
будущие учителя биологии
--
професійна компетентність
--
профессиональная компетентность
--
педагогічне
моделювання
--
педагогическое моделирование
--
моделі компетентності
--
модели компетентности
--
моделювання
у педагогіці
--
моделирование в педагогике
--
функції моделей
--
функции моделей
Анотація:
Розглядаються теоретичні основи побудови моделі формування професійної компетентності майбутніх учителів біології. Наголошено, що в процесі її розроблення потрібно враховувати загальновизнані у педагогічній науці методологічні орієнтири.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
9.
Щекатунова, Г. Д.
Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 40-48. - Література : С.48 : 14 назв
УДК
^A373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
загальна середня освіта
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
загальноосвітня школа
--
инновационное образование
--
инновационные технологии в образовании
--
инновационные технологии обучения
--
інноваційна освіта
--
інноваційні технології навчання
--
моделирование в образовании
--
общее среднее образование
--
общеобразовательные учебные заведения
--
педагогическое моделирование
--
педагогическое прогнозирование
--
педагогічне
моделювання
--
педагогічне
прогнозування
--
школа будущего
--
школа майбутнього
Анотація:
Обгрунтовується
моделювання
школи майбутнього як засобу інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
10.
Харлаш, Л. М.
(старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Моделювання
та освітні практики в побудові системи відкритої освіти: філософський аспект / Л. М. Харлаш> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 2
. - С. 25-29. - Література : С.28-29 : 18 назв
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта
--
образовательное пространство
--
образовательные модели
--
образовательные практики
--
освітні моделі
--
освітні практики
--
освітній простір
--
открытое образование
--
педагогическое моделирование
--
педагогічне
моделювання
--
система образования
--
система освіти
--
социокультурное пространство
--
соціокультурний простір
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Розкрито філософські засади процесу
моделювання
та освітньої практики в побудові системи відкритої освіти, обгрунтовано побудову освітнього простору як елемента систем відтворення і розвитку конкретних практик, що розгортаються в соціокультурному просторі.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-14
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)