Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічне моделювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Зєня, Л. Я.
    До питання комплексного моделювання системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи / Л. Я. Зєня // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 87-96. - Бібліографія : С.95-96 : 17 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вчитель іноземної мови -- высшее образование -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- підготовка вичтелів іноземної мови -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов в высшей школе -- подготовка учителей иностранного языка -- професійна освіта -- профессиональное образование -- профильная школа -- профильное обучение -- профільна школа -- профільне навчання -- учитель иностранного яыка
Анотація: Розглядаються проблеми та моделі професійної підготовки вчителів іноземної мови в сучасний умовах

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Базурін, В. М.
    Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- дослідницькі уміння -- информационно-коммуникационные технологии -- исследовательские умения -- інформаційно-комунікаційні технології -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогическое моделирование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічне моделювання -- підготовка учителів -- підготовка учителів математики -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей математики -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технологии образования -- технології освіти -- учитель физики -- учитель фізики -- фахова підготовка
Анотація: Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.


Знайти схожі

3.


    Щекатунова, Ганна (кандидат педагогічних наук; інститут педагогіки НАПН України).
    Впровадження педагогічних інновацій як механізм ефективного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Г. Щекатунова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- інновації -- педагогічне моделювання -- загальноосвітні навчальні заклади -- педагогічна інноватика -- прогностичні моделі -- инновационное развитие -- инновации -- педагогическое моделирование -- общеобразовательные учебные учреждения -- педагогическая инноватика -- прогностические модели
Анотація: Розглянуто проблему вибору інноваційної моделі загальної середньої освіти України в контексті динаміки світових тенденцій розвитку суспільних процесів. Інновації стають тим механізмом, який дає можливість здійснити процес випереджального розвитку в усіх галузях освітньої діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Зайцева, Л. І.
    Принципи опанування природних об'єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 43-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактические принципы -- дидактичні принципи -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- навчальна діяльність -- навчальна ситуація -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- опанування дійсності -- освоение действительности -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- учебная деятельность -- учебная ситуация -- учебный процесс -- целостная педагогика -- цілісна педагогіка -- шестилетки -- шестилітки -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворювальної стратегії в навчальному процесі та позначені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Розглянута система основних положень цієї стратегії, з яких треба виходити і якими керуватися, формуючи цілісний світогляд у дітей старшого дошкільного віку. Застосування усіх представлених дидактичних принципів зумовлено як метою й завданнями сучасної освіти, так і об'єктивними закономірностями розвитку дитини. Опанування природних об'єктів дітьми-шестилітками слід будувати на створенні в них позитивних емоційних переживань і ставлень до природного довкілля та нейтралізації негативних.

Перейти к внешнему ресурсу: Принципи опанування природних об'єктів дітьми

Знайти схожі

5.


    Щекатунова, Ганна (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії педагогічних інновацій Інституту педагогіки НАПН України).
    Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные учреждения -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- система освіти -- система образования -- інноваційний розвиток школи -- инновационное развитие школы -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційна освітня діяльність -- инновационная образовательная деятельность -- педагогічне моделювання -- педагогическое моделирование -- школа майбутнього -- школа будущего -- моделювання школи майбутнього -- моделирование школы будущего -- моделювання шкільної освіти -- моделирование школьного образования -- прогнозування шкільної освіти -- прогнозирование школьного образования -- інваріантна модель школи -- инвариантная модель школы -- реформування змісту освіти -- реформирование содержания образования
Анотація: Обгрунтовано моделювання школи майбутнього як засіб інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні, наголошено на необхідності координації зусиль відповідних установ у визначенні пріоритетів інноваційної діяльності закладів освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Кириченко, В. І.
    Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп'ютерно-моделювальної технології його конструювання / В. І. Кириченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 29-38. - Література : С.38 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- комп'ютерне моделювання -- компьютерные технологии в образовании -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- моделирование компьютерное -- навчально-методичний комплекс -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- педагогічне моделювання -- технологии обучения -- учебно-методический комплекс
Анотація: Розглянуто питання розробки інноваційних інформаційної й дидактичної систем у структурі сучасного навчально-методичного комплекту з курсу загальної хімії вищої школи.


Знайти схожі

7.


    Флегонтова, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 27-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутніх учителів -- подготовка будущих учителей -- майбутні учителі -- будущие учителя -- культурне дозвілля школярів -- культурный досуг школьников -- організація культурного дозвілля школярів -- организация культурного досуга школьников -- методика підготовки студентів -- методика подготовки студентов -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- навчальний процес -- учебный процесс -- педагогічне моделювання -- педагогическое моделирование -- маркетинговий підхід -- маркетинговый подход -- практичні заняття студентів -- практические занятия студентов
Анотація: Розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Шапран, Юрій (кандидат біологічних наук; докторант кафедри теорії та історії педагогіки НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології / Ю. Шапран // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі біології -- будущие учителя биологии -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- педагогічне моделювання -- педагогическое моделирование -- моделі компетентності -- модели компетентности -- моделювання у педагогіці -- моделирование в педагогике -- функції моделей -- функции моделей
Анотація: Розглядаються теоретичні основи побудови моделі формування професійної компетентності майбутніх учителів біології. Наголошено, що в процесі її розроблення потрібно враховувати загальновизнані у педагогічній науці методологічні орієнтири.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

9.


    Щекатунова, Г. Д.
    Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 40-48. - Література : С.48 : 14 назв
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
загальна середня освіта -- загальноосвітні навчальні заклади -- загальноосвітня школа -- инновационное образование -- инновационные технологии в образовании -- инновационные технологии обучения -- інноваційна освіта -- інноваційні технології навчання -- моделирование в образовании -- общее среднее образование -- общеобразовательные учебные заведения -- педагогическое моделирование -- педагогическое прогнозирование -- педагогічне моделювання -- педагогічне прогнозування -- школа будущего -- школа майбутнього
Анотація: Обгрунтовується моделювання школи майбутнього як засобу інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

10.


    Харлаш, Л. М. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Моделювання та освітні практики в побудові системи відкритої освіти: філософський аспект / Л. М. Харлаш // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 25-29. - Література : С.28-29 : 18 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта -- образовательное пространство -- образовательные модели -- образовательные практики -- освітні моделі -- освітні практики -- освітній простір -- открытое образование -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- система образования -- система освіти -- социокультурное пространство -- соціокультурний простір -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розкрито філософські засади процесу моделювання та освітньої практики в побудові системи відкритої освіти, обгрунтовано побудову освітнього простору як елемента систем відтворення і розвитку конкретних практик, що розгортаються в соціокультурному просторі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)