Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=подходы в обучении<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
15
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-15
>
1.
Мітрясова, О. П.
Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. П. Мітрясова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 104-111. - Бібліографія : С.111 : 8 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища школа
--
высшая школа
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
підходи у навчанні
--
подходы
в
обучении
--
принципи навчання
--
принципы обучения
--
содержание образования
--
химическое образование
--
хімічна освіта
Анотація:
Визначаються принципи та категорії, на підставі яких конструюється зміст хімічної освіти у вищій школі в рамках інтегрованого підходу, а саме принципи системності, еволюціонізму, історичності тощо.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Сухарніков, Ю. В.
Сутнісні розбіжності діяльнісного й компетентнісного підходів до стандартизації оівіти в Україні / Ю. В. Сухарніков> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 32-42. - Бібліографія : С.41-42 : 8 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
деятельностная теория учения
--
деятельностный подход в
обучении
--
діяльнісний підхід
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейський освітній простір
--
європейські освітні стандарти
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
Лиссабонская стратегия в образовании
--
Лісабонська стратегія в освіті
--
підходи у навчанні
--
подходы
в
обучении
--
стандартизация образования
--
стандартизація освіти
Анотація:
Вивчаються проблеми адаптації системи вищої освіти України до вимог Європейського простору освіти в рамках Лісабонської стратегії за умов збереження здобутків вітчизняної системи освіти та психолого-педагогічної науки. Докладно роздивляються психологі чні засади діяльнісного підходу в навчанні та можливості його застосування в межах компетентнісного підходу.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Бех, І. Д.
Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 26-31. - Бібліографія : С.31 : 4 назви
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход в
обучении
--
діяльнісний підхід
--
ключевые жизненные компетентности
--
ключові життєві компетентності
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
личностно ориентированное обучение
--
особистісно орієнтоване навчання
--
підходи у навчанні
--
подходы
в
обучении
Анотація:
Автор розглядає принципи та сенс компетентнісного підходу ("ключові життєві компетенції"), звертається також до ідей діяльнісного та особистісно орієнтованих підходів.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Луговий, В. І.
Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 13-25. - Бібліографія : С.23-25 : 28 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта
--
высшее образование
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейская система трансфера и накопления кредитов
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейська система трансферу й накопичення кредитів
--
європейський освітній простір
--
європейські освітні стандарти
--
качество образования
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
кредитно-модульна система освіти
--
кредитно-модульная система образования
--
оценка знаний
--
оцінювання знань
--
підходи у навчанні
--
подходы
в
обучении
--
якість освіти
Анотація:
Висвітлюються принципи компетентнісного підходу у Європейському просторі вищої освіти, Європейська система трансферу й накопичення кредитів та можливості реалізації та впровадження цих принципів в Україні. Особливу увагу надано принципам оцінювання з нань та якості освіти.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Потапова, Н. І.
Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі / Н. І. Потапова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність
--
виховна робота
--
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
воспитательная деятельность
--
воспитательная работа
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
личность студента
--
начальная школа
--
оптимизация обучения
--
оптимізація навчання
--
особистість студента
--
педагогические условия подготовки
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічні умови підготовки
--
підготовка учителів
--
підходи у навчанні
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подходы
в
обучении
--
початкова школа
--
фахова підготовка
Анотація:
В статті визначено педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів до виховної роботи в початковій школі. До таких умов зараховано наступні: 1. Спрямованість навчального процесу на розвиток у студентів потреби в здійсненні вихо вної діяльності з учнями молодших класів; 2.Засвоєння знань про особливості виховання учнів початкових класів у поєднанні з практичною спрямованістю; 3. Опанування вмінь і навичок проведення виховної діяльності з молодшими школярами в процесі використ ання активних та інтерактивних методів навчання; 4. Розвиток і становлення студента як суб'єкта різноманітних видів і форм діяльності; 5. Практична спрямованість навчального процесу у виші.
Знайти схожі
>
6.
Сульниченко, В. М.
Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 67-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-ориентированное обучение
--
коммуникативные упражнения
--
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод навчання
--
комунікативно-орієнтовано навчання
--
культура речи
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєва діяльність дитини
--
мовленнєва культура
--
мовленнєвий розвиток учнів
--
мовленнєві вправи
--
мовленнєві уміння
--
мовна освіта
--
мовні вправи
--
образование Украины
--
освіта України
--
підходи у навчанні
--
подходы
в
обучении
--
речевые умения
--
середня освіта
--
среднее образование
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
языковое образование
Анотація:
Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці.
Знайти схожі
>
7.
Зайцева, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход
--
деятельностный подход в
обучении
--
діяльнісний підхід
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
личность
--
навчальний процес
--
навчання
--
обучение
--
особистість
--
підходи у навчанні
--
подходы
в
обучении
--
психодидактика
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
середня освіта
--
среднее образование
--
стратегия обучения
--
стратегія навчання
--
учебный процесс
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.
Знайти схожі
>
8.
Зайцева, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход
--
діяльнісний підхід
--
интегрированный подход
--
інтегрований підхід
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
навчальний процес
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
підходи у навчанні
--
подходы
в
обучении
--
пояснительно-преобразующая стратегия
--
пояснювально-перетворювальна стратегія
--
психология обучения
--
психологія навчання
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
стратегия обучения
--
стратегія навчання
--
творча особистість
--
творческая личность
--
учебный процесс
--
формирование личности
--
формування особистості
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.
Знайти схожі
>
9.
Чеховська, Людмила
(вчитель української мови та літератури Запорізького Січового колегіуму).
Компетентнісно спрямований підхід у вивченні літератури як умова подолання відчуженості у навчанні / Л. Чеховська> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 21-25. - Література : С.25 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
відчуження в навчанні
--
ключевые компетентности
--
ключові компетентності
--
компетентністне навчання
--
компетентностное обучение
--
компетентностный подход в образовании
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
отчуждение в
обучении
--
підходи у навчанні
--
подходы
в
обучении
--
рефлексия
--
рефлексія
--
суб'єктність особи
--
субъектность личности
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У статті порушується проблема пошуку шляхів подолання відчуженості учнів у навчанні. Теоретичні пошуки методів, технік пробудження в учнів особистісного значення отриманих знань, бажання стати успішною, самоактуалізованою особистістю базуються на основі експериментального навчання і підтверджені реальними результатами багаторічної педагогічної діяльності автора.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
10.
Соловйова, Наталія
(учитель-методист СЗОШ № 5 м. Кам'янця-Подільського; кандидат педагогічних наук).
Проблема формування умінь учнів розкривати психологічний аспект у характеристиці героїв літературного твору / Н. Соловйова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 25-28. - Література : С.28 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения
--
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього твору
--
литературное образование
--
литературный герой
--
літературна освіта
--
літературний герой
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
образ-персонаж
--
підходи у навчанні
--
подходы
в
обучении
--
психологизм
--
психологическая характеристика
--
психологические основы обучения
--
психологізм
--
психологічна характеристика
--
психологічні засади навчання
--
украинская литература
--
українська література
--
умения
--
уміння
Анотація:
Присвячено проблемі важливості психологічного аспекту в характеристиці герою художнього твору. Наголошується на доцільності й необхідності підвищення інтелектуального потенціалу підлітків шляхом зростання рівня психологічних знань на уроках літератури.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-15
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)