Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребительские ценности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Юртсевен, Чаглар (старший викладач кафедри економіки Університету Бахчешехір; м.Стамбул; Туреччина).
    Соціальна модель визначення вартості мобільного зв'язку / Ч. Юртсевен // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 522-537 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.38в7-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика связи

   Економіка зв'язку

Кл.слова (ненормовані):
дуополия -- дуополія -- конкуренция -- конкуренція -- ціноутворення -- ценообразование -- мобильная связь -- мобільний зв'язок -- потребительские ценности -- споживацькі цінності -- социальное взаимодействие -- соціальна взаємодія -- социальные сети -- соціальні мережі -- теория спроса -- теорія попиту -- ценовая дискриминация -- цінова дискримінація -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Побудовано модель конкуренції на ринку мобільного зв'язку. Досліджено причини вибору послуг у соціальному середовищі з різною цінністю для різних викликів. Розмови з людьми, які знаходяться ближче в соціальнму середовищі, являють собою більшу цінність для клієнта. Пояснено цінову дискримінацію за допомогою необхідностей, які впливають зі структури соціальної мережі, без відмінності у вартості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Ван, Чу-Чін (професор та декан Коледжу менеджменту Університету Тамканг; м.Новий Тайбей; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)).
    Побудова моделі сервісного обслуговування для попереднього аналізу цінності процесу обслуговування, яка відчувається клієнтами / Ч. -Ч. Ван, С. -Ч. Чуан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - с. 278-288 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.053г + 65.49в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономический анализ

   Экономичний аналіз

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

Кл.слова (ненормовані):
внутренние процессы -- внутрішні процеси -- клиентское восприятие -- клієнтське сприйняття -- ощущаемая ценность -- сприйняття цінності -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- парадигмы -- парадигми -- сервисное обслуживание -- сервісне обслуговування -- экономическое моделироание -- економічне моделювання -- сервіс -- сервис -- услуги -- послуги -- рынок услуг -- ринок послуг
Анотація: Розроблено модель сервісного обслуговування, чиї параметри і елементи можуть бути використано для попереднього аналізу клієнтського сприйняття внутрішніх процесів. Потім ресурси можна привести у відповідальність до цих прогнозованих процесів обслуговування, щоб привести створювану сервісом ціннсть у максимальну відповідність із цінністю, яка відчувається клиєнтами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чуан, Сю-Чень (докторант PhD кафедри управління Університету Тамканг; м.Новий Тайбей; Тайвань; МВА)

Знайти схожі

3.


    Чан, Юн-Фу (викладач кафедри інноваційного дизайну та підприємництва Далекосхідного університету; м.Тайнань; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)).
    Дослідження пропозицій торговельних центрів за споживацькою цінністю в економіці вражень / Ю. -Ф. Чан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 566-576 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5КИТ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкурентоспособность -- внутрішньогалузева конкурентоспроможність -- маркетинг -- воспринимаемые потребительские ценности -- сприймані споживчі цінності -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- оценочная методология -- оціночна методологія -- торговые центры -- торгівельні центри -- конкурентоспроможність торговельного центру -- конкурентоспособность торгового центра -- ценностные предложения -- ціннісна пропозиція
Анотація: Пропонується новий метод оцінювання клієнтських відгуків відносно параметру “значення-цінності” у клієнтів торговельних центрів. Опитано 192 покупців у торговельних центрах. Результати аналізу показали, що окрім традиційного методу конкуруючих цін, такі чинники, як різноманітність послуг, частота рекламних заходів і привабливість товарів стали ключовими чинниками підвищення сприйманої споживацької цінності і цим поліпшили конкурентоспроможність торговельного центру.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Хун, Чіа-Жень (викладач Центру загальної освіти Інноваційного інституту технологій Тайваню; м. Тайбей; Тайвань).
    Дослідження кореляції між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту з урахуванням сприйняття цінності / Ч. -Ж. Хун // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 506-513 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КИТ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
клиентский опыт -- клієнтський досвід -- курортный отдых -- курортний відпочинок -- поездки на отдых -- поїздки на відпочинок -- повторные визиты -- повторні візити -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- потребительские ценности -- споживацькі цінності -- рекреационная сфера -- рекреаційна сфера -- ценностное восприятие -- ціннісне сприйняття
Анотація: Висвітлено кореляцію між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту з урахуванням сприйняття цінності. Дані зібрано серед відвідувачів тайваньского курорту West Lake Resortopia, заповнено 286 анкет. За допомогою регресійного аналізу і ієрархічної регресії для перевірки гіпотез виявлено частково позитивні кореляції між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту, між сприйняттям цінності і досвідом відпочинку, а також між сприйняттям цінності і наміром повторного візиту. Більш того, сприйняття цінності має стримуючу дію на кореляції між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту. Результати дослідження можуть допомогти рекреаційній галузі в розумінні досвіду клієнтів і впливу сприйняття цінності на намір повторного візиту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Ортинська, В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету).
    Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 98-103 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия, 2012-2014 гг.

   Економіка торговельного підприємства, 2012-2014 рр.

   Маркетинг

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые преимущества ТРЦ -- маркектингові переваги ТРЦ -- ТРЦ -- торговельно розважальні центри -- торгово-развлекательные центры -- маркетингова політика торгівельних центрів -- маркетинговая политика торговых центров -- конкурентоспособность торговых центров -- конкурентоспроможність торгівельних центрів -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- потребительские ценности -- споживаціькі цінності -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонуання -- социально-этический маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- торговые центры -- торгові центри -- торговая недвижимость -- торгівельна нерухомість -- холистический маркетинг -- холістичний маркетинг
Анотація: Довготривала конкурентоспроможність обумовлюється отриманням конкурентних переваг на ринку у визначений час, що забезпечуються маркетинговою етичною спрямованістю та результативним використанням ресурсів (фінансових, маркетингових, інформаційних, кадрових, технічних, організаційно-управлінських). Визначені основні маркетингові чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємств торгівлі, наголошено на необхідності впровадження соціально-етичного маркетингу як складової холістичного маркетингу, визначені підходи до вибору ознак для оцінювання позиції підприємства на ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мельникович, О.М. (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеКараван, торговельно-розважальний центр \о нем\; Караван, торгово-развлекательный центр \о нем\

Знайти схожі

6.


    Азарян, Елена Михайловна (доктор экономических наук; профессор; проректор по научной работе; заведующий кафедрой маркетинга и коммерческого дела Донецкого национального университета экономики и торговли имени Михаила Туган--Барановского; г.Донецьк).
    Институционально-конвенционные аспекты развития внутренней торговли [Текст] / Е. М. Азарян, Н. Ю. Возиянова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 84-88 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
институциональная теория -- інституціональна теорія -- стратегическое управление торговлей -- стратегічне управління торгівлею -- внутренняя торговля -- внутрішня торгівля -- торговая политика -- торгова політика -- конвенции -- конвенції -- организационно-экономические механизмы -- організаційно-економічні механізми -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- украинские производители -- українські товаровиробники
Анотація: Сформулированы основы развития внутренней торговли, базирующиеся на положениях институциональной экономической теории и теории конвенций. Разработана концепция организационно-экономического механизма развития внутренней торговли. Предложена модель процесса конвенциализации взаимодействия субъектов в сфере торговли.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Возиянова, Наталья Юрьевна (доктор экономических наук; доцент; профессор кафедры маркетинга и предпринимательства Донецкого национального университета экономики и торговли имени Михаила Туган-Барановского; г.Донецьк)

Знайти схожі

7.


    Пятницкая, Галина Тезеевна (доктор экономических наук; профессор кафедры менеджмента Киевского национального торгово-экономического университета).
    Развитие внутренней торговли [Текст] : современные трансформации и приоритеты социализации / Г. Т. Пятницкая, В. Н. Жуковская // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 107-109 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли, 2010-2014 гг.

   Економіка внутрішньої торгівлі, 2010-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- внутренняя торговля -- внутрішня торгівля -- теория стратегического управления -- теорія стратегічного управління -- отраслевые трансформации -- галузеві трансформації -- организационно-экономические механизмы -- організаційно-економічні механізми -- розничные сети -- роздрібні мережі -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- социализация внутренней торговли -- соціалізація внутрішньої торгівлі -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- зарубежный опыт -- занятость на предприятиях торговли -- зайнятість на підприємствах торгівлі -- торговая политика -- торгова політика
Анотація: Проведен анализ показателей развития внутренней торговли в разных странах и факторов, влияющих на этот процесс. Определены основные ориентиры трансформации внутренней торговли в будущем. Установлены приоритетные направления активизации процессов социализации внутренней торговли.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Жуковская, Валентина Николаевна (кандидат экономических наук; доцент кафедры менеджмента Киевского национального торгово-экономического университета)

Знайти схожі

8.


    Соегото, Едді Соерянто (Dr.; Індонезійський комп'ютерний університет; м.Бандунг; Індонезія).
    Вплив інтелектуального капіталу викладачів та їх наміру звільнитися на показники роботи університету, його цінність для студентів та їх лояльність [Текст] : за даними приватних університетів Західної Яви / Е. С. Соегото // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 234-242 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в7-5 + 74.58(5ІНЗ)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Индонезия
    Індонезія

    Западная Ява

    Західна Ява

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальный капитал -- інтелектуальний капітал -- лояльность студентов -- лояльність студентів -- намерение сменить место работы -- намір змінити місце роботи -- качество образования -- якість освіти -- поведенческие установки -- поведінкові установки -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- преподавательские кадры -- викладацькі кадри -- профессиональная компетентность персонала -- професійна компетентність персоналу -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- управленчение качеством -- управління якістю -- частные университеты -- приватні університети
Анотація: Автор має на меті: 1) опис інтелектуального капіталу, наміру звільнитися, показників роботи викладачів, цінності університету для студентів та їх лояльності; 2) протестувати гіпотези відносно впливу інтелектуального капіталу на показники роботи викладачів та їх намір змінити місце роботи, впливу інтелектуального капіталу на лояльність студентів та цінність університетів для них, втиву якості роботи викладачів на їх намір змінити місце роботи. Об'єкт дослідження — приватні університети Західної Яви (Індонезія). Методи дослідження: опитування та подальший доказ гіпотез на основі зібраних даних на базі пат-аналізу. Результати аналізу виявили, що: 1) інтелектуальний капітал позитивно та значно впливає на показники роботи викіадачів та їх намір змінити місце роботи; 2) інтелектуальний капітал має позитивний та значний вплив на лояльність студентів та цінність університету для них; 3) намір змінити місце роботи негативно вшиває на показники роботи викладачів, а також на лояльність студентів та цінність університету; 4) якість роботи викладачів позитивно та суттєво віииває на цінність університету для студентів та їх лояіьність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

9.


    Мок Кім Ман Менді (провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
    Цінність імені бренду [Текст] : приклад застосування моделі Аакера / Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5МАЛ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель -- брендинг -- брендінг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- бренды стран -- бренди країн -- имена брендоа -- імена брендів -- капитал бренда -- капітал бренду -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- логотипы -- логотипи -- миссия брендов -- місія брендів -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- слоганы -- слогани -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди
Анотація: Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)