Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=профільна школа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Зєня, Л. Я.
    До питання комплексного моделювання системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи / Л. Я. Зєня // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 87-96. - Бібліографія : С.95-96 : 17 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вчитель іноземної мови -- высшее образование -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- підготовка вичтелів іноземної мови -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов в высшей школе -- подготовка учителей иностранного языка -- професійна освіта -- профессиональное образование -- профильная школа -- профильное обучение -- профільна школа -- профільне навчання -- учитель иностранного яыка
Анотація: Розглядаються проблеми та моделі професійної підготовки вчителів іноземної мови в сучасний умовах

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Топузов, О. М.
    Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т.Г. Назаренко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 70-76. - Бібліографія : С.76 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладання географії -- методика викладання географії -- методика преподавания географии -- образование Украины -- освіта України -- преподавание географии -- профильная школа -- профильное образование -- профильное обучение -- профільна освіта -- профільна школа -- профільне навчання -- психолого-педагогические условия -- психолого-педагогічні умови -- специализация знаний -- спеціалізація знань -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: На основі експерименту зроблено висновки: профільне діагностування дає змогу прогнозувати і усувати можливі труднощі в навчальній діяльності учнів профільної школи; поліпшення навчання географії залежить від того, наскільки вчитель володіє сучасними пізнавльно-теоретичними й логічними елементами методики.


Дод.точки доступу:
Назаренко, Т. Г.

Знайти схожі

3.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабраторії навчання іноземних мов; Інститут педагогіки НАПН України).
    Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ" : зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 21-30 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
наступність навчання -- преемственность обучения -- іноземні мови -- иностранные языки -- рівневе навчання -- уровневое обучение -- профільна школа -- профильная школа -- профільне навчання -- профильное обучение -- вища школа -- высшая школа -- іноземна мова для професійних цілей -- иностранный язык для профессиональных целей -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- іншомовна освіта -- иноязычное образование -- шкільна іншомовна освіта -- школьное иноязычное образование -- немовні ВНЗ -- неязыковые ВУЗы -- старша школа-ВНЗ -- старшая школа-ВУЗ
Анотація: Розглядається актуальна для вітчизняної освіти проблема забезпечення наступності навчання іноземної мови у старшій профільній школі та ВНЗ. На підставі аналізу змісту навчальних програм, анкетування студентів та викладачів вказується, що в окремих випадках спостерігається порушення принципу наступності, оскільки доволі часто курси вивчення іноземної мови в загальноосвітній школі та ВНЗ функціонують автономно та нескоординовано. З огляду на це визначаються чинники, що порушують наступність іншомовної освіти, та окреслюються шляхи подолання негативних тенденцій розвитку цієї галузі.


Дод.точки доступу:
Пасічник, Олександр (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов; Інститут педагогіи НАПН України)

Знайти схожі

4.


    Дятленко, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор).
    Про підготовку майбутнього учителя української мови й літератури до роботи в профільній школі в умовах сучасного педагогічного закладу / Т. Дятленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 11-13. - Література : С.13 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
майбутні словесники -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей -- подготовка учителей-словесников -- профессиональная подготовка учителей -- профильная школа -- профільна школа -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Порушено проблему підготовки майбутнього вчителя української мови і літератури до роботи в профільній школі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_літ_загальн_шк_2014_11\3.pdf

Знайти схожі

5.


    Шевцова, Лариса (кандидат педагогічних наук; доцент; Житомирський державний університет імені І. Франка).
    Використання мовленнєвих ситуацій на уроках української мови у профільній школі / Л. Шевцова // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 7-8. - С. 82-85. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методики викладання української мови -- методики преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві навички -- мовленнєві ситуації -- мовленнєві уміння -- профильная школа -- профильное обучение -- профільна школа -- профільне навчання -- развитие речи -- речевая деятельность учащихся -- речевые навыки -- речевые ситуации -- речевые умения -- речевые упражнения -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова -- уроки украинского языка -- уроки української мови
Анотація: Стаття присвячена аналізу суті мовленнєвих завдань та їх використанню на уроках української мови.


Знайти схожі

6.


    Труба, Таміла (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри української літератури та методик викладання; декан історико-філологічного факультету).
    Редагування тексту як засіб формування граматичної компетентності учнів профільної школи [Текст] / Таміла Труба // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 6. - С. 10-12. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- комунікативна компетентність -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- профильная школа -- профильное образование -- профільна освіта -- профільна школа -- работа с текстом -- редагування тексту в школі -- редактирование текста в школе -- робота з текстом -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті вивчається сутність поняття "граматична компетентність учнів профільної школи". Доведено важливість застосування редагування тексту як засобу формування граматичної компетентності.


Знайти схожі

7.


    Огарь, Юлія (студентка Гуманітараного інституту Київського університету ім. Тараса Шевченка).
    Особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики на уроках української мови у профільній школі [Текст] / Ю. Огарь, Н. Дика // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 7/8. - С. 60. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные методы обучения -- комунікативні методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- профильная школа -- профильное обучение -- профільна школа -- профільне навчання -- украинский язык -- українська мова -- когнітивно-комунікативна методика -- когнитивно-коммуникативная методика -- уроки української мови -- уроки украинского языка
Анотація: Розглядаються особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики на уроках української мови у профільній школі.


Дод.точки доступу:
Дика, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри української мови)

Знайти схожі

8.


    Резнік, Тетяна (студентка 4 курсу Інституту філології Київського університету ім. Б. Грінченка).
    Мовне портфоліо учня як інноваційний засіб навчання / Тетяна Резнік // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 37-38. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- метод портфолио -- метод портфоліо -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовне портфоліо -- профильная школа -- профильные классы -- профільна школа -- профільні класи -- украинский язык -- українська мова -- языковое портфолио -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Автор розкриває дидактичні можливості використання мовного портфоліо у навчально-виховному процесі профільної школи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2017_1\10.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)