Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=результати учіння<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Сухарніков, Юрій
(начальник відділу інтеграції в Єропейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; кандидат технічних наук; доцент).
Суть поняття Learning Qutcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 11
. - С. 7-24 : табл.; рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
Learning Qutcomes
--
вища освіта
--
высшее образование
--
модернізація вищої освіти
--
модернизация высшего образования
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
європейський простір освіти
--
европейское пространство образования
--
професійна мова
--
профессиональный язык
--
термінологія
--
терминология
--
соціалізація
--
социолизация
--
диференціація обсягів понять
--
дифференциация объемов понятий
--
конкретизація обсягів понять
--
конкретизация объемов понятий
--
неформальні
учіння
--
неформальные учения
--
парадигма навчання
--
парадигма обучения
--
парадигма
учіння
--
парадигма учения
--
учіння
протягом усього життя
--
учеба на протяжении всей жизни
--
соціокультурна компетентність випускників ВНЗ
--
социокультурная компетентность выпускников ВУЗов
--
результати
учіння
--
результаты обучения
--
статус випускника ВНЗ
--
статус выпускника ВУЗа
--
гармонізація термінологій національних мов
--
гармонизация терминологий национальных языков
Анотація:
Аналізується семантичний зміст термініів learning і learning outcomes, які нині є системотвірними підвалинами підходу до модернізації вищої освіти. Показано, що вирішення термінологічної проблеми забезпечить семантичну порівнянність означуваних цими термінами понять у межах України та Європейського простору освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.2.pdf
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Сухарніков, Юрій
(начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у європейській освітній і науковий простір; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; кандидат технічних наук; Київ).
Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України / Ю. Сухарніков> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 11/12
. - С. 35-61 : рис., а-табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
освітнє законодавство
--
образовательное законодательство
--
освітні правовідносини
--
образовательные правоотношения
--
освітня діяльність
--
образовательная деятельность
--
освітні програми
--
образовательные программы
--
реформування освіти
--
реформирования образования
--
вищі школи
--
высшие школы
--
національні рамки кваліфікацій
--
национальные рамки квалификаций
--
учіння
протягом життя
--
обучение в течение жизни
--
міжнародні конференції
--
международные конференции
--
парадигма навчання
--
парадигма обучения
--
парадигма
учіння
--
парадигма учения
--
результати
учіння
--
результаты обучения
--
освітньо-кваліфікаційні рівні
--
образовательно-квалификационные уровни
--
придатність до працевлаштування
--
пригодность к трудоустройству
--
стратегії навчання
--
стратегии обучения
--
додаток до дипломів
--
приложения к дипломам
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
європейський простір освіти
--
европейское пространство образования
--
системи вищої освіти
--
система высшего образования
--
стандарти освіти
--
стандарты образования
Анотація:
Розглядаються розбіжності сутнісних засад функціонування систем вищої освіти в Україні та європейського простору вищої освіти, а також пов'язані з ним розбіжності у дидактичному трактуванні основоположних термінів, які забезпечують розробку адекватного методологічного "шлейфа" модернізації й реформування вищої освіти України, а також торкаються засад педагогічного мислення.
Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"
Знайти схожі
>
3.
Дєордіца, Таяна-Лідія
(доктор педагогічних наук; президент благодійного фонду "е-Теrra"; професор кафедри професійної освіти та комп'ютерних технологій).
До проблеми оцінювання результатів
учіння
/ Т. -Л. Дєордіца,> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. -
№ 1
. - С. 44-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
результати
учіння
--
оцінювальні засоби
--
критеріальні задачі
--
результаты изучения
--
средства оценивания
--
критериальные задачи
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
навчальні задачі
--
учебные задачи
--
психологічна теорія
--
психологическая теория
--
навчальні дисципліни
--
учебные дисциплины
--
інформатика
--
информатика
--
алгоритми проектування
--
алгоритмы проектирования
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
Анотація:
Висвітлено ключові положення психологічної теорії навчальних задач. Презентується алгоритм складання системи задач із поступовим уточнюванням результатів
учіння
на рівні модуля та його тем.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)