Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сексизм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Стефанишин, В.
    Стратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефектино та креативно / В. Стефанишин // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 38-44 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
позиціонування технічної продукції -- торгівельні марки -- сексизм -- споживачі -- позиционирование технической продукции -- торговые марки -- потребители -- техническая продукция -- технічна продукція
Анотація: Надані приклади вдалого позиціонування технічної продукції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


   
    Кейс компанії Єврокар // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 29-37 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
сексизм -- рекламні комунікації -- споживачі -- бренди -- рекламные коммуникации -- потребители -- бренды -- рекламні компанії -- рекламные компании
Анотація: Успішний досвід ТОВ "Єврокар" відмови від сексизму у рекламній комунікації.


Дод.точки доступу:
ТОВ "Єврокар" \о ней\; Єврокар, ТОВ \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


   
    Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі : прийняті на форумі громадських фахових асоціацій 30 вересня 2011 року, м. Київ // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 18-28 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
недискримінаційна реклама -- саморелюгування ринку -- рекламні продукти -- гендерна рівність -- маркетингові комунікації -- сексизм -- недискриминационная реклама -- саморегулирование рынка -- рекламные продукты -- гендерное равенство -- маркетинговые коммуникации
Анотація: Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі - це механізм саморелюгування ринку реклами з метою підвищення ефективності рекламних продуктів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Кочерган, М.
    Рец. на кн. : Архангельская А. Сексизм в языке: мифы и реальность. - Olomouc : Univerzita Palachego, 2011. - 326 с. / М. Кочерган // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2013. - № 5. - С. 104-106
Рец. на Архангельская А. Сексизм в языке: мифы и реальность / А. Архангельская. - Olomouc : Univerzita Palachego, 2011. - 326 с.
УДК
ББК 81.001.2
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
гендерна лінгвістика -- гендерная лингвистика -- названия женщин -- назви жінок -- наименования женщин и мужчин -- найменування жінок і чоловіків -- рецензии на монографии -- рецензії на монографії -- сексизм в языке -- социолингвистика -- соціолінгвістика -- феминистические исследования -- феминитивы -- феміністична думка -- феміністичні дослідження


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Лылык, Ирина (генеральный директор).
    Блеск и нищета рекламного креатива / И. Лылык // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 17-23 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
креативная реклама -- гендерные вопросы -- гендерні питання -- оскорбительная реклама -- пошлая реклама -- креативна реклама -- образлива реклама -- вульгарна реклама -- недискримінаційна реклама -- недискриминационная реклама -- стандарти реклами -- стандарты рекламы -- потребители рекламы -- споживачі реклами -- сексизм в рекламе
Анотація: Рассматриваются гендерные вопросы и вопросы пошлой и оскорбительной рекламы.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Красносілецький, Д. П. (Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія; Хмельницький).
    Гетеросексизм як соціально-політичний феномен сучасної України / Д. П. Красносілецький // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 130-134. - Бібліографія : С.133-134 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.54

Кл.слова (ненормовані):
геи -- геї -- гендерна біполярність -- гендерная биполярность -- гетеросексизм -- гомосексуализм -- гомосексуалізм -- гражданские партнёрства -- гражданские права -- громадянські партнерства -- громадянські права -- дискриминация -- дискримінація -- емансипація -- лесбиянки -- лесбіянки -- люди нетрадиционной сексуальной ориентации -- люди нетрадиційної сексуальної орієнтації -- репродукция -- репродукція -- сексизм -- сексуальність -- сексуальность -- современная Украина -- социально-политический феномен -- Социология -- социология групп -- соціально-політичний феномен -- Соціологія -- соціологія груп -- сучасна Україна -- Украина -- Україна -- эмансипация
Анотація: В статті висвітлено дослідження проблеми дискримінаційного ставлення до осіб іншої сексуальної орієнтації як до другосортних, які мають обмежені юридичні та громадянські права, економічні можливості і передумови соціальної рівності в Україні на сучасн ому етапі. Легалізація громадянського партнерства як специфічної форми шлюбу є однією з актуальних і дискусійних проблем сьогодення. Констатовано, що гомосексуалізм рано чи пізно зазнає нормалізації. Цей процес зумовлено загальним зростанням соціально ї терпимості, ослабленням гендерної біполярності та емансипацією сексуальності від репродукції.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Бєлікова, Юлія (кандидат соціологічних наук; доцент кафедри соціології та психології управління).
    Гендерні особливості інтернет реклами [Текст] / Ю. Бєлікова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
гендерні рекламні стратегії -- ринок реклами в Україні -- контекстна реклама -- інтернет реклама -- сексизм -- гендерні особливості -- недоліки інтернет реклами -- рекламні оголошення -- гендерные рекламные стратегии -- рынок рекламы в Украине -- контекстная реклама -- интернет реклама -- гендерные особенности -- недостатки интернет рекламы -- рекламные объявления
Анотація: Визначено гендерні рекламні стратегії, що панують на українському ринку реклами. Розглянуто переваги та недоліки інтернет реклами. Виділено гендерну специфіку інтернет реклами та її особливості.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

8.


    Лылык, Ирина.
    Мониторинг наружной рекламы относительно наличия случаев дискриминации и сексизма [Текст] / И. Лылык // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг, 2015 г., апрель

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- реклама наружная -- реклама зовнішня -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- мониторинг рекламы -- моніторинг реклами -- дискриминация в рекламе -- дискримінація в рекламі -- сексизм в рекламе -- сексизм у рекламі
Анотація: В апреле 2015 года стартовал мониторинг наружной рекламы, проведении которого инициировал Индустриальный Гендерный Комитет по Рекламе. Участие в мониторинге подтвердили 10 региональных представительств ИГКР, в том числе такой мониторинг прошел и в Киеве. Проект реализуется в партнерстве с Представительством Фонда им. Фридриха Эберта в Украине.


Дод.точки доступу:
Индустриальный Гендерный Комитет по Рекламе \о нем\

Знайти схожі

9.


   
    Кампанія «До та Зараз» [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 56-58 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- реклама -- споживачі -- потребители -- гендерна дискримінація -- гендерная дискриминация -- маркетингові кампанії -- маркетинговые кампании -- половая дискриминация в рекламе -- статева дискримінація в рекламі -- сексизм в рекламі -- сексизм в рекламе
Анотація: Наведено приклади результатів компанії "До та зараз".


Дод.точки доступу:
Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами \о нем\

Знайти схожі

10.


   
    Міжнародна конференція "Через саморегулювання та соціальну відповідальність до утвердження недискримінації" [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 4-6 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.47
Рубрики: Економіка
   Економіка реклами

   Экономика

   Экономика рекламы

Кл.слова (ненормовані):
гендерна рівність -- домашнє насильство -- гендерні питання -- захист прав людини -- гендерна політика -- рекламна діяльність -- сексизм -- рекламний ринок -- гендерное равноправие -- домашнее насилие -- гендерные вопросы -- защита прав человека -- гендерная политика -- рекламная деятельность -- рекламный рынок
Анотація: 23 березня 2016 р. в Києві була проведена міжнародна конференція "Через саморегулювання та соціальну відповідальність до утвердження недискримінації". Організаторами виступили Комітет ВРУ з питань свободи слова та інформаційної політики, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами, Представництво Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні та проект Ради Європи "Зміцнення свободи медіа та створення системи Суспільного мовлення в Україні".


Дод.точки доступу:
Міжнародна конференція "Через саморегулювання та соціальну відповідальність до утвердження недискримінації" \о ней\; Через саморегулювання та соціальну відповідальність до утвердження недискримінації, міжнародна конференція \о ней\

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)