Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=форми навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Марцінко, Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
    Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активное обучение -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- викладання риторики -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- групові технології навчання -- групповые технологии обучения -- зв'язне мовлення -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативно-деловое обучение -- комунікативно-ділове навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- підлітки -- пізнавальна діяльність учнів -- подростки -- познавательная деятельность учащихся -- преподавание риторики -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- технологии обучения -- технології навчання -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.


Знайти схожі

2.


    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- преподавание риторики -- приемы обучения -- прийоми навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Автор статті розглядає такі форми, методи і прийоми навчання риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.


Знайти схожі

3.


    Кравець, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри корекційної психопедагогіки Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ імені Михайла Драгоманова).
    Особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання / Н. Кравець, В. Шорохова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
розумова працездатність школярів -- працездатність школярів -- інклюзивна форма навчання -- форми навчання -- розумова працездатність -- розумово відсталі учні -- умственная трудоспособность школьников -- трудоспособность школьников -- инклюзивная форма обучения -- формы обучения -- умственная трудоспособность -- умственно отсталые дети
Анотація: Розглядаються особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання, подаються результати експериментального дослідження.


Дод.точки доступу:
Шорохова, Валентина (методист науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти КМПУ імені Бориса Грінченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Безродна, Валентина (учитель історії ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності / В. Безродна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 66-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- комунікативна компетентність -- позитивна мотивація -- історична освіта -- методика викладання історії -- ключові компетентності -- інтерактивні форми навчання -- форми навчання -- метод групового обговорення -- тематичні семінари -- навчальні дискусії -- гуманизация образования -- коммуникативная компетентность -- позитивная мотивация -- историческое образование -- методика преподавания истории -- ключевые компетентности -- интерактивные формы обучения -- формы обучения -- метод группового обсуждения -- тематические семинары -- обучающие дискуссии
Анотація: Описано власний досвід автора з формування комунікативної компетентності учнів 10-11 класів на уроках історії в ліцеї при Донецькому національному універсітеті.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Пономаренко, Володимир (ректор Харківського національного економічного університету; доктор економічних наук; професор; академік Академії економічних наук; заслужений діяч науки і техніки України).
    Підвищення якості підготовки фахівців в університеті / В. Пономаренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 10. - С. 7-24 : табл., рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- підготовка фахівців -- університети -- самонавчання -- анкетування -- опитування абітурієнтів -- статистика -- виховна робота -- індивідуальні навчальні плани студентів -- ІНПС -- самостійна робота -- блочно-модульний контроль -- екзаменаційні оцінки -- форми навчання -- денна форма навчання -- заочна форма навчання -- персональні навчальні системи -- електронні підручники -- дистанційне навчання -- высшее образование -- подготовка специалистов -- университеты -- самообразование -- анкетирование -- опрос абитуриентов -- воспитательная работа -- индивидуальные учебные планы студентов -- ИУПС -- самостоятельная работа -- экзаменационные оценки -- формы обучения -- дневная форма обучения -- заочная форма обучения -- персональные учебные системы -- электронные учебники -- дистанционное обучение
Анотація: Розглядається проблема формування професійних компетенцій як одна з найбільш важливих у побудові та організації навчального процесу. Висвітлюється об'єктивна необхідність створення персональних навчальних систем на базі дистанційних технологій та детально розглядається механізм їх впровадження у ВНЗ на прикладі ХНЕУ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Шевчук, Л. М.
    Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 54-62. - Бібліографія : С.61-62 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
види навчання -- виды обучения -- групова навчальна діяльність -- групповая учебная деятельность -- индивидуально-групповое обучение -- індивідуально-групове навчання -- кооперативно-групове навчання -- кооперативно-групповое обучение -- модели обучения -- моделі навчання -- навчальна діяльність -- навчальний процес -- учебная деятельность -- учебный процесс -- форми навчання -- формы обучения -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглянуто сутність групової роботи учнів, описано її форми та види залежно від різних критеріїв. В груповій роботі можна використовувати колективну та індивідуальну форми навчальної діяльності. Різними можуть бути і моделі співпраці членів групи. Спільним для всіх моделей є неодмінно групове підбиття підсумків та звіт перед класом і вчителем про отримані результати. Існують: спільно-навчаюча, спільно-контролююча, спільно-рівноправна, спільно-індивідуальна, спільно-послідовна та контролююча моделі співпраці.


Знайти схожі

7.


    Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Науково-методичного центру накуової освіти ПНУ імені М.П. Драгоманова).
    Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивна педагогіка -- инклюзивная педагогика -- навчальний процес -- учебный процесс -- інтегрована освіта -- интегрированное образование -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- форми навчання -- формы обучения -- діти з особливостями розвитку -- дети с особенностями развития -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- моделі навчання дітей -- модели обучения детей
Анотація: Аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психологічного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її відповідності потребам сьогодення і міжнародним вимогам.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Толкованов, В'ячеслав (Голова Національного агентства України з питань державної служби; кандидат юридичних наук; доктор публічного права).
    Підготовка професійних кадрів для роботи в органах державної влади та органах місцевого самоврядування: сучасний стан та підходи до модернізації / В. Толкованов // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 6-11 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
державна служба -- государственная служба -- державні службовці -- государственные служащие -- адміністративна реформа -- административная реформа -- місцеве самоврядування -- местное самоуправление -- кадрова політика -- кадровая политика -- професійна підготовка кадрів -- профессиональная подготовка кадров -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- підвищення рівня професійної компентності -- повышение уровня профессиональной компетентности -- магістри державної служби -- магистры государственной службы -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- форми навчання -- формы обучения -- види навчання -- виды обучения -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Розглядаються актуальні питання підготовки кадрів для роботи в органах державної влади та органах місцевого самоврядування в контексті реалізації адміністративної реформи в Україні. На засадах аналізу чинних нормативно-правових актів, кращих практик визначаються подальші напрями покращення системи підвищення рівня професійної компетентності державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування в Україні.


Дод.точки доступу:
Про державну службу, закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


   
    Методи навчання української мови у системі компетентністної освіти [Текст] // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 6. - С. 13-14 : фото . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

    Київ

    Киев

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- педагогічні конференції -- педагогические конференции -- наукові конференції -- научные конференции -- методи навчання -- методы обучения -- прийоми навчання -- приемы обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- форми навчання -- формы обучения -- форми організації навчання -- формы организации обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- дослідницькі методи навчання -- исследовательские методы обучения -- інтерактивні вправи -- интерактивные упражнения
Анотація: Репортаж з круглого столу в Інституті педагогіки НАПНУ, присвяченого інноваційним методикам навчання української мови.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Методи навчання української мови у системі компетентністної освіти, круглий стіл \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Дроздова, Ірина (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки та психології професійної підготовки ХНАДУ).
    Методика аудиторних і позааудиториних занять як основа розвитку професійного мовлення студентів-нефілологів / І. Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 21-25. - Література : С.25 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудиторна робота -- аудиторная работа -- аудиторные занятия -- вища освіта -- внеаудиторная деятельность студентов -- высшее образование -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- позааудиторні заняття -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- украинский язык -- українська мова -- учебные лекции -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Здійснюється аналіз методики аудиторних і позааудиторних занять як основи розвитку професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)