Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=форми навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
19
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-19
>
1.
Марцінко, Тетяна
(асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
Виховний потенціал інтерактивного
навчання
як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
активне
навчання
--
активное обучение
--
взаємодія в процесі
навчання
--
взаимодействие в процессе обучения
--
викладання риторики
--
виховний потенціал
--
воспитательный потенциал
--
групові технології
навчання
--
групповые технологии обучения
--
зв'язне мовлення
--
интерактивное обучение
--
інтерактивне
навчання
--
коммуникативно-деловое обучение
--
комунікативно-ділове
навчання
--
методи
навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
підлітки
--
пізнавальна діяльність учнів
--
подростки
--
познавательная деятельность учащихся
--
преподавание риторики
--
риторика
--
риторические умения
--
риторичні уміння
--
связная речь
--
технологии обучения
--
технології
навчання
--
форми
навчання
--
формы обучения
Анотація:
Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке
навчання
має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.
Знайти схожі
>
2.
Федорчук, Тетяна
(кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Організаційні
форми
, методи і прийоми
навчання
риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 8
. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
активні методи
навчання
--
активные методы обучения
--
викладання риторики
--
групові методи
навчання
--
групповые методы обучения
--
диалогический метод обучения
--
діалогічний метод
навчання
--
игровые методы обучения
--
интерактивные методы
--
ігрові методи
навчання
--
інтерактивне
навчання
--
інтерактивні методи
--
методи
навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
мозговой штурм
--
мозковий штурм
--
преподавание риторики
--
приемы обучения
--
прийоми
навчання
--
риторика
--
риторические умения и навыки
--
риторичні вміння і навички
--
старшие классы
--
старші класи
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
форми
навчання
--
формы обучения
Анотація:
Автор статті розглядає такі
форми
, методи і прийоми
навчання
риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.
Знайти схожі
>
3.
Кравець, Ніна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри корекційної психопедагогіки Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ імені Михайла Драгоманова).
Особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної
форми
навчання
/ Н. Кравець, В. Шорохова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 11
. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика
навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
розумова працездатність школярів
--
працездатність школярів
--
інклюзивна форма
навчання
--
форми
навчання
--
розумова працездатність
--
розумово відсталі учні
--
умственная трудоспособность школьников
--
трудоспособность школьников
--
инклюзивная форма обучения
--
формы обучения
--
умственная трудоспособность
--
умственно отсталые дети
Анотація:
Розглядаються особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної
форми
навчання
, подаються результати експериментального дослідження.
Дод.точки доступу:
Шорохова, Валентина (методист науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти КМПУ імені Бориса Грінченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Безродна, Валентина
(учитель історії ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності / В. Безродна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 4/5
. - С. 66-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти
--
комунікативна компетентність
--
позитивна мотивація
--
історична освіта
--
методика викладання історії
--
ключові компетентності
--
інтерактивні
форми
навчання
--
форми
навчання
--
метод групового обговорення
--
тематичні семінари
--
навчальні дискусії
--
гуманизация образования
--
коммуникативная компетентность
--
позитивная мотивация
--
историческое образование
--
методика преподавания истории
--
ключевые компетентности
--
интерактивные формы обучения
--
формы обучения
--
метод группового обсуждения
--
тематические семинары
--
обучающие дискуссии
Анотація:
Описано власний досвід автора з формування комунікативної компетентності учнів 10-11 класів на уроках історії в ліцеї при Донецькому національному універсітеті.
Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Пономаренко, Володимир
(ректор Харківського національного економічного університету; доктор економічних наук; професор; академік Академії економічних наук; заслужений діяч науки і техніки України).
Підвищення якості підготовки фахівців в університеті / В. Пономаренко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 10
. - С. 7-24 : табл., рис.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
підготовка фахівців
--
університети
--
само
навчання
--
анкетування
--
опитування абітурієнтів
--
статистика
--
виховна робота
--
індивідуальні навчальні плани студентів
--
ІНПС
--
самостійна робота
--
блочно-модульний контроль
--
екзаменаційні оцінки
--
форми
навчання
--
денна форма
навчання
--
заочна форма
навчання
--
персональні навчальні системи
--
електронні підручники
--
дистанційне
навчання
--
высшее образование
--
подготовка специалистов
--
университеты
--
самообразование
--
анкетирование
--
опрос абитуриентов
--
воспитательная работа
--
индивидуальные учебные планы студентов
--
ИУПС
--
самостоятельная работа
--
экзаменационные оценки
--
формы обучения
--
дневная форма обучения
--
заочная форма обучения
--
персональные учебные системы
--
электронные учебники
--
дистанционное обучение
Анотація:
Розглядається проблема формування професійних компетенцій як одна з найбільш важливих у побудові та організації навчального процесу. Висвітлюється об'єктивна необхідність створення персональних навчальних систем на базі дистанційних технологій та детально розглядається механізм їх впровадження у ВНЗ на прикладі ХНЕУ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Шевчук, Л. М.
Форми
й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 54-62. - Бібліографія : С.61-62 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
види
навчання
--
виды обучения
--
групова навчальна діяльність
--
групповая учебная деятельность
--
индивидуально-групповое обучение
--
індивідуально-групове
навчання
--
кооперативно-групове
навчання
--
кооперативно-групповое обучение
--
модели обучения
--
моделі
навчання
--
навчальна діяльність
--
навчальний процес
--
учебная деятельность
--
учебный процесс
--
форми
навчання
--
формы обучения
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розглянуто сутність групової роботи учнів, описано її
форми
та види залежно від різних критеріїв. В груповій роботі можна використовувати колективну та індивідуальну
форми
навчальної діяльності. Різними можуть бути і моделі співпраці членів групи. Спільним для всіх моделей є неодмінно групове підбиття підсумків та звіт перед класом і вчителем про отримані результати. Існують: спільно-навчаюча, спільно-контролююча, спільно-рівноправна, спільно-індивідуальна, спільно-послідовна та контролююча моделі співпраці.
Знайти схожі
>
7.
Бондар, Віталій
(доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Науково-методичного центру накуової освіти ПНУ імені М.П. Драгоманова).
Інклюзивне
навчання
як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика
навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване
навчання
--
интегрированное обучение
--
інклюзивне
навчання
--
инклюзивное обучение
--
інклюзивна педагогіка
--
инклюзивная педагогика
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
інтегрована освіта
--
интегрированное образование
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
форми
навчання
--
формы обучения
--
діти з особливостями розвитку
--
дети с особенностями развития
--
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
--
моделі
навчання
дітей
--
модели обучения детей
Анотація:
Аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психологічного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її відповідності потребам сьогодення і міжнародним вимогам.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Толкованов, В'ячеслав
(Голова Національного агентства України з питань державної служби; кандидат юридичних наук; доктор публічного права).
Підготовка професійних кадрів для роботи в органах державної влади та органах місцевого самоврядування: сучасний стан та підходи до модернізації / В. Толкованов> // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. -
№ 4
. - С. 6-11 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a342.9
ББК
67.401
Рубрики:
Право
Адміністративне право
Административное право
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
державна служба
--
государственная служба
--
державні службовці
--
государственные служащие
--
адміністративна реформа
--
административная реформа
--
місцеве самоврядування
--
местное самоуправление
--
кадрова політика
--
кадровая политика
--
професійна підготовка кадрів
--
профессиональная подготовка кадров
--
професійна компетентність
--
профессиональная компетентность
--
підвищення рівня професійної компентності
--
повышение уровня профессиональной компетентности
--
магістри державної служби
--
магистры государственной службы
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
форми
навчання
--
формы обучения
--
види
навчання
--
виды обучения
--
нормативно-правове регулювання
Анотація:
Розглядаються актуальні питання підготовки кадрів для роботи в органах державної влади та органах місцевого самоврядування в контексті реалізації адміністративної ре
форми
в Україні. На засадах аналізу чинних нормативно-правових актів, кращих практик визначаються подальші напрями покращення системи підвищення рівня професійної компетентності державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування в Україні.
Дод.точки доступу:
Про державну службу, закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Методи
навчання
української
мови у системі компетентністної освіти [Текст]> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. -
№ 6
. - С. 13-14 : фото . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Україна
Украина
Київ
Киев
Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови
--
преподавание украинского языка
--
педагогічні конференції
--
педагогические конференции
--
наукові конференції
--
научные конференции
--
методи
навчання
--
методы обучения
--
прийоми
навчання
--
приемы обучения
--
педагогічні технології
--
педагогические технологии
--
форми
навчання
--
формы обучения
--
форми
організації
навчання
--
формы организации обучения
--
інтерактивні методи
навчання
--
интерактивные методы обучения
--
дослідницькі методи
навчання
--
исследовательские методы обучения
--
інтерактивні вправи
--
интерактивные упражнения
Анотація:
Репортаж з круглого столу в Інституті педагогіки НАПНУ, присвяченого інноваційним методикам
навчання
української мови.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Методи
навчання
української мови у системі компетентністної освіти, круглий стіл \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
10.
Дроздова, Ірина
(доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки та психології професійної підготовки ХНАДУ).
Методика аудиторних і позааудиториних занять як основа розвитку професійного мовлення студентів-нефілологів / І. Дроздова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 21-25. - Література : С.25 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
аудиторна робота
--
аудиторная работа
--
аудиторные занятия
--
вища освіта
--
внеаудиторная деятельность студентов
--
высшее образование
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови в немовному вузі
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе
--
позааудиторні заняття
--
професійне мовлення
--
профессиональная речь
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебные лекции
--
форми
навчання
--
формы обучения
Анотація:
Здійснюється аналіз методики аудиторних і позааудиторних занять як основи розвитку професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-19
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)