Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формы итогового контроля<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Сікорський, Петро (доктор педагогічних наук; професор; Національний університет "Львівська політехніка").
    Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах [Текст] / П. Сікорський // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 44-50. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.28
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
контроль знаний -- контроль знань -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- навчальні предмети -- учебные предметы -- структура знаннєвих компонентів -- структура знаниевых компонентов -- форми підсумкового контролю -- формы итогового контроля -- дидактичні принципи -- дидактические принципы
Анотація: Для моделювання ефективних контрольно-оцінювальних систем обгрунтовується система дидактичних принципів. Критично проаналізовано 12-бальну шкалу оцінювання у середній школі та критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

2.


    Сікорський, Петро (доктор педагогічних наук; професор; професор кафедри педагогіки і соціального управління).
    Нові підходи до моделювання контрольно-оцінювальних систем в освіті [Текст] / П. Сікорський // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 2. - С. 48-56. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні закономірності -- педагогические закономерности -- контрольно-оцінювальні системи -- контрольно-оценочные системы -- освітній процес -- образовательный процесс -- моделювання контрольно-оцінювальних систем -- моделирование контрольно-оценочных систем -- навчальні параметри -- учебные параметры -- дидактичний процес оцінювання -- дидактический процесс оценивания -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- форми підсумкового контролю -- формы итогового контроля -- локальні форми контролю -- локальные формы контроля
Анотація: Обґрунтовуються педагогічні закономірності моделювання різних контрольно-оцінювальних систем, взаємозв'язок між навчальним та оцінювальним контролем; розглядаються різні види оцінювання: безпосереднє та опосередковане, представляється описова опосередковано-модульно-когнітивна модель системи оцінювання учнів з математики, які навчаються за математичним профілем.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Вища_осв_Укр\Вища_осв_Укр_2018_2/7.pdf
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)