Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=целевые аудитории<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Бажерна К.В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ").
    Формування концепції бренду на меблевому ринку України [Текст] / Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 97-101 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.18(4УКР)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика деревообрабатывающей промышленности

   Економіка деревообробної промисловості

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендовая идентичность -- брендова ідентичність -- брендовые концепции -- боендові концепції -- бренды -- бренди -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- матрицы восприятия брендов -- матриці сприйняття брендів -- мебельный рынок -- меблевий ринок -- потребительские сегменты -- споживчі сегменти -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- торговые марки -- торгові марки -- украинские предприятия -- українські підприємства -- целевые аудитории -- цільові аудиторії -- экологичность продукции -- екологічність продукції
Анотація: Розглянутий вітчизняний ринок меблів. Подані результати проведеного маркетингового дослідження щодо кон'юнктури ринку та можливостей формування концепції брендів для вітчизняних підприємств. Проведений кластерний аналіз, що дав змогу виділити однорідні групи споживачів (сегменти), які керуються певними характеристиками в однаковій мірі при виборі брендів меблів. Для визначених сегментів за розробленою методикою побудовано матриці сприйняття брендів меблів та визначена можливість позиціонування бренду на основі екологічності та безпечності меблів. На основі визначеної стратегії позиціонування розроблена концепція бренду для меблевого ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Башинська, Ірина Олександрівна (кандидат економічних наук; провідний викладач кафедри обліку, аналізу і аудиту Одеського національного політехнічного університету; м.Одеса).
    Використання SMM промисловими підприємствами [Текст] / Ы. О. Башинська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 360-369 : табл., кол.іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроительной промышленности

   Економіка машинобудівельної промисловості

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии -- інноваційні технології -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- маркетинг в соціальних мережах -- маркетинг в социальных сетях -- исследовательская методология -- дослідницька методологія -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационные инновации -- організаційні інновації -- практические рекомендации -- практичні рекомендації -- промышленные предприятия -- промислові підприємства -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- репутационный менеджмент -- репутаційний менеджмент -- SMM-специалисты -- SMM-спеціалісти -- социальные сети -- соціальні мережі -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- целевые аудитории -- цільові аудиторії
Анотація: Розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
АвтоКрАЗ, кременчугская компания транспортного машиностроения \о нем\; Антонов, украинское самолетостроительное государственное предприятие \о нем\; LinkedIn, социальная информационная сеть \о ней\; Facebook, социальная информационная сеть \о ней\

Знайти схожі

3.


    Багасворо, Васі (викладач Індонезійської банківської школи STIE ; м.Джакарта; Індонезія).
    Підвищення клієнтської лояльності через управління відносинами та задоволеність клієнтів [Текст] : на прикладі фірми з проккату автомобілів, Джакарта, Індонезія / В. Багасворо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 2. - С. 74-83 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(5ІНЗ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Индонезия
    Індонезія

    Джакарта

Кл.слова (ненормовані):
втомобильный транспорт -- автомобільний транспорт -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- коммуникативные методы -- комунікативні методи -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- оценка эффективности -- оцінка ефективності -- лояльность потребителей -- лояльність споживачів -- предоставленные услуги -- надані послуги -- прокат автомобилей -- прокат автомобілів -- управление отношениями с клиентами -- управління відносинами з клієнтами -- управленческие системы -- управлінські системи -- целевые аудитории -- цільові аудиторії
Анотація: Зроблено спробу визначити ступінь впливу системи управління відносинами з клієнтами на їх задоволеність та подальшу лояльність. Дані для аналізу було зібрано особисто автором серед клієнтів фірми «АССА Рент» (прокат автомобілів у м. Джакарта, Індонезія). Результати аналізу даних підтвердили, що система управління відносинами з клієнтами та їх подальша задоволеність суттєво впливають на формування лояльності. При цьому система управління відносинами впливає на лояльність не напряму, а опосередковано – через формування задоволеності наданою послугою.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
АССА Рент, индонезийская фирма по прокату автомобилей \о ней\; АССА Рент, індонезійська фірма з прокату автомобілів \про неї\

Знайти схожі

4.


    Москаленко, Л. (кандидат філософських наук).
    Бібліотека як простір для розвитку неформальної освіти (за матеріалами воркшопу бібліотекарів від 29 червня 2017 року.) / Л. Москаленко // Бібліотечна планета : науково-практичний професійний журнал. - 2017. - № 3. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Бібліотечна справа
   Організація бібліотечної справи

   Библиотечное дело

   Организация библиотечного дела

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна діяльність -- библиотечная деятельность -- неформальна освіта -- неформальное образование -- освітній простір -- образовательное пространство -- трансформація освітнього простору -- трансформация образовательного пространства -- нові освітні тренди -- новые образовательные тренды -- образование на протяжении жизни -- освіта протягом життя -- освіта для дорослих -- образование для взрослых -- бібліотечний простір -- библиотечное пространство -- канали комунікації -- каналы коммуникации -- менеджмент освітніх заходів -- менеджмент образовательных мероприятий -- цільові аудиторії -- целевые аудитории -- освітні послуги -- образовательные услуги -- провайдери освітніх послуг -- провайдеры образовательный услуг
Анотація: Мова йде про умови успішної реалізації освітніх програм бібліотеками. Запропоновано невеликий огляд ефективних комунікаційних каналів, котрі бібліотеки можуть використовувати в роботі зі своєю цільовою аудиторією.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)