Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Фасоля, Анатолій@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
22
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-22
>
1.
Фасоля
,
Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
Папки успіху діють... /
Анатолій
Фасоля
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение
--
допрофільне навчання
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методическое сопровождение обучения
--
методичний супровід навчання
--
методы обучения
--
навчальні досягнення
--
оценивание учебных достижений
--
оцінювання навчальних досягнень
--
папки успеха
--
папки успіху
--
педагогические лаборатории
--
педагогічні лабораторії
--
портфолио
--
портфоліо
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
учебные достижения
Анотація:
Портфоліо (папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення портфоліо - допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху.
Знайти схожі
>
2.
Фасоля
,
Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
Вивчення постмодерної поезії: Юрія Андрухович /
Анатолій
Фасоля
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 5
. - С. 10-18. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"199/20"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ поэтического текста
--
аналіз поетичного тексту
--
вивчення поезії в школі
--
изучение поэзии в школе
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
поезія
--
постмодерна поезія
--
постмодернизм
--
постмодернистская поэзия
--
постмодернізм
--
поэзия
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У статті розглянуто особливості вивчення постмодерної поезії, подано зразки завдань і запитань, приклади аналізу віршів Ю. Андруховича.
Дод.точки доступу:
Андрухович, Юрій (письменник) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Фасоля
,
Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Київ).
Особистісно зорієнтований урок: що "залишається за кадром"? /
Анатолій
Фасоля
> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 5-8. - Бібліографія : С. 8 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
особистісно орієнтоване навчання
--
ситуация успеха на уроке
--
ситуація успіху
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Досліджено сутність та ознаки особистісно зорієнтованого навчання, розкрито особливості особистісно зорієнтованого уроку української літератури.
Знайти схожі
>
4.
Фасоля
,
Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Київ).
Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А.
Фасоля
> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 5
. - С. 24-28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника
--
изучение творчества писателя
--
литература родного края
--
литературное краеведение
--
личностно ориентированное обучение
--
література рідного краю
--
літературне краєзнавство
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
особистісно орієнтоване навчання
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Розкрито специфіку вивчення літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання. Проаналізовано принципи побудови, завдання курсу, на конкретних прикладах проілюстровано особливості проведення занять.
Знайти схожі
>
5.
Фасоля
,
Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Київ).
Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А.
Фасоля
> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 19-21. - Література : С.21 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
аналіз художнього твору
--
литература родного края
--
литературное краеведение
--
личностно ориентированное образование
--
личностно ориентированное обучение
--
література рідного краю
--
літературне краєзнавство
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
особистісно орієнтоване навчання
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У статті розкрито специфіку вивчення літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання. Проаналізовано принципи побудови і завдання курсу, на конкретних прикладах проілюстровано особливості підготовки і проведення занять.
Знайти схожі
>
6.
Фасоля
,
Анатолій
(співголова оргкомітету ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтогваний урок").
Фестиваль... Фестиваль? Фестиваль! [Текст] /
Фасоля
А.> // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 12
. - С. 2-5 . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання
--
педагогічні фестивалі
--
педагогічні технології
--
педагогіка
--
личностно ориентированое обучение
--
педагогические фестивали
--
педагогические технологии
--
педагогика
Анотація:
Репортаж з ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей "Мій особистісн зорієнтований урок".
Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова
Дод.точки доступу:
Куцевол, Ольга (доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики філологічних дисциплін державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського); Рибалко, Катерина (головний редактор журналу "Дивослово"); Мій особистісно зорієнтований урок, всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.12.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Фасоля
,
Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Київ).
Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички / А.
Фасоля
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. -
№ 6/7
. - С. 26-31. - Література : С.31 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностно ориентированное образование
--
компетентностный подход
--
компетентностный подход в образовании
--
компетенции
--
компетенції
--
литературное образование
--
литературные умения
--
літературна освіта
--
літературні уміння
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
навички
--
навыки
--
педагогическая терминология
--
педагогічна термінологія
--
украинская литература
--
українська література
--
умения
--
уміння
--
шкільна літературна освіта
--
школьное литературное образование
Анотація:
Присвячено проблемам становлення термінології, методології, методики компетентнісно зорієнтованого навчання літератури.
Знайти схожі
>
8.
Фасоля
,
Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Київ).
Етапність формування загальнонавчальних умінь на уроках української літератури / А.
Фасоля
> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 8
. - С. 25-31. - Література : Примітки посторінкові. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностно-ориентированное образование
--
компетентностное обучение
--
компетентностный подход
--
методика вивчення і викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
украинская литература
--
українська література
--
умения
--
уміння
--
формирование знаний и умений
--
формирование умений
--
формування знань і умінь
Анотація:
Присвячено проблемі формування загальнонавчальних умінь на уроках української літератури в основній школі.
Знайти схожі
>
9.
Фасоля
,
Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Київ).
Загальнонавчальні вміння в системі літературної освіти: інструмент, без якого не обійтися [Текст] / А.
Фасоля
> // Дивослово : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. -
№ 10
. - С. 2-8. - Библиогр.: с. 2, 3, 4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.3(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української літератури
Методика преподавания украинской литературы
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання літератури
--
загальнонавчальні вміння
--
організаційні вміння
--
загальноосвітні вміння
--
история введения организационных умений
--
історія введення організаційних умінь
--
пізнавальні уміння
--
когнітивні уміння
--
інформаційні вміння
--
комунікативні вміння
--
організаційно-діяльнісні уміння
--
вимоги до рівня розвитку загальнонавчальних умінь
--
методика преподавания литературы
--
общеучебные умения
--
организационные умения
--
общеобразовательные умения
--
познавательные умения
--
когнитивные умения
--
информационные умения
--
комуникативные умения
--
организационно-деятельностные умения
--
требования к уровню развития общеучебных умений
Анотація:
Обгрунтовано необхідність запровадження загальнонавчальних умінь до шкільної програми та вимоги до рівня розвитку загальнонавчальних умінь в учнів середньої школи.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (29.10.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
10.
Фасоля
,
Анатолій
(співголова оргкомітету ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтогваний урок").
ІІІ Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей [Текст] / А.
Фасоля
> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерсва освіти і науки України. - 2013. -
№ 9
. - С. 8-14 . - ISSN 0130-5263
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні ідеї
--
формування суб`єктивності учня -читача
--
особистісно зорієтоване навчання
--
фестивалі
--
майстер -класи
--
система ОЗОН
--
учень -читач
--
педагогические идеи
--
формирование субьективности ученика-читателя
--
личносно-ориентированое обучение
--
фестивали
--
мастер-класы
--
система ОЗОН
Анотація:
Пошуки шляхів розв`язання однієї з найгостріших і найактуальніших проблем сучасної школи-формування суб`єктності учня-читача.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Мій особистісно зорієнтований урок, всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (03.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-22
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)