Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетингові технології<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
32
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-32
>
1.
Майорова, Н.
Актуалізація проблем застосування маркетингових технологій і створення умов для інноваційного розвитку економіки / Н. Майорова> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. -
№ 12
. - С. 64-65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Україна
Хмельницкий
Кл.слова (ненормовані):
науково-практичні конференції
--
маркетингові
технології
--
конкурентоспроможність підприємств
--
научно-практические конференции
--
маркетинговые технологии
--
конкурентоспособность предприятий
Анотація:
Актуалізація проблем застосування маркетингових технологій і створення умов для інноваційного розвитку економіки - головне питання IV-ої Міжнародної науково-практичної конференції, яка відбулася 9-11 грудня у Хмельницькому національному університеті.
Дод.точки доступу:
Хмельницький національний університет \о нем\; Міжнародна науково-практична конференція \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Акимов, Д. И.
(председатель Генеральной дирекции Международной академии рейтинговых технологий "Золотоая фортуна").
Социальное проектирование как маркетинговая технология / Д. И. Акимов> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 3
. - С. 96-98. - Бібліографія : С.98 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.014
ББК
60.504/506
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові
технології
--
маркетинговые технологии
--
проектирование социальное
--
социальная диагностика
--
социальная экспертиза
--
социальное проектирование
--
социальные показатели
--
социальный маркетинг
--
соціальна діагностика
--
соціальна експертиза
--
соціальне проектування
--
соціальний маркетинг
--
соціальні показники
Анотація:
Рассматривается социальное проектирование как технология социального маркетинга. Анализируются следующие его этапы: определение социальных показателей, социальная диагностика, социальное прогнозирование, социальная экспертиза, разработка содержательной структуры проекта.
Знайти схожі
>
3.
Шамян, Л. С.
(старший викладач кафедри економіки та менеджменту; Полтавська філія Європейського університету).
Аналіз функцій маркетингових інформаційних систем / Л. С. Шамян> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. -
№ 3
. - С. 115-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівли
Кл.слова (ненормовані):
аналитические функции
--
аналітичні функції
--
маркетинговые информационные системы
--
маркетингові
інформаційні системи
--
информационные системы
--
інформаційні системи
--
организационные функции
--
організаційні функції
--
маркетингові
технології
--
маркетинговые технологии
--
информационные потоки
--
інформаційні потоки
Анотація:
У статті проаналізовано функції маркетингових інформаційних систем як сучасного багатофункціонального інструменту підготовки та прийняття маркетингових рішень.
Знайти схожі
>
4.
65.433(4УКР)-5
Є 40
Забуранна, Л. В.
(кандидат економічних наук; Українська академія банківської справи Національного банку України; м.Суми; Україна).
Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 2
. - С. 68-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(4УКР)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренды
--
бренди
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
стратегія підприємств
--
стратегия предприятий
--
брендинг
--
брендинговые стратегии
--
брендингові стратегії
--
маркетинговые стратегии
--
маркетингові
технології
--
маркетинговые технологии
--
туристический рынок
--
туристичний ринок
--
туристичні потоки
--
туристические потоки
--
реклама туристичних послуг
--
реклама туристических услуг
Анотація:
Досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правільної стратегії є запорукою успіху на довгі роки. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Крамаренко, В.Г. (аспірант; Європейський університет; м.Київ; Україна)
Знайти схожі
>
5.
Бадурович, Марцин
(науковий співробітник; викладач; Інститут інформатики Університету "Політехніка Любельська"; Польща).
Двомірний штрих-код для мобільних приладів / М. Бадурович> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 346-350 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39с-2
Рубрики:
Інформаційні
технології
в економіці
Информационные технологии в экономике
Кл.слова (ненормовані):
штрих-коди
--
штрих-коды
--
інновації в торгівлі
--
инновации в торговле
--
штрих-коди в торгівлі
--
штрих-коды в торговле
--
інтерактивний маркетинг
--
интерактивный маркетинг
--
маркетингові
технології
--
маркетинговые технологии
--
двомірні штрих-коди
--
двухмерные штрих-коды
Анотація:
Показано, що двомірні штрих-коди - це поліграфічне позначення, яке можуть розрізняти мобільні прилади. Такі коди мають велике значення на сучасному етапі розвитку інтерактивного маркетингу.
Знайти схожі
>
6.
65.290(4РУМ)-5
С 28
Сербан, Коріна
(аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія).
Значення кампаній благочинного маркетингу : за даними Румунії / К. Сербан, Г. Ф. Грігоре, А. Станку> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 442-449 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290(4РУМ)-5 + 65.278(4РУМ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Благотворительность
Благочинність
Румыния
Румунія
Кл.слова (ненормовані):
благотворительный маркетинг
--
благочинний маркетинг
--
маркетинговые кампании
--
маркетингові
кампанії
--
маркетингові
технології
--
маркетинговые технологии
--
социальный маркетинг
--
соціальний маркетинг
--
социальная ответственность бизнеса
--
соціальна відповідальність бізнесу
--
неприбыльные организации
--
неприбуткові організації
Анотація:
Продемонстровано, що у Румунії споспостерігаються нова стадія розвитку соціального маркетингу. Вірне розуміння ідеї благочинного маркетингу допоможе стати ближче до споживача та одночасно бути корисним суспільству. Досліджено значення компаній з благочинного маркетингу для румунського суспільства, акцент зроблено на двох показниках: вплив таких компаній на самі корпорації та їхній вплив на партнерські неприбуткові організації.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Грігоре, Георгіана Флорентіна (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія); Станку, Алін (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія)
Знайти схожі
>
7.
65.240-5
Д 26
Дент, Майкл
(аспірант; Університет Малайзії; м.Кула-Лумпур; Малайзія).
Маркетингові
дослідження через
маркетингові
дії: кар'єра професійного продавця / М. Дент, Вонг Сек Хін Е.> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 360-366 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.240-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Трудовые ресурсы
Трудові ресурси
Європа
Европа
Азія
Азия
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові
технології
--
маркетинговые технологии
--
исследование через действие
--
дослідження через дію
--
профессиональные продавцы
--
професійні продавці
--
эвристический подход
--
еврістичний підхід
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
--
країни Азії
--
страны Азии
--
страны Европы
--
країни Європи
--
неприбыльные организации
--
неприбуткові організації
--
ТНК
--
корпоративное управление
--
корпоративне управління
Анотація:
Проаналізовано з точки зору евристики кар'єру професійного продавця на прикладі одного з авторів, що пропрацював у декількох міжнародних корпораціях та неприбуткових організаціях Європи та Азії. Дано детальний опис дослідженню через дію як науковому методу, а також його епітемологічній основі.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Вонг Сек Хін, Едвард (Університет Малайзії; м.Кула-Лумпур; Малайзія)
Знайти схожі
>
8.
65.433в7-2
Б 87
Братюк, В. П.
(здобувач; Національна академія управління; м.Київ; Україна).
Теоретичні підходи до державної політики розвитку туризму й інструменти та методи її забезпечення / В. П. Братюк> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433в7-2 + 65.050в7
Рубрики:
Экономика
Економіка
Управление экономикой
Управління економікою
Экономика туризма
Економіка туризму
Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес
--
маркетинговые технологии
--
маркетингові
технології
--
развитие туризма
--
розвиток туризму
--
зарубіжний досвід
--
туристический потенциал
--
туристичний потенціал
--
туристические потоки
--
туристичні потоки
Анотація:
Узагальнено теоретичні підходи до державної політики розвитку туризму. Досліджено інстументи, економічні та
маркетингові
методи її забезпечення. Виявлено тенденції збільшення виробництва в певних секторах туристичної економіки та географічних зонах у процесі реалізації політики розвитку туризму. Доведено необхідність прийняття загальнодержавної стратегії розвитку індустрії туризму, яка має бути збалансованою щодо чинників туристичних потоків і ресурсних можливостей України.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
9.
Кузьмін, О.
(доктор економічних наук ).
Маркетингове забезпечення процесу залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства / О. Кузьмін, М. Бирка> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 15-19 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
658
ББК
65.291
Рубрики:
Економіка
Економіка підприємства
Экономика
Экономика предприятия
Кл.слова (ненормовані):
інвестиційна діяльність
--
прямі іноземні інвестиції
--
ПІІ
--
маркетингові
технології
--
маркетинг відносин
--
економічна теорія
--
партнерські відносини
--
инвестиционная деятельность
--
прямые иностранные инвестиции
--
ПИИ
--
маркетинговые технологии
--
маркетинг отношений
--
экономическая теория
--
партнерские отношения
Анотація:
Запропоновано модель маркетингового забезпечення процесу залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства на засадах процесноструктурованого менеджменту та концепції маркетингу відносин. Досліджено роль маркетингу партнерських відносин у процесі залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства. Розглянуто його структурні елементи та інструменти. Надано характеристику їх використання при налагодженні відносин "підприємство- іноземний інвестор", а також аспекти цінностей таких відносин.
Дод.точки доступу:
Бирка, Марія (аспірантка)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Гаджиев, Парвиз Якубович
(генеральный директор "JTL Dis Tic Ltd."; г.Москва; Российская Федерация; PhD).
Социально ориентированный маркетинг - инструмент инновационной политики / П. Я. Гаджиев> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 183-187. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65.012.2в7
Рубрики:
Экономика
Економіка
Общественное воспроизводство
Суспільне відтворення
Кл.слова (ненормовані):
государство
--
держава
--
инновации
--
інновації
--
инновационная политика
--
інноваційна політика
--
маркетинговые технологии
--
маркетингові
технології
--
общество
--
суспільство
--
общественное развитие
--
суспільний розвиток
--
социум
--
соціум
--
социальные функции маркетинга
--
соціальні функції маркетингу
--
социальный маркетинг
--
соціальний маркетинг
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
теоретические аспекты
--
теоретичні аспекти
Анотація:
Раскрыта актуальная проблема, связанная с особенностями реализации социального маркетинга в условиях перехода на инновационный тип развития экономики, обозначены объективные и субъективные причины восстребованности социального маркетинга, проанализированы технологии, позволяющие внедрить социально ориентированные мероприятия. Сформулированы задачи и преимущества использования социального маркетинга в качестве инструмента общественного развития и осуществления инноваций.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
11.
Хуан, Жень-Цзунь
(декан та професор Коледжу економіки та фінансів Університету Хуакіау; м.Ганчжоу; Китай; PhD (фінанси)).
Типові
технології
, модульний дизайн і мережевне управління при формуванні стратегії послідовника на ринку / Ж. -Ц. Хуан, С. -Ф. Ву, Ю. -Ш. Лю> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 503-513 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые технологии
--
маркетингові
технології
--
маректинговая методология
--
маркетингова методологія
--
модульность
--
модульність
--
расширение продуктовой линейки
--
розширення продуктової лінійки
--
сетевое управление
--
мережеве управління
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
типовые технологии
--
типові
технології
Анотація:
На прикладі корпорації "MediaTek" розглянуто формування стратегій послідовника на ринку. Вийшовши на ринок порівняно пізно, корпорація еволюціонувала в постачальника послуг найвищого класу і конкурує зі світовим лідером "Qualcomm" на ринках, що розвиваються. Дані по "MediaTek" дозволили проаналізувати стратегії послідовника відносно технологій, продуктів, архітектури продукту, форм стратегічного альянсу і продуктивності. На підставі часового, подієвого і кількісного аналізу зроблено висновки: 1) послідовник на ринку схильний прийняти стратегію типових технологій, які сприятимуть розширенню лінійки продуктів; 2) для ефективного і дієвого розподілу ресурсів на НДДКР вибирається модульність як основний підхід до інновацій; 3) для зменшення ризиків у співпраці фірми-послідовники схильні купувати акції для пайової участі (більше 50%) у фірмах-партнерах модульної інновації для управління мережею; 4) фірма-послідовник може дійсно швидко технологічно розвиватиcя, але так і не здогнати лідера.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Ву, Сює-Фун (аспірант Національного університету Сунь Ятсена; м.Каохсіунг; Тайвань); Лю, Ю-Шень (аспірант Національного університету Сунь Ятсена; м.Каохсіунг; Тайвань); Qualcomm, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\; MediaTek, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\
Знайти схожі
>
12.
339.138
М 27
Маркетингові
технології
у
сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків []> // Маркетинг в Україні. - 2013. -
№ 1
. - С. 24-33 : ил. - Библиогр.: с. 22 . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
транскордонні ринки
--
трансграничные рынки
--
маркетингові
технології
--
маркетинговые технологии
--
регіональний маркетинг
--
региональный маркетинг
--
информационно-коммуникативные услуги
--
інформаційно-комунікаційні послуги
--
коньюнктура рынка
--
кон’юктура ринку
Анотація:
Розглянуто окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
13.
Визначені найкращі молоді
студенти-маркетологи []> // Маркетинг в Україні. - 2013. -
№ 2
. - С. 8-9 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
конференції
--
конференции
--
конкурси
--
конкурсы
--
молодь
--
молодежь
--
студенти-маркетологи
--
наукові студентські роботи
--
научные студенческие работы
--
маркетингові
технології
--
маркетинговые технологии
Анотація:
23 квітня 2013 року в рамках Всеукраїнської наукової студентської конференції "Молодь опановує маркетинг" пройшло нагородження переможців конкурсу наукових студентських робіт імені Ігоря Ткаченко.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Всеукраїнська наукова студентська конференція "Молодь опановує маркетинг" \о ней\; Молодь опановує маркетинг, всеукраїнська наукова студентська конференція \о ней\; Конкурс наукових студентських робіт імені Ігоря Ткаченко \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
14.
Бакушевич, Іванна
(кандидат економічних наук; завідуючий кафедрой).
Маркетингові
технології
у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків [] / І. Бакушевич> // Маркетинг в Україні. - 2013. -
№ 3
. - С. 18-27 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
транскордонні ринки
--
трансграничные рынки
--
региональный маркетинг
--
регіональний маркетинг
--
інфраструктурні послуги
--
маркетингові
технології
--
сфера послуг
--
инфраструктурные услуги
--
маркетинговые технологии
--
сфера услуг
--
інформаційно-комунікаційні послуги
--
кон’юнктура ринків
--
информационно-коммуникационные услуги
--
конъюнктура рынков
Анотація:
Розглянено окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"
Дод.точки доступу:
Мартиняк, Ірина (кандидат економічних наук; старший викладач)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
15.
Чорноголовко, Николо
(креативный директор).
Обновление - мать достижения! / Н. Чорноголовко> // Маркетинг в Україні. - 2012. -
№ 5
. - С. 23-24 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
бренды
--
бренди
--
маркетинговые технологии
--
маркетингові
технології
--
рекламные агентства
--
рекламні агенства
--
модернизація маркетингових технологій
--
модернизация маркетинговых технологий
Анотація:
Раскрывается проблема модернизации маркетинговых технологий рекламного агентства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
16.
06
Д 36
Бакалінський, О.
Клієнто-орієнтована парадигма пасажирських перевезень залізницями як основа створення споживчої цінності транспортних послуг / О. Бакалінський> // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету. Серія Економіка і управління. - К. : ДЕТУТ, 2012. -
Вип. 20
. - С. 153-165. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
339.138:656.228
Рубрики:
Пассажирские перевозки
Пасажирські перевезення
Залізничний транспорт
Железнодорожный транспорт
Маркетинг
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
пассажирские перевозки
--
пасажирські перевезення
--
залізничний транспорт
--
железнодорожный транспорт
--
клієнто-орієнтована парадигма
--
клиенто-ориентированная парадигма
--
рухомий склад
--
подвижной состав
--
мережева економіка
--
сетевая экономика
--
маркетингові
технології
--
маркетинговые технологии
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
17.
Орлова, Ванда
(эксперт ВГО УАМ).
Матрица использования инструментов торгового маркетинга / В. Орлова> // Маркетинг в Україні. - 2013. -
№ 5
. - С. 38-47 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые технологии
--
маркетингові
технології
--
инструменты торгового маркетинга
--
інструменти торговельного маркетингу
--
торговые точки
--
торгові точки
--
торговые представители
--
торгові представники
--
торговые команды
--
торгові команди
--
дистрибьютеры
--
бонусные акции
--
бонусні акції
--
инструменты торгового маркетинга
--
інструменти торгового маркетингу
--
способы стимулирования сбыта
--
засоби стимулювання збуту
--
мотивационные инструменты
--
мотиваційні інструменти
Анотація:
Рассматривается матрица использования инструментов торгового маркетинга.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
18.
ДіСтефано, Джон
(керівник по дослідженням).
Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального / Д. ДіСтефано, К. Хосфорд, Н. Белл> // Маркетинг в Україні. - 2014. -
№ 1-2
. - С. 70-78 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
У21
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
сучасні маркетологи
--
современные маркетологи
--
маркетингові
технології
--
маркетинговые технологии
--
ідеальний маркетолог
--
идеальный маркетолог
--
фактичний маркетолог
--
фактический маркетолог
--
професія маркетолога
--
профессия маркетолога
--
маркетинговий успіх
--
маркетинговый успех
--
вимирювання маркетигового успіху
--
измерение маркетингового успеха
--
маркетингові
інструменти
--
маркетинговые инструменты
--
зовнішні консультанти
--
внешние консультанты
--
маркетингові
вміння
--
маркетинговые умения
Анотація:
Компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу. Про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг,
технології
, ключові
маркетингові
вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль відігравав в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\11.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Хосфорд, Крістофер (начальник бюро східного узбережжя); Белл, Нік (віце-президент з корпоративного маркетингу)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
19.
Засідання Дніпропетровської обласної
організації «Українська Асоціація Маркетингу»> // Маркетинг в Україні. - 2014. -
№ 3
. - С. 68 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
проведення досліджень
--
проведения исследований
--
маркетингові
технології
--
маркетинговые технологии
--
ринки реклами
--
рынки рекламы
--
ринки маркетингу
--
рынки маркетинга
--
розробка професійних стандартів
--
разработка профессиональных стандартов
--
асоціації маркетингу
--
ассоциации маркетинга
--
засідання асоціацій маркетингу
--
заседания ассоциаций маркетинга
Анотація:
Засідання Дніпропетровської обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу» 16-17 червня, провела щорічне засідання обласної організації, на якому були представлені результати роботи та обговорені плани діяльності на наступний рік.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Українська Асоціація Маркетингу, Дніпропетровська обласна організація \о ней\
Знайти схожі
>
20.
Лебедев, Константин Анатолиевич
(доктор экономических наук; профессор факультета международной экономики Крымского университета бизнеса; г.Симферополь).
Маркетинговые технологии стимулирования рекреационно-туристического потенциала регионов / К. А. Лебедев> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 186-190. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.04в6 + 65.433в7-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Региональная экономика
Регіональна економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Кл.слова (ненормовані):
глобализация
--
глобалізація
--
маркетинговые технологии
--
маркетингові
технології
--
рекреационный потенциал
--
рекреаційний потенціал
--
туристический потенциал
--
туристичний потенціал
--
стимулирование туристического потенциала
--
стимулювання туристичного потенціалу
--
территориальные туристические рынки
--
територіальні туристичні ринки
Анотація:
Осуществлена конкретизация объекта и сделаны предложения по расширению предметной сферы маркетинговых технологий стимулирования рекреационно-туристического потенциала регионов как взаимодействия территориальных туристических рынков в условиях глобализации общественной жизни.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-32
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)