Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові інструменти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


   
    Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 33-35 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
рекламні роліки -- рекламний креатив -- маркетингові інструменти -- інструментарій маркетологів -- емоційне сприйняття -- рекламные ролики -- рекламный креатив -- маркетинговые инструменты -- эмоциональное восприятие -- инструментарий маркетологов
Анотація: Результати дослідження сприйняття телевізійних рекламних роликів.


Знайти схожі

2.


    Расходов, П.
    Digital-маркетинг: вперед у майбутнє / П. Расходов // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 23-24 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
интернет -- digital-маркетинг -- інструменти маркетингу -- реклама -- цифрові комунікації -- інтернет -- инструменты маркетинга -- цифровые коммуникации -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты
Анотація: Пропонується використовувати digital-маркетинг як інструмент просування реклами в інтеренет.


Знайти схожі

3.


    Окунєва, О. (аспірант кафедри маркетингу).
    Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) / О. Окунєва // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 14-21 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній маркетинг -- внутрішні клієнти -- сегментація працівників -- маркетингові інструменти -- споживачі -- галузі виробництва -- галузі обслуговування -- галузь торгівлі -- отрасль торговли -- сектор промисловості -- сектор промыщленности -- внутренний маркетинг -- внутренние клиенты -- сегментирование работников -- маркетинговые инструменты -- потребители -- отрасли производства -- отрасли обслуживания -- попит працівників -- попит роботодавців -- спрос работников -- спрос работодателей
Анотація: Представлена сегментація працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


   
    Заробляти не можна втрачати - як роблять MYSTERY SHOPPING в Україні // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 15-17. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інструменти -- MYSTERY SHOPPING -- таємний покупець -- маркетингові дослідження -- якість обслуговування -- маркетинговые инструменты -- тайный покупатель -- маркетинговые исследования -- качество обслуживания
Анотація: Розглядається маркетинговий інструмент MYSTERY SHOPPING.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Співаковська, Л.
    Будь ексклюзивним або ... Ексклюзивний маркетинг як нова філософія брендів / Л. Співаковська, А. Жебровська // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 31-33 : ил.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
ексклюзивний маркетинг -- маркетингові інструменти -- бренди -- реклама -- эксклюзивный маркетинг -- маркетинговые инструменты -- бренды
Анотація: Запропоновано нестандартні маркетингові інструменти.

Перейти к внешнему ресурсу: Будь ексклюзивним

Дод.точки доступу:
Жебровська, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


   
    Маркетингова політика управління продажем туристичних послуг [] / Л. Попова // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 23-32 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика -- маркетинговая политика -- продажі туристичних послуг -- продажи туристических услуг -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- туристичні послуги -- туристические услуги -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения
Анотація: Авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Попова, Людмила (кандидат економічних наук); Прядко, Ольга (старший викладач); Мітяєва, Мілана (магістр); Данніков, Олег (кандидат економічних наук; докторант)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Примак, Тетяна (доктор економічних наук; професор).
    Маркетингові шляхи реформування медицини в Україні [] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 28-32 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- реформи охорони здоров'я -- реформы здравоохранения -- реформування медицини -- реформирования медицины -- медичний ринок -- медицинский рынок
Анотація: Розглянуто маркетингові інструменти, які впроваджуються у систему реформування медицини в Україні.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Фещур, Роман.
    Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств / Р. Фещур, В. Самуляк, С. Шишковський // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 51-56 : ил. - Бібліогр.: с. 56 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Экономика

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
управління розвитком -- система показників оцінювання -- стратегії підприємств -- управление развитием -- система показателей оценки -- стратегии предприятий -- маркетингові інструменти -- промислові підприємства -- маркетинговые инструменты -- промышленные предприятия -- потенціал підприємств -- фінансово-економічні результати -- потенциал предприятий -- финансово-экономические результаты
Анотація: Розглянуто та проаналізовано групи факторів, що впливають на розвиток підприємств. Запропоновано маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств відповідно до їх фінансово-економічних результатів та потенціалу.


Дод.точки доступу:
Самуляк, Віталій; Шишковський, Сергій

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    ДіСтефано, Джон (керівник по дослідженням).
    Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального / Д. ДіСтефано, К. Хосфорд, Н. Белл // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 70-78 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК У21
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
сучасні маркетологи -- современные маркетологи -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- ідеальний маркетолог -- идеальный маркетолог -- фактичний маркетолог -- фактический маркетолог -- професія маркетолога -- профессия маркетолога -- маркетинговий успіх -- маркетинговый успех -- вимирювання маркетигового успіху -- измерение маркетингового успеха -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- зовнішні консультанти -- внешние консультанты -- маркетингові вміння -- маркетинговые умения
Анотація: Компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу. Про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль відігравав в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\11.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Хосфорд, Крістофер (начальник бюро східного узбережжя); Белл, Нік (віце-президент з корпоративного маркетингу)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
   33
   П 78


    Палєхова, Л. Л.
    Інноваційна модель розвитку промислових регіонів з маркетингових позицій / Л. Л. Палєхова // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (2-4 червня 2011 року м. Дніпропетровськ) / Нац. гірн. ун-т, Вроцлавська Вища банківська школа. - Д., 2011. - Т. 2. - С. 75-77
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- інноваційний потенціал -- инновационный потенциал -- промислові регіони -- промышленные регионы -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Швацька-Мокжицька, Джуанна (доктор економічних наук ; професор ; завідуюча кафедрою європейської політики, громадських фінансів та маркетингу).
    Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування [Текст] / Д. Швацька-Мокжицька // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг в агробізнесі -- інноваційні стратегії -- економіка продуктів харчування -- маркетингові стратегії сільськогосподарських підприємств -- маркетинг харчових продуктів -- маркетингові інструменти -- економіка їжі -- потреби споживачів -- маркетинг в агробизнесе -- инновационные стратегии -- экономика продуктов питания -- маркетинговые стратегии сельскохозяйственных предприятий -- маркетинг пищевых продуктов -- маркетинговые инструменты -- экономика еды -- предпочтения потребителей
Анотація: Відображено роль і значення маркетингу в процесі розвитку та впровадження маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств. Наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень маркетингу в агробізнесі. Наголошено на існуванні взаємно-субституційних і комплементарних відносин між маркетинговими інструментами. Автор дійшов висновку, що необхідність застосовувати різні підходи до маркетингу харчових продуктів переважно зумовлена особливими характеристиками та гетерогенністю різноманітних зв’язків в економіці продуктів харчування. Проведена діагностика для визначення, які маркетингові інструменти справляють значний вплив на створення, впровадження та ефективність стратегії підприємств, що діють в системі економіки продуктів харчування.


Дод.точки доступу:
Принько, Мар’яна \пер. з англ.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)