Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поведінка споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Савельєв, В.
    Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії / В. Савельєв // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 3-5 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
антикризові стратегії -- маркетингова аникризова стратегія -- економічна криза -- поведінка споживачів -- моделі поведінки споживачів -- платоспроможний попит -- лояльність -- сегменти ринку -- стратегічне сегментування -- антикризисные стратегии -- маркетинговая антикризисная стратегия -- экономический кризис -- поведение потребителей -- модели поведения потребителей -- платежеспособный спрос -- сегменты рынка -- стратегическое сегментирование
Анотація: Запропоновано модель зміни поведінки споживачів в умовах економічної кризи та рекомендації, щодо зміни антикризових стратегічних дій.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2676ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Зоська, Я. В. (старший викладач кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету).
    Соціальне значення зовнішніх ефектів речей у суспільстві споживання: інституціональний аналіз / Я. В. Зоська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 117-120. - Бібліографія : С.120 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
внешний эффект вещей -- зовнішній ефект речей -- институциональный анализ -- інституціональний аналіз -- общество потребления -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- потребление товаров и услуг -- престижне споживання -- престижное потребление -- социальный статус -- социальный статус и потребление -- социология потребления -- соціальний статус -- соціологія споживання -- споживання товарів та послуг -- стиль жизни -- стиль життя -- суспільство споживання
Анотація: Представлено аналіз досвіду вивчення стилів життя споживачів як у світовій практиці, так і аналіз вітчизняних здобутків.


Знайти схожі

3.


    Суслова, Т.
    Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг / Т. Суслова, С. Співаковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 42-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- туристичні послуги -- методи ціноутворення -- цінові знижки -- ценовая политика -- поведение потребителей -- туристические услуги -- методы ценообразования -- ценовые скидки -- потребительские предпочтения
Анотація: Розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг.


Дод.точки доступу:
Співаковський, С. (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

4.


    Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан).
    Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів) / Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414 : рис., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
лжебренды -- лжебренди -- молодые потребители -- молоді споживачі -- низкая цена -- низька вартість -- очевидные подделки -- відверті підробки -- поддельные товары -- поддельные товары -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- мобильные телефоны -- мобільні телефони
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Різван, Мухаммад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан); Сабур, Фавад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   65.422.5(5КИТ)-5
   Т 84


    Тун, Джейн (викладач кафедри маркетингу та управління дистрибуцією Бізнес-школи Технологічного інституту Хсінь Ву; м.Тайбей; Тайвань).
    Вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку / Дж. Тун // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 495-503 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422.5(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ надежности -- аналіз надійності -- намерение совершить покупку -- намір здійснити покупку -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- повторные покупки -- повторна купівля -- регрессный анализ -- регресійний аналіз -- факторный анализ -- факторний аналіз -- ценновые стратегии продвижения -- цінові стратегії просування -- экономический анализ -- економічний аналіз
Анотація: Досліджується вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку. За допомогою анкетування і нерепрезентативної вибірки зібрано дані співробітників і клієнтів "Shin Kong Mitsukoshi". 390 анкет роздано,217 заповнених екземплярів отримано, рівень відгуку - 56%. Отримані дані піддано факторному аналізу і аналізу надійності для перевірки надійності і достовірності, а також регресійному аналізу для перевірки гіпотези. Результати дослідження показують (1) істотно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром повторної покупки у клієнтів, (2) значну позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром купити більше продуктів в намірі здійснити покупку, (3) помітно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і подальшими рекомендаціями в намірі здійснити покупку і (4) значущі відмінності в кореляції між ціновою стратегією просування і наміром здійснити покупку через деякі демографічні змінні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Пащук, Людмила (кандидат економічних наук; асистент кафедри міжнародної економіки та маркетингу).
    Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів / Л. Пащук // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 16-26 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- направления маркетинга -- напрями маркетингу -- восприятие брендов -- сприйняття брендів -- вплив кольорів на людину -- влияние красок на человека -- сприйняття кольорів -- восприятие красок -- мерчандайзинг -- кольорове оформлення точек продажу -- красочное оформление точек продажи -- використання дзеркал -- использование зеркал -- викладка товарів -- выкладка товаров -- етичність використання нейромаркетингу -- этичность использования нейромаркетинга
Анотація: Розглянуто сучасні можливості використання нейромаркетингу та його здобудків в управлінні поведінкою споживачівзадля підвищення ефективності функціонування брендів.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

7.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; професор).
    Нейромаркетинг - теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М. Окландер, Ю. Губарєва // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 59-62 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- психотерапевтичні дослідження мозку -- вплив на поведінку споживачів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- мотиви поведінки споживача -- аромамаркетинг -- аудіомаркетинг -- аудиомаркетинг -- психологія кольору -- психология цвета -- психотерапевтические исследования мозга -- влияние на поведение потребителей -- потребительское поведение -- поведение потребителей -- мотивы поведения потребителей
Анотація: Визначено сутність нейромаркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку для здійснення впливу на поведінку споживачів. Виділено наступні розділи нейромаркетингу: маркетингові дослідження з визначенням реакцій мозку; аромамаркетинг; аудіомаркетинг; психологія кольору. Систематизовано прогресивний світовий досвід для використання українськими підприємствами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_11\16.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Губарєва, Юлія (керівник відділу реклами)

Знайти схожі

8.


    Романова, Ирина Матвеевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
    Методологический инструментарий исследования кросс-культурных отличий на поведение потребителей / И. М. Романова, Е. В. Носкова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 303-343 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.495(255)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика здравоохранения

   Економіка охорони здоров'я

   Методология маркетинга

   Методологія маркетингу

   Россия
    Росія

    Китай

    Южная Корея

    Південна Корея

    Япония

    Японія

    Азійсько-Тихоокеанський регіон

    Азиатско-Тихоокеанский регион

Кл.слова (ненормовані):
кросс-культурные отличия -- крос-культурні відмінності -- медицинские услуги -- медичні послуги -- рынок медицинских услуг -- ринок медичних послуг -- потребительское поведение -- поведінка споживачів -- региональные особенности -- регіональні особливості -- страны АТР -- країни АТР
Анотація: Предложен методический инструментарий исследования влияния кросс-культурных отличий на поведение потребителей на рынке медицинских услуг. Выделены особенности формирования и построения моделей культуры с учетом специфики рынка медицинских услуг. Приведены результаты апробации предложенного инструментария на примере отдельных стран Азиатско-Тихоокеанского региона (Китай, Россия, Южная Корея, Япония).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Манжос, Тетяна Василівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт / Т. В. Манжос // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 511-518 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика науки

   Економіка науки

Кл.слова (ненормовані):
Басса модель -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- диффузионные процессы -- дифузіні процеси -- инновационные продукты -- іноваційні продукти -- попит на інноваційний продукт -- спрос на инновационный продукт -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- модель Басса -- оптимальные рекламные стратегии -- оптимальні рекламні стратегії -- рыночный спрос -- ринковий попит
Анотація: Побудовано модель дифузії інновацій з урахуванням впливу всіх рекламних заходів, що було здійснено протягом часу існування на ринку інноваційного продукту. Проаналізовано різні рекламні стратегії з точки зору інтенсивності витрат на рекламу в часі, знайдено оптимальну з них за однакових витрат та лінійної функції інтенсивності. Теоретичний матеріал проілюстровано числовим прикладом.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Мортиков, В. В. (доктор экономических наук; профессор кафедры управления персоналом и экономической теории).
    Концепция потребительского излишка и экономическая политика / В. В. Мортиков // Экономика Украины : научный журнал. - 2014. - № 12. - С. 57-66 : табл.-2. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка
   Управління економікою

   Экономика

   Управление экономикой

Кл.слова (ненормовані):
потребительские излишки -- экономические излишки -- экономическая политика -- инструмент экономической политики -- регулирование потребительских излишек -- оборот розничной торговли -- ценообразование -- доступность благ -- потребителькое поведение -- поведение потребителей -- споживні надлишки -- економічні надлишки -- економічна політика -- інструменти економічної політики -- регулювання споживчих надлишків -- оборот роздрібної торгівлі -- ціноутворення -- доступність благ -- споживча поведінка -- поведінка споживачів
Анотація: Уточнена концепция потребительского излишка. Раскрыты информационные аспекты определения потребительского излишка. Обоснован потенциал политики перераспределения потребительского излишка. Предложены некоторые инструменты такого перераспределения.


Знайти схожі

11.


    Решетнікова, Ірина (професор; доктор економічних наук).
    Маркетинг в прямих логістичних каналах: сучасні тенденції [Текст] / І. Решетнікова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 46-52 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
управління логістичними процесами -- логістичні послуги -- канали розподілу -- організація маркетингової діяльності -- індивідуальний маркетинг -- споживання товарів -- якість логістичних послуг -- поведінка споживачів -- управление логистическими процессами -- логистические услуги -- каналы распределения -- организация маркетинговой деятельности -- индивидуальный маркетинг -- потребление товаров -- качество логистических услуг -- поведение потребителей -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: У статті логістична діяльність розглядається як специфічна промислова послуга з точки зору процесу виробництва і споживання товарів в суспільстві.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

12.


    Бухалова, Наталия.
    Быть украинцем сегодня: мода, вынужденность или новая ценность? [Текст] / Наталия Бухалова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 4-11 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- потребители товаров -- споживачі товарів -- покупатели товаров -- покупці товарів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- потребительское поведение -- українська ідентичність в рекламі -- украинская идентичность в рекламе -- національні виробники -- национальные производители -- вітчизняні виробники -- отечественные производители -- товары украинских производителей -- товарі українських виробників -- споживчий патріотизм -- потребительский патриотизм
Анотація: Рассмотрены результаты первого этапа большого исследовательского проекта UMG.


Знайти схожі

13.


    Сірігунна, Джармон (Демонстраційна школа Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Ринковіі фактори, що впливають на рішення стати постійним клієнтом бюджетного готеля [Текст] : на прикладі Бангкоку / Д. Сірігунна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 165-168 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные гостиницы -- бюджетні готелі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- клиентские предпочтения -- клієнтські вподобання -- месторасположение -- місцерозташування -- оценочные исследования -- оціночні дослідження -- персонал -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- рыночные факторы -- ринкові фактори -- фиксированные цены -- фіксовані ціни -- ценность для клиента -- цінність для клієнта
Анотація: Зроблено спробу оцінити поведінку постійних клієнтів бюджетних готелів, а також дослідити, які саме ринкові фактори впливають на таке рішення у випадку м. Бангкок, Таїланд. Спочатку було проведено детальні інтерв’ю з 10 експертами галузі. Після того – опитування 100 клієнтів бюджетних готелів Бангкоку. Найголовнішою причиною вибору бюджетного готелю, за результатами як інтерв’ю, так і опитування, стала низька фіксована ціна для постійних клієнтів. Ключові ринкові фактори, що впливають на такий вибір респондентів, у рейтингу розташувались таким чином: фіксована ціна, місце розташування готелю та привітний персонал.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

14.


    Зозульов, Олександр (професор, кандидат економічних наук).
    Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства / О. Зозульов, К. Полторак // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 17-24 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
комунікаційні моделі -- комунікаційний вплив на споживачів -- канали продажу -- гіпермедійне середовище -- реклама для користувачів інтернет -- поведінка споживачів -- управління комунікаційним процесом -- класифікація маркетингових комунікацій -- коммуникационные модели -- коммуникационное влияние на потребителей -- каналы продаж -- гипермедийная среда -- реклама для пользователей интернет -- поведение потребителей -- управление коммуникационным процессом -- классификация маркетинговых коммуникаций -- моделі комунікаційного впливу -- модели коммуникационного влияния -- крауд-технології -- крауд-технологии
Анотація: Присвячено дослідженню новітніх маркетингових комунікацій в умовах крауд-технологій та їх ефективного застосування в діяльності підприємств.


Дод.точки доступу:
Полторак, Катерина (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

15.


    Гончар, Валерій Геннадійович (засновник та керівник наукового проекту "Modern Scientific World").
    Соціально-психологічні детермінанти структурних змін споживчих пріоритетів населення в умовах кризового стану економіки [Текст] / В. Г. Гончар // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2017. - № 2. - С. 48-52 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічні фактори споживчої поведінки -- споживчі пріоритети -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- економічна криза -- споживчий кошик -- матеріальний стан споживача -- купівельна спроможність споживачів -- схильність до заощаджень -- социально-психологические факторы потребительского поведения -- потребительские приоритеты -- потребительское поведение -- поведение потребителей -- экономический кризис -- потребительская корзина -- материальное положение потребителя -- склонность к сбережениям
Анотація: Висвітлено соціально-психологічні чинники структурних змін спживчих пріоритетів населення в умовах кризового стану економіки. Дослідено вплив кризових економічних явищ на зміну споживчих пріоритетів населення.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)