Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребительская лояльность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Бажерна К.В., Марія (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ").
    Застосування теорії порогових значень при вимірі лояльності споживачів / М. Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 1. - С. 88-93 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- воспринимаемая лояльность -- сприймана лояльність -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- поведенческая лояльность -- поведінкова лояльність -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- теория пороговых значений -- теорія порогових значень -- типи лояльності -- типы лояльности
Анотація: Запропоновано концептуальний підхід до застосування теорії порогових значень у маркетингу на прикладі виміру лояльності споживачів до певного бренда. Такий аналіз проведено в контексті прийняття компанією рішення щодо розширення товарних та/або географічних меж бренда.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Застосування моделей маркетингу відносин у туризмі / Г. Радославлєвіч, К. Бориславлєвич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 143-152 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
директ-маркетинг -- методология маркетинга туризма -- методологія маркетингу туризму -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- клиенты -- клієнти -- контент-анализ -- контент-аналіз -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- сервисный маркетинг -- сервісний маркетинг -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- сфера услуг -- сфера послуг
Анотація: Показано, як за останні 20 років концепція маркетингу відносин стала домінуючою парадигмою у маркетингу, а також об'єктом багатьох маркетингових досліджень. Сьогодні маркетинг відносин використовується у багатьох сферах: сервісному маркетингу, маркетингових дослідженнях, при вивчення поведінки споживачів, у міжнародному та стратегічному маркетингу, а також у директ-маркетингу. Зокрема, застосування маркетингу відносин у секторі послуг призводить до підвищення ступеню задоволенності клієнтів та їх лояльності у довготерміновій перспективі. Виявлено основні фактори впливу маркетингу відносин на сектор туризму, представлено різноманітні підходи до формування відносин між фірмами та клієнтами у туризмі. Контент-аналіз застосовуваних моделей маркетингу відносин обгрунтував позитивний тренд розвитку даного напрямку у маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бориславлєвич, Катаріна (асистент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія)

Знайти схожі

3.


    Казибаєва, Аушан (студент PhD Казахського економічного університету ім. Т.Рискулова; м.Алмати; Казахстан).
    Формування стратегії та довготрокової маркетингової програми управління брендом / А. М. Казибаєва, Т. С. Саткалієва // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 227-233 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(5КАЗ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- долгосрочные маркетинговые программы -- довгострокові маркетингові програми -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- управления брендом -- управління брендом
Анотація: Розглянуто концептуальний підхід до формування стратегії і довгострокової маркетингової програми управління брендом. Визначено сучасний підхід до бренд-менеджменту підприємств Республіки Казахстан. Запропоновано програму управління брендом на основі формування споживацької лояльності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Саткалієва, Тамара (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту Казахського економічного університету ім. Т.Рискулова; м.Алмати; Казахстан)

Знайти схожі

4.


    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів як чинник впливу на розробку програм лояльності до авіакомпаній [Текст] : (на прикладі внутрішніх рейсів "Тайських авіаліній") / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 105-108. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- якість повітряних перевезень -- качество воздушных перевозок -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества предоставителя услуг -- особисті якості надавача послуг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- програми лояльності авіакомпаній -- программы лояльності авиакомпаний -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- своевременность услуг -- своєчасність послуг -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Досліджено ключові фактори впливу на якість сервісу, для чого були опитані пасажири різноманітних внутрішніх рейсів «Тайських авіаліній». Результати опитування показали, що головною метою перельоту для пасажирів є «задоволення» (розважальна мета, 75,5% всіх респондентів). Всі запропоновані на початку фактори мають свій вшив на сприйняття якості послуги, однак своєчасність надання послуги отримала найвищий бали, друге та третє місця відповідно отримали особисті якості надавача послуги та задоволеність від самої послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

5.


    Куосуван, Баворнлук (викладач Міжнародного коледжу Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Ринкові фактори впливу на регулярний вибір "Тайських авіаліній" пасажирами внутрішніх рейсів [Текст] / Б. Куосуван // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 253-256. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажиропаеревезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- избирательная регулярность -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- национальные бренды -- національні бренди -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителя -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- качество сервиса -- якість сервісу -- социологические опросы -- соціологічні опитуивання
Анотація: Досліджено причини, з яких пасажири, що регулярно користуються авіалініями, зупиняють свій вибір саме на «Тайських авіалініях». Фактори впливу на такий вибір визначено за результатами опитування 400 пасажирів даних авіаліній. Респонденти опитування: приблизно однакова кількість чоловіків та жінок, переважно з бакалаврською освітою, працюють у приватному секторі, щомісячний прибуток — від 25 до 35 тис. бат. Результати опитування допомогли визначити топ-3 причини вибору саме «Тайських авіаліній»: це бренд національного рівня, висока якість послуг та наявність пропозицій за спеціальною ціною.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

6.


    Владичинська, А. (автор і викладач; Школа сервісу Києво-Могилянської бізнес-школи; міжнародний консультант з сервісу; єдиний сертифікований консультант з сервісу у Східній Європі).
    Навіщо сервіс у бібліотеці? / А. Владичинська // Бібліотечна планета : науково-практичний професійний журнал. - 2016. - № 2. - С. 26-29
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Библиотечное дело
   Организация библиотечного дела

   Бібліотечна справа

   Організація бібліотечної справи

Кл.слова (ненормовані):
організація бібліотечної справи -- бібліотечні послуги -- бібліотечний сервіс -- сервіс бібліотек -- сучасні бібліотеки -- інновації в бібліотечній справі -- культура організації -- корпоративна культура -- особистісна культура -- клієнтоорієнтованість сервісу -- споживча лояльність -- лояльність споживачів -- сервісна культура організації -- организация библиотечного дела -- библиотечные услуги -- библиотечный сервис -- сервис библиотек -- сервисная культура организации -- современные библиотеки -- инновации в библиотечном деле -- культура организации -- корпоративная культура -- личностная культура -- клиентоориентированность сервиса -- потребительская лояльность -- лояльность потребителей -- сервисная культура организации
Анотація: Про необхідність якісного сервісу для ефективної діяльності будь-якої організації, зокрема установ котрі надають послуги в сфері культури, Щоб бути затребуваною бібліотеці необхідно не просто задовольнити потреби користувачів, а постійно працювати на випередження, перевищуючи їх очікування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного університету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
    Предпольотні очікування в авіатранспортній галузі Південної Африки [Текст] : підтверджуючий факторний аналіз / Й. де Ягер, М. Тахір // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 370-377 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(6ПАРЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Повітряний транспорт

   Южно-Африканская Республика
    Південно-Африканська Республіка

    ЮАР

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
аэропорты -- аеропорти -- воздушный транспорт -- внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- дополнительные платные услуги -- додаткові платні послуги -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества -- особисті якості -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- подтверждающий факторный анализ -- підтверджуючий факторний аналіз -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- предполетные ожидания -- передпольотні очікування -- своевременность -- своєчасність -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Зроблено спробу визначити очікування пасажирів відносно додаткових видів діяльності, що пропонуються аеропортом у контексті послуги з авіаперевезення в цілому. Вибірка дослідження складалась з пасажирів, опитаних у Південній Африці, акцент було зроблено на їх очікуваннях відносно персональних послуг в аеропорту. Для виділення ключових факторів використано первинний (розвідувальний) факторний аналіз. Виділено дві основні групи факторів – додаткові платні послуги, що не мають відношення до самого польоту, а також додаткові послуги самого аеропорту. Ступінь важливості окремих факторів в межах даних двох груп визначено шляхом підтверджуючого факторного аналізу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)

Знайти схожі

8.


    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів авіакомпаній [Текст] : порівняння бюджетних та традиційних авіакомпаній / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 218-222. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Повітряний транспорт

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные авиалинии -- бюджетні авіалінії -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажиропаеревезення -- клиенты авиакомпаний -- клієнти авиакомпаний -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества персонала авиакомпаний -- особисті якості персоналу авіакомпаній -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные пассажиры -- міжнародні пасажири -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика
Анотація: Досліджено задоволеність клієнтів авіалініями Таїланду, проведено порівняння між клієнтами бюджетних та традиційних авіакомпаній. Усього опитано 100 пасажирів 4 бюджетних та 100 пасажирів стандартних авіаліній. Порівняння проведене за 10 факторами (сферами), а саме: місце розташування, ціна, канал придбання квитка, обслуговування під час польоту, безпека, реєстрація на рейс, просування, бренд, пунктуальність роботи та імідж. Результати аналізу опитування показали, що для клієнтів бюджетних авіаліній трьома найголовнішими факторами вибору авіакомпанії є ціна, канал купівлі квитка та місце розташування терміналу. Для клієнтів же традиційних авіакомпаній трьома головними факторами вибору стали бренд, просування та обслуговування під час перельоту.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)