Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=продажі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.


    Юркевич, Юлія (директор).
    Чи забезпечує контекстна реклама гарантовані продажі? / Ю. Юркевич ; інтерв’ю записала О. Дробишева // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 27-28. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
контекстна реклама -- контекстная реклама -- продажи -- интервью -- интерв’ю -- маркетинг -- інтернет-реклама -- интернет-реклама -- сайти -- сайты
Анотація: Інтервью з Юлією Юркевич - директором Бігун-Україна.


Дод.точки доступу:
Дробишева, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Галіка, Володимир.
    Генерація оффлайн продаж через Інтернет / В. Галіка // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 31-32 : ил. . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
оффлайн продажі -- мережа магазинів -- Інтертет-крамниці -- таргетинг -- оффлайн продажи -- сеть магазинов -- Интернет-магазины
Анотація: Надані основні засади реклами оффлайн мережі магазинів в Інтернеті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.
   65.422.5в7-5
   К 95


    Кучерова, Юлія Кирилівна (економіст Асоціації "Харків-Екоцентр"; здобувач Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна; м.Харків; Україна).
    Ймовірнісна порівняльна методика розрахунку продажної спроможності товарів різних груп / Ю. К. Кучерова // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 279-284. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422.5в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Экономическое моделирование

   Економічне моделювання

Кл.слова (ненормовані):
вероятности -- імовірністі -- группы товаров -- групи товарів -- отечественные товары -- вітчизняні товари -- параметрическая эквивалентность -- параметрична еквівалентність -- продажи -- продажі -- продажная способность -- продажна спроможність -- процентные оценки -- відсоткові оцінки -- случайные величины -- випадкові величини -- статистические оценки -- статистичні оцінки -- частота продаж
Анотація: Розглянуто можливість просування вітчизняного товару на вітчизняний і зарубіжний ринки. Наведено методи оцінювання продажної спроможності товарів різних груп, еквівалентних за параметричними показниками. На відміну від відсоткової та статистичної оцінки, запропоновано оцінювати продажну спроможність і реалізацію товару за ймовірнісними показниками, що надає можливість виключення чинника випадкової величини у підрахунках.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Смирнов, И. В.
    Логистический менеджмент запасов: проблемы и методы оптимизации / И. В. Смирнов // Логистика: проблемы и решения. - 2012. - № 5. - С. 54-66
УДК
Рубрики: Логістика
   Логистика

   США
Кл.слова (ненормовані):
логістичний менеджмент -- логистический менеджмент -- политика запасов -- політика запасів -- рівень попиту -- уровень спроса -- логістичний сервіс -- логистический сервис -- анализ запасов -- аналіз запасів -- данные о продажах -- дані про продажі -- галузі промисловості -- отрасли промышленности -- индекс оборачиваемости запасов -- індекс оборотності запасів


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Савенко, І. В. (магістрант Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна).
    Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності ІНТЕРНЕТ-магазинів / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 125-131 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
веб-сайты интернет-магазинов -- веб-сайти інтернет-магазинів -- виртуальные продажи -- віртуальні продажі -- управляющие системы -- керуючі системи -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій -- экономическая эффективность интернет-торговли -- економічна ефективність інтернет-торгівлі -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный мерчандайзинг -- електронний мерчандайзинг
Анотація: Досліджено інструменти ІНТЕРНЕТ-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через ІНТЕРНЕТ-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Капінус, Лариса Василівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

6.


   
    Маркетингова політика управління продажем туристичних послуг [] / Л. Попова // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 23-32 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика -- маркетинговая политика -- продажі туристичних послуг -- продажи туристических услуг -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- туристичні послуги -- туристические услуги -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения
Анотація: Авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Попова, Людмила (кандидат економічних наук); Прядко, Ольга (старший викладач); Мітяєва, Мілана (магістр); Данніков, Олег (кандидат економічних наук; докторант)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Сокол, Михаил (эксперт авторынка).
    Прогноз рынка новых автомобилей в Украине на 2013 год на основе анализа макроэкономических факторов / М. Сокол // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 4-12 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика, 2012-2016 гг.
   Економіка

   Україна

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
прогнозы рынков -- автомобильный рынок -- индекс Доу-Джонса -- Доу-Джонса индекс -- макроэкономические факторы -- продажи новых автомобилей -- прогнози ринків -- автомобільний ринок -- індекс Доу-Джонса -- Доу Джонса індекс -- макроекономічні фактори -- продажі нових автомобілей
Анотація: Предложено выступление автора на Первом Бизнес Форуме "Секреты успеха и стратегии на автомобильном рынке Украины и СНГ в 2012-2016 гг."


Дод.точки доступу:
Бизнес Форум "Секреты успеха и стратегии на автомобильном рынке Украины и СНГ в 2012-2016 гг." \о нем\; Секреты успеха и стратегии на автомобильном рынке Украины и СНГ в 2012-2016 гг., Бизнес Форум \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Груздев, Алексей (генеральный директор).
    Сравнение ситуации и тенденций на рынке послепродажного обслуживания Украины и других стран Восточной и Западной Европы / А. Груздев // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 13-16 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Восточная Европа

    Западная Европа

    Східна Європа

    Західна Європа

Кл.слова (ненормовані):
послепродажное обслуживание -- автомобильный рынок -- маркетинговые исследования -- сервис ное обслуживание -- продажи автомобилей -- післяпродажне обслуговування -- автомобільний ринок -- маркетингові дослідження -- продажі автомобілей -- сервісне обслуговування
Анотація: Рассмотрен рынок послепродажного обслуживания автомобилей в различных странах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Тарасенков, А.
    5 ключевых способов повысить продажи, или как удвоить прибыль / А. Тарасенков // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 66
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
управління продажами -- реалізація продукції -- продаж продукції -- телефонний етикет -- техніка допродажів -- повторні продажі -- управление продажами -- реализация продукции -- продажа продукции -- телефонный этикет -- техника допродаж -- маркетинговые технологии -- повторные продажи
Анотація: Предлагаются эффективные способы увеличения продаж не используя дорогие методы рекламы.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук).
    Організація маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженості бюджету / Н. П. Скригун, І. С. Пєхота, В. В. Слівінська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 1. - С. 130-134. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные ограничения -- бюджетні обмеження -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова політика комунікацій -- финансовые ограничения -- фінансові обмеження -- комунікативна діяльність -- коммуникативная деятельность -- розроблення фірмового стилю -- разработка фирменного стиля -- створення партнерських взаємовідносин -- создание партнерских взаимоотношений -- проведення рекламних компаній -- проведение рекламных компаний -- мережа Інтернет -- сеть Интернет -- паблик-рилейшнз -- особисті продажі -- персональные продажи -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- реалізація програми лояльності -- реализация программы лояльности -- пряма розсилка повідомлень -- прямая рассылка уведомлений -- паблісіті -- паблисити
Анотація: Розглянуто особливості реалізації маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженого бюджету підприємства. Узагальнено та уточнено сутність основних перспективних напрямів вдосконалення організації маркетингової політики комунікацій на підприємстві в сучасних умовах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Пєхота, І.С. (магістр Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна); Слівінська, Наталія Петрівна (магістр Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

11.


    Точиліна, І. В. (аспірантка Академії фінансового управління).
    Оцінювання ефективності податкових пільг інноваційного спрямування за критерієм обсягів випуску / І. В. Точиліна, М. Г. Чепелєв, Ю. А. Олександренко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 2. - С. 61-65 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)в7-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия

   Фінанси підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
выпуск продукции -- випуск продукції -- налогообложение -- оподаткування -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- макроэкономические последствия -- макроекономічні наслідки -- налоговые льготы -- податкові пільги -- оценочная методология -- оцінкчна методологія -- продажи -- продажі -- финансовое стимулирование -- фінансове стимулювання -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- энергоэффективное оборудование -- енергоефективне обладнання
Анотація: Запропоновано підхід для кількісної оцінки макроекономічних наслідків застосування податкових пільг інноваційного спрямування. Для прикладу розрахунків обрано пільгу з оподаткування прибутку підприємств, отриманого в результаті продажу енергоефективного обладнання (ст. 158 ПКУ). Встановлено, що за критерієм обсягів випуску продукції податкові пільги є ефективними.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_2\14.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чепелєв, Максим (молодший науковий співробітник Інституту економіки та прогнозування НАН України); Олександренко, Ю.А. (молодший науковий співробітник Інституту економіки та прогнозування НАН України); Налоговый кодекс Украины \о произв.\; Податковий кодекс України \о произв.\

Знайти схожі

12.


    Родрігез, Аінхоа (PhD (менеджмент і маркетингові дослідження); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія).
    Аналіз чинників, що визначають ефективнсть торговельних виставок : за даними Іспанії / А. Родрігез, М. Д. Рейна, К. Севілья // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 52-263 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4ІСП)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Испания
    Іспанія

Кл.слова (ненормовані):
выставочная деятельность -- виставкова діяльність -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- продажи -- продажі -- продвижение товаров -- просування товарів -- торговые выставки -- торговельні виставки -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- экспоненты -- експоненти
Анотація: Проаналізовано вплив різних чинників (зокрема, розміру стенду та цілей участі) на показники ефективності торговельних виставок для експонентів. Дані чинники часто визначають рішення щодо участі у виставці. Вплив різноманітних чинників оцінено як окремо, так і у комплексі. У цілому, торговельні виставки є важливим та ефективним інструментом продажів та просування, при цьому витрати на розмір стенду не демонструють суттєвого впливу на загальну ефективність від участі у виставці. Деякі з досліджених чинників часто стають причиною відмови від участі у виставці, однак здебільшого такі заходи можна вважати доволі ефективним інструментом розвитку бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Рейна, Марія Долорес (PhD (бізнес); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія); Севілья, Клауліа (викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія)

Знайти схожі

13.


    Ваднял, Жана (директор коледжу міжнародної торгівлі; м.Піран; Словенія).
    Стратегія інноваційного розсту бізнесу : впровадження внутрішньокорпоративного підприємництва / Ж. Ваднял // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 304-314 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Объединения предприятий

   Об'єднання підприємств

Кл.слова (ненормовані):
внутрикорпоративное предпринимательство -- внутрішньокорпоративне підприємництво -- методология антикризисного управления -- методологія антикризового управління -- выездные продажи -- виїздні продажі -- кадры -- кадри -- международные корпорации -- міжнародні корпорації -- менеджеры -- менеджери -- офисный персонал -- офісний персонал -- стратегии роста -- стратегія росту -- стратегические инновации -- стратегічні інновації -- франчайзинг -- человеческие ресурсы -- людські ресурси
Анотація: Досліджено внутрішньокорпоративне підприємництво як можливу стратегію росту всередині великої комерційної компанії. Описано умови та способи розвитку внутрішнього підприємництва. Як найбільш значний чинник його розвитку визначено кадровий. Досліджено, яка група персоналу більш схильна до підприємництва – офісні співробітники чи ті, хто залучені до виїзних продажів. Попередня гіпотеза: друга група може бути більш схильною до внутрішнього підприємництва, особливо у порівнянні зі співробітниками бек-офісу. Результати кластерного аналізу підтвердили висунуту гіпотезу. Таким чином, якщо корпорація приймає рішення про розширення шляхом франчайзингу, найбільш вдалими кандидатурами для внутрішньокорпоративного підприємництва є менеджери з виїзних продажів. Частково це може бути пояснено схильністю даної групи персоналу до гнучкого графіку роботи та оплати за результатами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

14.


    Вороненко, О. В. (старший викладач Національного університету ДПС України).
    Зарубіжний досвід функціонування оптового ринку сільськогосподарської продукції / О. В. Вороненко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 137-141. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(0)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Бельгия
    Бельгія

    Испания

    Іспанія

    Италия

    Італія

    Польша

    Польща

    Россия

    Росія

    США

    Франция

    Франція

    Япония

    Японія

Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкуренция -- внутрішньогалузева конкуренція -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- комплексные услуги -- комплексні послуги -- мелкооптовые продажи -- дрібногуртові продажі -- национальные экономики -- національні економіки -- оптовые рынки сельскохозяйственной продукции -- оптові ринки сільськогосподарської продукції -- продовольственные рынки -- продовольчі ринки -- региональные аграрно-маркетинговые центры -- регіональні аграрно-маркетингові центри -- сельскохозяйственная продукция -- сільськогосподарська продукція
Анотація: Вивчено досвід розвинених країн світу при формуванні оптових ринків сільськогосподарської продукції та визначенню можливостей його застосування з урахуванням умов національної економіки. Ринок повинен стати регіональним аграрно-маркетинговим центром, головною метою якого є формування ефективного, прозорого механізму оптового й дрібнооптового продажу сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки товаровиробниками всіх форм власності, надання комплексних послуг і створення сприятливих умов для продавців і покупців, впровадження передового досвіду європейських технологій і стандартів організації оптової торгівлі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Об оптовых рынках, закон Японии 1971 г. \о произв.\; Программа создания оптовых рынков и торговых бирж, программа Минсельхозпрома Польши 1994 г. \о произв.\; Ронжи, французский оптовый продовольственнй рынок \о произв.\

Знайти схожі

15.


    Стоянович, Мілан (аспірант кафедри післядипломної освіти та міжнародних зв'язків Університету Сингедунум; м.Бєлград; Сербія).
    Багатокритеріальне прогнозування попиту як сучасний підхід до управління товарними запасами [Текст] / М. Стоянович, Д. Регодич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 447-461 : іл., табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика химической промышленности

   Економіка хімічної промисловості

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
актуальные тренды -- актуальні тренди -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- гранулированный пластик -- гранульований пластик -- метод аналитической иерархии -- метод аналітичної ієрархії -- многокритериальное прогнозирование -- багатокритеріальне прогнозування -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- пластмассы -- пластмаси -- прогностические методы -- прогностичні методи -- продажи -- продажі -- рыночный спрос -- ринковий попит -- товарные запасы -- товарні запаси -- управление запасами -- управління запасами -- управление товарніми запасами -- управління товарними запасами -- управленческое моделирование -- управлінське моделювання
Анотація: Описано застосування методу аналітичної ієрархії в моделюванні та аналізі різних факторів впливу, особливо в ситуації раптових та непередбачуваних змін середовища бізнесу. Застосування моделі продемонстровано на прикладі прогнозування попиту та продажів сербського підприємства з метою збалансування широти асортименту та розміру товарних запасів. Модель спирається на оцінки експертів, що добре знають ринок пластмас у цілому та гранульованого пластику зокрема. Проведено суб’єктивне оцінювання актуальних та прогнозованих трендів продажів гранульованого пластику з урахуванням фактору світової кризи, яка суттєво вплинула на обсяги продажів на глобальних ринках пластмас.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Регодич, Душан (аспірант; викладач кафедри інформаційних та комп'ютерних наук Університету Сингедунум; м.Бєлград; Сербія)

Знайти схожі

16.


    Зюзиков, Андрей (специалист по продвижению бизнеса в социальной сети ).
    Возможности ремаркетинга на Facebook [Текст] / Андрей Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 54-60 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ремаркетинг -- Facebook -- интернет-магазины -- інтернет магазини -- интернет-продажи -- інтернет-продажі -- реклама -- интернет-инструменты -- інтернет-інструменти -- соціальні мережі -- социальные сети -- рекламні інструменти -- рекламные инструменты
Анотація: Рассматривается такой рекламный инструмент, как ремаркетинг в социальных сетях. Такой вид рекламы позволяет создавать Google, Яндекс, ВКонтакте и, конечно, Facebook. Соответственно, если посетитель зарегистрирован в Facebook и он посетил ваш сайт, вы можете нацелить на него рекламные объявления внутри данной социальной сети.


Знайти схожі

17.


    Фролова, Лариса Володимирівна (доктор економічних наук; професор; директор Інституту економіки та управління; завідуючий кафедрою економічного прогнозування Донецького національного торговельно-економічного університету ім. М.Туган-Барановського).
    Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії [Текст] / Л. В. Фролова, А. О. Наторна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 469-474 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
автоматизация -- автоматизація -- видовое идентифицирование -- видове ідентифікування -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговые товарные стратегии -- маркетингові товарні стратегії -- масло-жировая промышленность -- оліє-жирова промисловість -- оценочные методы -- оціночні методи -- потребительские свойства товаров -- споживчі властивості товарів -- продажи -- продажі -- продвижение товара -- просування товару -- специализированное программное обеспечение -- спеціалізоване програмне забезпечення -- торговые марки -- торговельні марки -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Обгрунтовано науково-методичний підхід до конкретизації виду маркетингової товарної стратегії. Розроблено комбінації споживчих оцінок властивостей товару, що відповідають певному виду маркетингової товарної стратегії. Наведено результати застосування розробленої програми для автоматизації процесу ідентифікації виду маркетингової товарної стратегії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Наторна, Альона Олександрівна (старший викладач кафедри економіки підприємств Донецького національного університету економіки і торгоівлі ім. Михайла Туган-Барановського; м.Кривий Ріг)

Знайти схожі

18.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 69-78 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.84(4УКР)в6
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административные услуги -- адміністративні послуги -- е-адміністрування -- э-администрирование -- электронное администрирование -- електронне адміністрування -- брендинг -- выставки -- государственное управление -- державне управління -- ивент-маркетинг -- івент-маркетинг -- информационные технологии в управлении -- інформаційні технології в управлінні -- конструктивный социальный диалог -- конструктивний соціальний діалог -- социальный диалог -- соціальний діалог -- копирайтинг -- копірайтинг -- мерчандайзинг -- неформальные вербальные коммуникации -- нелформальні вербальні комунікації -- общественное мнение -- громадська думка -- паблик релейшнз -- паблік релейшнз -- персональные продажи -- персональні продажі -- пропаганда -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- теоретические аспекты -- теоретичні рспекти -- управленческие системы -- управлінські системи -- ярмарки
Анотація: Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реаійзації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій в механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік релейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети — формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственное агентство по вопросам электронного правления Украины \о нем\

Знайти схожі

19.


    Павленко, Юлія (керівник міжнародних проектів).
    E-Commerce Expоrt - нові можливості для українських підприємців виходу на глобальні ринки / Ю. Павленко // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 38-43 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
експорт товарів -- торгові посередники -- транскордонна інтернет-торгівля -- українські виробники -- прямі продажі -- логістична інфраструктура -- експрес відправлення -- спрощений митний режим -- экспорт товаров -- торговые посредники -- трансграничная интернет-торговля -- украинские производители -- прямые продажи -- логистическая инфраструктура -- экспресс отправления -- упрощенный таможенный режим -- бізнес-моделі -- бизнес-модели
Анотація: Розглядаються нові можливості експорту товарів для українських виробників та торгових посередників, використовуючи транскордонну інтернет-торгівлю.


Знайти схожі

20.


    Плескач, В. Л. (доктор економічних наук; професор; завкафедрою прикладних інформаційних систем).
    Проблеми розвитку електронної комерції в Україні [Текст] / В. Л. Плескач, Т. Г. Затонацька, Л. В. Олексюк // Економіка України : науковий журнал. - 2017. - № 11. - С. 73-84. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі, 2008-2016 рр.

   Экономика

   Экономика торговли, 2008-2016 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
е-комерція -- е-торгівля -- державна політика у сфері прав споживачів е-торгівлі -- електронна торгівля -- нормативно-правове регулювання -- зарубіжний досвід -- В2С -- интернет-торговля -- прямі продажі -- електронний цифровий підпис -- е-коммерция -- е-торговля -- государственная политика в сфере прав потребителей е-торговли -- электронная торговля -- нормативно-правовое регулирование -- зарубежный опыт
Анотація: Здійснено аналіз різних видів забезпечення функціонування сфери е-комерції. Висвітлено склад основних інфраструктурних елементів і тренди електронної торгівлі як виду е-комерції, а також її переваги та недоліки. Описано моделі інституційного регулювання е-комерцїїз виокремленням ролі європейської моделі. Виявлено проблеми, які заважають розвитку е-комерцїї. Надано відповідні рекомендації щодо розвитку е-комерцїї в Україні.


Дод.точки доступу:
Затонацька, Т. Г. (доктор економічних наук; доцент; професор кафедри економічної кібернетики); Олексюк, Л. В. (аспірант кафедри інформаційної політики та електронного урядування); Про електронну комерцію, закон України \о произв.\; Про електронний цифровий підпис, закон України \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)