Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламные агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Лазебник, Максим (генеральний продюсер).
    Що потрібно знати про фестивалі реклами / М. Лазебник ; інтерв'ю підготував М. Теслюк // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 22-24 : ил. . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
рекламные фестивали -- рекламные агентства -- креативные фестивали -- рекламный бизнес -- конкурсы -- интервью -- рекламні фестивалі -- рекламні агенства -- креативні фестивалі -- рекламний бізнес -- конкурси -- інтерв’ю
Анотація: Інтерв’ю з Максимом Лазебником - Генеральним продюсером Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, який працює на ниві рекламного бізнесу і організації відповідних фестивалів реклами.


Дод.точки доступу:
Теслюк, Максим

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Чорноголовко, Николо (креативный директор).
    Обновление - мать достижения! / Н. Чорноголовко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 23-24 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- рекламные агентства -- рекламні агенства -- модернизація маркетингових технологій -- модернизация маркетинговых технологий
Анотація: Раскрывается проблема модернизации маркетинговых технологий рекламного агентства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Дубовик, Т. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та реклами).
    Етика інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі / Т. вВ. Дубовик // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 5/6. - С. 94-97 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-маркетингові комунікації -- рекламні агентства -- соціально-етичний маркетинг -- етична інтерактивність -- підприємства торгівлі -- інформаційні технології в торгівлі -- інтереси споживачів -- конфіденційність -- захист персональних даних -- интернет-маркетинговые коммуникации -- рекламные агентства -- социально-этический маркетинг -- этическая интерактивность -- предприятия торговли -- информационные технологии в торговле -- интересы потребителей -- конфиденциальность -- защита персональных данных
Анотація: Розглядаються наукові підходи застосування інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі з урахуванням концепції соціально-етичного маркетингу. Запропоновано модель взаємодії підприємств торгівлі зі споживачами й визначено основні критерії етичної інтерактивності та конфіденційності.


Знайти схожі

4.


    Федоров, А. (председатель правления Всеукраинской рекламной коалиции; владелец брендингового агентства).
    То, что у нас считается провокацией, на самом деле - отсутствие вкуса и жлобство [Текст] / А. Федоров // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 3. - С. 44-47 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- интервью -- інтерв'ю -- PR -- комунікації -- коммуникации -- современный маркетинг -- сучасний маркетинг -- провокации современного маркетинга -- провокації сучасного маркетингу -- проблеми современного маркетинга -- проблеми сучасного маркетингу -- рекламные агентства -- рекламні агентства -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії
Анотація: В интервью речь идет о проблемах современного маркетинга.


Знайти схожі

5.


    Мусієнко, В. Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна).
    Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції [Текст] / В. Д. Мусієнко, К. О. Шульга // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 10. - С. 44-48 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 2013-2015 гг.

   Економіка інформатики, 2013-2015 рр.

   Украина
    Україна

    Днепропетровская область

    Дніпропетровська область

    Кривой Рог

    Кривий Ріг

Кл.слова (ненормовані):
вирусный маркетинг -- вірусний маркетинг -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- медиа-коммуникации -- медіа-комунікації -- мобильный маркетинг -- мобільний маркетинг -- организационные аспекты -- організаційні аспекти -- партизанский маркетинг -- партизанський маркетинг -- передовой опыт -- передовий досвід -- рекламные агентства -- рекламні агенції -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- средства массовой коммуникации -- засоби масової комунікації -- СМИ -- ЗМІ -- фирмы-конкуренты -- фірми-конкуренти -- электронная почта -- електронна пошта
Анотація: Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шульга, К.О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна); Нова Медиа, украинское ООО \о нем\Нова Медіа, українське ТОВ \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)