Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (13)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сегментація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-50 
1.


    Решетніченко, А. В. (професор Академії митної служби України; доктор філософських наук).
    Сегментація публічної влади в комунікативному менеджменті / А. В. Решетніченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 123-126. - Бібліографія : С.126 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный менеджмент -- комунікативний менеджмент -- массовая коммуникация -- массовые коммуникации -- мосова комунікація -- политическая коммуникация -- политический менеджмент -- політична комунікація -- політичний менеджмент -- публичная власть -- публічна влада -- сегментация власти -- сегментація влади
Анотація: Досліджується комунікативний аспект регуляції владної діяльності в системі суспільних відносин, розкривається зміст понять "публічна влада" та "масові комунікації", виокремлюються 5 етапів історичного розвитку суспільства, кожному з яких відповідає ос обливий тип інформаційно-комунікативного обміну.


Знайти схожі

2.


    Зозульов, О.
    Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 13-17. - Библиогр.: с. 23. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
сегментація ринку -- цільовий сегмент -- кластеризація -- споживчий ринок -- ламінат -- маркетингові дослідження -- сегментация рынка -- целевой сегмент -- потребительский рынок -- ламинат -- маркетинговые исследования
Анотація: Представлено деталізований структурний аналіз споживачів ринку ламіната.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Шерепа, К. М. (ДЕТУТ).
    Особливості транспортного ринку в сфері пасажирських перевезень і необхідність його державного регулювання / К. М. Шерепа // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 21-22. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Пассажирские перевозки

   Залізничний транспорт

   Пасажирські перевезення

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- пассажирские перевозки -- государственное регулирование -- транспортная инфраструктура -- транспортное производство -- транспортные услуги -- транспортный рынок -- конкуренция -- сегментация транспортного рынка -- прогнозирование -- транспортирование продукции -- виды транспорта -- спрос потребителей -- залізничний транспорт -- пасажирські перевезення -- державне регулювання -- транспортна інфраструктура -- транспортне виробництво -- транспортні послуги -- транспортний ринок -- конкуренція -- сегментація транспортного ринку -- прогнозування -- транспортування продукції -- види транспорту -- попит споживачів
Анотація: Сформовані основні особливості транспортного ринку в сфері пасажирських перевезень і необхідність його державного регулювання.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Старостіна, Алла.
    Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів / А. Старостіна, В. Журило // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 18-23. - Библиогр. в конце ст. - 4 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринки товарів -- українські споживачи -- високотехнологічні товари -- ринкова поведінка -- споживчи мотивації -- потребительские мотивации -- споживачи високотехнологічної продукції -- потребители высокотехнологической продукции -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- рынки товаров -- украинские потребители -- высокотехнологические товары -- рыночное поведение -- раціональна мотивація -- рациональная мотивация -- емоційна мотивація -- эмоциональная мотивация -- соціальна мотивація -- социальная мотивация -- мотиви придбання товарів -- мотивы приобретения товаров -- сегментація споживачів -- сегментация потребителей
Анотація: Узагальнюються результати маркетингових досліджень, проведених авторами у 2003 і 2009 рр. з метою виявлення ринкової поведінки споживачів на українському сегменті світового ринку високотехнологічних товарів для розробки ефективної конкурентної стратегії.


Дод.точки доступу:
Журило, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Варецька, О. (кандидат економічних наук НДІ праці і зайнятості населення Міністерства праці та соціальної політики України і НАН України).
    Сегментація персоналу: стратегічний вибір / О. Варецька // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 36-43 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці

   Экономика

   Экономика труда

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
сегментація персоналу -- оцінка персоналу -- кваліфікація персоналу -- управління персоналом -- професійно-кваліфікаційні групи -- сегментация персонала -- оценка персонала -- квалификация персонала -- управление персоналом -- профессионально-квалификационные группы
Анотація: Визначені можливості і обмеження використання стратегії сегментації персоналу та запропоновано процедури й алгоритми для позиціювання кожного виконавця в ієрархії професійно-кваліфікаційних груп організації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Окунєва, О. (аспірант кафедри маркетингу).
    Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) / О. Окунєва // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 14-21 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній маркетинг -- внутрішні клієнти -- сегментація працівників -- маркетингові інструменти -- споживачі -- галузі виробництва -- галузі обслуговування -- галузь торгівлі -- отрасль торговли -- сектор промисловості -- сектор промыщленности -- внутренний маркетинг -- внутренние клиенты -- сегментирование работников -- маркетинговые инструменты -- потребители -- отрасли производства -- отрасли обслуживания -- попит працівників -- попит роботодавців -- спрос работников -- спрос работодателей
Анотація: Представлена сегментація працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Иловайский, Н. Д.
    Мероприятия маркетинга для повышения эффективности железнодорожных перевозок / Н. Д. Иловайский // Вестник ВНИИЖТа. - 1993. - № 6. - С. 3-7 . - ISSN 0869-8163
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Железнодорожные перевозки

   Залізничний транспорт

   Залізничні перевезення

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- железнодорожные перевозки -- маркетинг на железнодорожном транспорте -- железнодорожные тарифы -- сегментация рынка -- залізничний транспорт -- залізничні перевезення -- маркетинг на залізничному транспорті -- залізничні тарифи -- сегментація ринку


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Волошина, Тамара Миколаївна (кандидат економічних наук; доцент).
    Інноваційний підхід до розвитку підприємств пивоварної промисловості / Т. М. Волошина, І. В. Мельник, А. І. Литвинчук // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 3-5 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка
   Економіка легкої та харчової промисловості

   Экономика

   Экономика легкой и пищевой промышленности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
пивоварна промисловість -- пивоваренная промышленность -- ринки пива -- рынки пива -- сегментація ринків -- сегментация рынков -- сегментація українського ринку пива -- сегментация украинского рынка пива -- торгові марки -- торговые марки -- оригінальне пиво -- оригинальное пиво -- виробництво оригінального пива -- производство оригинального пива -- тритікале -- тритикале -- несолоджена сировина -- несолодовое сырье -- підприємства пивоварної промисловості -- предприятия пивовареннной промышленности -- споживання пива -- потребление пива -- рівень споживання пива -- уровень потребления пива -- світле пиво -- светлое пиво
Анотація: Представлено аналіз ринку виробництва пива в Україні, розглянуто новий напрямок виробництва оригінального пива з використанням тритікале як несолодженої сировини.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Мельник, Ірина Василівна (кандидат технічних наук; доцент); Литвинчук, Анна Іванівна (магістрант кафедри технології вина та енології)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Шинкаренко, Олена Євгенівна (кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького).
    Електоральний маркетинг та сегментація електорального ринку / О. Є. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 6. - С. 120-124. - Література : С.124 : 7 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
политические выборы -- електоральна поведінка -- електоральна соціологія -- електоральний маркетинг -- електоральний ринок -- електоральні настрої -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- целевые группы избирателей -- цільові групи виборців -- электоральная социология -- электоральное поведение -- электоральный маркетинг -- электоральный рынок
Анотація: Розглянута проблема використання електорального маркетингу при проведенні виборчих кампаній, а саме: підходи до сегментування електорального ринку та виділення цільових груп виборців.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Герасименко, А. Г. (доцент ; кандидат економічних наук ; докторант кафедри економічної теорії та конкурентної політики).
    Мікроекономічний аналіз диференціації товарів як джерела ринкової влади / А. Г. Герасименко // Економіка України : науковий журнал. - 2013. - № 6. - С. 31-41 : ил. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.012.1
Рубрики: Економіка
   Мікроекономіка

   Экономика

   Микроэкономика

Кл.слова (ненормовані):
диференціація товарів -- дифференциация товаров -- ціна товарів -- цена товаров -- ринкова влада фірм -- рыночная власть фирм -- зони ринкової влади -- зоны рыночной власти -- мікроекономічний аналіз -- микроэкономический анализ -- теоретичні моделі диференціації -- теоретические модели дифференциации -- цінові відхилення -- ценовые расхождения -- рівень цін -- уровень цен -- цінова шапка -- ценовая шапка -- сегментація товарів -- сегментация товаров -- модель мультисегментивного ринку -- модель мультисегментивного рынка -- позиціонування товарів -- позицирование товаров
Анотація: Досліджено вплив диференціації товарів на ринкову владу фірм, на основі мікроекономічного аналізу теоретичних моделей диференціації, а також емпіричного дослідження цінових відхилень у рамках окремих товарних груп встановлено позитивний вплив диференціації на рівень цін як індикатор ринкової влади фірми.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Сулковський, Лукаш.
    Характеристики польських сімейних малих та середніх підприємств / Л. Сулковський // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 25-38 : ил. - Бібліогр.: с.38 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Польша
Кл.слова (ненормовані):
сімейний бізнес -- малі та середні підприємства -- маркетингові дослідження -- сегментація підприємств -- семейный бизнес -- малые и средние предприятия -- маркетинговые исследования -- сегментация предприятий
Анотація: Стаття аналізує особливості та вагомість сімейних малих та середніх підприємств у польській екоміці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Пахомов, С. Ю. (доктор економічних наук; професор; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; Київ; Україна).
    Інститути і механізми перерозподілу ресурсів у високотехнологічні сегменти [Текст] / С. Ю. Пахомов // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 6. - С. 62-66 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050(4УКР)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

   Инновационная деятельность

   Інноваційна діяльність

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
высокие технологии -- високі технології -- высокотехнологическая сегментация -- високотехнологічна сегментація -- государственное управление инновациями -- державне управління інноваціями -- институциональные реформы -- інституційні реформи -- инновационная экономика -- інноваційна економіка -- інноваційна політика -- инновационная политика -- капитализация -- капіталізація -- национальная конкурентоспособность -- національна конкурентоспроможність -- национальные экономики -- нацональні економіки -- перераспределительные механизмы -- перерозподільчі механізми -- ресурсное перераспределение -- ресурсний перерозподіл -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- фондовый рынок -- фондовий ринок -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- бюджетоутворюючі податки -- бюджетообразующие налоги -- податкові надхождення в бюджет -- налоговые поступления в бюджет -- країни ЄС -- страны ЕС
Анотація: Проаналізовано проблему створення інституціональної системи для формування стратегії розвитку інноваційної економіки України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

13.


    Юденко, Є. В. (молодший науковий співробітник; НДЧ Кременчуцького національного університету ім. М.Остроградського; м.Кременчук; Україна).
    Управління витратами в ланцюзі експрес-доставки вантажів [Текст] / Є. В. Юденко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 6. - С. 171-175 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37в-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы транспорта

   Фінанси транспорту

Кл.слова (ненормовані):
грузовые экспересс-доставки -- вантажні експрес-доставки -- вантажні перевезення -- грузовые перевозки -- перевезення вантажів -- первозка грузов -- витрати перевезення вантажів -- затраты первозки грузов -- логистические услуги -- логістичні послуги -- операционная координация -- операційна координація -- операционные расходы -- операційні витрати -- операционные цепи -- операційні ланцюги -- процессная синхронизация -- процесна синхронізація -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- управление затратами -- управління затратами -- управленческое моделирование -- управлінське моделювання -- цепевая направленность -- цільова спрямованість
Анотація: Визначено особливості експрес-доставки вантажів як специфічного сегмента ринку логістичних послуг. На основі процесно-системного підходу до аналізу структури та змісту операцій у ланцюзі ескпрес-доставки вантажів ідентифіковано джерела зменшення операційних витрат за рахунок координації дій і синхронізації процесів між суб'єктами ринку експрес-перевезнь, а також розроблено модель управління витратами з використанням концепцій витратоутворюючих факторів, Target costing та Standart cost.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

14.
   656.2
   П 78


    Гудкова, В. П.
    Соціально-економічна сегментація ринка перевезень / В. П. Гудкова // Проблеми економіки транспорту : тези доп. ХІ Міжнар. наук. конф. (25.04–26.04.2013) / Дніпропетров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д. : ДНУЗТ, 2013. - С. 33-34
УДК
Рубрики: Транспорт
   Пассажирские перевозки

   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
транспортные услуги -- транспорті послуги -- пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- социально-экономический анализ -- соціально-економічний аналіз -- классификация потребителей -- класифікація споживачів


Знайти схожі

15.


    Коваленко, Вікторія Володимирівна (доктор економічних наук; професор кафедри банківської справи Одеського національного економічного університету; м.Одеса; Україна).
    Розвиток науково-методичних підходів до оцінювання проблемних кредитів банку як складової системи управління ними / В. В. Коваленко, Т. М. Болгар // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 185-195 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(4УКР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Кредитование

   Кредитування

   Методологія стратегічного управління

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
банковские учреждения -- банківські установи -- методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- коммерческие банки -- комерційні банки -- кредитные риски -- кредитні ризики -- качество кредитных портфелей -- якість кредитних портфелів -- банківське кредитування -- банковское кредитование -- банківські кредити -- банковские кредиты -- оценочные методы -- оціночні методи -- просроченные ссуды -- прострочені позики -- сегментарное ранжирование -- сегментарне ранжування -- сегментация кредитных договоров -- сегментація кредитних договорів
Анотація: Розглянуто проблеми нинішньої методології оцінювання якості кредитних портфелів банківських установ та запропоновано власні розробки процесів оцінювання якості кредитного портфеля та системи ранжування окремих сегментів кредитних договорів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Болгар, Тетяна Миколаївна (завідувач кафедри фінансів та банківської справи Кременчуцького інституту Дніпропетровського університету ім. Альфреда Нобеля; м.Кременчук; Україна); Национальный банк Украины \о нем\Національний банк України \о нем\

Знайти схожі

16.


    Лоренцо-Ромеро, Карлотта (PhD (бізнес-адміністрування (e-комерція)); викладач маркетингу Університту Кастілья-ла-Манча; Іспанія).
    Латентна сегментація італійських споживачів соціальних мереж / Лоренцо-Ромеро К., Аларкон-дель-Амо М.-дель-К., Ж. дель Чаппа // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 511-519 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4ІТА)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Италия
    Італія

Кл.слова (ненормовані):
итальянские пользователи -- італійські користувачі -- социальные коммуникации -- соціальні комунікації -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- Інтернет -- Интернет -- латентная сегментация -- латентна сегментація -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- онлайн-опросы -- онлайн-опитування -- социальные информационные сети -- соціальні інформаційні мережі -- інтернет маркетинг -- интернет маркетинг
Анотація: Описано, як поява Web 2.0 посприяла росту соціальної взаємодії між людьми та організаціями. У даному контексті особливий інтерес представляють соціальні мережі як майданчики, на яких люди створюють та керують власними профілями, обмінюються інформацією, взаємодіють у процесі створення спільного контенту та беруть участь в інших видах онлайн-діяльності. Стрімке зростання соціальних мереж протягом останнього десятиріччя приносило прибутки як окремим особистостям, так і організаціям. Представлено поділ італійських користувачів соціальних мереж на класи в залежності від інструментів, якими вони користуються онлайн. Висновки дослідження можуть бути корисними компаніям при розробці комунікаційних стратегій та використання соціальних мереж в якості інструменту маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Аларкон-дель-Амо, Марія-дель-Кармен (PhD; викладач Автономного університету Барселони; Іспанія); Чаппа, Жакомо дель (PhD (маркетинг і менеджмент); співробітник Північно-Східного центру економічних досліджень Університету Сассарі; Італія); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

17.


    Столярчук, Я. (доктор економічних наук).
    Сучасна сегментація та ключові тенденції розвитку світового ринку праці / Я. Столярчук, С. Поручник // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 12-17 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.24
Рубрики: Экономика
   Экономика труда

   Економіка

   Економіка праці

Кл.слова (ненормовані):
світовий ринок праці -- ринки праці -- рынки труда -- світовий ринок праці -- мировой рынок труда -- сегментація ринків праці -- сегментация рынков труда -- ключові тенденції розвитку ринків -- ключевые тенденции разаития рынков -- тенденции развития мирового рынка труда -- тенденції розвитку світового ринку праці -- міжнародна трудова міграція -- международная трудовая миграция -- трансформаційні зміни -- трансформационные изменения -- глобалізація соціально-трудових відносин -- глобализация социально-трудовых отношений -- соціально-трудові відносини -- социально-трудовые отношения -- економічна глобалізація -- экономическая глобализация -- витрати на робочу силу -- затраты на рабочую силу -- мобільність робочої сили -- мобильность рабочей силы -- статистические материалы -- статистичні матеріали
Анотація: На основі системи сучасних критеріїв представлена сегментація світового ринку праці та сформульовано основні тенденції його розвитку в умовах глобалізації. На базі статистичних матеріалів проаналізовано форми і напрями трансформаційних змін на цьому ринку у контексті визначених тенденцій.

Утримувачі документа:
ДРІДУ НАДУ

Дод.точки доступу:
Поручник, С. (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

18.


    Співаковська, Тетяна (кандидат економічних наук; доцент Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут").
    Використання маркетингових інструментів на українському автомобільному ринку / Т. В. Співаковська, С. В. Співаковський // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 7. - С. 59-63 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
автомобильный рынок -- автомобільний ринок -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- оценочные методы -- оціночні методи -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские предпочтения -- споживчі уподобання -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- стратегические конкурентные группы -- стратегічні конкурентні групи -- цільові групи -- целевые группы -- карти стратегічних груп -- карты стратегических групп -- ціна продукції-частка ринку -- цена продукции-часть рынка -- ціна продукції-імідж марки авто -- цена продукции-имидж марки авто
Анотація: Проаналізовано ситуацію на українському автомобільному ринку та фактори, що впливають на тенденції на цьому ринку. Запропоновано сегментацію автомобільного ринку України, а також класифіковано фактори впливу на конкурентоспроможність учасників автомобільного ринку України. На основі отриманої класифікації здійснено ступеневий аналіз конкуренції на ринку автомобілів. Використано карти стратегічних груп конкурентів для оцінювання конкурентної ситуації на ринку легкових автомобілів України. На прикладі автомобілів марки Hyundai запропоновано стратегічні підходи до оцінювання конкурентних позицій підприємств, що здійснюють свою діяльність на території України. Проведено аналіз сприйняття цільовими споживачами вигід, які створюються завдяки використанню підприємствами маркетингових інструментів, а також надано рекомендації стосовно використання маркетингових інструментів для посилення конкурентних позицій учасників ринку в нових ринкових умовах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Співаковський, С.В. (кандидат економічних наук; доцент Унверситету еономіки та права "КРОК")

Знайти схожі

19.


    Янг, Інфанг (доцент кафедри обліку та інформаційних систем Чан-Юнгського католицького університету; Тайвань).
    Конкуренція, сегментація та фінансові показники на тайваньському ринку аудиторських послуг / І. Янг, Л. -В. Янг, Я-Ш. Янг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 456-465 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.053(5КИТ)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Аудит, 1992-2008 гг.

   Аудит, 1992-2008 рр.

   Конкуренция

   Конкуренція

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
аудиторские компании -- аудиторські компанії -- рыночная концентрация -- ринкова концентрація -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- финансовые показатели -- фінансові показники -- фирмы-аудиторы -- фірми-аудитори
Анотація: Досліджено вплив ринкової концентрації та фінансову успішність фірм-аудиторів на сегментацію ринку на Тайвані. Усі аудиторські компанії поділено на 4 групи: міжнародні, загальнонаціональні, регіональні та місцеві. Ніша міжнародних ринків є найменш концентрованою, але при цьому в ній найвища конкуренція та найбільш значні прибутки. Причина успіху міжнародних аудиторів на Тайвані багато в чому визначається тим, що саме ці фірми мають у наявності найкращий людський капітал, що дозволяє їм надавати послуги найвищої якості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Янг, Лі-Вен (доцент кафедри обліку Чаоянгського технологічного університету; Тайвань); Янг, Ян-Шір (викладач кафедри обліку Національного юньлінського університету наук і технологій; Тайвань)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Попова, Людмила Олексіївна (кандидат економічних наук; доцент; завідуючий кафедрою маркетингу в торгівлі Харківського державного університету харчових технологій і торгівлі).
    Кластеризація ринку продуктів швидкого приготування з урахуванням чинника динаміки / Л. О. Попова, Т. Л. Митяєва // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 440-448 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
динамические системы -- динамічні системи -- информационные системы -- інформаційні системи -- кластеры -- кластери -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- модель аппроксимации -- модель апроксимації -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- продукты быстрого приготовления -- продукти швидкого приготування -- рыночная кластеризация -- ринкова кластеризація -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- системная архитектура -- системна архітектура
Анотація: Розглянуто основні методи сегментації ринку. Розроблено інструмент кластеризації ринку продуктів швидкого приготування з метою аналізу сегментів ринку. Запропоновано архітектуру інформаційної системи динамічного аналізу сегментів ринку, представлено методику динамічного аналізу кластерної структури ринку з використанням інформаційної системи.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Митяєва, Тетяна Леонідівна (кандидат економічних наук; доцент; завідуючий кафедрою маркетингу в підприємницькій діяльності Харківського державного університету харчових технологій і торгівлі)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-50 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)