Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживчий ринок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


   
    Звіти, коментарі, новини // Фінанси України : Науково- теоретичний та інформаційно- практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2008. - № 6. - С. 119-125
УДК
ББК 65.9(4Укр)
Рубрики: Економіка України
   Экономика Украины
, 2008, січень-липень
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- основні показники економіки -- екополітична статистика -- валовий внутрішній продукт -- промислове виробництво -- оптова торгівля -- роздрібна торгівля -- ціни споживчого ринку -- споживчий ринок -- валютний ринок -- грошово-кредитний ринок -- сільськогосподарський сектор -- інвестиції -- зовнішньоекономічна діяльність -- доходи населення -- заробітна плата -- соціальні виплати -- демографічна ситуація -- ринок праці -- інвестицйний клімат -- экономика -- основные показатели экономики -- экономическая статистика -- валовый внутренний продукт -- промышленное производство -- оптовая торговля -- розничная торговля -- расчеты в экономике -- цены потребительского рынка -- цены производителей -- валютный рынок -- денежно-кредитный рынок -- сельскохозяйственный сектор -- инвестиции -- внешнеэкономическая деятельность -- доходы населения -- заработная плата -- социальные выплаты -- демографическая ситуация -- рынок труда -- инвестиционный климат
Анотація: Основні показники економічного і соціального розвитку України за період з січня до липня 2008 року, надана інформація щодо інвестиційного клімату та сприятливого правового поля для здійснення інвестиційної діяльності у всіх сферах економіки.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (13.11.2008р. Інв.1970ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Зозульов, О.
    Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 13-17. - Библиогр.: с. 23. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
сегментація ринку -- цільовий сегмент -- кластеризація -- споживчий ринок -- ламінат -- маркетингові дослідження -- сегментация рынка -- целевой сегмент -- потребительский рынок -- ламинат -- маркетинговые исследования
Анотація: Представлено деталізований структурний аналіз споживачів ринку ламіната.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Віхров, О. П. (доктор юридичних наук; професор; завідувач кафедри правових дисциплін Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка).
    Господарсько-правове дослідження проблем захисту споживчого ринку / О. П. Віхров // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 6. - С. 170. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рец. на Зверева Е.В. Хозяйственно-правовая защита потребительского рынка : монография / Е. В. Зверева. - Луганск, 2010.-396 с.
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Цивільне право
   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
рецензії -- нові видання -- споживчий ринок -- захист споживчого ринку -- рецензии -- новые издания -- потребительский рынок -- защита потребительского рынка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Граніш, Світлана.
    Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій / С. Граніш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 36-41 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- споживчий ринок -- маркетингова політика -- рекламно-коммуникационный рынок -- рекламно-комунікаційний ринок -- комунікації -- рекламная деятельность -- рекламні засоби -- рекламные средства -- потребительский рынок -- маркетинговая политика -- коммуникации
Анотація: Досліджено організацію практики поширення засобів реклами у контексті маркетингової політики комунікацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


   
    Світовій ринок пакувального обладнання // Упаковка : журнал для виробників та споживачів тари і упаковки. - 2013. - № 4. - С. 34-35. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2225-2975
УДК
Рубрики: Пакувальне обладнання
   Упаковочное оборудование

Кл.слова (ненормовані):
споживчий ринок -- потребительский рынок -- попит -- спрос -- пакувальне обладнання -- упаковочное оборудование -- ринки пакувального обладнання -- рынки упаковочного оборудования -- производство упаковочного оборудования -- виробництво пакувального обладнання
Анотація: В матеріалі проаналізовано показник зростання виробництва з 2006 по 2012 р. в глобальному світовому секторі пакувального обладнання.


Знайти схожі

6.


    Стефанов, С. (доктор; Университет пищевых технологий; г. Пловдив; Болгария).
    Информация на этикетках для потребителей / С. Стефанов // Упаковка : журнал для виробників та споживачів тари і упаковки. - 2013. - № 5. - С. 20-22. - 3 рис., табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 2225-2975
УДК
Рубрики: Харчування людини
   Питание человека

   Упаковка

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я людини -- здоровье человека -- вибір харчових продуктів -- выбор пищевых продуктов -- мета проекту Nutrilab -- цель проекта Nutrilab -- методика досліджень -- методика исследований -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Редакция начинает публиковать результаты научных исследований, проведенных учеными 12 университетов из 5 стран в рамках международного проекта Nutrilab. Nutrilab - проект обмена исследованиями IRSES в рамках действия международной программы "Мария Кюри" и предусматривает изучение поведения потребителей при покупке пищевых продуктов и напитков.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

7.
   004
   П 78


    Ліпанова, О. А.
    Державна політика розвитку споживчого ринку / О. А. Ліпанова // Проблеми розвитку інформаційного суспільства : матеріали III міжнародного форуму. 20-23 листопада 2012 р. / Укр. ін-т наук.-техн. і екон. інформ., Асоціація Інформатіо-Консорціум. - К., 2012. - Ч. 1. - С. 115-118. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
экономика -- економіка -- государственная политика -- державна політика -- экономическая политика -- економічна політика -- рыночная экономика -- ринкова економіка -- потребительский рынок -- споживчий ринок -- зеленая экономика -- зелена економіка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Шкварчук, Л. (кандидат економічних наук).
    Регіональні особливості цінових коливань на споживчому ринку / Л. О. Шкварчук // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 48-63. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
ББК 65.04
Рубрики: Экономика
   Экономическая география и региональная экономика

   Економіка

   Економічна географія та регіональна економіка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
регіональні ціни -- региональные цены -- регіональні диспропорції розвитку -- региональные диспропорции развития -- диференціація споживчих цін -- дифференциация потребительских цен -- ціновий диспаритет -- ценовой диспаритет -- динаміка індексу споживчих цін за регіонами -- динамика индекса потребительских цен по регионам -- цінові коливання -- ценовые колебания -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- показники регіонального цінового диспаритету -- показатели регионального ценового диспаритета -- регіональний розвиток -- региональное развитие
Анотація: Здійснено дослідження тенденцій регіональних індексів споживчих цін.Визначено базові поняття та окреслено концептуальні засади формування регіональних цінових диспаритетів.


Знайти схожі

9.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук).
    Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку [Текст] / Олександр Зозульов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 39-45 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживчий ринок -- потребительский рынок -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- ринкове позиціонування -- рыночное позиционирование -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- STP-стратегії -- STP-стратегии -- системи критеріїв -- системы критериев
Анотація: Розглядаються критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку.


Знайти схожі

10.


    Барна, Марта Юріївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри експертизи товарів та послуг Львівської комерційної академії; м. Львів).
    Підходи до вибору домінант підвищення ефективності розвитку системи внутрішньої торгівлі України [Текст] / М. Ю. Барна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 9. - С. 410-420 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
стратегическое управление -- стратегічне управління -- внутренняя торговля -- внутрішня торгівля -- торговая политика -- торгова політика -- доминантные подсистемы торговли -- домінантні підсистеми торгівлі -- потребительский рынок -- споживчий ринок -- эффективность внутренней торговли -- ефективність внутрішньої торгівлі -- стимулирующие доминанты -- стимулюючі домінанти
Анотація: Обґрунтовано підходи та методичні положення вибору домінант підвищення ефективності розвитку системи внутрішньої торгівлі України. Встановлено систему залежностей між чинниками та показниками відбору домінант підвищення ефективності розвитку системи внутрішньої торгівлі України на національному та регіональному рівнях. На основі встановлених залежностей виділено можливі варіанти відбору домінант підвищення ефективності розвитку системи внутрішньої торгівлі з їх поділом на стимулюючі та адаптуючі, з урахуванням взаємозв’язків між чинниками та показниками за кожною з підсистем.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

11.


    Барна, Марта Юріївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри експертизи товарів та послуг Львівської комерційної академії; м. Львів).
    Структура механізму управління ефективністю системи внутрішньої торгівлі України [Текст] / М. Ю. Барна // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 7/8, № 7. - С. 24-30 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внутренняя торговля -- внутрішня торгівля -- управленческие системы -- управлінські системи -- менеджмент торговли -- потребительский рынок -- споживчий ринок -- структура внутренней торговли -- структура внутрішньої торгівлі -- управленческая эффективность внутренней торговли -- управлінська ефективність внутрішньої торгівлі -- управленческие механизмы -- управлінські механізми -- функциональные подсистемы -- функціональні підсистеми
Анотація: Розглянуто загальні принципи побудови механізму управління ефективністю системи внутрішньої торпвлі України в сучасних умовах трансформації; подана характеристика та обгрунтовано складові елементи такого механізму. Впровадження на національному рівні економіки обґрунтованого механізму управління ефективністю системи внутрішньої торпвлі в Україні та його комплексне використання на галузевому, репональному та локальному рівнях дозволить вплинути на об'єкт управління з метою підвищення його ефективності. Завдяки впровадженню обґрунтованого механізму та на основі підвищення ефективності системи внутрішньої торпвлі галузь здатна виконати свої функції за кожною з підсистем.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

12.


    Баль, А. В. (студент магістратури КНУТД).
    Формування оптимального товарного асортименту ТОВ "Профремпостач" [Текст] / А. В. Баль, В. В. Бугас // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 12. - С. 147-150 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли, 2012-2014 гг.

   Економіка торгівлі, 2012-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
видовая дифференциация -- видова диференціація -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- конкурентоспособность предприятий торговли -- конкурентоспроможність підприємств торгівлі -- оптимальный ассортимент -- оптимальний асортимент -- потребительский рынок -- споживчий ринок -- рыночная конъюнктура -- ринкова кон'юнктура -- товарная политика -- товарна політика -- товарные номенклатуры -- товарні номенклатури -- управленческая методология -- управлінська методологія
Анотація: Розглянуто сутність товарного асортименту та його види. Розкрито методи управління товарним асортиментом. Досліджено склад товарного асортименту TOB «Профремпостач» та визначені шляхи удосконалення його формування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Бугас, В.В. (асистент; КНУТД); Профремпоставка, ООО \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)