Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (16)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товарная политика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Лабурцева, Олена (кандидат технічних наук; професор).
    Маркетинговий інструментарій зниження репутаційного ризику продуктових рітейлерів [Текст] / Олена Лабурцева // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 14-15 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий інструментарій -- маркетинговый инструментарий -- репутаційні ризики -- репутационные риски -- продуктві ритейлери -- продуктовые ритейлеры -- торгові мережі -- торговые сети -- товарна політика -- товарная политика -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- виступи на конференціях -- выступления на конференциях
Анотація: Розглядається маркетинговий інструментарій зниження репутаційного ризику продуктових рітейлерів.


Дод.точки доступу:
Маркетинг в Україні, науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

2.


    Баль, А. В. (студент магістратури КНУТД).
    Формування оптимального товарного асортименту ТОВ "Профремпостач" [Текст] / А. В. Баль, В. В. Бугас // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 12. - С. 147-150 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли, 2012-2014 гг.

   Економіка торгівлі, 2012-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
видовая дифференциация -- видова диференціація -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- конкурентоспособность предприятий торговли -- конкурентоспроможність підприємств торгівлі -- оптимальный ассортимент -- оптимальний асортимент -- потребительский рынок -- споживчий ринок -- рыночная конъюнктура -- ринкова кон'юнктура -- товарная политика -- товарна політика -- товарные номенклатуры -- товарні номенклатури -- управленческая методология -- управлінська методологія
Анотація: Розглянуто сутність товарного асортименту та його види. Розкрито методи управління товарним асортиментом. Досліджено склад товарного асортименту TOB «Профремпостач» та визначені шляхи удосконалення його формування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Бугас, В.В. (асистент; КНУТД); Профремпоставка, ООО \о нем\

Знайти схожі

3.


    Бєлова, Т. Г. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Потенціал сучасних видів маркетингу та його розвиток [Текст] / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайноченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 2. - С. 78-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
ассортимент -- асортимент -- выпускаяемая продукция -- продукція, що випускається -- инновации в маркетинге -- інновації в маркетингу -- креативный маркетинг -- креативний маркетинг -- потенциальные возможности -- потенційні можливості -- предприятия-производители -- підприємства-виробники -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- событийный маркетинг -- подієвий маркетинг -- терминология -- термінологія -- товарная политика -- товарна політика -- творческий маркетинг -- творчій маркетинг -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- холистический маркетинг -- холістичний маркетинг -- эмоциональный маркетинг -- емоційний маркетинг
Анотація: Обґрунтовано необхідність застосування нових підходів у маркетинговій діяльності. Розкрито потенціал сучасних видів маркетингу. Розглянуто різновиди та сутність сучасних видів маркетингу. Доведено позитивний вплив інструментів сучасного маркетингу на результати діяльності підприємства. Запропоновано заходи щодо підвищення дієвості та по¬тенціалу сучасного маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Крайноченко, О.Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій); Оболонь, украинское акционерное общество по производсиву пива \о нем\

Знайти схожі

4.


    Гуштан, Т. В. (асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Сутність управління асортиментом в діяльності торговельного підприємства [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 91-94 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.421г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

Кл.слова (ненормовані):
закупочные цены -- закупівельні ціни -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- поставщики -- постачальники -- потенциальные покупатели -- потенційні покупці -- потребители -- споживачі -- рентабельность торговых предприятий -- рентабельність торгових підприємств -- рыночный спрос -- риновий попит -- товарная политика -- товарна політика -- товарные ассортименты -- товарні асортименти -- классификации товарного ассортимента -- класифікація товарного асортименту -- класифікація споживачів товарів -- классификация потребителей товаров -- торговые сети -- торговельні мережі -- управленчекое планирование -- управлінське планування -- финансы торговых предприятий -- фінанси торгових підприємств -- целевая направленность -- цілова спрямованість -- экономическая эффективность торговых предприятий -- економічна ефективність торгових підприємств
Анотація: Розглянуто сутність управління асортиментом в діяльності торговельних мереж. Визначено, що асортимент є одним з вихідних і найважливіших пунктів здійснення ефективної діяльності підприємства, і вміла та розумна його розробка є однією із запорук успіху. Запропоновано класифікацію товарів за їх характеристиками, частотою попиту на товари, стабільністю і характером попиту, що пред'являється з боку споживачів. Сформульовано завдання формування товарного асортименту, яке полягає у тому, щоб запропонувати потенційним покупцям можливість задоволення різних груп потреб (або декілька варіантів задоволення однієї потреби) в одному місці, у одного торговця. Наведені заходи щодо ефективного управління товарним асортиментом підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

5.


    Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія).
    Важливість днів лояльного клієнта [Текст] : дослідження на прикладі малайзійських споживачів / М. Тахір, Й. де Ягер // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 8. - С. 30-38 : табл. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
дни лояльного клиента -- дні лояльного клієнта -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- скидки -- знижки -- товарная политика -- товарна політика -- торговые центры -- торговельні центри
Анотація: Досліджено важливість та ефективність днів лояльного клієнта в Малайзії, дні лояльного клієнта при цьому розглянуто як одну з маркетингових стратегій. Спочатку було проведено аналіз літератури з питання, а після того – власне дослідження шляхом анкетування 210 відвідувачів торговельних центрів. Головні результати та висновки опитування такі: половина респондентів має 1-3 карти лояльного клієнта; більше половини прекрасно знайомі з тим, що це таке в цілому; але при цьому більше половини надали б перевагу прямим знижкам, ніж проведенню днів лояльного клієнта. Окремо варто відзначити, що опитувані переважно зацікавлені в якості товарів, у високому рівні обслуговування та репутації магазину, ніж у картках лояльності або днях клієнта.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом))

Знайти схожі

6.


    Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [Текст] / В. В. Килипенко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. - № 8. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- управление предприятием -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- напрями маркетингової діяльності -- направления маркетинговой деятельности -- інструменти маркетингової діяльності -- инструменты маркетинговой деятельности -- маркетингові служби -- маркетинговые службы -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- просування товарів -- продвижение товаров -- товарна політика -- товарная политика
Анотація: Розглянуто роль інструментів маркетингової діяльності в загальній системі управління підприємством. Розглянуто вплив на маркетингову діяльність допоміжних інструментів маркетингу: системи маркетингової інформації, системи маркетингового планування, системи маркетингового контролю та структури організації маркетингової служби. Висвітлено основні взаємозв’язки інструментів маркетингової діяльності та їх роль у формуванні маркетингової політики підприємства. Запропоновано алгоритм порядку комбінування маркетингових інструментів, що дозволяє здійснювати якісне управління маркетинговою діяльністю та гнучко реагувати на зміни маркетингового середовища.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)