Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=SMM<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Головаха, Сергій (молодший науковий співробітник НБУВ).
    Наукова бібліотека в соціальних мережах / С. Головаха // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 29-32. - Бібліогр. наприкінці ст. . - ISSN 1029-7200
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- антропоморфізм -- бренди -- контент-маркетинг -- медіабартер -- PR -- SMM -- онлайн-компанія -- клієнтський сервіс -- соціальні комунікації -- брендінг -- социальные сети -- антропоморфизм -- бренды -- контент-маркетинг -- медиабартер -- PR -- SMM -- онлайн-компания -- клиентский сервис -- социальные коммуникации -- брендинг
Анотація: Обгрунтовується необхідність та виокремлюється механізми вікористання новітніх технологій у створенні іміджу сучасної наукової бібліотеки. Наводяться відповідальні приклади, аналізується вже набутий досвід, розглядються шляхи подальшого удосконалення брендінгу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

2.


    Башинська, Ірина Олександрівна (кандидат економічних наук; провідний викладач кафедри обліку, аналізу і аудиту Одеського національного політехнічного університету; м.Одеса).
    Використання SMM промисловими підприємствами [Текст] / Ы. О. Башинська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 360-369 : табл., кол.іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроительной промышленности

   Економіка машинобудівельної промисловості

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии -- інноваційні технології -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- маркетинг в соціальних мережах -- маркетинг в социальных сетях -- исследовательская методология -- дослідницька методологія -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационные инновации -- організаційні інновації -- практические рекомендации -- практичні рекомендації -- промышленные предприятия -- промислові підприємства -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- репутационный менеджмент -- репутаційний менеджмент -- SMM-специалисты -- SMM-спеціалісти -- социальные сети -- соціальні мережі -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- целевые аудитории -- цільові аудиторії
Анотація: Розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
АвтоКрАЗ, кременчугская компания транспортного машиностроения \о нем\; Антонов, украинское самолетостроительное государственное предприятие \о нем\; LinkedIn, социальная информационная сеть \о ней\; Facebook, социальная информационная сеть \о ней\

Знайти схожі

3.


    Степаненко, Елена (PR-менеджер и специалист по продвижению компании в социальных медиа).
    SMM-прогноз: что ожидать от социальных сетей в 2017 году [Текст] / Е. Степаненко // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 40-42 : орн. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
видеоконтент -- онлайн-трансляции -- чат-боты -- аудиоконтент -- стримы -- бренд-страницы -- рекламный контент -- поисковая активность -- вконтакте -- відеоконтент -- онлайн-трансляції -- чат-боти -- аудіоконтент -- стріми -- бренд-сторінки -- рекламний контент -- пошукова активність -- facebook -- instagram -- pinterest -- twitter -- социальные сети -- соціальні мережі
Анотація: Проанализировано продвижение рекламы посредством быстроменяющегося SMM-маркетинга. Внимание акцентировано на развитии следующих социальных сетей: Фейсбук, Инстаграм, Вконтакте, Пинтерест, Твиттер.


Знайти схожі

4.
339.138:004.774.6CMS
Ф 11


    Філіна, О. В.
    Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах / О. В. Філіна // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. - N 1 (31). - С. 75-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Інтернет

   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- соціальні медіа -- социальные медиа -- SMM -- контент -- контентна стратегія -- контентная стратегия -- просування бізнесу -- продвижение бизнеса


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)