Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Данніков, Олег@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Данніков, Олег.
    Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 27-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ринки -- страхові послуги -- інфраструктура ринків -- фінансові послуги -- маркетингові дослідження -- управління якістю -- рынки -- страховые услуги -- инфраструктура рынка -- финансовые услуги -- маркетинговые исследования -- управление качеством
Анотація: Маркетинговий підход до взаємин між виробниками і споживачами страхових послуг.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Данніков, Олег (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу).
    Інструментарій маркетингу в діяльності освітніх установ / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 63-68 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інструменти маркетингу -- освітні послуги -- якість освіти -- науковий потенціал -- инструменты маркетинга -- образовательные услуги -- качество образования -- научный потенциал
Анотація: Про інстументарії маркетингу в діяльності освітніх установ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Данніков, Олег (кандидат економічних наук; доцент; докторант).
    Маркетинг як методологічна основа стратегічного управління страховим бізнесом [] / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 11-22 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління -- стратегическое управление -- страховий ринок -- страховой рынок -- управление продажами -- управління продажами -- страховий бізнес -- страховой бизнес -- маркетингова діяльність -- планування маркетингової діяльності -- маркетинговая деятельность -- планирование маркетинговой деятельности
Анотація: Дослідження присвячено удосконаленню науково-практичних засад планування маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


   
    Маркетингова політика управління продажем туристичних послуг [] / Л. Попова // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 23-32 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика -- маркетинговая политика -- продажі туристичних послуг -- продажи туристических услуг -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- туристичні послуги -- туристические услуги -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения
Анотація: Авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Попова, Людмила (кандидат економічних наук); Прядко, Ольга (старший викладач); Мітяєва, Мілана (магістр); Данніков, Олег (кандидат економічних наук; докторант)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Данніков, Олег (кандидат економічних наук; доцент; докторант кафедри маркетингу).
    Дослідження ринку нерухомості: Україна, 2014 рік [] / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 6. - С. 42-50 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг, 2014 р.

   Економіка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринок нерухомості -- рынок недвижимости -- будівельна галузь -- строительная отрасль -- фінансові кризи -- финансовые кризисы
Анотація: Досліджено ринок нерухомості в Україні 2014 року.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

6.


    Данніков, Олег (кандидат економічних наук; доцент; докторант кафедри маркетингу ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана").
    Формування системи антикризових заходів як каталізатора розвитку вітчизняного товарного ринку [Текст] / О. Данніков, С. В. Петухов // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 7/8, № 8. - С. 20-27 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(4УКР)г-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров, 2003-2015 гг.

   Торгівля окремими видами товарів, 2003-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
антикризисные меры -- антикризові заходи -- бегство капитала -- втеча капіталу -- теория антикризисного управления -- теорія антикризового управління -- глобализация -- глобалізація -- деиндустриализация -- індустрліалізація -- депопуляция -- депопуляція -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- макроэкономические показатели -- макроекономічні показники -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- научный потенциал -- науковий потенціал -- покупательная способность -- купівельна спроможність -- политические кризисы -- політичні кризи -- потребительский спрос -- споживчий попит -- потребление -- споживання -- научный потенциал -- науковий потенціал -- рынки сбыта -- ринки збуту -- социально-экономическое развитие -- соціально-економічний розвиток -- социальные кризисы -- соціальні кризи -- соціальні кризи -- статистическая динамика -- статистична динаміка -- стратегии развития -- стратгеії розвитку -- сырьевой тип аграрной экономики -- сировинний тип аграрної економіки -- товарные рынки -- товарні ринки -- факторы ситуационного влияния -- фактори ситуативного впливу -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи -- экономические депрессии -- економічні депресії
Анотація: Метою дослідження є розробка методології вивчення глобалізації бізнесу в цілому, а також окремих її аспектів, пов'язаних з інформаційно-комунікативними проблемами вітчизняного бізнесу, на тлі посилення кризових явищ в економіці країни. Формування системи антикризових заходів як каталізатора розвитку товарного ринку в умовах глобалізації вітчизняного бізнесу. Предметом дослідження виступають методично-прикладні питання діагностики товарного ринку та аналізу макроекономічних показників щодо масштабу впливу кризових явищ на економіку України. Об'єктом дослідження є процес уточнення стратегічного напряму маркетингової діяльності суб'єктів господарювання працюючих на вітчизняному та глобальних товарних ринках з урахуванням особливостей підвищеного ризику.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Петухов, С.В. (асистент кафедри маркетингу ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана")

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)