Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Килипенко, Володимир Володимирович@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Килипенко
,
Володимир
Володимир
ович
(аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю [Текст] / В. В.
Килипенко
> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. -
№ 11
. - С. 86-93 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
управління маркетингом
--
управления маркетингом
--
управління маркетинговою діяльністю
--
управление маркетинговой деятельностью
--
системи управління
--
системы управления
--
процес управління
--
процесс управления
--
функції управління маркетингом
--
функции управления маркетингом
Анотація:
Визначено теоретичний зміст та сутність поняття "управління маркетинговою діяльністю". Висвітлено етимологію й розглянуто зміст поняття "управління маркетинговою діяльністю" як органічного поєднання окремих понятійних утворень: маркетингу та менеджменту. Розглянуто підхід щодо розуміння маркетингового управління як процесу і як системи, що має підсистеми, елементи й механізми їх взаємозв'язку. Визначено цільові, функціональні, структурні та процесуальні характеристики. Розроблено схему взаємозв'язку між загальними функціями управління маркетингом у процесі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено основні елементи й виділено в окрему систему понять категоріальні характеристики змісту поняття "управління маркетинговою діяльністю". Проаналізовано підходи до формулювання дефініції "управління маркетинговою діяльністю" та запропоновано власне визначення поняття.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
2.
Килипенко
,
Володимир
Володимир
ович
(аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [Текст] / В. В.
Килипенко
> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. -
№ 8
. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством
--
управление предприятием
--
маркетинг на підприємстві
--
маркетинг на предприятии
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
управління маркетинговою діяльністю
--
управление маркетинговой деятельностью
--
напрями маркетингової діяльності
--
направления маркетинговой деятельности
--
інструменти маркетингової діяльності
--
инструменты маркетинговой деятельности
--
маркетингові служби
--
маркетинговые службы
--
цінова політика
--
ценовая политика
--
маркетингове планування
--
маркетинговое планирование
--
просування товарів
--
продвижение товаров
--
товарна політика
--
товарная политика
Анотація:
Розглянуто роль інструментів маркетингової діяльності в загальній системі управління підприємством. Розглянуто вплив на маркетингову діяльність допоміжних інструментів маркетингу: системи маркетингової інформації, системи маркетингового планування, системи маркетингового контролю та структури організації маркетингової служби. Висвітлено основні взаємозв’язки інструментів маркетингової діяльності та їх роль у формуванні маркетингової політики підприємства. Запропоновано алгоритм порядку комбінування маркетингових інструментів, що дозволяє здійснювати якісне управління маркетинговою діяльністю та гнучко реагувати на зміни маркетингового середовища.
Перейти к внешнему ресурсу:
текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)