Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5388)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (45)Періодичні видання (друковані) (32)Статті, доповіді, тези (12351)Рідкісні та цінні видання (254)Охоронні документи (150)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=транспорт<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1235
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
656.13(043.3)
Д 81


    Дульфан, С. Б.
    Закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків (на прикладі м. Харкова) [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / С. Б. Дульфан ; Харків. нац. ун-т міс. госп-ва ім. О.М. Бекетова. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2016. - 630 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- МЕРЕЖА ПАРКУВАННЯ -- ПАРКОВОЧНАЯ СЕТЬ -- ТРАНСПОРТНІ ПОТОКИ -- ТРАНСПОРТНЫЕ ПОТОКИ -- «ПЕРЕХОПЛЮЮЧА» ПАРКОВКА -- «ПЕРЕХВАТЫВАЮЩАЯ» ПАРКОВКА -- ТРАНСПОРТНА МЕРЕЖА -- ТРАНСПОРТНАЯ СЕТЬ -- МОДЕЛЮВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ ТРАНСПОРТНЫХ ПОТОКОВ -- ДОРОЖНІЙ РУХ -- ДОРОЖНОЕ ДВИЖЕНИЕ
Анотація: Питання наукового обґрунтування раціональної ємності «перехоплюючих» парковок, доцільності їх організації залишаються недостатньо вивченими. Зокрема, потребують подальших досліджень закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків та їх характеристики. Дисертаційна робота присвячена вирішенню цієї актуальної наукової проблеми. Для вирішення поставлених у роботі задач були проаналізовані сучасні методи транспортних досліджень і розроблено науковий підхід до вивчення закономірностей впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків. Запропонований підхід заснований на моделюванні транспортний потоків у транспортній мережі міста. За матеріалами анкетного опитування водіїв населених пунктів Харківської області були проведені експериментальні дослідження попиту на «перехоплюючі» парковки. Проведено моделювання розподілу транспортних потоків у м. Харкові при різних значеннях потоку «перехоплення». За результатами моделювання визначені параметри залежностей характеристик транспортних потоків від потоку «перехоплення» на «перехоплюючих» парковках. Отримані розрахункові характеристики руху транспортних потоків за різних умов надання послуг на «перехоплюючих» парковках.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
   656.2(038)
   Т 61


    Торопов, Б. І.
    Словник основних транспортних і суміжних термінів [Електронний ресурс] / Б. І. Торопов ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп., НВО ГІПРОТРАНС. - Електрон. текстові дан. - Київ : Основа, 2013. - 1,59 МБ. - Електрон. версія друк. публікації. - ISBN 978-966-699-713-8 : Б. ц.
ДРНТІ

Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- термінологічний словник -- терминологический словарь -- залізничні терміни -- железнодорожные термины

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Державний економіко-технологічний університет транспорту; НВО ГІПРОТРАНС
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
656.2:681.586.782(043.3)
Г 79


    Гребенюк, В. Ю.
    Удосконалення методів та засобів контролю рухомих одиниць залізничного транспорту [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / В. Ю. Гребенюк ; Укр. держ. ун-т заліз. трансп. - Електрон. текстові дан. - Харків : УкрДУЗТ, 2015. - 926 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- КОЛІЙНІ ДАТЧИКИ -- ПУТЕВЫЕ ДАТЧИКИ -- ІНДУКТИВНО-ДРОТОВИЙ ДАТЧИК -- ИНДУКТИВНО-ПРОВОДНОЙ ДАТЧИК -- НЕЙРОМЕРЕЖА -- НЕЙРОСЕТЬ -- КОЛІЙНА ДІЛЯНКА -- ПУТЕВОЙ УЧАСТОК -- ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ -- ИМИТАЦИОННАЯ МОДЕЛЬ -- АДЕКВАТНІСТЬ -- АДЕКВАТНОСТЬ -- НЕЙРО-НЕЧІТКЕ МОДЕЛЮВАННЯ -- НЕЙРО-НЕЧЕТКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- РУХОМА ОДИНИЦЯ -- ПОДВИЖНАЯ ЕДИНИЦА
Анотація: Дисертаційна робота присвячена вирішенню науково – прикладного завдання науково-прикладного завдання підвищення достовірності виявлення рухомих транспортних одиниць на колійних ділянках шляхом формування завадозахищених методів їх контролю й удосконалення шлейфових датчиків. У роботі обґрунтовано й теоретично встановлено можливість удосконалення методів і засобів контролю зайнятості або вільності певної колійної ділянки за допомогою синтезованого індуктивно-дротового датчика. Розроблено та перевірено на адекватність імітаційні нейромережні моделі функціонування датчика, що дає змогу прогнозувати й контролювати ситуацію на певній ділянці колії в різних умовах, зокрема під дією імпульсних та гармонічних завад: від тягового струму, блукаючих струмів, внаслідок зміни кліматичних умов, що дасть змогу врахувати вплив дестабілізуючих факторів на роботу датчика. Розроблено і запатентовано пристрій контролю проходження відчепа, що дало змогу врахувати експлуатаційні особливості функціонування рухомих одиниць. Після розрахунку економічної ефективності від впровадження цього інвестиційного проекту очікується, що загальна сума чистої приведеної вартості заходу з урахуванням зміни вартості грошей у часі складе 294072,58 грн.

Перейти к внешнему ресурсу: полный текст

Дод.точки доступу:
Український державний університет залізничного транспорту
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
656.61.052/К 54-277916

    Князь, О. І.
    Удосконалення методів і засобів дистанційного спостереження навігаційних об'єктів на шляху судна [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13 / О. І. Князь ; Одес. нац. мор. акад. - Електрон. текстові дан. - Одеса : Одеська національна морська академія, 2015. - 935 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Морський транспорт
   Морской транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВІГАЦІЙНІ ОБ’ЄКТИ -- НАВИГАЦИОННЫЕ ОБЪЕКТЫ -- СКЛАДНИЙ СИТУАЦІЙНИЙ СТАН СЕРЕДОВИЩА -- СЛОЖНОЕ СИТУАЦИОННОЕ СОСТОЯНИЕ СРЕДЫ -- ДИСТАНЦІЙНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ НАБЛЮДЕНИЕ -- МЕТОДИ ПОЛЯРИЗАЦІЙНОЇ СЕЛЕКЦІЇ -- МЕТОДЫ ПОЛЯРИЗАЦИОННОЙ СЕЛЕКЦИИ -- ПОЛЯРИЗАЦІЙНІ ПАРАМЕТРИ -- ПОЛЯРИЗАЦИОННЫЕ ПАРАМЕТРЫ -- ЙМОВІРНІСНО-СТАТИСТИЧНИЙ МЕТОД -- ВЕРОЯТНОСТНО-СТАТИСТИЧЕСКИЙ МЕТОД -- ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНІ УТВОРЕННЯ -- ГИДРОМЕТЕОРОЛОГИЧЕСКИЕ ОБРАЗОВАНИЯ
Анотація: Дисертаційна робота присвячена удосконаленню методів і засобів дистанційного спостереження навігаційних об'єктів на шляху судна.Мета дисертаційного дослідження - підвищення безпеки судноводіння в умовах складного ситуаційного стану атмосфери засобами дистанційного спостереження.Вирішуване завдання представлено процесом вдосконалення методів і технічних засобів дистанційного спостереження навігаційних об'єктів в складних погодних і ситуаційних умовах середовища на шляху судна. Синтезовані методи поляризаційної селекції радіолокаційних сигналів при дистанційному виявленні, розпізнаванні, спостереженні та супроводженні об’єктів за допомогою розробленого радіолокаційного поляриметра.Теоретично обґрунтована можливість відмінності поляризаційних параметрів електромагнітної хвилі, яка розсіяна над навігаційним об’єктом та гідрометеорологічним фоном, шляхом використання ймовірнісно-статистичного методу обробки радіолокаційної інформації.Отримані результати теоретичних та експериментальних досліджень дозволяють підвищити безпеку судноводіння у складних ситуаційних умовах довкілля.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Князь, А. И.; Одеська національна морська академія
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
629.561.4:502(043.3)
К 83


    Кропивницький, В. С.
    Метод оцінки експлуатаційної ефективності використання водного транспортного засобу з дотриманням вимог охорони довкілля [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / В. С. Кропивницький ; Київ. держ. акад. вод. трансп. ім. гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного. - Електрон. текстові дан. - Київ : Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного, 2016. - 813 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Водний транспорт
   Водный транспорт

   Охорона довкілля

   Охрана окружающей среды

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ВОДНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ -- ВОДНОЕ ТРАНСПОРТНОЕ СРЕДСТВО -- ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЕФЕКТИВНІСТЬ -- ЭКСПЛУАТАЦИОННАЯ ЭФФЕКТИВНОСТЬ -- ЕРГАТИЧНА СИСТЕМА -- ЭРГАТИЧЕСКАЯ СИСТЕМА -- КЕРОВАНІСТЬ -- УПРАВЛЯЕМОСТЬ -- АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНІ РОБОТИ -- АВАРИЙНО-СПАСАТЕЛЬНЫЕ РАБОТЫ
Анотація: Дисертація присвячена питанням оцінки експлуатаційної ефективності використання водного транспортного засобу при виконанні визначених цільових завдань з дотриманням вимог охорони довкілля. Розроблено комплекс показників виконання цільових завдань та критерії ефективності використання водного транспортного засобу, що враховують особливості діапазонів змінення експлуатаційних показників залежно від виду цільового завдання. Проведено математичне моделювання процесу функціонування водного транспортного засобу з урахуванням впливу мілководдя на характеристики керованості судна та удосконалення його тактико-технічних характеристик під час виконання цільових завдань. Розроблено методику компонування цільового устаткування на борту водного транспортного засобу з урахуванням пристосованості водного транспортного засобу до дій особового складу. Підвищено функції ергатичної системи водного транспортного засобу за допомогою вибору раціонального способу взаємодії операторів з технічними системами на підставі їх антропометричних параметрів.Результати цих досліджень впроваджено у діяльність товариств з обмеженою відповідальністю «Компанія ТИТАЛ», «УМС-Бот», а також у навчальному процесі Українського науково-дослідного інституту цивільного захисту.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.
   656.2
   Б 83


    Бородинъ, А. П.
    Періодическая печать по поводу катастрофы на Московско-Курской желѣзной дорогѣ [Электронный ресурс] : извлечено изъ № 7 журнала "Инженеръ" / А. П. Бородинъ. - К. : Тип. С. В. Кульженко, 1882. - 962 Кб. - сканировал Черевко. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
электронный ресурс -- електронний ресурс -- железнодорожные крушения -- залізничні катастрофи -- Московско-Курская железная дорога -- Московсько-Курська залізниця -- локальные ресурсы -- локальні ресурси -- раритет -- железнодорожная украиника -- залізнична україніка

Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Примірників всього: 1
РЦВ (1)
Свободны: РЦВ (1)
Знайти схожі

7.
656.13.052.8(043.3)
О-76


    Осташевський, С. А.
    Теоретичні основи та практичні методи оцінки та підвищення ефективності системи «автомобіль – водій – дорога» [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / С. А. Осташевський ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. - Електрон. текстові дан. - Харків : Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015. - 1,92 МБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

   Ергономіка

   Эргономика

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- БЕЗПЕКА РУХУ -- БЕЗОПАСНОСТЬ ДВИЖЕНИЯ -- СИСТЕМА «АВТОМОБІЛЬ – ВОДІЙ – ДОРОГА» -- СИСТЕМА «АВТОМОБИЛЬ – ВОДИТЕЛЬ – ДОРОГА» -- ПІДГОТОВКА ВОДІЇВ -- ПОДГОТОВКА ВОДИТЕЛЕЙ -- КЕРОВАНІСТЬ АВТОМОБІЛІВ -- УПРАВЛЯЕМОСТЬ АВТОМОБИЛЕЙ -- МАЙСТЕРНІСТЬ КЕРУВАННЯ АВТОМОБІЛЕМ -- МАСТЕРСТВО УПРАВЛЕНИЯ АВТОМОБИЛЕМ -- ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСПОРТУ -- ЭФФЕКТИВНОСТЬ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ТРАНСПОРТА -- УСПІШНІСТЬ НАВЧАННЯ ВОДІННЮ -- УСПЕШНОСТЬ ОБУЧЕНИЯ ВОЖДЕНИЮ
Анотація: Дисертація присвячена вирішенню науково-практичної проблеми розробки методів керування автомобілем як транспортним засобом щодо функціонування в ергатичній системі «автомобіль – водій – дорога» у завданні підвищення ефективності використання транспорту та безпеки його руху. З цією метою досліджується діяльність водія в системі «автомобіль – водій – дорога» з точки зору особливостей її функціонування в режимі «стеження» за заданим маршрутом та курсом руху. Для визначення показників сприйняття водієм параметрів руху розроблено концептуальну модель керування автомобілем. Застосовано факторний аналіз методом головних компонент та встановлено основні фактори, які впливають на кількість ДТП. Розроблено показники ефективності системи «автомобіль – водій – дорога» і вдосконалено методи та моделі її оцінки. Набули подальшого розвитку методи і засоби навчання водінню й експериментального дослідження ефективності функціонування системи «автомобіль – водій – дорога». Для перевірки достовірності та ефективності розроблених методів і засобів проведено порівняльний аналіз успішності навчання контрольної й експериментальної груп водіїв.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
   656.2
   В 76


    Воскресенскій, Б. Д.
    Уплотненіе работы поѣздовъ и паровозовъ и провозныхъ способностей участковъ [Электронный ресурс] / Б. Д. Воскресенскій, В. И. Тарановъ-Бълозеровъ. - Екатеринославъ : [б. в.], 1915. - , 11,8 МБ : схем., табл. - сканировал Батечко. - Б. ц.
Xарактеристики экземпляра:
картон (cardboard) ; переплетений спочатку ; задовільний ; відмінне
Примітки про походження:
Прим. 843661 : ДНУЖТ.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
уплотнение поездной работы -- ущільнення поїзної роботи -- паровозы -- паровози -- тяжелые поезда -- важкі поїзда -- локальные ресурсы -- локальні ресурси -- раритет -- железнодорожная украиника -- залізнична україніка

Перейти к внешнему ресурсу: полный текст

Дод.точки доступу:
Тарановъ-Бълозеровъ, В. И.
Примірників всього: 1
РЦВ (1)
Свободны: РЦВ (1)
Знайти схожі

9.
656.11(043.3)
С 30


    Семченко, Н. О.
    Емпірико-аналітичне визначення параметрів транспортних потоків у центральних частинах міст [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / Н. О. Семченко ; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2015. - 811 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Міський транспорт
   Городской транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЦЕНТРАЛЬНА ЧАСТИНА МІСТА -- ЦЕНТРАЛЬНАЯ ЧАСТЬ ГОРОДА -- ВУЛИЧНО-ДОРОЖНЯ МЕРЕЖА -- УЛИЧНО-ДОРОЖНАЯ СЕТЬ -- ТРАНСПОРТНИЙ ПОТІК -- ТРАНСПОРТНЫЙ ПОТОК -- ПАРАМЕТРИ ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКУ -- ПАРАМЕТРЫ ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКА -- ЕМПІРИКО-АНАЛІТИЧНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ -- ЭМПИРИКО-АНАЛИТИЧЕСКИЙ ПОДХОД К МОДЕЛИРОВАНИЮ
Анотація: У дисертаційній роботі вирішено науково-прикладне завдання короткострокового оперативного визначення інтенсивності транспортного потоку на мережі з використанням емпірико-аналітичного підходу, за якого вимірювання параметрів транспортного потоку на входах у район управління здійснюється за допомогою детекторів транспорту, а на внутрішніх локальних об’єктах визначається моделюванням. Упровадження емпірико-аналітичного методу в автоматизованих системах управління дорожнім рухом дозволить скоротити кількість детекторів на 43-46% залежно від площі району управління й отримати суттєвий економічний ефект. За результатами експерименту отримано апроксимуючі моделі параметрів логарифмічно нормального ймовірностного закону розподілу часових інтервалів у щільних транспортних потоках, питома інтенсивність яких перевищує 600 авт./год., визначена зміна основних характеристик групи транспортних засобів у транспортному потоці за руху перегоном з урахуванням його інтенсивності і відстані від групоутворювального об’єкта.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Семченко, Н. А.; Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.
629.5.06(043.3)
С 75


    Стадник, О. І.
    Метод оптимізації процесу відновлення суднових комплексів в умовах експлуатації [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / О. І. Стадник ; Київ. держ. акад. вод. трансп. ім. гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного. - Електрон. текстові дан. - Київ, 2015. - 22 с., 674 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Водний транспорт
   Водный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ТЕХНІЧНА ЕКСПЛУАТАЦІЯ -- ТЕХНИЧЕСКАЯ ЭКСПЛУАТАЦИЯ -- СИСТЕМА ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ -- СИСТЕМА ТЕХНИЧЕСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- СУДНОВІ КОМПЛЕКСИ -- СУДОВЫЕ КОМПЛЕКСЫ -- ПІДСИСТЕМА ВІДНОВЛЕННЯ СУДНОВИХ КОМПЛЕКСІВ -- ПОДСИСТЕМА ВОССТАНОВЛЕНИЯ СУДОВЫХ КОМПЛЕКСОВ -- ЗАСОБИ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО КОНТРОЛЮ -- СРЕДСТВА ЭКСПЛУАТАЦИОННОГО КОНТРОЛЯ
Анотація: Дисертація присвячена питанням підвищення ефективності процесу техніч-ного обслуговування і ремонту суден для забезпечення необхідного рівня технічної придатності суден в сучасних умовах. Для цього в дисертації на основі аналізу чинників, що впливають на рівень технічної придатності суден в сучасних умовах та існуючого методичного апарату щодо дослідження ефективності процесів техні-чної експлуатації, розроблено методику обґрунтування організації процесу віднов-лення суднових комплексів в умовах експлуатанта. Для вирішення даного науково-го завдання було розроблено математичну модель процесу технічного обслугову-вання і ремонту суднових комплексів. На відміну від існуючих розроблена модель враховує недосконалість засобів експлуатаційного контролю, можливість само-стійного проявлення відмови та можливість отримання чисельних значень основ-них показників ефективності процесу ТО і Р. Математична модель була покладена в основу розробленої методики, яка на відміну від існуючих методик формування техніко-економічних оцінок ефективності функціонування технічних систем врахо-вує вплив організації підсистеми відновлення об'єктів суднового обладнання на ефективність процесу технічного обслуговування і ремонту.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Стадник, А. И.; Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)