Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (14)Мережеві ресурси (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>R=72.75.39@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
339.138:33.012.46(043.3)
Б 82


    Борисова, Т. М.
    Маркетинг некомерційних суб'єктів: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.04 / Т. М. Борисова ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - 36 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- неприбыльные организации -- неприбуткові організації -- маркетинговый механизм -- маркетинговий механізм -- социальный эффект -- соціальний ефект


Дод.точки доступу:
Тернопільський національний економічний університет
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

2.
   339
   Г 31


    Гелліген, Браян.
    Вхідний маркетинг: приваблюйте, залучайте і радуйте клієнтів онлайн : науково-популярне видання / Б. Гелліген, Дх. Шах. - Харків : Вид-во "Ранок": Фабула, 2020. - 240 с. - Покажчик: с. 236-239. - ISBN 978-617-09-6433-5 : 195.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий хаб -- контент -- блогосфера -- соціальні мережі -- візуальний контент -- потенційні клієнти -- маркетингові рішення -- PR-агенція -- конкуренція


Дод.точки доступу:
Шах, Дхармеш
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

3.
339.138:658.562(043.3)
Г 63


    Гольцев, Д. Г.
    Маркетингове забезпечення якості продукції у системі управління якістю на підприємстві [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Д. Г. Гольцев ; Донецький нац. техн. ун-т . - Донецьк : Східний вид. дім, 2013. - 20 с. : іл., табл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ПІДПРИЄМСТВА -- ПРЕДПРИЯТИЯ -- система управління якістю -- система управления качеством -- маркетингове забезпечення -- маркетинговое обеспечение -- контур управління якістю -- контур управления качеством


Дод.точки доступу:
Донецький національний технічний університет
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

4.
   У 339
   К 44


    Кислюк, Л. В.
    Стратегічний маркетинг : конспект лекцій / Л. В. Кислюк. - 2-ге вид. - Київ : Кондор, 2020. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 170-171. - ISBN 978-617-7939-14-5 : 140.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
конспект лекцій -- конспект лекций -- місії підприємства -- миссии предприятия -- маркетингове середивище підприємства -- маркетинговое середивище предприятия -- SWOT-аналіз -- SPACE-аналіз -- маркетинговий стратегічний аналіз -- маркетинговый стратегический анализ -- маркетинговий матричний аналіз -- маркетинговый матричный анализ -- маркетингові корпоративні стратегії -- маркетинговые корпоративные стратегии -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговые конкурентные стратегии -- КОНТРОЛІНГ -- КОНТРОЛЛИНГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ АУДИТ

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

5.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с анг. / Ф. Котлер. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2009. - 646 с. - Предм. указ.: с. 643-646. - 85.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управление маркетингом -- управління маркетингом -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- товары -- товари -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- рынки предприятий -- ринки підприємств -- установление цен -- встановлення цін -- продвижение товаров -- встановлення цін -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

6.
   33
   М 13


    Маджаро, С.
    Международный маркетинг / С. Маджаро ; авт. предисл., ред. Г. Г. Абрамишвили. - Москва : Международные отношения, 1979. - 263 с. : ил. - 1.80 р.
ДРНТІ
ББК У88
Рубрики: Маркетинг


Дод.точки доступу:
Абрамишвили, Г. Г. \авт. предисл., ред.\
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

7.
   У 339
   М 15


    Максимова, Т. С.
    Промисловий маркетинг : навч. посібник / Т. С. Максимова, І. В. Харченко, В. В. Аронова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - 228 с. : табл. - Термін. словник: с. 217-225. - Бібліогр.: с. 226-227. - 300 прим.. - ISBN 978-966-590-975-0 : 30.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- ринок промислових товарів -- рынок промышленных товаров -- КОН'ЮНКТУРА РИНКУ -- КОНЪЮНКТУРА РЫНКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ


Дод.точки доступу:
Харченко, І. В.; Аронова, В. В.; М-во освіти і науки, молоді та спорту України; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

8.
   339
   М 25


   
    Маркетинг. Стратегии с которыми побеждают / сост. А. Мальцева. - Киев : Максимум, 2006. - 314 с. : табл., ил. - ISBN 966-96426-5-5 : 72.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
радикальный маркетинг -- радикальний маркетинг -- гармонический маркетинг -- гармонічний маркетинг -- управление поставками -- управління поставками -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- эффективность маркетинга -- ефективність маркетингу


Дод.точки доступу:
Мальцева, А. \сост.\
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

9.
   У 658
   Н 73


   
    Новітній маркетинг : навч. посібник для вузів / За ред. Є.В.Савельєва. - Київ : Знання, 2008. - 420 с. : ил. - (Вища освiта ХХI столiття). - Рек. МО і науки України. - ISBN 978-966-346-349-0 : 45.00 грн, 70.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ІНТЕГРОВАНИЙ МАРКЕТИНГ -- ИНТЕГРИРОВАННЫЙ МАРКЕТИНГ -- СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНИГ -- СОЦИАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГ ЗНАНЬ -- БРЕНДИНГ -- БЕНЧМАРКІНГ -- АУТСОРСИНГ -- ФРАНЧАЙЗИНГ -- МАРКЕТИНГ СУПЕРМАРКЕТУ -- МЕРЧАНДАЙЗИНГ -- ГОТЕЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ -- ГОСТИНИЧНЫЙ МАРКЕТИНГ -- ШОУ-МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГОВІ ВІЙНИ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ВОЙНЫ -- ГЛОБАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ -- ГЛОБАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНА РЕКЛАМА -- МЕЖДУНАРОДНАЯ РЕКЛАМА -- МІЖКУЛЬТУРНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МЕЖКУЛЬТУРНЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ


Дод.точки доступу:
Савельєв, Є.В. \ред.\
Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

10.
339.138-047.37/.64:631.3(043.3)
Н 99


    Нянько, В. М.
    Управління маркетинговими дослідженнями на підприємствах сільськогосподарського машинобудування [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / В. М. Нянько ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя. - Тернопіль, 2013. - 21 с. : іл., табл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Сельское хозяйство

   Сільське господарство

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- рынок сельскохозяйственного машиностроения -- ринок сільськогосподарського машинобудування


Дод.точки доступу:
Нянько, В. Н.; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя (Тернопіль)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)