П 70 Прауде, В. Р. Маркетинг : Навч. посібник для вузів / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. - К. : Вища шк., 1994. - 256 с. : іл. - ISBN 5-11-003787-6 : 21900.00 крб, 10.00 крб Затв. МОН України
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): СТРАТЕГИЯ МАРКЕТИНГА -- СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ -- ТАКТИКА МАРКЕТИНГА -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- поведінка покупців -- поведение покупателей -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ -- ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- управління маркетингом -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ Дод.точки доступу: Білий, О. Б. Примірників всього: 27 АУЛ (27) Свободны: АУЛ (27) |
М 13 Мазаракi, А. А. Мiжнародний маркетинг : Пiдручник для вузiв / А. А. Мазаракi, Т. І. Чаюн, Т. М. Мельник. - К. : КДТЕУ, 2000. - 306 с. - ISBN 966-7376-62- 1 : 21.00 грн Доп. Міносвіти і науки України
Кл.слова (ненормовані): сегментация рынка стратегия конкуренция -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ Дод.точки доступу: Чаюн, Т.І.; Мельник, Т.М. Примірників всього: 5 АУЛ (5) Свободны: АУЛ (5) |
Ф35 Федько, В. П. Маркетинг для технических вузов : учеб. пособие для вузов / В.П. Федько, Н.Г. Федько, О.А. Шапор. - Ростов н/Д : Феникс, 2001. - 480 с. - (Учебники для технических вузов). - ISBN 5-222-01948-9 : 32.00 грн, 26.00 грн
Кл.слова (ненормовані): СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- инфраструктура продаж -- інфраструктура продажу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу Дод.точки доступу: Федько, Н.Г.; Шапор, О.А. Примірників всього: 2 АУЛ (2) Свободны: АУЛ (2) |
Ф32 Федько, В. П. Основы маркетинга : учеб. пособие для вузов / В.П. Федько, Н.Г. Федько. - 3-е изд., доп. и перераб. - Ростов н/Д : Феникс, 2004. - 480 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-222-01665-Х : 20.20 грн
економіка Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГ -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- ИНФРАСТРУКТУРА ПРОДАЖ -- ІНФРАСТРУКТУРА ПРОДАЖУ -- РЕАЛИЗАЦИЯ ТОВАРОВ -- РЕАЛІЗАЦІЇЯ ТОВАРІВ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ПІДПРИЄМСТВА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ Дод.точки доступу: Федько, Н.Г. Примірників всього: 29 АУЛ (29) Свободны: АУЛ (29) |
О-75 Основы маркетинга / Ф. Котлер [и др.]. - 2-е европ. изд., пер. с англ. - К. ; М. ; СПб. : Вильямс, 2000. - 944 с. - ISBN 5-8459-0065-4 : 47.00 грн, 250.00 грн
Кл.слова (ненормовані): стратегическое планирование -- стратегічне планування -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ГЛОБАЛЬНЫЕ РЫНКИ -- ГЛОБАЛЬНІ РИНКИ -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- целевой рынок -- цільовий ринок -- позицирование -- позиціонування -- конкуренция -- конкуренція -- ценообразование товаров -- ціноутворення товарів -- личная продажа -- особистий продаж -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг Дод.точки доступу: Котлер, Ф.; Армстронг, Г.; Сондерс, Д.; Вонг, В. Примірників всього: 2 АУЛ (2) Свободны: АУЛ (2) |
М26 Маркетинг: основи теорії та практики : Навч. посібник для вузів / За ред. В.В. Липчука. - 3-тє вид., доп. і випр. - Л. : Магнолiя плюс, 2005. - 288 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 966-8340-01-9 : 27.00 грн Рекомен. Мін. освіти і науки України
Кл.слова (ненормовані): товар ценовая политика сегментация рынка маркетинг коммуникаций Дод.точки доступу: Липчук, В.В. \ред.\ Примірників всього: 3 АУЛ (3) Свободны: АУЛ (3) |
К 73 Котлер, Ф. Маркетинг менеджмент : Эксресс-курс / Ф. Котлер, К. Л. Келлер. - 3-е изд., Пер. с англ. - СПб. : Питер, 2007. - 480 с. - (Классический зарубежный учебник). - ISBN 978-5-91180-092-5 : 52.30 грн
менеджмент Кл.слова (ненормовані): рыночный спрос -- контакты с покупателями -- потребительские рынки -- деловые рынки -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- торговые марки -- рыночные предложения -- услуги -- сервис -- ценовые стратегии -- рыночная логистика -- массовые коммуникации -- личные коммуникации -- глобальный рынок -- ринковий попит -- контакти з покупцями -- СПОЖИВЧІ РИНКИ -- ділові ринки -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- торгові марки -- ринкові пропозиції -- послуги -- сервіс -- цінові стратегії -- ринкова логістика -- масові комунікації -- особисті камунікації -- глобальний ринок Дод.точки доступу: Келлер, К.Л. Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |
Х 21 Харрисон, А. Управление логистикой. Разработка стратегий логистических операций / А. Харрисон, Ремко ван Хоук. - Пер. с англ. - Днепропетровск : Баланс-Бізнес-Букс, 2007. - 328 с. - Предм. указ.: с. 329-331. - ISBN 966-8644-89-1 : 90.10 грн
логістика Кл.слова (ненормовані): ЛОГИСТИЧЕСКАЯ ЦЕПОЧКА -- ЛОГІСТИЧНА МЕРЕЖА -- МАТЕРИАЛЬНЫЕ ПОТОКИ -- МАТЕРІАЛЬНІ ПОТІКИ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ПОТОКИ -- ІНФОРМАЦІЙНІ ПОТІКИ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ПЕРСПЕКТИВА -- МАРКЕТИНГОВА ПЕРСПЕКТИВА -- СЕГМЕНТАЦИЯ -- СЕГМЕНТАЦІЯ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ПРИОРИТЕТЫ -- ЛОГІСТИЧНІ ПРИОРІТЕТИ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ЗАТРАТЫ -- ЛОГІСТИЧНІ ВИТРАТИ -- ЛОГИСТИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ -- ЛОГІСТИЧНЕ УПРАВЛІННЯ -- ДРАЙВЕРЫ ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИИ -- ДРАЙВЕРИ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ -- МЕЖДУНАРОДНАЯ ЛОГИСТИКА -- МІЖНАРОДНА ЛОГІСТИКА -- УПРАВЛЕНИЕ ГРАНИЦАМИ ВРЕМЕНИ -- УПРАВЛІННЯ МЕЖОЮ ПОРИ -- РАЦИОНАЛИЗАЦИЯ -- РАЦІОНАЛІЗАЦІЯ -- ЗАПАСЫ -- ЗАПАСИ -- ИНТЕГРАЦИЯ ЛОГИСТИЧЕСКОЙ ЦЕПОЧКИ -- ІНТЕГРАЦІЯ ЛОГІСТИЧНОЇ МЕРЕЖІ -- ПАРТНЕРСКИЕ ОТНОШЕНИЯ -- ПАРТНЕРСЬКІ ВІДНОСИНИ -- СНАБЖЕНИЕ -- ПОСТАЧАННЯ -- ПОСТАВЩИКИ -- ПОСТАЧАЛЬНИКИ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ЗАТРАТЫ -- ЛОГІСТИЧНІ ВИТРАТИ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ПРИОРИТЕТІ -- ЛОГІСТИЧНІ ПРИОРІТЕТИ -- ПОРТФОЛИО -- ПОРТФОЛІО -- ЛЕВЕРИДЖ ЛОГИСТИЧЕСКИХ ОПЕРАЦИЙ -- ЛЕВЕРИДЖ ЛОГІСТИЧНИХ ОПЕРАЦІЙ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЙ РИСК -- ЛОГІСТИЧНИЙ РИЗИК -- БЫСТРОЕ РЕАГИРОВАНИЕ -- ШВИДКЕ РЕАГУВАННЯ Дод.точки доступу: ван Хоук, Ремко Примірників всього: 3 АНЛ (2), АХЛ (1) Свободны: АНЛ (2), АХЛ (1) |
Б 73 Богдан, Ю. М. Інноваційна стратегія як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Ю. М. Богдан ; Класичний приватний ун-т. - Запоріжжя, 2012. - 20 с. : іл. -
Экономика Машиностроение Машинобудування Кл.слова (ненормовані): АВТОРЕФЕРАТ -- ИННОВАЦИИ -- целевой рынок -- КОНКУРЕНЦИЯ -- СЕГМЕНТАЦИЯ -- РЕНТАБЕЛЬНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ -- ПОТЕНЦИАЛ ПРЕДПРИЯТИЙ Дод.точки доступу: Богдан, Ю. Н.; Класичний приватний університет (Запоріжжя) Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
М 15 Максимова, Т. С. Промисловий маркетинг : навч. посібник / Т. С. Максимова, І. В. Харченко, В. В. Аронова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - 228 с. : табл. - Термін. словник: с. 217-225. - Бібліогр.: с. 226-227. - 300 прим.. - ISBN 978-966-590-975-0 : 30.00 грн Рек. МОН України
Кл.слова (ненормовані): НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- ринок промислових товарів -- рынок промышленных товаров -- КОН'ЮНКТУРА РИНКУ -- КОНЪЮНКТУРА РЫНКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ Дод.точки доступу: Харченко, І. В.; Аронова, В. В.; М-во освіти і науки, молоді та спорту України; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |
П 44 Подвірна, Т. В. Маркетингова діяльність машинобудівних підприємств на глобальних ринках [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Т. В. Подвірна ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя. - Тернопіль, 2013. - 20 с. : іл. -
Организация производства Машинобудування Машиностроение Кл.слова (ненормовані): АВТОРЕФЕРАТ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- ГЛОБАЛИЗАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- ГЛОБАЛЬНИЙ РИНОК -- ГЛОБАЛЬНЫЙ РЫНОК -- СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ МАШИНОБУДУВАННЯ -- СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННОЕ МАШИНОСТРОЕНИЕ -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- комплекс маркетингу -- комплекс маркетинга Дод.точки доступу: Подвирна, Т. В.; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
Р 98 Рябик, Г. Є. Теоретико-методичне забезпечення конкурентоспроможності підприємства: маркетинговий аспект [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Г. Є. Рябик ; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ТОВ Рейтинг, 2013. - 20 с. : іл., табл. -
Организация производства Кл.слова (ненормовані): АВТОРЕФЕРАТ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ -- КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ -- КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ -- КОНКУРЕНТНЫЕ ПРЕИМУЩЕСТВА -- МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СТРАТЕГИЯ -- МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ -- МАРКЕТИНГОВОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- СЕГМЕНТАЦІЯ -- СЕГМЕНТАЦИЯ -- привабливість сегментів -- привлекательность сегментов -- моніторинг -- мониторинг Дод.точки доступу: Рябик, А. Е.; Харківський національний економічний університет Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
Ч-46 Череп, А. В. Основи маркетингу : навч. посібник для вузів / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Запорізький нац. ун-т. - Київ : Кондор, 2014. - 225 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - ISBN 978-966-2781-58-8 : 80.00 грн Рек. МОН України
Кл.слова (ненормовані): НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- ЦІЛЬОВИЙ МАРКЕТИНГ -- целевой маркетинг -- МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- ДИСТРИБУЦІЇ -- ДИСТРИБУЦИИ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ Дод.точки доступу: Богма, О. С.; Череп, О. Г.; Запорізький національний університет Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |
А 42 Аксенов, И. М. Маркетинг пассажирских перевозок [Электронный ресурс] : учеб. пособие; электрон. изд. комбинированного использ. на CD-ROM / И. М. Аксенов ; Хмельниц. кооп. торг.-экон. ин-т. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Основа, 2016. - 24,4 МБ. - Загл. с этикетки диска. - Электрон. версия печ. публикации . - Библиогр.: с. 210-212. - ISBN 978-966-699-871-5 : 30.00 грн
Пасажирські перевезення Кл.слова (ненормовані): УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕСУРС -- ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- рынок транспортных услуг -- ринок транспортних послуг -- транспортные маркетинговые коммуникации -- транспортні маркетингові комунікації -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- удержание покупателей -- утримання покупців Дод.точки доступу: Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |
А 42 Аксьонов, І. М. Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг : навчальний посібник / І. М. Аксьонов, В. І. Копитко. - Львів : Новий Світ - 2000, 2012. - 340 с. : табл. - Бібліогр.: с. 329-333. - ISBN 978-966-418-206-5 : 35.00 грн Рек. МОН України
Економіка транспорту Кл.слова (ненормовані): НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- транспортний ринок -- транспортный рынок -- ТРАНСПОРТНИЙ МАРКЕТИНГ -- ТРАНСПОРТНЫЙ МАРКЕТИНГ -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА Дод.точки доступу: Копитко, В. І. Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
А 42 Аксенов, И. М. Маркетинг на объектах транспорта : монография / И. М. Аксенов. - Нежин : Видавництво "Аспект-Поліграф", 2006. - 336 с. - Библиогр.: с. 329-335. - ISBN 966-340-138-9 : 30.00 грн, 80.00 грн
Залізничні перевезення Кл.слова (ненормовані): МОНОГРАФIЯ -- МОНОГРАФИЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- ценовая дискриминация -- ЦІНОВА ДИСКРИМІНАЦІЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СЕГМЕНТАЦИЯ ТРАНСПОРТНОГО РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ ТРАНСПОРТНОГО РИНКУ Примірників всього: 2 АУЛ (1), АНЛ (1) Свободны: АУЛ (1), АНЛ (1) |