У У9(2)
   П 70


    Прауде, В. Р.
    Маркетинг : Навч. посібник для вузів / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. - К. : Вища шк., 1994. - 256 с. : іл. - ISBN 5-11-003787-6 : 21900.00 крб, 10.00 крб
Затв. МОН України
ДРНТІ
ББК У9(2)21
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СТРАТЕГИЯ МАРКЕТИНГА -- СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ -- ТАКТИКА МАРКЕТИНГА -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- поведінка покупців -- поведение покупателей -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ -- ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- управління маркетингом -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ


Дод.точки доступу:
Білий, О. Б.
Примірників всього: 27
АУЛ (27)
Свободны: АУЛ (27)

   У 339
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Пер. с анг. - М. : Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995. - 702 с. - ISBN 5-89093-001-Х : 35.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управление маркетингом -- управління маркетингом -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- маркетингова інформація -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- маркетинговая информация -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- поведение потребителей -- споживча поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- товародвижение -- рух товару -- распространение товаров -- поширення товарів -- продвижение товаров -- просування товарів -- управление сбытом -- УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- маркетинговые услуги -- маркетингові послуги

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)

   У339
   М 13


    Мазаракi, А. А.
    Мiжнародний маркетинг : Пiдручник для вузiв / А. А. Мазаракi, Т. І. Чаюн, Т. М. Мельник. - К. : КДТЕУ, 2000. - 306 с. - ISBN 966-7376-62- 1 : 21.00 грн
Доп. Міносвіти і науки України
УДК
Рубрики: маркетинг--международный
Кл.слова (ненормовані):
сегментация рынка стратегия конкуренция -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ


Дод.точки доступу:
Чаюн, Т.І.; Мельник, Т.М.
Примірників всього: 5
АУЛ (5)
Свободны: АУЛ (5)

   У339
   Ф35


    Федько, В. П.
    Маркетинг для технических вузов : учеб. пособие для вузов / В.П. Федько, Н.Г. Федько, О.А. Шапор. - Ростов н/Д : Феникс, 2001. - 480 с. - (Учебники для технических вузов). - ISBN 5-222-01948-9 : 32.00 грн, 26.00 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- инфраструктура продаж -- інфраструктура продажу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу


Дод.точки доступу:
Федько, Н.Г.; Шапор, О.А.
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)

   У339
   Ф32


    Федько, В. П.
    Основы маркетинга : учеб. пособие для вузов / В.П. Федько, Н.Г. Федько. - 3-е изд., доп. и перераб. - Ростов н/Д : Феникс, 2004. - 480 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-222-01665-Х : 20.20 грн
УДК
Рубрики: экономика
   економіка

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- ИНФРАСТРУКТУРА ПРОДАЖ -- ІНФРАСТРУКТУРА ПРОДАЖУ -- РЕАЛИЗАЦИЯ ТОВАРОВ -- РЕАЛІЗАЦІЇЯ ТОВАРІВ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ПІДПРИЄМСТВА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ


Дод.точки доступу:
Федько, Н.Г.
Примірників всього: 29
АУЛ (29)
Свободны: АУЛ (29)

   У 339
   О-75


   
    Основы маркетинга / Ф. Котлер [и др.]. - 2-е европ. изд., пер. с англ. - К. ; М. ; СПб. : Вильямс, 2000. - 944 с. - ISBN 5-8459-0065-4 : 47.00 грн, 250.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегическое планирование -- стратегічне планування -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ГЛОБАЛЬНЫЕ РЫНКИ -- ГЛОБАЛЬНІ РИНКИ -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- целевой рынок -- цільовий ринок -- позицирование -- позиціонування -- конкуренция -- конкуренція -- ценообразование товаров -- ціноутворення товарів -- личная продажа -- особистий продаж -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг


Дод.точки доступу:
Котлер, Ф.; Армстронг, Г.; Сондерс, Д.; Вонг, В.
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)

   У339
   М26


   
    Маркетинг: основи теорії та практики : Навч. посібник для вузів / За ред. В.В. Липчука. - 3-тє вид., доп. і випр. - Л. : Магнолiя плюс, 2005. - 288 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 966-8340-01-9 : 27.00 грн
Рекомен. Мін. освіти і науки України
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
товар ценовая политика сегментация рынка маркетинг коммуникаций


Дод.точки доступу:
Липчук, В.В. \ред.\
Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)

   У339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Маркетинг менеджмент : Эксресс-курс / Ф. Котлер, К. Л. Келлер. - 3-е изд., Пер. с англ. - СПб. : Питер, 2007. - 480 с. - (Классический зарубежный учебник). - ISBN 978-5-91180-092-5 : 52.30 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
   менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
рыночный спрос -- контакты с покупателями -- потребительские рынки -- деловые рынки -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- торговые марки -- рыночные предложения -- услуги -- сервис -- ценовые стратегии -- рыночная логистика -- массовые коммуникации -- личные коммуникации -- глобальный рынок -- ринковий попит -- контакти з покупцями -- СПОЖИВЧІ РИНКИ -- ділові ринки -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- торгові марки -- ринкові пропозиції -- послуги -- сервіс -- цінові стратегії -- ринкова логістика -- масові комунікації -- особисті камунікації -- глобальний ринок


Дод.точки доступу:
Келлер, К.Л.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

   338
   Х 21


    Харрисон, А.
    Управление логистикой. Разработка стратегий логистических операций / А. Харрисон, Ремко ван Хоук. - Пер. с англ. - Днепропетровск : Баланс-Бізнес-Букс, 2007. - 328 с. - Предм. указ.: с. 329-331. - ISBN 966-8644-89-1 : 90.10 грн
УДК
Рубрики: логистика
   логістика

Кл.слова (ненормовані):
ЛОГИСТИЧЕСКАЯ ЦЕПОЧКА -- ЛОГІСТИЧНА МЕРЕЖА -- МАТЕРИАЛЬНЫЕ ПОТОКИ -- МАТЕРІАЛЬНІ ПОТІКИ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ПОТОКИ -- ІНФОРМАЦІЙНІ ПОТІКИ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ПЕРСПЕКТИВА -- МАРКЕТИНГОВА ПЕРСПЕКТИВА -- СЕГМЕНТАЦИЯ -- СЕГМЕНТАЦІЯ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ПРИОРИТЕТЫ -- ЛОГІСТИЧНІ ПРИОРІТЕТИ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ЗАТРАТЫ -- ЛОГІСТИЧНІ ВИТРАТИ -- ЛОГИСТИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ -- ЛОГІСТИЧНЕ УПРАВЛІННЯ -- ДРАЙВЕРЫ ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИИ -- ДРАЙВЕРИ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ -- МЕЖДУНАРОДНАЯ ЛОГИСТИКА -- МІЖНАРОДНА ЛОГІСТИКА -- УПРАВЛЕНИЕ ГРАНИЦАМИ ВРЕМЕНИ -- УПРАВЛІННЯ МЕЖОЮ ПОРИ -- РАЦИОНАЛИЗАЦИЯ -- РАЦІОНАЛІЗАЦІЯ -- ЗАПАСЫ -- ЗАПАСИ -- ИНТЕГРАЦИЯ ЛОГИСТИЧЕСКОЙ ЦЕПОЧКИ -- ІНТЕГРАЦІЯ ЛОГІСТИЧНОЇ МЕРЕЖІ -- ПАРТНЕРСКИЕ ОТНОШЕНИЯ -- ПАРТНЕРСЬКІ ВІДНОСИНИ -- СНАБЖЕНИЕ -- ПОСТАЧАННЯ -- ПОСТАВЩИКИ -- ПОСТАЧАЛЬНИКИ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ЗАТРАТЫ -- ЛОГІСТИЧНІ ВИТРАТИ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ПРИОРИТЕТІ -- ЛОГІСТИЧНІ ПРИОРІТЕТИ -- ПОРТФОЛИО -- ПОРТФОЛІО -- ЛЕВЕРИДЖ ЛОГИСТИЧЕСКИХ ОПЕРАЦИЙ -- ЛЕВЕРИДЖ ЛОГІСТИЧНИХ ОПЕРАЦІЙ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЙ РИСК -- ЛОГІСТИЧНИЙ РИЗИК -- БЫСТРОЕ РЕАГИРОВАНИЕ -- ШВИДКЕ РЕАГУВАННЯ


Дод.точки доступу:
ван Хоук, Ремко
Примірників всього: 3
АНЛ (2), АХЛ (1)
Свободны: АНЛ (2), АХЛ (1)

330.341.1:621(043.3)
Б 73


    Богдан, Ю. М.
    Інноваційна стратегія як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Ю. М. Богдан ; Класичний приватний ун-т. - Запоріжжя, 2012. - 20 с. : іл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Машиностроение

   Машинобудування

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ИННОВАЦИИ -- целевой рынок -- КОНКУРЕНЦИЯ -- СЕГМЕНТАЦИЯ -- РЕНТАБЕЛЬНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ -- ПОТЕНЦИАЛ ПРЕДПРИЯТИЙ


Дод.точки доступу:
Богдан, Ю. Н.; Класичний приватний університет (Запоріжжя)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

   У 339
   М 15


    Максимова, Т. С.
    Промисловий маркетинг : навч. посібник / Т. С. Максимова, І. В. Харченко, В. В. Аронова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - 228 с. : табл. - Термін. словник: с. 217-225. - Бібліогр.: с. 226-227. - 300 прим.. - ISBN 978-966-590-975-0 : 30.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- ринок промислових товарів -- рынок промышленных товаров -- КОН'ЮНКТУРА РИНКУ -- КОНЪЮНКТУРА РЫНКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ


Дод.точки доступу:
Харченко, І. В.; Аронова, В. В.; М-во освіти і науки, молоді та спорту України; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

658.8:621(043.3)
П 44


    Подвірна, Т. В.
    Маркетингова діяльність машинобудівних підприємств на глобальних ринках [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Т. В. Подвірна ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя. - Тернопіль, 2013. - 20 с. : іл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Машинобудування

   Машиностроение

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- ГЛОБАЛИЗАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- ГЛОБАЛЬНИЙ РИНОК -- ГЛОБАЛЬНЫЙ РЫНОК -- СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ МАШИНОБУДУВАННЯ -- СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННОЕ МАШИНОСТРОЕНИЕ -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- комплекс маркетингу -- комплекс маркетинга


Дод.точки доступу:
Подвирна, Т. В.; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

658.8:005.332.4(043.3)
Р 98


    Рябик, Г. Є.
    Теоретико-методичне забезпечення конкурентоспроможності підприємства: маркетинговий аспект [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Г. Є. Рябик ; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ТОВ Рейтинг, 2013. - 20 с. : іл., табл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ -- КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ -- КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ -- КОНКУРЕНТНЫЕ ПРЕИМУЩЕСТВА -- МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СТРАТЕГИЯ -- МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ -- МАРКЕТИНГОВОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- СЕГМЕНТАЦІЯ -- СЕГМЕНТАЦИЯ -- привабливість сегментів -- привлекательность сегментов -- моніторинг -- мониторинг


Дод.точки доступу:
Рябик, А. Е.; Харківський національний економічний університет
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

   У 339
   Ч-46


    Череп, А. В.
    Основи маркетингу : навч. посібник для вузів / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Запорізький нац. ун-т. - Київ : Кондор, 2014. - 225 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - ISBN 978-966-2781-58-8 : 80.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- ЦІЛЬОВИЙ МАРКЕТИНГ -- целевой маркетинг -- МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- ДИСТРИБУЦІЇ -- ДИСТРИБУЦИИ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Богма, О. С.; Череп, О. Г.; Запорізький національний університет
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

   656.2
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Маркетинг пассажирских перевозок [Электронный ресурс] : учеб. пособие; электрон. изд. комбинированного использ. на CD-ROM / И. М. Аксенов ; Хмельниц. кооп. торг.-экон. ин-т. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Основа, 2016. - 24,4 МБ. - Загл. с этикетки диска. - Электрон. версия печ. публикации . - Библиогр.: с. 210-212. - ISBN 978-966-699-871-5 : 30.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Пассажирские перевозки
   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕСУРС -- ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- рынок транспортных услуг -- ринок транспортних послуг -- транспортные маркетинговые коммуникации -- транспортні маркетингові комунікації -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- удержание покупателей -- утримання покупців


Дод.точки доступу:
Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

   338
   А 42


    Аксьонов, І. М.
    Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг : навчальний посібник / І. М. Аксьонов, В. І. Копитко. - Львів : Новий Світ - 2000, 2012. - 340 с. : табл. - Бібліогр.: с. 329-333. - ISBN 978-966-418-206-5 : 35.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Экономика транспорта
   Економіка транспорту

Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- транспортний ринок -- транспортный рынок -- ТРАНСПОРТНИЙ МАРКЕТИНГ -- ТРАНСПОРТНЫЙ МАРКЕТИНГ -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА


Дод.точки доступу:
Копитко, В. І.
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

   У 656.2
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Маркетинг на объектах транспорта : монография / И. М. Аксенов. - Нежин : Видавництво "Аспект-Поліграф", 2006. - 336 с. - Библиогр.: с. 329-335. - ISBN 966-340-138-9 : 30.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Железнодорожные перевозки
   Залізничні перевезення

Кл.слова (ненормовані):
МОНОГРАФIЯ -- МОНОГРАФИЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- ценовая дискриминация -- ЦІНОВА ДИСКРИМІНАЦІЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СЕГМЕНТАЦИЯ ТРАНСПОРТНОГО РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ ТРАНСПОРТНОГО РИНКУ

Примірників всього: 2
АУЛ (1), АНЛ (1)
Свободны: АУЛ (1), АНЛ (1)