Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (14)Статті, доповіді, тези (3)Мережеві ресурси (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>R=06.81.55@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
   У У9(2)2
   Л 33


    Лебедев, С. Т.
    Основы маркетинга : Учеб. пособие для вузов / С. Т. Лебедев, Т. Ю. Филиппова. - 2-е изд., доп. - СПб. : ИД "МиМ", 1997. - 224 с. - 00.00
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг


Дод.точки доступу:
Филиппова, Т. Ю.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

2.
   У У9(2)
   П 70


    Прауде, В. Р.
    Маркетинг : Навч. посібник для вузів / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. - К. : Вища шк., 1994. - 256 с. : іл. - ISBN 5-11-003787-6 : 21900.00 крб, 10.00 крб
Затв. МОН України
ДРНТІ
ББК У9(2)21
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СТРАТЕГИЯ МАРКЕТИНГА -- СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ -- ТАКТИКА МАРКЕТИНГА -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- поведінка покупців -- поведение покупателей -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ -- ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- управління маркетингом -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ


Дод.точки доступу:
Білий, О. Б.
Примірників всього: 27
АУЛ (27)
Свободны: АУЛ (27)
Знайти схожі

3.
   У 339
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Пер. с анг. - М. : Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995. - 702 с. - ISBN 5-89093-001-Х : 35.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управление маркетингом -- управління маркетингом -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- маркетингова інформація -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- маркетинговая информация -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- поведение потребителей -- споживча поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- товародвижение -- рух товару -- распространение товаров -- поширення товарів -- продвижение товаров -- просування товарів -- управление сбытом -- УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- маркетинговые услуги -- маркетингові послуги

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

4.
   У 339
   Ш37


    Шевченко, Л. С.
    Введение в маркетинг : Учеб. - практ. пособие / Л. С. Шевченко. - Х. : Консум, 2000. - 672 с. - Алф.-Предм. указ.: с. 650-670. - ISBN 966-7124-87-8 : 60.00 грн, 110.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ФОРМИРОВАНИЯ -- маркетингові формування -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ

Примірників всього: 8
АУЛ (8)
Свободны: АУЛ (8)
Знайти схожі

5.
   У 339
   Б68


    Блайт, Дж.
    Основы маркетинга / Дж. Блайт. - К. : Знання-Прес, 2003. - 493 с. - (Европейский маркетинг). - ISBN 966-7767-86-8 : 45.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
рынок -- РИНОК -- потребители -- споживачі -- покупатели -- ПОКУПЦІ -- брендинг -- упаковка -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- сбыт -- ЗБУТ -- промоушн

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

6.
   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : підручник / С. С. Гаркавенко. - 4-е вид., доп. - Київ : Лібра, 2006. - 718 с. - Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 966-7035-75-1 : 150.00 грн
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК

Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
   06
   С 92


Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля.

    Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля.
   № 18 : Маркетинг : теорія і практика / ред. Т. С. Максимова. - 2012. - 324 с. : рис., табл. - укр. - рос. - 42.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ -- КОН'ЮНКТУРА РИНКУ -- КОНЪЮНКТУРА РЫНКА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ІННОВАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- ИННОВАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- РУХ ТОВАРІВ -- ДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- ЛОГІСТИКА -- ЛОГИСТИКА -- управління маркетингом -- управление маркетингом


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

8.
658.81:316.322(043.3)
Б 48


    Березовський, К. М.
    Маркетингове управління діяльністю промислового підприємства в умовах глобалізації [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / К. М. Березовський ; Харків. нац. екон. ун-т. - Х. : Рейтинг, 2013. - 20 с. : рис., табл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- МАРКЕТИНГОВОЕ УПРАВЛЕНИЕ -- МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ -- ГЛОБАЛИЗАЦИЯ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- маркетинг-микс -- маркетинг-мікс -- МАРКЕТИНГОВЫЙ ПОТЕНЦИАЛ -- МАРКЕТИНГОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- стратегическое сответствие -- стратегічна відповідність -- архитектура предприятия -- архітектура підприємств -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- ИНФОРМАЦИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ


Дод.точки доступу:
Березовский, К. М.; Харківський національний економічний університет
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

9.
   У9(2)
   М 26


    Маркелова, Л. Н.
    Маркетинг : Толковый терминологический словарь-справочник / Л. Н. Маркелова ; ВНИИ комплексной информации по стандартам и качеству. - М. : Инфоконт, 1991. - 223 с. - 00.00
ДРНТІ
ББК У9(2)21
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СЛОВАРЬ -- СЛОВНИК


Дод.точки доступу:
ВНИИ комплексной информации по стандартам и качеству
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

10.
339.138:621(043.3)
С 87


    Струпинська, Н. В.
    Забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Н. В. Струпинська ; Харків. нац. екон. ун-т. - Х. : Рейтинг, 2014. - 20 с. : іл., табл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Машинобудування

   Машиностроение

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- маркетинговая деятельность -- кількісне оцінювання -- количественное оценивание -- межі інтервалів якісних рівнів -- границы интервалов качественных уровней -- комплексна ієрархічна система показників -- комплексная иерархическая система показателей


Дод.точки доступу:
Струпинская, Н. В.; Харківський національний економічний університет
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)