Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (18)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 223
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Ефимова, Е. Н.
    Маркетинговые исследования для краткосрочного прогнозирования перевозок грузов по железной дороге / Е. Н. Ефимова // Вестник ВНИИЖТа. - 1996. - № 6. - С. 16-21 . - ISSN 0869-8163
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Грузовые перевозки

   Залізничний транспорт

   Вантажні перевезення

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- грузовые перевозки -- маркетинговые исследования -- краткосрочное прогнозирование перевозок -- объемы перевозок грузов -- залізничний транспорт -- вантажні перевезення -- маркетингові дослідження -- коросткострокове прогнозування перевезень -- об'єми перевезень вантажів


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Матюшин, Л. Н.
    Маркетинговые исследования комбинированных перевозок большегрузных автомобилей и полуприцепов / Л. Н. Матюшин, Л. П. Изосимова // Вестник ВНИИЖТа. - 1996. - № 5. - С. 16-21 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0869-8163
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Экономика

   Залізничний транспорт

   Економіка

   Россия
    Украина

    Росія

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный траснпорт -- экономика -- маркетинговые исследования -- комбинированные перевозки -- грузопотоки -- большегрузные автомобили -- маршруты перевозок -- залізничний транспорт -- економіка -- маркетингові дослідження -- комбіновані перевезення -- вантажопотоки -- великовантажні автомобілі -- маршрути перевезень


Дод.точки доступу:
Изосимова, Л. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Абрамов, А. П.
    Актуальные вопросы экономики железнодорожного транспорта / А. П. Абрамов, М. М. Толкачева, Л. А. Мазо // Вестник ВНИИЖТа. - 1998. - № 3. - С. 16-22 . - ISSN 0869-8163
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- фирменное транспортное обслуживание -- автоматизированные системы -- автоматизация экономической работы -- информатизация экономической работы -- информационные системы -- маркетинговые исследования -- управленческий учет -- доходы железных дорог -- управление расходами -- залізничний транспорт -- фірмове транспортне обслуговування -- автоматизовані системи -- автоматизація економічної роботи -- інформатизація економічної роботи -- інформаційні системи -- маркетингові дослідження -- управлінський облік -- доходи залізниць -- управління витратами


Дод.точки доступу:
Толкачева, М. М.; Мазо, Л. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.
   06
   П 75


    Товбич, В. В.
    Маркетингові дослідження ринку житла в Україні / В. В. Товбич // Строительство, материаловедение, машиностроение : сборник научных трудов / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архит.; под ред. В. И. Большакова. - Днепропетровск : ПГАСА, 2005. - Вып. 32. Ч. 2. - С. 111-121 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 966-7282-16-3
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Економіка

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок житла -- рынок жилья -- житловий фонд -- жилой фонд -- житлове будівництво -- жилищное строительство -- забезпечення житлом населення -- обеспечение жильем населения


Дод.точки доступу:
Большаков, В. И. \ред.\; Приднепровская государственная академия строительства и архитектуры(Днепропетровск)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   656.2
   П 78


    Пасічник, В. І.
    Маркетингові стратегії реалізації науково-технічних досягнень у транспортній галузі України / В. І. Пасічник, В. І. Романко, С. І. Швець // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей V Міжнародної наукової конференції (27.04-28.04.2006). - Д. : ДНУЗТ, 2006. - С. 70-71
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
   МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- ПРАЦІ ДІІТУ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- КЕМ


Дод.точки доступу:
Романко, В.І.; Романко, В. И.; Швець, С. І.; Швец, С. И.; Псечник, В. И.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
   06
   Л 89


    Морозов, В. О.
    Товарні можливости маркетингових досліджень / В.О. Морозов, Е.В. Лянце // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 101-104
УДК

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ


Дод.точки доступу:
Лянце, Е.В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
   06
   Л 89


    Кузьо, Н. Є.
    Маркетингові дослідження формування споживчих переваг / Н.Є. Кузьо, Н.С. Косар, Л.М. Акімова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 75-81
УДК

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ


Дод.точки доступу:
Косар, Н.С.; Акімова, Л.М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Зюкова, І. О.
    Потенціал маркетингових досліджень / І.О. Зюкова // Економіка. Фінанси. Право. - 2007. - № 4. - С. 3-7
УДК

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.
   06
   Л 89


    Савченко, Ю. Т.
    Специфіка здійснення міжнародних маркетингових досліджень / Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 236-242
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- міжнародні маркетингові дослідження

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Окландер, М. (професор; доктор економічних наук).
    Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 11. - С. 47-56
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- національні економіки -- інноваційний розвиток -- науково-технологічний розвиток країни -- державне регулювання -- тематика наукових досліджень -- технологічні пріоритети -- конкурентоспроможні технології -- опитування -- анкетування -- стратегічні маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- национальные экономики -- инновационное развитие -- научно-технологическое развитие страны -- государственное регулирование -- тематика научных исследований -- технологические приоритеты -- конкурентоспособные технологии -- опрос -- анкетирование -- стратегические маркетинговые исследования
Анотація: Розроблено науково-методичне забезпечення стратегічних маркетингових досліджень в Інтернет-середовищі, щоб виявити перспективи впливу наукових розробок на інноваційний розвиток національної економіки.


Дод.точки доступу:
Яшкіна О. (доцент; кандидат економічних наук)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (11.12.2008р. Інв.2077ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

11.


    Шевченко, Мария (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет).
    Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка / М. Шевченко // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 28-30 : табл., рис
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетингова діяльність -- агропромисловий комплекс -- АПК -- аграрний ринок -- сільськогосподарська продукція -- продукти споживання -- агромаркетинг -- структура агромаркетинга -- маркетингові кооперативи -- агропромышленный комплекс -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые исследования -- сельскохозяйственная продукция -- продукты потребления -- маркетинговые кооперативы
Анотація: В условиях реформирования аграрного сектора экономики очень важны и актуальны агромаркетинговые исследования как инструментарий, позволяющий получить обоснованные управленческие решения по развитию новых формирований рыночного типа.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

12.


    Коваль, Т. (зав. відділу обслуговування читачів літературою гуманітарного профілю Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського, канд. істор. наук).
    Маркетингові дослідження в бібліотечному середовищі / Т. Коваль // Бібл. форум України. - 2008. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО
   МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ

   БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА

   МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Анотація: Від перших маркетингових досліджень до їх широкого комплексного використання у бібліотечній сфері - таким є діапазон наукового дослідження, проведенного на базі Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Аналізуючі результати анкетування, що відбулося у бібліотеці, авторка дає спробу відповісти на злободенні питання щодо соціального та професійного портрету сучасного читача, стану бібліотечно-інформаційних послуг, оптимізацій обслуговування.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ДИР (19.08.2008р. Інв.1654ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

13.
   06
   Л 89


    Сорока, М. В.
    Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності промислового підприємства / М. В. Сорока // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 226-235
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
   Инвестиции

   Інвестиції

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- инвестиционная деятельность -- промышленные предприятия -- марккетингові дослідження -- інвестиційна діяльність -- промислові підприємства

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.
   06
   Л 89


    Подольчак, Н. І.
    Маркетингове дослідження попиту машинобудівних підприємств на лізингові послуги / Н. І. Подольчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 206-213
УДК
Рубрики: ЛИЗИНГ
   ЛІЗИНГ

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- машиностроительные предприятия -- лизинговые услуги -- маркетингові дослідження -- машинобудівні підприємства -- лізингові постуги

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.
   06
   Л 89


    Барановська, С. П.
    Маркетингове дослідження бар'єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні / С. П. Барановська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 8-15
УДК
Рубрики: ИННОВАЦИИ
   ІННОВАЦІЇ

Кл.слова (ненормовані):
инновационные структуры -- маркетинговые исследования -- машиностроение -- інноваційні структури -- маркетингові дослідження

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.
   06
   Л 89


    Мавріна, А. О.
    Оцінювання ефективності маркетингових заходів / А. О. Мавріна // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 334-341
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
эффективность маркетинга -- маркетинговые исследования -- маркетинговые расходы -- ефективність маркетингу -- маркетингові дослідження -- маркетингові витрати

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Брік, Тимофій (соціолог відділу історії, теорії і методології соціології Інституту соціології НАН України).
    Про що мовчать соціологи. Які дані масових опитувань ми аналізуємо? / Тимофій Брік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 3. - С. 207-212. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- масові опитування -- массовые опросы -- методики социологических исследований -- методики соціологічних досліджень -- полевые исследования в социологии -- польові дослідження в соціології -- социологические исследования -- социологический опросник -- соціологічний опитувальник -- соціологічні дослідження
Анотація: Мета статті - ознайомити читачів із деякими ризиками у процесі польових масових опитувань у соціологічних і маркетингових дослідженнях.


Знайти схожі

18.


    Бакалінський, О. В. (кандидат економічних наук; доцент; директор консалтингової компанії VIVAT STRATEGY).
    Маркетингові проблеми запровадження руху двоповерхових вагонів в Україні / О. В. Бакалінський, О. В. Христофор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Вагоны пассажирские

   Залізничний транспорт

   Вагони пасажирські

   Украина
    Канада

    США

    Бельгия

    Франция

    Великобритания

    Финляндия

    Германия

    Австрия

    Чехия

    Польша

    Италия

    Япония

    Україна

    Бельгія

    Франція

    Велика Британія

    Фінляндія

    Німеччина

    Австрія

    Чехія

    Польща

    Італія

    Японія

Кл.слова (ненормовані):
вагоны пассажирские -- вагоны двухэтажные -- компании-изготовители -- маркетинговые исследования -- интерьер вагона -- сервис -- поезда двухэтажные -- кластерные модели -- вагони пасажирські -- вагони двоповерхові -- компанії-виробники -- маркетингові дослідження -- інтер'єр вагона -- сервіс -- поїзди двоповерхові -- кластерні моделі
Анотація: В статті наведені маркетингові проблеми запровадження руху двоповерхових вагонів в Україні, розглянуто світовий досвід запровадження руху двоповерхових вагонів, основні виробники, інтер'єри вагонів та рівень їх комфорту.


Дод.точки доступу:
Христофор, О.В. (кандидат економічних наук; начальник науково-дослідного відділу пасажирських перевезень Державного науково-дослідного центру залізничного транспорту України); Bombardier \про нього\Alstom, компания \про неї\; GAI \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

19.


    Ракша, Н.
    Стан ринку продуктів харчування в Києві / Н. Ракша // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 46-48 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2003-2008 рр.

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
харчова продукція -- продукти харчування -- ринок продуктів харчування -- розвиток економіки -- підприємницька модель -- моделі розвитку економіки -- мале підприємництво -- соки -- соки-фреш -- кисневі коктейлі -- дослідження ринку -- маркетингові дослідження -- безалкогольні напої -- ринок соків-фреш -- ринок кисневих коктейлів -- просунення товару -- пищевая продукция -- рынок продуктов питания -- продукты питания -- развитие экономики -- предпринимательская модель -- модели развития экономики -- мелкое предпринимательство -- кислородные коктейли -- исследование рынка -- маркетинговые исследования -- безалкогольные напитки -- рынок соков-фреш -- рынок кислородных коктейлей -- продвижение товара
Анотація: Досліджено роль і значення малого підприємництва для економічного розвитку регіону. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку малого підприємництва в м. Києві. Визначено основні фактори, що впливають на рівень споживання безалкогольних напоїв. Запропоновано ряд заходів для активізації підприємницької діяльності у Києві.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.10.2009р. Інв.2804ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

20.


    Ціпан, О. (студентка Національного авіаційного університету).
    Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні / О. Ціпан // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 9-11 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркінг -- маркетингові стратегії -- маркетингові дослідження -- консалтинг -- успішність підприємств -- конкурентний аналіз -- бізнес-технології -- маркетинговые стратегии -- маркетинговые исследования -- успешность предприятий -- бизнес-технологии
Анотація: Розглядається поняття бенчмаркінгу, причини його виникнення та поширення в Україні в останні роки, основні проблеми його розвитку і застосування у малому та великому бізнесі, шляхи підвищення ефективності функціонування підприємств, які використовують бенчмаркінг, а також перспективи і майбутнє бенчмаркінгу в Україні.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.07.2009р. Інв.2782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)