Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-93 
1.


    Чумаченко, А.
    Важливість правильного бренду в соціальних мережах / А. Чумаченко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 46-50 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-реклама -- бренди -- соціальні мережі -- просування бренду -- интернет-реклама -- бренды -- социальные сети -- продвижение бренда -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетнг
Анотація: Запропоновані основні правила реклами в соціальних мережах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Пустотін, В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит").
    Кількісні показники сили бренду / В. Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 35-36 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кількісні показники -- бренди -- показники бренду -- показатели бренда -- торгові марки -- количественные показатели -- бренды -- торговые марки
Анотація: Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


   
    Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу : ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 26-28 : ил. - Продовження в наступному номері. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
молодіжний маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціальні тренди -- бренди -- комунікаційна модель -- молодежный маркетинг -- социальный маркетинг -- социальные тренды -- бренды -- коммуникационная модель
Анотація: Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners оприлюднила черговий звіт щодо актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Овсяннікова, Ю.
    Огляд "топових" автомобілів і автосалонів / Ю. Овсяннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 64-67 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автомобілі -- ринки атомобілів -- автосалони -- автомаркетинг -- автомобили -- рынки автомобилей -- автосалоны -- менеджеры -- торгові марки -- торговые марки -- бренди -- бренды -- Mazda -- Toyota -- Honda Accord
Анотація: Огляд сучасного ринку автомобілів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Островерх, С.
    Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу / С. Островерх // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 55-59 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
фан-маркетинг -- спортивний маркетинг -- спорт -- спортивні продукти -- фанати -- спонсори -- конкуренти -- бренди -- спортивный маркетинг -- спортивные продукты -- фанаты -- спонсоры -- конкуренты -- бренды
Анотація: Розкрито сутність, проаналізовано елементи фан-маркетингу як можливого окремого напряму спортивного маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


   
    ФАС загрожує штрафом виробникам "Вія" за рекламу горілки // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 3. - С. 74-75. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- прихована реклама -- скрытая реклама -- реклама алкоголю -- реклама алкоголя -- продакт-плейемент -- алкогольні бренди -- алкогольные бренды
Анотація: Розглядається скарга на розміщення логотипу горілки "Хортиця" у фільмі "Вій"

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Федеральна антимонопольна служба РФ \про неї\; Вій, художній фільм \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

7.


   
    Пошук брендів за допомогою зображення // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 5. - С. 73. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- товарні знаки -- товарные знаки -- бренди -- бренды -- бази даних -- базы данных -- охорона об'єктів інтелектуальної власності -- охрана объектов интеллектуальной собственности
Анотація: У даній роботі розповідається, як можна на основі зображення проводити пошук візуально схожих товарних знаків та інших відомостей про бренди серед мільйонів зображень, наявних в архівах баз даних.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Знайти схожі

8.


    Кирилов, Ю. Є. (кандидат економічних наук; доцент).
    Бренд "Житниця Європи": міф чи реальність / Ю. Є. Кирилов // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 3. - С. 101-107 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка сільського господарства
   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
зернові культури -- зерновые культуры -- виробництво зерна -- производство зерна -- урожайнсть зернових культур -- урожайность зерновых культур -- торгівля зерном -- торговля зерном -- зовнішня торгівля -- внешняя торговля -- експорт зерна -- экспорт зерна -- експорт пшениці -- экспорт пшеницы -- бренди країн -- бренды стран -- житница Европы -- житниця Європи
Анотація: Визначено витоки та об’єктивні передумови використання висловлювання "Україна - житниця Європи", обґрунтовано доцільність просування бренду нашої країни в цій площині. Проаналізовано стан і виявлено тенденції розвитку зерновиробництва в європейських країнах, починаючи з XІV ст. Встановлено роль та місце України на європейському ринку зерна. За географічними, ресурсними (30% світового запасу чорноземів), кліматичними показниками Україна потенційно спроможна стати державою з пріоритетним розвитком аграрної сфери та одним з основних постачальників на світові ринки сільськогосподарської продукції. Тенденція до зростання обсягів виробництва в аграрній сфері простежується навіть за екстенсивних методів управління. Щоб весь аграрний потенціал України ефективно функціонував, необхідно працювати над підвищенням продуктивності культур, поліпшенням бізнес-клімату й спрощенням податкової системи. Доведено, що наша країна має всі шанси стати глобальним гравцем у сфері забезпечення багатьох регіонів світу протеїном та зерном і саме в цьому напрямі вбачається доцільним розробка та просування національного бренду.


Знайти схожі

9.


    Саніна, Ольга.
    Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста / О. Саніна, М. Пирч // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 29-37 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
стратегія бренду міста -- стратегия бренда города -- бренд міста -- бренд города -- брендінг міста -- брендинг города -- етапи стратегії бренду -- этапы стратегии бренда -- алгоритм розроблення стратегії бренду міст -- алгоритм разработки стратегии бренда городов -- алгоритм реалізації стратегії бренду міст -- алгоритм реализации стратегии бренда городов -- SWOT-аналіз -- PEST-аналіз -- інструменти дослідження міста -- инструменты исследования города -- позиціонування міст -- позицирование городов -- приклади позиціонування міст -- примеры позицирования городов -- бренды малых городов -- бренди малих міст
Анотація: Присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Проаналізовано поняття "бренд міста" та "брендинг міста".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Пирч, Мар’яна

Знайти схожі

10.


   
    За останній рік бренд Apple став дорожче від Google [Електронний ресурс] // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 5. - С. 70. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- бренди -- бренды -- торговельні марки -- торговые марки -- рекламні кампанії -- рекламные кампании -- рейтинги -- вартість брендів -- стоимость брендов
Анотація: Проаналізовано рейтинг найдорожчих брендів світу.


Дод.точки доступу:
Millward Brown, агенство \про нього\; Brandz Top 100, рейтинг \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

11.


    Бажерна К.В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ").
    Формування концепції бренду на меблевому ринку України [Текст] / Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 97-101 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.18(4УКР)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика деревообрабатывающей промышленности

   Економіка деревообробної промисловості

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендовая идентичность -- брендова ідентичність -- брендовые концепции -- боендові концепції -- бренды -- бренди -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- матрицы восприятия брендов -- матриці сприйняття брендів -- мебельный рынок -- меблевий ринок -- потребительские сегменты -- споживчі сегменти -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- торговые марки -- торгові марки -- украинские предприятия -- українські підприємства -- целевые аудитории -- цільові аудиторії -- экологичность продукции -- екологічність продукції
Анотація: Розглянутий вітчизняний ринок меблів. Подані результати проведеного маркетингового дослідження щодо кон'юнктури ринку та можливостей формування концепції брендів для вітчизняних підприємств. Проведений кластерний аналіз, що дав змогу виділити однорідні групи споживачів (сегменти), які керуються певними характеристиками в однаковій мірі при виборі брендів меблів. Для визначених сегментів за розробленою методикою побудовано матриці сприйняття брендів меблів та визначена можливість позиціонування бренду на основі екологічності та безпечності меблів. На основі визначеної стратегії позиціонування розроблена концепція бренду для меблевого ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

12.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент).
    Ринкові форми торгової марки [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 35-39 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
формування брендів -- бренди компанії -- брендинг -- економічна доцільність -- оцінювання -- товарні бренди -- корпоративні бренди -- конкурентні переваги -- формирование брендов -- бренды компаний -- экономическая целесообразность -- оценивание -- товарные бренды -- корпоративные бренды -- конкурентные преимущества
Анотація: Присвячена питанням формування бренду компанії, визначення їхньої економічної доцільності. Надано детальну характеристику товарного бренду, його специфіку та економічну сутність.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

13.


    Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Бренд контрактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- внутренний маркетинг туризма -- внутрішній маркетинг туризму -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- контактный персонал -- контактний персонал -- персональные бренды -- персональні бренди -- туристические фирмы -- туристичні фірми -- фирменные бренды -- фірмові бренди
Анотація: Здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Костинець, Валерія Володимирівна (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна); Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\

Знайти схожі

14.


    Крамаренко, Р. М. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Брендинг міст та регіонів : зарубіжний та вітчизняний досвід / Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 208-212 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Городское хозяйство

   Міське господарство

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

    Львов

    Лвів

    Амстердам

    Берлин

    Берлін

    Копенгаген

    Лондон

    Мадрид

    Мельбурн

    Нью-Йорк

    Рига

    Сочи

    Сочі

    Тбилиси

    Тбілісі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг городов -- брендінг міст -- методология региональной экономики -- методологія регіональної економіки -- глобализация -- глобалізація -- городская имиджелогия -- міська іміджелогія -- імідж міст -- имидж городов -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- инвестиционная привлекательность -- інвестиційна привабливість -- логотипы города -- логотипи міст -- маркетинг территорий -- маркетинг територій -- мегаполисы -- мегаполіси -- региональная конкурентоспособность -- регіональна конкурентоспроможність -- регионы -- регіони -- территориальные бренды -- територіальні бренди -- туристическая привлекательность -- туристична привабливість
Анотація: В умовах глобалізації, постійного зростання конкуренції маркетинг території, її імідж та бренд виходять на перший план при порівнянні рівних умов господарювання та проживання. Тому все більше міст цілеспрямовано займаються маркетингом своїх територій, формуванням свого територіального бренда, які обумовлюють інвестиційну та туристичну привабливість міста.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Глейзер, Милтон (америанский дизайнер; автор логотипа Нью-Йорка) \о нем\; Berlin Partner GmbH, агентство продвижения Берлина \о нем\Visit Copenhagen, стратегический план развития туризма в Копенгагене \о произв.\; Зимние Олимпийские игры-2014 \о них\; Рижское бюро по развитию туризма \о нем\; Стратегия развития города Киева до 2025 года, утверждена решением Киевского горсовета \о произв.\

Знайти схожі

15.


    Мезецька, К. Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України).
    Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренды -- бренди -- внутриотраслевые экономические преимущества -- внутрішньогалузеві економічні переваги -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предприятия -- підприємства -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- торговые марки -- торгові марки -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама в культурній сфері -- реклама в культурной сфере
Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

16.


   
    Формування продовольчих брендів на основі регіональних продуктів // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 12. - С. 132. - (Наукові видання з актуальних проблем АПК). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рецензія на книгу: Формування продовольчих брендів на основі регіональних продуктів : наукове видання / О. А. Козак, І. М. Беженар. - К. : ННЦ ІАЕ, 2013. - 84 с.
. - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Продовольчий комплекс
   Продовольственный комплекс

Кл.слова (ненормовані):
рецензії -- рецензии -- производство сельскохозяйственной продукции -- виробництво сільськогосподарської продукції -- продовольственные бренды -- продовольчі бренди -- региональные продукты -- регіональні продукти -- сельские территории -- сільські території

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

17.


    Єременко, А. В. (кандидат економічних наук; докторант; НДЕІ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України).
    Роль нематеріальних активів як фактор створення конкурентних переваг / А. В. Єременко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 9. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальный капитал -- інтелектуальний капітал -- интеллектуальная собственность -- інтелектуальна власність -- нематериальные активы -- нематеріальны активи -- конкуренция инноваций -- конкуренція інновацій -- инновации -- інновації -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- формирующие факторы -- формуючі фактори -- бренди
Анотація: Досліджено роль нематеріальних активів (НМА) підприємства як фактор створення конкурентних переваг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

18.


    Крамаренко, Р. М. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Брендинг інвестиційної привабливості мегаполіса / Р. М. Крамаренко, А. І. Третьякова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 9. - С. 136-140. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4УКР-2КИЇ)г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
брендинг территорий -- брендинг територій -- бренды -- бренди -- города -- городское хозяйство -- міське господарство -- міста -- инвестиционная привлекательность города -- інвестиційна привабливість міста -- мегаполисы -- мегаполіси
Анотація: Розглянуто актуальні питання проблеми теорії та практики брендингу території. Визначено роль брендингу міста в поліпшенні інвестиційної привабливості мегаполіса.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Третьякова, А.І. (Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста); Стратегия развития города Киева до 2025 года, утверждена решением Киевского горсовета \о произв.\Стратегія розвитку міста Києва до 2025 року, затрверджена рішенням Київської міськради

Знайти схожі

19.


    Карімова, Мадіна (докторант PhD Університету "Туран"; м.Алмати; Казахстан).
    Аналіз та можливості розвитку франчайзингових відносин на казахстанському ринку / М. Д. Карімова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 157-164 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292(5КАЗ)г-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организационные формы предприятий

   Організаційні форми підприємств

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-идея -- бізнес-ідея -- финансы предпринимательства -- фінанси підприємництва -- бренды -- бренди -- рынок -- ринок -- стартап -- стартап -- франчайзи -- франчайзі -- франчайзинг -- франчайзинг -- франшиза -- франшиза
Анотація: Розглянуто питання створення та розвитку франчайзингових відносин в Республіці Казахстан: проблеми та шляхи їх вирішення. На прикладі конкретних іноземних та вітчизняних фірм-виробників розкрито історію становлення франчайзингових відносин у республіці. Акцент зроблено на вітчизняному франчайзингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

20.


    Лылык, Ирина (председатель жюри премии ИВИН за лучшее продвижение в Интернете; генеральный директор Украинской Ассоциации Маркетинга; Национальный представитель ESOMAR в Украине; секретарь Индустриального гендерного комитета по рекламе; заместитель главного редактора журнала «Маркетинг в Украине»).
    Комплексный подход к успеху / И. Лылык // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 37-41 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
экономика -- интервью -- інтерв'ю -- бренды -- бренди -- Интернет-маркетинг -- Інтернет-маркетинг -- премия ИВИН
Анотація: Интервью c Ириной Лылык – председатель жюри премии ИВИН за лучшее продвижение в Интернете, генеральный директор Украинской Ассоциации Маркетинга, Национальный представитель ESOMAR в Украине, секретарь Индустриального гендерного комитета по рекламе, заместитель главного редактора журнала «Маркетинг в Украине»

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Всеукраинский форум «Дни Интернет-маркетинга» \о нем\; Дни Интернет-маркетинга, всеукраинский форум

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-93 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)