Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мультимедийные средства обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Бак, Мирослав (кандидат педагогічних наук; здобувач НПУ ім. М. П. Драгоманова).
    Основні технології мультимедійної освіти [Текст] / М. Бак // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 49-57. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерні технології -- мультимедійні технології -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные технологии -- компьютерные технологии -- мультимедийные средства обучения -- навчальний процес -- учебный процесс -- види мультимедійних засобів навчання -- виды мультимедийных средств обучения -- графічні файли -- графические файлы -- формати графічних файлів -- форматы графических файлов -- комп'ютерні анімації -- компьютерные анимации -- двовимірні анімації -- двумерные анимации -- тривимірні анімації -- трехмерные анимации -- 3Б-анімації -- 3Б-анимации
Анотація: Присвячена розгляду основних технологій мультимедійної освіти та мультимедійних засобів навчання.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

2.


    Богосвятська, Анна-Марія (кандидат філологічних наук; доцент Львівського обласного інтитуту післядипломної педагогічної освіти).
    Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 2-10. - Бібліогр.: с. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладаня зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- педагогічний інструментарій -- педагогический инструментарий -- особистісні якості педагога -- личностные качества педагога -- образ учителя -- культура речи -- культура мови -- мовленя вчителя -- речь учителя -- мовна техніка -- речевая техника -- звучність мовлення -- звучность речи -- темп мовлення -- темп речи -- висота тону -- высота тона -- тембр -- дикція -- дикция -- виховання інтересу до читання у школярів -- воспитание интереса к чтению у школьников -- технологічна карта уроку -- технологическая карта урока -- сприйняття інформації -- восприятие информации -- обробка та збереження інформації -- обработка и сохранение информации -- передача інформації -- передача информации -- складові технологічної карти уроку -- составные технологической карты урока -- особистісно орієнтований підхід у навчанні -- личностно ориентированный подход в обучении -- компетентнісний підхід у навчанні -- компетентностный подход в обучении -- діяльнісний підхід у навчанні -- деятельностный подход в обучении -- ІКТ -- ИКТ -- інформаційно-комунікаційні техноллогії -- информационно-комуникационные технологии -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- буклети -- буклеты -- буктрейлери -- буктрейлеры -- веб-квести -- веб-квесты -- відеоскрайбінг -- видеоскрайбинг -- віртуальні екскурсії -- виртуальные экскурсии -- колажі -- коллажи -- мотиватори -- мотиваторы -- плейкасти -- плейкасты -- портфоліо героїв -- портфолио героев -- слайд-презентації -- слайд-презентации -- стрічки часу -- ленты времени -- читацькі блоги -- читательские блоги -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- педагогічні методи -- педагогические методы -- педагогічні прийоми -- педагогические приемы -- групи педагогічних методів -- группы педагогических методов -- інформаційні методи навчання -- информационные методы обучения -- операційні методи навчання -- операционные методы обучения -- пошукові методи навчання -- поисковые методы обучения -- методи самостійного навчання -- методы самостоятельного обучения -- методи і прийоми актуалізації суб'єктивного досвіду учнів -- методы и приемы актуализации субъективного опыта учеников -- динамічний "пейсмейкерний" механізм -- динамический "пейсмейкерный" механизм -- мозкові хвилі -- мозговые волны -- види мозкових хвиль -- виды мозговых волн -- бета-ритми -- бета-ритмы -- альфа-ритми -- альфа-ритмы -- тета-ритми -- тета-ритмы -- дельта-ритми -- дельта-ритмы -- гама-ритми -- гамма-ритмы -- психіка людини -- психика человека
Анотація: Огляд усіх можливих інструментів, методів та прийомів педагогічного впливу, доступний учителеві на уроках та у позакласній виховній роботі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

3.


    Буднік, Анжела (кандидат педагогічних наук; викладач Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського).
    Методика використання мультимедійних засобів навчання під час вивчення кінодраматургії у вищій школі / А. Буднік, І. Хижняк // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 10. - С. 21-26. - Література : С.26 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- кінодраматургія -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные методы обучения -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- украинская драматургия -- украинская кинодраматурия -- украинская литература -- українська драматургія -- українська література
Анотація: Описано доцільність використання мультимедійних технологій. Особливу увагу приділено класифікації мультимедійних матеріалів та особливостям їх використання.


Дод.точки доступу:
Хижняк, Ірина

Знайти схожі

4.


    Волинський, В. П.
    Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 97-106. - Література : С.106 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- средства обучения -- электронные средства обучения
Анотація: На основі аналізу інформаційних і техніко-комунікативних можливостей аудіовізуальних електронних засобів у подачі навчального матеріалу та організації діяльності учнів визначено перелік змістових ознак, які потрібно враховувати у формулюванні поняття " аудіовізуальні електронні засоби навчання".


Знайти схожі

5.


    Гуржій, А. М.
    Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 58-64. - Література : С. 64 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- аудіовізуальні засоби навчання -- дидактические методы -- дидактичні методи -- динамические аудиовизуальные электронные средства -- динамічні аудіовізуальні електронні засоби -- методи навчання -- методы обучения -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання
Анотація: Визначено дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів як автономних засобів навчання та вимоги до них. Подано рекомендації з їхнього змістового наповнення.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\8.pdf

Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.

Знайти схожі

6.


    Гуржій, А. М.
    Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 24-31. - Література : С. 31 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- аудіовізуальні засоби навчання -- засоби навчання -- методи навчання -- методы обучения -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- наглядные пособия -- наочність навчання -- способы обучения -- учебные наглядные пособия
Анотація: Описано технологію дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності як автономних мультимедійних засобів навчання. Подано рекомендації їх змістового наповнення й структуризації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\5.pdf

Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.

Знайти схожі

7.


   
    Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [та інші] // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 51-60. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
автономні мультимедійні засоби навчання -- автономные мультимедийные средства обучения -- аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- дидактика -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- средства обучения -- электронные средства обучения
Анотація: На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів та результатів експериментальних досліджень визначено зміст і актуальність проблеми визначення їх інформаційно-педагогічних можливостей, зокрем а дидактичної ролі і призначення. Акцентовано увагу на тому, що розв'язувати згадану проблему потрібно на основі виконання таких завдань: визначення дидактичної ролі і призначення аудіовізуальних електронних засобів як автоно мних мультимедійних засобів навчання у підвищенні рівня унаочнення процесу навчання, його інтенсифікації та раціоналізації; встановлення рівнозначності між особливостями подачі та пояснення навчального матеріалу з використанням а удіовізуальних електронних засобів навчання і пізнавальними можливостями учнів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\8.pdf

Дод.точки доступу:
Гуржій, А. М.; Волинський, В. П.; Чорноус, А. В. ; Красовський, О. С.; Топузов, М. О.

Знайти схожі

8.


    Дригула, Марія (учитель-методист української мови та літератури; Хмельницька середня школа І-ІІІ ступенів № 18).
    Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології (О.П.Довженко, "Україна в огні") / М. Дригула // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 39-42. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
11 клас -- 11 класс -- вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Пропонується розробка уроку формування знань, умінь і навичок, проведеного у формі роздуму з використанням мультимедійної технології в 11 класі.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер ; 1894 - 1956) \о нем\; Україна в огні, кіноповість \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Коробейнікова, Т. І.
    Мультимедійні вправи для навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови [Електронний ресурс] / Т. І. Коробейнікова // Педагогічний процес: теорія і практика. - К., 2012. - Вип. 3. - С. 122-134. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/bitstream/123456789/1897/1/%2b7preprint_Korob.pdf. - Повний текст (208,99 kB)
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КФП -- вища освіта -- высшее образование -- діалог -- диалог -- діалогічне мовлення -- диалогическая речь -- діалогічна єдність -- диалогическое единство -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- репліка -- реплика -- самостійна робота -- самостоятельная работа

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (208,99 kB)

Дод.точки доступу:
Коробейникова Т. И.

Знайти схожі

10.


    Лікевич, Людмила (учитель української мови і літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів № 28 м. Житомира).
    Комплексне застосування технічних засобів навчання на уроках української літератури / Л. Лікевич // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 40-43. - Література : С.43 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- наглядность обучения -- наочність навчання -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: Розглядаються особливості застосування технічних засобів навчання на уроках української літератури, запропоновано методику використання мультимедійних графічних зображень як ефективного прийому запам'ятовування та відтворення навчального матеріалу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)